Peruskoulu aikana

Anonyymi-ap

Ei kovin monet naiset olleet minusta kiinnostuneita eikä kovin halukkaita tanssimaan kanssani. Eipä se asia paljon ole muuttunut aikuisena.

16

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisitko sinä sitten yhä kiinnostunut naisista, joiden kanssa olet ollut koulussa?

      • Anonyymi

        No en heistä, mutta muista naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en heistä, mutta muista naisista.

        No jotain sitten ainakin on muuttunut.

        Mutta se on ihan mahdollista, että niiden naisten kiinnostuksen kohteet ovat yhä samoja.


    • Anonyymi

      Ihmekös tuo.

    • Nyt kun asian esiin otit. Niin parina ensimmäisenä vuotena olin tosi epäsuosittu samaan tapaan kuin päiväkodissakin vaikka henkilöt oli eri. Mutta kun opettaja vaihtu, niin pian olin luokan kivoin poika. mutta siitä se taas liuku sinne ysiin mennessä taas toiseen ääripäähän.

      Mutta peruskoulusta on kuitenkin hyvät muistot, kun siellä sai tehdä käsitöitä. Ei ollut kuin oppikoulu jossa oli pelkkää teoriaa. Tosin kansalaiskoulussa oli mahdollisuus tehdä vielä enemmän käsitöitä. Käsitöitä tehdessä tälläset naisasiat unohtuu ja mulla on nykyäänkin oma verstas.

      • Anonyymi

        Mun kohdalla ammattikoulussa olin suositumpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla ammattikoulussa olin suositumpi.

        Juu ammattikoulussa varmaan onkin, koska siellä voi näyttää taitonsa. Sillon ennen kun siellä oli enemmänkin niitä käytännön opintoja. Nykyään on toisi, kun mulla oli yks harjottelija, niin se ei ollu tehny siellä mitään, vaan käyny pelkästään koulua. mutta nyt yks kaveri opettaa siellä ja se oli ostannu sinne uutta välineistöö. ja rehtori ollut raivoissaan. kato kun nykyään amiksessa opetetaan jotain lähihoitajiakin ja kun niillekin pitäis jotain rahotusta jäädä. mutta mitä rahotusta ne nyt tarvii. eihäs siellä mitään työstökoneita tarvi.


    • Anonyymi

      Olin lapsena ruma ankanpoikanen. Vasta lukiossa minusta tuli kaunis joutsen ja luokkakavereilla alkoi hormonit hyrräämään.

    • Anonyymi

      Minä olin amattikorkeakoulussa fysiikan sekä sähkötekniikan opettajien assistenttina, meitä oli 2 tai kolme sen alan assistentteja.

    • No minäkin oon kiinnostanut ihmisiä enemmän kaverina, kun muutoin. Ihan siis aina. Joitain ihastuneita on ollut jo lapsena, mutta ne on ohimeneviä, seuraavalla viikolla ei enää ollakkaan ihastuneita ainakaan samaan.

      Yläasteella oli yks poika, joka oli ihan lääpällään ja lähetteli mulle serkkuni kautta terveisiä ja lahjoi karkilla. Namusetä. 😄

      Muttei sellaisia oikein kovasti tykkääviä ole tullut vastaan hänen lisäkseen, kuin exäni ja nykyiseni.

      Joten en kanssa ole suosittu tuossa mielessä, vain kaverina. 🙂

    • Anonyymi

      Riittää yksikin jolle on se suosittu ja paras.

    • Anonyymi

      Yksi viesti poistettu sääntöjen vastaisena.

    • Anonyymi

      Jos nuorena et juonut viinaa porukoissa niin eipä kukaan sinusta kiinnostunut. Se pätee myös aikuisena että jos ei viina maistu niin ei naisetkaan kiinnostu.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Vanha vitsi.


    • No eipä sun tarvi löytääkään kuin se yksi nainen josta olet kiinnostunut kuka on myös susta kiinnostunut. Eihän se välttämättä tapahdu niin nopeasti kuin tahtoisi mutta kun olet avoin ja positiivinen asian suhteen ja annat itsellesi ainakin mahdollisuuden siihen niin ei ole mitään syytä miksi niin ei voisi tapahtua.🙂.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      2016
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1200
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      131
      1117
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      133
      915
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      896
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      855
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      842
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      760
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      746
    Aihe