Kun miehellä on työstressi hän alkaa halveksimaan perhettään ja näkemään heidät rasitteena. Kotona äyskii ja tiuskii,on muissa maailmoissa ja tuota kestää aina monta kuukautta putkeen.
Mitä ajatuksia miehet herättää?
Purkaa perheeseen
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on toinen koko kaupunki tietää sen mu ennen..
- Anonyymi
Justiinsa.Ei koko kaupunki sillä mulla on laaja ystäväpiiri ja j9skus aikoinaan ollaan keskusteltu useamman kanssa jumppa pukkarissa että jos tulisi tietoon että jonku mies pettää niin me kerrotaan se toisillemme. Naisten pukkarissa jutellaan monenlaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa.Ei koko kaupunki sillä mulla on laaja ystäväpiiri ja j9skus aikoinaan ollaan keskusteltu useamman kanssa jumppa pukkarissa että jos tulisi tietoon että jonku mies pettää niin me kerrotaan se toisillemme. Naisten pukkarissa jutellaan monenlaista
Jutellaan ja jätetään myös sanomatta. Varsinkin silloin, jos pukkarissa on se toinen osapuoli ja usein on.
- Anonyymi
Onko sinulla ketään, jonka kanssa keskustella?
- Anonyymi
Hanki sille yksiö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405