Netissä tienaaminen

Anonyymi-ap

Kuinka pystyisi miehenä netissä oikeasti tienata tai edes etänä, tällä hekellä olen vakituisessa työsuhteessa. Mutta lisäraha kiinnostaa kovasti, kun tuota velkaa on tullut liikaa otettua. Täällä kyllä ollaan valmiita kuuntelemaan ja kokeilemaan kaikkea. Onko minkälaisia kokemuksia mistä ja miten on sujunut.

4

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Livestriimausta vaikka twitchiin, joku idea olisi hyvä olla mutta voihan sitä aloittaa vaikka ihan vaan istuksimalla ja esittelemällä jotain kotiaskareitaan.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­­N­­y­­m­­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179148797

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Netissä tienatakseen sulla täytyy olla jokin taito ja siinäkin kyettävä erottumaan joukosta. Musiikin tekeminen, videoiden editointi, graafinen suunnittelu, koodaus jne.

Tämäkään ei tule onnistumaan hetkessä, sillä verkostoituminen vie paljon aikaa ja ilman sitä, kuin myös laajaa promoamista sosiaalisessa mediassa on hankala saada markkinoitua tuotetta ja sen kautta myytyä sun osaamista.

Kannattaa muistaa myös verotus:

” Sivutyö verotetaan Suomessa samalla tavalla kuin palkkatyökin. Sivutyötä tekevän henkilön tulee ilmoittaa sivutyöstään Verohallinnolle ja maksaa tuloista arvonlisäveroa. Lisäksi sivutyötä tekevän henkilön tulee maksaa eläkemaksuja ja muita veroja, sekä ilmoittaa ansiotuloista Verohallinnolle ja maksaa siitä tuloveroa.”

Mitään nettikyselyitä ja skannailuja on ihan turha lähteä kokeilemaan, ne on ajanhukkaa ja palautus on minimaalinen.

• Anonyymi

Twitchissä tai youtubessa pitää saada kanava aika suosituksi. Muuten hommalla ei elä jos katselijoita on vain vähän, mutta käsittäkseni niilokin on nykyään kevytyrittäjä eikä saa enää mitään tukia vaan elää pelkillä tube tulolilla. Eli on se mahdollista, mutta pitää saada kanava suosituksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      7024
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1708
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1150
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1026
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      256
      981
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      959
    Aihe