Tinder-tilini lukittiin ilman syytä!

Moikka!

Olen vähän pulassa ja todella ärsyyntynyt Tinderin takia!!!! Aluksi kun loin profiilin, en sitten päässytkään kirjautumaan sinne. Tukisivulta tuli takaisin vain automaattiviestiä jossa kerrattiin kaikille tuttua liirumlaarumia joka ei auttanut ongelmassani yhtään.

Myöhemmin pääsin säkällä profiiliin ehkä sadan yrityskerran jälkeen. Poistin tilin heti. Myöhemmin yritin luoda uutta profiilia mutta aloitettuani yhtenä päivänä ja jatkettuani toisena tapahtui ilmeisesti jokin moka, kun en ollut luonut esimerkiksi nimimerkkiä heti. En päässyt taaskaan uudelleen Tinderiin jatkamaan profiilin luomista myöhemmin.

Nyt muistin taas Tinderin ja yritin kirjautua sisään. Tilini on lukittu!! Kaiken lisäksi huomasin, että keskeneräisessä profiilissa on oikea etunimeni nimimerkin paikalla. En pääse profiiliin, kun aukaisuun tarvitaan videotunniste, jota en päässyt tekemään. Olen kuullut, että lukittua tiliä ei pääsekään avaamaan.

ONKOHAN NYT NIIN, ETTÄ IHMISET NÄKEVÄT PROFIILINI, VAIKKA SE ON LUKITTU, JOSSAKIN TAUSTALLA? VAI VOINKO EDES LUOTTAA SIIHEN, ETTÄ PROFIILI ON JA PYSYY POISSA. KUUMOTTAA, KUN PROFIILI ON OMALLA NIMELLÄ. ONNEKSI KUVASTA EI EHKÄ TUNNISTA.

Harmi, etten voi enää osallistua suosituimpaan seuranhakuun - vai onko se sittenkin vain todella hyvää tuuria:) Tiedä, miltä olen välttynyt:)

8

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoit vähäpukeisen kuvan komeille jännämiehille näkyville ja tilisi lukittiin. Minä tiedän.

• Anonyymi

Aika taitavaa toimintaa aloittajalta jos onnistui laittamaan vähäpukeisen kuvan niin että se näkyy vain komeille jännämiehille mutta ei muille.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911958K

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vanha keskustelu, mutta itselle ajankohtaista. Latasin Tinderin suurin odotuksin, tutustuin kiinnostaviin henkilöihin, olin kohtelias ja rehellinen, kunnes eräänä aamuna tililläni oli "havaittu epäilyttävää toimintaa ja se oli lukittu". Tukitiimistä ei apua. Entä jos profiilini näkyy siellä yhä? Minut tunnistetaan, mutta en pääse enää vaikuttamaan sisältöön. Onneksi en ehtinyt ottaa maksullista palvelua käyttöön! Ehkä toimi joskus, mutta ei enää. Älkää ihmeessä menkö tuonne. Sysipaska ja epäluotettava sovellus! Vaihtoehtoja löytyy!

• Anonyymi

I can feel you - sama ongelma! Pahintahan tässä, ettei voi itse vaikuttaa mitenkään. Yhteydenotot tukitiimille eivät auta.

• Anonyymi

50+ ei löydä seuraa edes Tinderistä.

• Anonyymi

Tinderi on paras!

• Anonyymi

Eilen kirjauduin ulos... Tänään sisään kirjautuminen jolloin sovellus ilmoittaa, että olen rikkonut käyttöehtoja ja tilini on suljettu???

Muutama tavallinen kuva enkä todella ole rikkonut sääntöjä. Nyt poistin sovelluksen ja asensin sen uudestaan niin kaikki toimiikin normaalisti. Aika erikoista sanoisin!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2102
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1620
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe