...erätaidot pahasti hukassa.
No jätetään tuo karavaanari-sana pois. Nykyään tullut näitä pakettiauto-matkailijoita jotka kuvittelee olevansa karavaanareita ja olipa heillä vaikka matkailuautokin niin ei heitä voi karavaanareiksi sanoa.
Menin puskaparkkiin josta juuri lähti tällainen nyky-ajan pakumatkustajaporukka.
Muotoista oli tyypillisen tapaan heitelty kekäleet pitkin rantahietikkoa. Vessan oli käytetty aivan rantaa, wc-paperia lillui vedessäkin ja maalla lähellä rantaviivaa oli kasa sitä itteään.
Tölkkejä, pulloja oli jätetty muovikassillinen, juuri mahtui muovikassiin kun tiukkaan tölkit kassiin työnsi.
Törkeää kyllä on nykyään käytös luonnossa.
Eka puoli tuntia meni aluetta siivotessa.
Monikaan ei näytä tietävän että jos käy ns. kyykkykakalla niin paikka täytyy valita ajatuksella, tuotos täytyy peitellä vaikka sammaleilla ja päälle laittaa kaksi oksaa/keppiä ristiin.
Hyvin monella karavaanarillakin on..
Anonyymi-ap
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243