Koen, etten saa olla oma itseni

Anonyymi-ap

Tässä maailmassa. Aina ollaan arvostelemassa, tylyttämässä tai haukkumassa.

Tässä muutamia arvosteluja joita kuullut paljon:

- et ajattele mitä sanot
- olet lapsellinen
- olet kuin teini
- mikä sinua vaivaa?
- sulla on niin pskat jutut
- olet pelottava

Haukkuja en nyt laita.

40

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää. Se riittää, jos elämässä edes pari ihmistä hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17910529c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei se johdu sinusta.

      Ihmiskunnalla on vielä pitkä matka todelliseen solidaariduuteen.

      Meno on kuin kristillisellä keskiajalla ja some korvasi fanaattisen kristillisyyden ihmisten määräilijänä ja arvottajana. Ihmiset kokevat todella vahvasti, että heillä on oikeus arvottaa ja arvostella muita.

      Nyt koko maailma myös toteuttaa kapitalistista idealogiaa, jossa ihminen määritellään hyödykkeenä ja/tai varallisuuden pohjalta. Suomikin on nyt liittynyt joukkoon.

      Paljon on matkaa vielä todelliseen ihmisyyteen.

      • Anonyymi

        Minua pelottaa se, että ns. todellinen ihmisyys on tässä ja nyt. Me elämme sitä jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa se, että ns. todellinen ihmisyys on tässä ja nyt. Me elämme sitä jo.

        Tämä tuli siis sivusta. Unohdin sanoa!


      • Anonyymi

        Jos tollaista niin päästäkää mut tasavertaiseksi ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa se, että ns. todellinen ihmisyys on tässä ja nyt. Me elämme sitä jo.

        Koita vaan nauttia elämästä ja luoda parempaa tulevaisuutta välittämällä oman esimerkkisi ja valintojesi kautta humanistisia arvoja. Et voi muuta.

        Kuitenkin nyky-yhteiskunta on kautta maailman parempi paikka elää kun esim 200 vuotta sitten:)

        Evoluution voima on meissä kaikissa. Sivilisaatioiden romahdukset kuuluvat kehitykseen, ovat kuuluneet läpi ihmiskunnan historian.

        Kannattaa miettiä, mitä maailmassa meille on, kun fossiiliset luonnonvarat ovat todellakin loppu. Maailman nykytilanne kriiseineen kuvastaa jo tätä romahdusta. Siihen loppuu talouskasvu. Koko maailman nopea talouskasvu 1800-l. puolesta välistä tähän päivään perustuu nimittäin vain ja ainoastaan fossiilisille polttoaineille.

        Siinä romahduksessa monet muuttuvat pedoiksi ja "se, kuka uskoo minuun, pelastuu" eli se pelastuu, kuka säilyttää inhimillisyytensä jonka varaan tulevaisuus on pakko yhteistyöllä rakentaa. Jeesus painotti lähimmäisen rakkautta, sen edesauttaminen oli hänen agendansa.

        Yhteistyö koko maailman ihmisten välillä on ihmiskunnan ja luonnon ainoa keino selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tollaista niin päästäkää mut tasavertaiseksi ja heti

        Taloudellista tasavertaisuutta ei koskaan tule täysin olemaan, mutta nythän jo massojen tietoisuus ja yksilöiden itsearvostus henkilökohtaisella tasolla on noussut.

        Maailma on todellakin tasavertaisempi kun vielä 100 vuotta sitten!

        Kävelin polulla ja kättäni kutitti. Pyyhkäisin siitä ja hupsista vahingossa tulin tappaneeksi pienen perhosen joka oli törmännyt minuun omalla matkallaan. Olin niin pahoillani. Varmasti pikku perhonen olisi mieluummin jatkanut lämmintä kesäpäivää, kun kuollut äkillisesti ja täysin turhasti.

        Jokainen elävä arvostaa omaa elämäänsä, aivan tasavertaisesti. Se on elämän perusarvo, joka kuuluu jokaiselle elävälle olennolle Maan päällä. Jo Shakespeare tämän totesi.

        Kaikki muu on vain harhaa.

        🙂


    • Anonyymi

      Kaikkia ei voi miellyttää. Tärkeintä on, että löytää ne, joita miellyttää just sinä. :)

      • Anonyymi

        Tajusin vasta nyt. että kirjoitin tän ihan turhaan ku ekassa kommentissa ihan sama pointti. TÄn siitä saa, ku ei lue eka kommentteja!


    • Anonyymi

      Voi kuul mä olen saannu kuulla jo kaikki mahdolliset ja jopa mahdottomatkin haukkumanimet ja silti mul on luotettavat kaverit ollu aina voinu tarvittaessa niiltä varmistaa pitääkö puoletkaan niistä jutuista paikkansa mitä mun on väitetty tehneen

    • Anonyymi

      Itse koen samalla tavalla. 😔 ku vaan sais olla ilman meikkiä eikä tarttis aina miettiä mitä millonki on päällä ja kuinka monta rammaa on laardia. Onko mikä väri hiuksissa. Sais vaan elää sellasena kun on

      • Anonyymi

        On parempi kun olet sellainen kuin olet. Itsensä muokkaaminen ulkoisesti pinnallisia ihmisiä miellyttäväksi tuo luoksesi vain niitä pinnallisia ihmisiä, ja heistä ei ole mihinkään.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi kun olet sellainen kuin olet. Itsensä muokkaaminen ulkoisesti pinnallisia ihmisiä miellyttäväksi tuo luoksesi vain niitä pinnallisia ihmisiä, ja heistä ei ole mihinkään.
        - sivusta

        Olen aloittanut sen jossain määrin jo. 😊 en välitä enää. Elän itselleni.


    • Anonyymi

      Ne jotka arvostelee ovat niitä jotka eivät uskalla olla sellaisia kuin ovat. Siis ihan aina se haukkuminen johtuu siitä haukkujasta. Ei haukuttavasta. Hänellä on joko tarve nostaa omaa egoaan, huono itsetunto on kateellinen, voi huonosti, yrittää peittää jotain,
      saada huomion pois itsestään, hakee hyväksyntää ä, ei ymmärrä erilaisuutta, on ennakkoluuloja..jne jne. Senkun ymmärtää. Tietää että itse on oikeastaan vahvempi osapuoli.

      • Anonyymi

        Eikai provoon tarvitse näin ohjeistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai provoon tarvitse näin ohjeistaa

        Mä nyt yritän vaan etsiä täältä jotain keskustelua johon voisi osallistua. Näiden juttujen seasta jossa ihmiset jotka ovat yhteydessä muutenkin tulee tänne keskenään höpisemään ja laittaa jotain sisäpiiri juttujaan. Tai mies nais viestejä. Jaksa niitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt yritän vaan etsiä täältä jotain keskustelua johon voisi osallistua. Näiden juttujen seasta jossa ihmiset jotka ovat yhteydessä muutenkin tulee tänne keskenään höpisemään ja laittaa jotain sisäpiiri juttujaan. Tai mies nais viestejä. Jaksa niitäkään.

        Otan osaa... ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa... ehkä.

        Ei tarvi mulle kertoa otatko osaa vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi mulle kertoa otatko osaa vai et.

        Kerroin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin silti.

        Näköjään


    • Anonyymi

      Tuo "olet pelottava" on naisten tapa sanoa että et sovi siihen sosiaaliseen mittariin jota he käyttävät.

      Naiset ovat julmia tässä tapauksessa.

      Kaikki normista poikkeavat miehet ovat outoja, omituisia, sairaita tai vammaisia tai sitten "pelottavia".

      Tietysti tämä ei koske naisia itseään eikä heidän tuttavapiiriinsä kuuluvia transhomoneitifriikkejä.

      Tuo on naisten tapa sanoa "olet niin outo että sinua pidetään sairaana, muutu".

      Naiset ovat säälittäviä ja yksinkertaisia olentoja.

      • Anonyymi

        Olisiko täällä S24:lla jotain misogyniaosastoa ihan erikseen? Voisit viedä nuo postauksesi suoraan sinne, ettei tarvitsisi ikäväpalstaa niillä tahrata koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko täällä S24:lla jotain misogyniaosastoa ihan erikseen? Voisit viedä nuo postauksesi suoraan sinne, ettei tarvitsisi ikäväpalstaa niillä tahrata koko ajan.

        Pitää laittaa palautetta, että lisäävät!


      • Anonyymi

        Itseasiassa koskee paljonkin muuten en olisi saanut niin paljon kiusaamista oudoksuntaa ja ilkeyksiä kuulla naisilta pukuhuoissa olessani teini ja nuori aikuinen … oma suku pitää outona ja pelottavana. Olen saanut kokea koko elämäni ajan miltä tuntuu erottua negatiivisesti …

        Ja sinä taas olet luonut kuvasi vain sen perusteella ettet itse ole kelvannut tinderissä haluamallesi naiselle ja nyt yleistät sen koko sukupuoleen ja sukupuolta koskevaksi .
        Tai jonkin instagramin perusteella tietämättä tai kysymättä mitää aitoa …
        Mut niinhän incelit aina tekee
        Naiselta


      • Anonyymi

        Olet 100 % oikeassa, että naiset käyttävät sosiaalista väkivaltaa, ovat aina käyttäneet, niin paljon enemmän kuin miehet.

        Noitavainojen aikaan naiset itse ilmiantoivat muita naisia ja tästä on runsaasti tietoa säilynyt kyllä.

        Sosiaalinen hierarkia on vähintään yhtäpaljon naisten kuin miesten ylläpitämä läpi vuosituhansien ja vielä tänä päivänäkin. Naisten keskuudessa taloudellinen eriarvoisuus on hyvin merkittävä sosiaalinen tekijä. Nykyaikana myös koulutus on status jota käytetään raa'asti eriarvoistamiseen naisten sosiaalisen vaikutusvallan piireissä.

        Mutta on myös naisia, jotka eivät käytä sosiaalista väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää laittaa palautetta, että lisäävät!

        Kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet 100 % oikeassa, että naiset käyttävät sosiaalista väkivaltaa, ovat aina käyttäneet, niin paljon enemmän kuin miehet.

        Noitavainojen aikaan naiset itse ilmiantoivat muita naisia ja tästä on runsaasti tietoa säilynyt kyllä.

        Sosiaalinen hierarkia on vähintään yhtäpaljon naisten kuin miesten ylläpitämä läpi vuosituhansien ja vielä tänä päivänäkin. Naisten keskuudessa taloudellinen eriarvoisuus on hyvin merkittävä sosiaalinen tekijä. Nykyaikana myös koulutus on status jota käytetään raa'asti eriarvoistamiseen naisten sosiaalisen vaikutusvallan piireissä.

        Mutta on myös naisia, jotka eivät käytä sosiaalista väkivaltaa.

        Ahvenanmaalla lähinnä miehiä syytettiin noituudesta. Saatiin heidän maat ja muut rikkaudet takavarikoitua. Noitavainoilla on ollut tarkoituksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahvenanmaalla lähinnä miehiä syytettiin noituudesta. Saatiin heidän maat ja muut rikkaudet takavarikoitua. Noitavainoilla on ollut tarkoituksensa.

        Juuri niin poliittinen peli oli myös osa inkvisition käytäntöä ja tekaistuiksi syytteiksi kelpasi mikä tahansa mikä poikkesi vähänkään valtavirran idealisoimasta ja hyväksymästä normista kun haluttiin joku pois pelistä.

        Kuten esimerkiksi avioton seksi, yövalvominen ja yrttien käyttö.

        Myös monet naiset, jotka poikkeuksellisten kykyjen tai ulkonäön vuoksi aiheuttivat kateutta muissa naisissa, saivat palaa roviolla.m, eli juuri ne naiset joilla olisi ollut kykyjä parantaa naisten yhteiskunnallista asemaa ja oppineisuuden tasoa.

        Tosin käsittääkseni noitavainot olivat Suomessa melko vähäisiä määrällisesti manner-Eurooppaan verrattuna.

        Minuakin näillä palstoilla yhteen aikaan useinkin haukuttiin alentavaan sävyyn mieheksi, kun tekstini ei ollut haukkujanaisten mielestä uskottavan"naisellista"..

        Eli näiden useiden naisten mielestä vielä tänä päivänäkin asiateksiä analyyttiseen tyyliin huvikseen suoltava harmiton palstailija ei missään tapauksessa voi olla normaali nainen, vaan jotain "outoa" ja pahaa😆

        Ja lyön vaikka vetoa, että tuo nykyien muotisana "outo", joka koetaan turvallisen sosiaalisesti hyväksyttävän normin vastakohdaksi, niin löytyy varmasti monista inkvisition aikaisista kirkollisista syyteluvuista.

        Ei kovinkaan feminististä eikä solidaarista..hymähdys


    • Anonyymi

      Tämä ei voi ainakaan mulle olla.

    • Ihminen on sosiaalinen olento. Kukaan ei voi olla muiden ihmisten joukossa juuri sellainen kuin haluaa olla saamatta asiaan kohdistuvaa palautetta joko välittömästi kasvotusten taikka epäsuorasti sosiaalisen median kautta.

      Jos haluat olla juuri sellainen kuin olet, voit olla sellainen yksinäsi. Muussa tapauksessa olet despootti ja pakotat muut alistumaan tahtoosi ja hyväksymään kaikki oikkusi mukisematta.

      • Anonyymi

        Eihän se, että ihminen on sosiaalinen olento tarkoita sitä, etteikö voisi hyväksyä erilaisuutta. Ei mikään pakota "antamaan palautetta" muiden elämästä ja olemuksesta. Aikuiset osaavat ihan hyvin pitää suunsa kiinni - lapset niitä harkitsemattomuuksia päräyttelevät ilmoille.


      • Anonyymi

        Olemalla oma itsensä saattaa hyvin mahdollisesti päätyä sellaisten ihmisten seuraan jotka ovat likimain samankaltaisia ihan olemalla omia itsejään, jolloin siis ei tarvitsisi esittää jotain muuta kuin on sellaisten ihmisten seurassa jotka tuntuvat omituisilta sikäli kuin ovat mitä ovat tai jopa esittäessään jotain mitä eivät ole ja kellään ei ole sitten kivaa kun kaikki ovat kertakaikkisen kummallisia kaikkien mielestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se, että ihminen on sosiaalinen olento tarkoita sitä, etteikö voisi hyväksyä erilaisuutta. Ei mikään pakota "antamaan palautetta" muiden elämästä ja olemuksesta. Aikuiset osaavat ihan hyvin pitää suunsa kiinni - lapset niitä harkitsemattomuuksia päräyttelevät ilmoille.

        Ei mikään pakota antamaan palautetta, mutta jos käyttäydyt muiden joukossa jonkun mielestä sopimattomalla tavalla, antaa hän siitä palautetta. Voit tietysti puolustaa omaa käytöstäsi muiden edessä esitettyä palautetta vastaan, mutta se vaatii jo sosiaalisia taitoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla oma itsensä saattaa hyvin mahdollisesti päätyä sellaisten ihmisten seuraan jotka ovat likimain samankaltaisia ihan olemalla omia itsejään, jolloin siis ei tarvitsisi esittää jotain muuta kuin on sellaisten ihmisten seurassa jotka tuntuvat omituisilta sikäli kuin ovat mitä ovat tai jopa esittäessään jotain mitä eivät ole ja kellään ei ole sitten kivaa kun kaikki ovat kertakaikkisen kummallisia kaikkien mielestä.

        Jokainen on samanlainen joidenkin toisten kanssa vain tietyiltä osin, ei täysin. Joissain asioissa täytyy aina mukautua jonkun muun tai joukon mukaan.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Jokainen on samanlainen joidenkin toisten kanssa vain tietyiltä osin, ei täysin. Joissain asioissa täytyy aina mukautua jonkun muun tai joukon mukaan.

        Tietenkin jokainen on erilainen omanlainen yksilönsä, mutta sieltä katsottuna on olemassa kovin eri tasoilla omituisia ihmisiä joiden seuraan sopeutuminen siis vaatisi eri tasoista mukautumista ja saattaisi käydä todella raskaaksi ja esimerkiksi sotia omaa moraalia vastaan. Seura tekee toki kaltaisekseen, mutten ainakaan itse haluaisi olla tiettyjen yksilöiden kaltainen.


    • Anonyymi

      Okei oho

    • Anonyymi

      Jos saat paljon kyseistä palautetta, siinä voi olla totuuttakin.
      Jos sulle on määrätty vahva lääkitys, sun pitää käyttää sitä koska voit olla vaaraksi itsellesi tai toisille ja muut pitävät sua siksi outona/pelottava.Pitäisikö sun hankkia keskusteluapua ensialkuun? Se on oikeasti tärkeää.
      Tai hanki uusi tervehenkinen, ei baareihin tai juomaporukoihin liittyvä sosiaalinen harrastus. Aktiivisena pysyminen on tärkeää, entäpä vapaaehtoistyö?

      • Anonyymi

        🙄🙄🙄


      • Anonyymi

        Oohhoh!! Miten ihmeessä sanot jollekulle noin?! Käsittämätöntä! Anonyymille tulet siihen paiskaamaan päin naamaa tuollaista tekstiä?! Ei juma! Mikä sun motiivi tuohon on? Ja sivusta!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe