Kaverini on lähdössä ulkomaille vuodeksi ja hän haluaisi järjestää läksiäiset/synttärinsä baarissa. Minulla on tällä hetkellä erittäin raskas elämäntilanne meneillään ja alkoholia ei tee mieli ollenkaan. Lisäksi uutena asiana olen saanut pari kertaa paniikkikohtauksen ja yökerhon hälinän ajatus tuntuu kamalalta juuri nyt. Kerroin tämän kaiken kaverilleni ja toivoin että voitaisiin juhlistaa asiaa jotenkin muuten esim.terassi tai piknik tai mitä hän ikinä haluaa, mutta hän loukkaantui tästä ja sanoi että haluaa "juhlia" eli mennä yökerhoon. Minä toimin hänestä väärin koska en voi uhrata paria tuntia hänen viimeisille hetkille Suomessa. Kaverillani ei siis ole yhtään toista ystävää, joten hän on aina minun varassani kaikissa aktiviteeteissa ja usein vonkaa minua baariin vaikken haluaisi lähteä (minun juomattomuus ei käy)
Voitteko kertoa teenkö minä asiassa väärin?
Kaverin synttärit baarissa
Anonyymi-ap
2
272
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverisi lienee näitä minä minä tyyppejä joille se oikea ja ainoa tapa tehdä asioita on vain se hänen tapa. Häneltä ei riitä empatiaa sinulle vaikka tietää elämäntilanteesi. Sinun ei pidä pakottaa itseäsi sinne baariin jos tunnet että olosi ei siellä mukava ole. Jos kaverisi ei sitä ymmärrä niin on huono ja itsekäs kaveri jos mikään muu vaihtoehto ei käy. Älä todellakaan pakota itseäsi sinne baariin, vaan huolehdi nyt omastasi hyvinvoinnista ja jos se ei kaverillesi käy niin voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708