Uintiko muka virkistää

Anonyymi-ap

En ymmärrä sitä uimisen tuputusta ja uteluita, että onko käyty talviturkki heittämässä ja tuputetaan, että nyt pitää uida paljon, että se virkistää ja on niin lämmin uimavesi.
Mitä uiminen muka virkistää. Serkku toitottaa uimista ja olin sitten serkun kanssa uimassa jossan soeakuopalla, matkaa 20km ja menomatkalla tusjastuttavan kuuma ja uimisen jälkeen kotimatkalla taas tuskastuttavan kuuma.
Ei se virkistänyt, kuin sen hetken, kun olit vedessä, mutta paluumatkalla tuli taas kuuma eli ei virkistä, kuin sen hetken, kun siellä vedessä on.
Sitten, serkku katosi jonnekkin ja ilmestyi hetken päästä todeten, että hän kävi suihkussa.
SIIS MITÄ, miksi menee uimisen jälkeen suihkuun, jos kerran uiminen virkistää.
Suihkussahan käydään virkistäytymässä, jos ei ole muuta paikkaa virkistäytyä.
Siinähän menee pohja pois uimisen virkistävyydeltä, jos menee sitten suihkuun, eikä se vesi ollut edes likaista, kun oli sorakuopan vettä, pohja näkyi yli 3 metrin syvyyteen, eikä ketään muita uimassa.

Ei uiminen mitään virkistä, kun kotimatkalla tulee kuuma.
Kullä se virkistys paikka pitää olla siinä vieressä, joko suihku tai palju, jossa voi jääpalojen seassa käydä virkistäytymässä.
Sekin virkistää enemmän, kuin uiminen jossain jonne pitää makustaa, että kylmää vettä ämpäriin, jolla kastelee pään ja käsivarret, jos ei suihkuun joka välissä jaksa mennä.

15

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pelkkä itsensä kasteleminen riitä. Reipas uiminen kohottaa kuntoa ja virkistää sillä tavoin. 👍 - Käyn yleensä aina suihkussa sekä uimahallissa että luonnon vesissä uimisen jälkeen. 🙂

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17909994s

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En mäkään tota uimista ymmärrä. Mutta tosiaan uimisen jälkeen suihkuun, niin tais olla levää, jos niin tartti tehä. Mä oon aina vihannu uimarantaa, paitsi kerran kun siellä ui käärme niin se oli hauskaa. Mutta muut uimarit ei tykänny ja jäi osalla uimiset väliin. Ja jos polkusinpyörällä uimaan meette, siinä on äkkiä sellanen tauti ja korvatulehdus ym. Lapsena kaivoin uimarannalle kauheen montun, ja sitten lähin karkuun kun valvoja tuli.

      • Anonyymi

        Ei tuo uimarannalla paljain jaloin kävelykään ole ihan vaaratonta.
        Nuoruudessa kävimme uimassa ja yhden hiekkakuopan uimapaikalla ihan tuuria oli, ettei astuttu rikotun lasipullon palasiin, jotka hiekkaan olivat hautautuneet ja huomasimme hiekasta pilkistävän lasinpalasen ja sieltä kaivamalla paljastui lisää lasinpalasia.
        Siihen jos olisi paljain jaloin sattunut astumaan, niin ei olisi ollut naurun asia,
        Paljain jaloin ei ole turvalista liikkua hietikolla.
        Joskus olen metallin ilmaisimen kanssa uimarantoja tutkinut, euron kolikoita on löytynyt, mutta myös metalli esineitä, jotka olen samalla keränyt pois.


      • Anonyymi

        Voi tulla korvaulehdus ja jopa kasvohalvaus, jos autolla ajaessa pitää kovaa tuuletusta ja ikkunoita auki ilmastoimattomassa vanhassa autossa.
        Myös ilmastoidussa autossa, jos pitää tuuletusta täysillä ja ilmastoitia kylmimmällä, niin voi saada korvatulehduksen.


    • Anonyymi

      Olin tänään uimassa vuosiin. Tätä päivää en vaihtaisi mihinkään,niin ihanaa oli💩

    • Mikään ei virkistä yhtä paljon kuin täysin uimataidottomana kevään jättöjäihin hyppääminen.

      Niin kyllä se uiminen virkistää.

      • Anonyymi

        Osaatko muuta kuin käsipohjaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko muuta kuin käsipohjaa?

        Myös mahapohjaa, tietenkin. Miten niin?


      • Olen pahoillani.🥺


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen pahoillani.🥺

        Mistä ihmeestä? 😯


      • randombypasser kirjoitti:

        Mistä ihmeestä? 😯

        ” Mikään ei virkistä yhtä paljon kuin täysin uimataidottomana kevään jättöjäihin hyppääminen.”

        Tästä


      • valtakunta kirjoitti:

        ” Mikään ei virkistä yhtä paljon kuin täysin uimataidottomana kevään jättöjäihin hyppääminen.”

        Tästä

        Niin. Tosin en sanonut että olisin itse täysin uimataidoton, en edes sitä että olisin loikannut kevään jättöjäihin, mitä en todellakaan tekisi. Mutta avannossa on joku kerta tullut käytyä ja kyllä siinä niin sanotusti heräsi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin. Tosin en sanonut että olisin itse täysin uimataidoton, en edes sitä että olisin loikannut kevään jättöjäihin, mitä en todellakaan tekisi. Mutta avannossa on joku kerta tullut käytyä ja kyllä siinä niin sanotusti heräsi 😂

        Noh olen tarpeekseni kuullut mieheni sanovan uimataidosta, kyllä joku pakokeino pitää ollla😭


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh olen tarpeekseni kuullut mieheni sanovan uimataidosta, kyllä joku pakokeino pitää ollla😭

        No en ota sitä mitenkään pahalla, ei siinä mitään, kunhan vain täsmensin omien kommenttieni epätäydellisyytä ja mustaa sarkasmia. En ole itsekään mikään vesipeto, mutta en nyt sentään huku heti kun vedenpinta ylittää navan, sanotaan vaikka niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2101
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1326
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      995
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      780
    Aihe