Voiko sub/dom suhde toimia parisuhteena

Anonyymi-ap

Olen treffaillut itseäni liki 20 vuotta nuorempaa naista hetken. Homma alkoi seksistä ja pikkuhiljaa tapailtu enemmänkin.

Sängyssä kaikki menee loistavasti. Hän alistuu täysin tahtooni ja tekee mitä haluan ja minä vastaavasti tietenkin huomioin myös hänen tyytyväisyydestään.

Ongelma vain on, että hän tekee muutenkin kaiken mitä haluan. Enpä taida oikein pitää siitä. Hän toivoisi seurustelua, mutta minä haluaisin kuitenkin että kumppanilla on vahva oma tahto vaikka hän ehkä sängyssä antautuukin.

Mitähän sitä oikein tekisi? Ilmeisesti mahdotonta saada samanaikaisesti sub-henkistä ja samalla itsenäistä naista. Vai onko? Tietenkin meidän koko- ja ikäeromme antaa minulle ison auktoriteettiaseman ja lisäksi kun olen tottunut johtamaan niin aika selvää se on, että voi olla vaikeaa tuoda tahtoaan esiin

6

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain samaa. Vai onko?
      Vaimoni on minua 5 vuotta nuorempi. Tutustumisestamme alkaen olemme viihtyneet hyvin yhdessä.
      Arkisen elämän periaatteissa olemme aidosti samoilla poluilla.
      Melko pian ilmeni vaimoni heikko itsetunto. Syynä saattoi olla hänen kotinsa hallitseva sotilastaustan omaava isänsä ja perinteisen agraaritaustan omaava äitinsä joka ei koskaan käynyt ansiotyössä.

      Vaimoni sub-asenne sopi minun master henkiseen laatuuni.
      Melko pian ryhdyin kannustamaan vaimoani ensin työhön liittyvissä asioissa.
      Hän oli vanhan kansakoulun 8-luokan pohjalta työelämässä jolloin naisen valintamahdollisuudet olivat rajalliset.
      Hän oli myyjänä paikallisessa E-marketissa ja kun hänelle ehdotettiin siirtymistä urheiluosastolle niin pelko oli peittelemätöntä.
      Vaimo empi ja empi ja sanoi, ettei hän tiedä mitään niistä rapaloista ja pyssyistä mitä siellä on.
      Sanoin, että asikkaana olevat miehet tietävät mitä haluavat ja ovat jopa ylpeitä voidessaan esitellä nuorelle naiselle tietojaan. Homma toimi.
      Seuraava oli valinta luottamushenkilöksi. Kysyi minulta mitä mieltä minä olen. Mitä se minulle kuului? Keroin kylläkin, että jos hän siihen ryhtyy niin toimii omien periaatteittensa mukaan sortumatta porukan mielistelyyn. Jos ei kelpaa niin vaihtakoot.
      Sanoin myös, että hankkii kaiken mahdollisen liitoltaan saatavissa olevan koulutuksen. Tämä toteutui. Huippuna oli tilaisuus jossa hän liittonsa liittokokouksessa piti parinkymmenen minuutin alustuksen aiheena kaupan alan työajat.
      Paikallispolitiikkaan meneminen oli luonnollista jatkoa. Työvoimalautakunta, lautamiestehtävä näkyvimpänä.

      Nainen ei hullaantunut itsevarmuudestaan mutta jo hyvin aikaisessa vaiheessa oli selvä, ettei hän ollut mikään kynnysmatto.
      Parisuhde jatkui hyvin tyydyttävänä ja siinä vaimoni eli sub-roolissaan kunnes ikääntyessämme roolimme hiljalleen vaihtuivat.
      Kun aikanaan minun masterointini oli ajoittain satunnaistakin ja lievämuotoista niin nyt jo pitkään ohjat ovat olleet joka suhteessa vaimoni käsissä.
      On tullut mieleeni, ettei 8-kymppinen ukko ehkä muuten innostuisikaan.

      Joitakin jämiä muinaisuudesta on. Minun on raahauduttava mm. sohvakaluston ostoksille ja jotain muuta vastaavaa. Toisaalta uskoo, ettei minua kiinnosta tippaakaan sisustukseen liittyvät asiat.
      Ostaa jopa vaatteeni minua vaivaamatta. Jalkineet käyn valitsemassa itse.
      Aivan mukavaa elämää!

      • Anonyymi

        Kiitos tekstistä. Voi hyvin olla, että saan hänet muuttumaan itsevarmemmaksi hiljalleen. Oikeastaan sehän on aika selvää, nyt kun enemmän ajattelee

        Sängyssä haluan subin, mutta muuten..pitääpä rohkaista kunnolla


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17908829w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Riippuu oletteko vapaita tahollane?oletko varattu ja tämä nuorempi on salasuhde

      • Anonyymi

        Ei ole salasuhde. En semmoisiin lähtisi. Mistä sä ees tommoista ajattelit?

        Mä vaan tykkään nuorista, kauniista naisista. Eikä 30-50v välillä naisten ajatusmaailmassakaan mitään havaittavaa eroa ole. Joku on teini aina, toinen henkisesti mummoutuu jo nuorena


    • Anonyymi

      Kyllä sub/dom toimii parisuhteena! Kuten jo olikin listalla niin kannusta toista hakemaan paikkaa ja anna hiukan valtaa. Reipas keskustelu saattaa avata kuvioita uusiksi..
      Meillä arjessa mies hoitaa käytännön jutut ja kaikki ns.maskuliiniset hommat.. kotona viikonloppuisin olen subina ja tiukasti lukittuna nahkapukuun. Vaimoni käyttää minua hyväkseen koko viikonlopun ja kun arki koittaa niin paluu "Johtajaksi"kutsuu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe