Kaverini on lähdössä ulkomaille vuodeksi ja hän haluaisi järjestää läksiäiset/synttärinsä baarissa. Minulla on tällä hetkellä erittäin raskas elämäntilanne meneillään ja alkoholia ei tee mieli ollenkaan. Lisäksi uutena asiana olen saanut pari kertaa paniikkikohtauksen ja yökerhon hälinän ajatus tuntuu kamalalta juuri nyt. Kerroin tämän kaiken kaverilleni ja toivoin että voitaisiin juhlistaa asiaa jotenkin muuten esim.terassi tai piknik tai mitä hän ikinä haluaa, mutta hän loukkaantui tästä ja sanoi että haluaa "juhlia" eli mennä yökerhoon. Minä toimin hänestä väärin koska en voi uhrata paria tuntia hänen viimeisille hetkille Suomessa. Kaverillani ei siis ole yhtään toista ystävää, joten hän on aina minun varassani kaikissa aktiviteeteissa ja usein vonkaa minua baariin vaikken haluaisi lähteä (minun juomattomuus ei käy)
Voitteko kertoa teenkö minä asiassa väärin?
Kaverin synttärit baarissa
Anonyymi-ap
2
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverisi lienee näitä minä minä tyyppejä joille se oikea ja ainoa tapa tehdä asioita on vain se hänen tapa. Häneltä ei riitä empatiaa sinulle vaikka tietää elämäntilanteesi. Sinun ei pidä pakottaa itseäsi sinne baariin jos tunnet että olosi ei siellä mukava ole. Jos kaverisi ei sitä ymmärrä niin on huono ja itsekäs kaveri jos mikään muu vaihtoehto ei käy. Älä todellakaan pakota itseäsi sinne baariin, vaan huolehdi nyt omastasi hyvinvoinnista ja jos se ei kaverillesi käy niin voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165