Tinder-tilini lukittiin ilman syytä!

Moikka!

Olen vähän pulassa ja todella ärsyyntynyt Tinderin takia!!!! Aluksi kun loin profiilin, en sitten päässytkään kirjautumaan sinne. Tukisivulta tuli takaisin vain automaattiviestiä jossa kerrattiin kaikille tuttua liirumlaarumia joka ei auttanut ongelmassani yhtään.

Myöhemmin pääsin säkällä profiiliin ehkä sadan yrityskerran jälkeen. Poistin tilin heti. Myöhemmin yritin luoda uutta profiilia mutta aloitettuani yhtenä päivänä ja jatkettuani toisena tapahtui ilmeisesti jokin moka, kun en ollut luonut esimerkiksi nimimerkkiä heti. En päässyt taaskaan uudelleen Tinderiin jatkamaan profiilin luomista myöhemmin.

Nyt muistin taas Tinderin ja yritin kirjautua sisään. Tilini on lukittu!! Kaiken lisäksi huomasin, että keskeneräisessä profiilissa on oikea etunimeni nimimerkin paikalla. En pääse profiiliin, kun aukaisuun tarvitaan videotunniste, jota en päässyt tekemään. Olen kuullut, että lukittua tiliä ei pääsekään avaamaan.

ONKOHAN NYT NIIN, ETTÄ IHMISET NÄKEVÄT PROFIILINI, VAIKKA SE ON LUKITTU, JOSSAKIN TAUSTALLA? VAI VOINKO EDES LUOTTAA SIIHEN, ETTÄ PROFIILI ON JA PYSYY POISSA. KUUMOTTAA, KUN PROFIILI ON OMALLA NIMELLÄ. ONNEKSI KUVASTA EI EHKÄ TUNNISTA.

Harmi, etten voi enää osallistua suosituimpaan seuranhakuun - vai onko se sittenkin vain todella hyvää tuuria:) Tiedä, miltä olen välttynyt:)

4

2250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitoit vähäpukeisen kuvan komeille jännämiehille näkyville ja tilisi lukittiin. Minä tiedän.

      • Anonyymi

        Aika taitavaa toimintaa aloittajalta jos onnistui laittamaan vähäpukeisen kuvan niin että se näkyy vain komeille jännämiehille mutta ei muille.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911958K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe