Missä on mennyt vikaan aikaisemmin kun olen lihonut.

Anonyymi-ap

Se MIKSI olen aikaisemmin lihonut takaisin johtuu varmasti vain siitä että en ole osannut lisätä sopivasti syömistä pienen laihtumisen jälkeen.
Syö samaa ja eri ruokaa mutta vähän enemmän jonkin aikaa ennen uutta aloitusta.
Siinä voi käydä muuten niin että veren sokerit menee liian alas ja tulee huono olo se johtaa liikasyömiseen ja herkutteluun ja lihoo takaisin

Tuntui ainakin nyt hyvältä kun lisäsin puolella kahvia kakulla ja rahkapiirakalla ja söin muutakin ruokaa kuin ennen.

15

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Petät itseäsi noilla kakuilla.

      • Anonyymi

        Ei ne pikkumäärät mitään haittaa.Ennemmin siitä on vain haittaa jos ei syö KOSKA ne kahvi ja kakkuannokset on ollut monta viikkoa hyvin pieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pikkumäärät mitään haittaa.Ennemmin siitä on vain haittaa jos ei syö KOSKA ne kahvi ja kakkuannokset on ollut monta viikkoa hyvin pieniä.

        Hyvin sai nousemaan veren sokerit.Veren sokerit ei saa olla yhtään liian alhaalla tai ylhäällä,kummastakin tulee huono olo.
        Olisi hyvä omistaa digitaalinen mittari veren sokerin seurantaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sai nousemaan veren sokerit.Veren sokerit ei saa olla yhtään liian alhaalla tai ylhäällä,kummastakin tulee huono olo.
        Olisi hyvä omistaa digitaalinen mittari veren sokerin seurantaan

        Kyllä se olo tosiaan parantui.Se tekee sen jossakin vaiheessa kun on laihduttanut jonkin aikaa ja on ollut kalorivajeessa.
        Oireena oli väsymys ja päänsärky,se tosiaan parantui kun join kaksi kupillista kahvia ja 60 grammaa piirakkaa.
        En pystynyt harrastamaan ollenkaan liikuntaa koko päivänä.

        Jos laihduttaa normaalilla tavalla näitä verensokerin laskuja saattaa tulla,siihen auttaa VAIN syöminen.
        Esim kaurapuuro hillolla toimii tai muu vastaava jossa on vähän sokeria


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17916441n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tänäpäivänä jos keksittäisiin tuo valkoinen sokeri ,se kiellettäisiin lailla .. Itse käytän ruskeaa sokeria aniharvoin. Vaalea vehnä käyttö mys minimissä. Vuodessa paino tippunut 32kg.. Liikuntaa 2X45min pv...

      • Anonyymi

        Minäkin olen käyttänyt vain ruskeaa sokeria ja hunajaa makeuttamiseen.Se lisää ruokalaskua vain muutaman euron kuukaudessa


      • Anonyymi

        Sokeria voi vähän syödä, kunhan ei syö kokonaista mättökarkkipussia joka päivä. Minä syön vadelmahilloa ja hunajaa Pågen limpun päällä ja olen hoikka kuin mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt vain ruskeaa sokeria ja hunajaa makeuttamiseen.Se lisää ruokalaskua vain muutaman euron kuukaudessa

        Samaa sokeria tuo ruskeakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeria voi vähän syödä, kunhan ei syö kokonaista mättökarkkipussia joka päivä. Minä syön vadelmahilloa ja hunajaa Pågen limpun päällä ja olen hoikka kuin mikä.

        "Sokeria voi vähän syödä, kunhan ei syö kokonaista mättökarkkipussia joka päivä. Minä syön vadelmahilloa ja hunajaa Pågen limpun päällä ja olen hoikka kuin mikä."

        Mitähän teet laihdutuspalstalla, jos olet hoikka kuin mikä?


    • Anonyymi

      Oikein ja unohtaa hiilaripommi purgerit pois .. Vaalea vilja makkarat prosessoidut einekset pahimpia . Syö proteiinia , Kalaa , Proileria , paljon marjoja , juureksia , .. Kala uunissa tai grillissä tehden .Proileri myös . Kastikkeena kermaviili, jossa mausteena 1tl sinappia , + yrttejä . Kermaviilikastike sopii niin kalalle kuin proilerille . Lisukkeena pitkäjyväinen riisi . Myös keitin perunat ok . Kerralla max 2kpl.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin unohdetaan dieetit, joka on yleisin syy epäonnistumiseen pidemmän päälle. Sen sijaan, vähennetään sopivasti syömistä, lisätään liikuntaa, ja kun paino kohdillaan, vähennetään liikuntaa ja siten painonhallinta on myös kohdillaan, joka on toinen keskeinen seikka. Jos herkuttelee, se on vähennettävä aterioista ja pidettävä huoli ravintoaineiden saannista purkista ottaen.

    • Anonyymi

      Minäkin syön päivittäin herkkuja. Pullaa suklaata kakkukahveja jne enkä liho. Johtuu siitä, että käyn päivittäin kolmen vartin lenkillä. Se pitää vartaloni solakkana, vaikka ei hirmuisesti kaloreja kulutakaan.

      • Anonyymi

        Miksi päätit kirjoittaa tuon viestisi juuri laihdutus-foorumille?

        Oletko ammatiltasi sirkuspelle?


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017916441sz

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe