Aloittelijalle elektroakustinen kitara?

Anonyymi-ap

Hei,
Itse olen tässä ehkä vuoden kitaralla soitellut. Ensimmäiseksi kitaraksi yamahan c-40 nylonkielinen kitara.
Mietin, että millainen teräskielinen kitara pitäisi hankkia.
Välillä käyn esiintymässä, laulan ja soitan akkarilla, tosin tuolla missä ei mikitystä.
Miten pitäisi seuraavaa kitara miettiä, olisiko elektroakustinen paha vaihtoehto? Ja miten se eroaa soinniltaan teräskielisestä akustisesta?
Tässä yksi kitara mirä olen ehkä vähän miettinyt: YAMAHA FGX720SCA.
Tosin vähänkäytettynä ostaisin, kun budjettia ei ole monen sadan kitaraan.
Tosin esityksiä vain harvoin, mutta silloin kun niitä on, kitara ei meinaa kuulua kovin hyvin. Halvalla pelillä pitäs päästä jatkamaan, kun en vielä kovinkaan hyvin osaa soittaa kitaralla enkä vielä ymmärräkään kaikkea kitaroiden maailmasta.
Kiitos, ketkä vastaa!

16

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Eli? Mitäs tuo tarkoittaa? Tunnen olevani ihan hölmö, kun tiedä vielä tuota kitaraa soittavana ihmisenä... toki en kauaa ole soittanut tai vielä tiedä paljoa kitaroista mutta kumminkin. Voisko joku kertoa tarkemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli? Mitäs tuo tarkoittaa? Tunnen olevani ihan hölmö, kun tiedä vielä tuota kitaraa soittavana ihmisenä... toki en kauaa ole soittanut tai vielä tiedä paljoa kitaroista mutta kumminkin. Voisko joku kertoa tarkemmin?

Etsi itse. Googlaa tietoa kyseisillä hakusanoilla ja kuuntele videolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi itse. Googlaa tietoa kyseisillä hakusanoilla ja kuuntele videolta.

Anteeksi, kun en ole vain ymmärtänyt...

• Anonyymi

Linkki ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki ei toimi.

Linkki toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki toimii.

Minulla youtube sanoo, että linkki on viallinen tai video ei ole käytettävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla youtube sanoo, että linkki on viallinen tai video ei ole käytettävissä.

Minulla se video aukeaa klikkaamalla sitä linkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on ääneen vaikuttavia efektejä sisäänrakennettu itse kitaraan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Epiphone Starling ei ole hinnalla pilattu. Fender CD-60S on toinen suht edullinen malli.

• Anonyymi

Nuo taitavat olla ihan akustisia kitaroita, ilman mikkiä.

• Anonyymi

Onko elektroakustiset ihan kuraa vai kannattaako satsata parempaan normiakkariin:/?

• Anonyymi

Elektroakustinen on vain mikitetty akustinen, mitä voi tarvittaessa soittaa vahvistimen kautta. Minulla on puoliakustinen, missä on akustista hiljaisempi ääni. Kannattaa ostaa laadukas kitara, vaikka se maksaisi enemmän.

• Anonyymi

Ibanez PF15 malli voisi tulla kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      208
      11930
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5569
    3. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      23
      3014
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      48
      2900
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      47
      2535
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2105
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1969
    8. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1955
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1931
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1827
    Aihe