Länsi-Saksasta ilouutisia muskeliheikkoudesta kärsiville :
Sähkömopoiluun uusi mullistava keksintö Pinion-vaihteistovalmistajalta. Moottori ja vaihteisto samassa kotelossa sähkömoottoripolkupyörän keskiössä, kakun kruunaa ikuisesti kestävä hihnaveto.
https://pinion.eu/en/e-drive
9 ja 12-vaihteisena, vääntö 85 Nm, paino 4 kg. öljynvaihto 10 000 km välein. Sähkövaihtaja jolla voi vaihtaa kun teeskentelee polkevansa fillarin polkimia ja paikallaan ollessa.
Youtubessa ainakin "Rob Rides EMTB" päässyt testaamaan kyseistä härveliä.
Uutta sähkömoporintamalla
Anonyymi-ap
6
257
Vastaukset
- Anonyymi
Oo, onkohan tuo Fitnordin voittaja?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17910626Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On hieno peli, hintaa varmasti kertyy 6000 - 8000 €.
Täytyy harkita, jos tulee palkankorotus. - Anonyymi
Maksaa Mitä Maksaa, tuo lähtee tilaukseen, tai no, skuutteja löytyy aurajoesta ilmaiseksi.
- Anonyymi
9999 euroa näytti olevan Rotwild nimisen fillarivalmistajan sivuilla edullisin malli 12 vaihteisena.
- Anonyymi
Mikä on muskeliheikkous? Massia riittää ainakin jos tommottisen kulkineen laittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995