Mukavaa lomapäivää/työpäivää palstalaisille!

Tää mamma ottaa ilon irti lapsivapaasta ja suuntaa Helsinkiin🙂 Shoppaa, ruokaa, kenties vähän juomaa🤪

https://youtu.be/M8WR3hd7V6I

Lyhyt versio mutta aah silti niin ihana, että menojalkaa vipattaa.. pitäis päästä tamppaamaan🤗

https://youtu.be/nHqe5D4MsCU

Aivan ihana😍🙄🔥

119

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 🤪🤣 mulla onkin ollut vähän lennokkaampi loman aloitus. Kävin Randen luona Espoossa viikonloppuna , siitä sitten junalla Turkuun. Turusta Naantalin kylpylään. Vietin sielä sitten tätin 60v juhlia ja mun tulevia 40🙈 oli kyllä varsin upea paikka… nyt on tullut otettua monena päivänä. Eilen oli välipäivä.🙊 Mutta otetaan nyt ilo irti lomasta ja lapsivapaasta.🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        🤪🤣 mulla onkin ollut vähän lennokkaampi loman aloitus. Kävin Randen luona Espoossa viikonloppuna , siitä sitten junalla Turkuun. Turusta Naantalin kylpylään. Vietin sielä sitten tätin 60v juhlia ja mun tulevia 40🙈 oli kyllä varsin upea paikka… nyt on tullut otettua monena päivänä. Eilen oli välipäivä.🙊 Mutta otetaan nyt ilo irti lomasta ja lapsivapaasta.🤪

        Hahaa, no on ollut menoa ja meininkiä. 😄👍Heti vaihde silmään, kun tenavavapaa. Ymmärrän kyllä, että tekee varmasti hyvää kaiken venymisen ja jaksamisen vastapainoksi. Minustakin olis fantsua päästä joskus tanssimaan, enkä meinaa humppaa enkä jenkkaa. Vaan ei nyt näytä tilaisuutta siihen tulevan. Monenmoista velvoitetta niskassa. 😬.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤪🤣 mulla onkin ollut vähän lennokkaampi loman aloitus. Kävin Randen luona Espoossa viikonloppuna , siitä sitten junalla Turkuun. Turusta Naantalin kylpylään. Vietin sielä sitten tätin 60v juhlia ja mun tulevia 40🙈 oli kyllä varsin upea paikka… nyt on tullut otettua monena päivänä. Eilen oli välipäivä.🙊 Mutta otetaan nyt ilo irti lomasta ja lapsivapaasta.🤪

        Jouduitko ränden kanssa yölliselle hautausmaakävelylle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouduitko ränden kanssa yölliselle hautausmaakävelylle?

        Kyllä me käytiin kävelyllä, mutta ei ihan hautuumaalle venytty.. 😝😎 mutta olihan meillä hauskaa, pääsin ostoskärry kyytiin😂


      • Huitale kirjoitti:

        Hahaa, no on ollut menoa ja meininkiä. 😄👍Heti vaihde silmään, kun tenavavapaa. Ymmärrän kyllä, että tekee varmasti hyvää kaiken venymisen ja jaksamisen vastapainoksi. Minustakin olis fantsua päästä joskus tanssimaan, enkä meinaa humppaa enkä jenkkaa. Vaan ei nyt näytä tilaisuutta siihen tulevan. Monenmoista velvoitetta niskassa. 😬.

        Tyttö porukalla tanssiminen on kivaa🥰 tai no saahan ne miehetkin yhtyä toki🤭


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tyttö porukalla tanssiminen on kivaa🥰 tai no saahan ne miehetkin yhtyä toki🤭

        Olisit vaan antanut randen yhtyä niin sen ei sitten varmaan olisi mulle alkanut skitsoilemaan tuolla ketjussaan. Pikkumiehelle jäi ketutus.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan antanut randen yhtyä niin sen ei sitten varmaan olisi mulle alkanut skitsoilemaan tuolla ketjussaan. Pikkumiehelle jäi ketutus.

        -harmiseikirj-

        Yrittäkää isot miehet tulla toimeen keskenään. Ei tämän palstailun pidä olla, niin kovin vakavaa..😉


      • Huitale kirjoitti:

        Hahaa, no on ollut menoa ja meininkiä. 😄👍Heti vaihde silmään, kun tenavavapaa. Ymmärrän kyllä, että tekee varmasti hyvää kaiken venymisen ja jaksamisen vastapainoksi. Minustakin olis fantsua päästä joskus tanssimaan, enkä meinaa humppaa enkä jenkkaa. Vaan ei nyt näytä tilaisuutta siihen tulevan. Monenmoista velvoitetta niskassa. 😬.

        Nuorena kävin paljon Discoissa. 🕺🏻

        Paritansseja ei ole oikein tullut harrasteltua.. kun ei ne parisuhde kumppanit ole olleet kiinnostuneita moisesta…

        Voisin toki nyt innostua🙄, kun tulee koko ajan tuota ikääkin lisää😂 vanhuus ei tule yksin😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nuorena kävin paljon Discoissa. 🕺🏻

        Paritansseja ei ole oikein tullut harrasteltua.. kun ei ne parisuhde kumppanit ole olleet kiinnostuneita moisesta…

        Voisin toki nyt innostua🙄, kun tulee koko ajan tuota ikääkin lisää😂 vanhuus ei tule yksin😉

        Samaten. Tanssin 4h yhteen putkeen ja kaverit piti mua kahjona. No olen aina nauttinut tanssimisesta, ihan siitä asti kun häkkisängyn pinnoja pitkin ylös pääsin pamppapeppua hytkyttämään. 😄

        Olen käynut kerran lavatansseissa, treffeillä. Oli melkosta harppomista 196 cm pitkän treffin kanssa. Voisi sanoa, että juoksin, en tanssinut. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Samaten. Tanssin 4h yhteen putkeen ja kaverit piti mua kahjona. No olen aina nauttinut tanssimisesta, ihan siitä asti kun häkkisängyn pinnoja pitkin ylös pääsin pamppapeppua hytkyttämään. 😄

        Olen käynut kerran lavatansseissa, treffeillä. Oli melkosta harppomista 196 cm pitkän treffin kanssa. Voisi sanoa, että juoksin, en tanssinut. 😅

        😂😂😂😂😂

        Mä oon muuten myös jammaillu jo melko nuorena.. muutenkin tunnistan herkästi melodiasta mikä biisi kyseessä.. mutta en muista kumminkaan biisejen nimiä. Mikä kyllä monasti harmittaa..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        😂😂😂😂😂

        Mä oon muuten myös jammaillu jo melko nuorena.. muutenkin tunnistan herkästi melodiasta mikä biisi kyseessä.. mutta en muista kumminkaan biisejen nimiä. Mikä kyllä monasti harmittaa..

        Nojuu, mullakin unohtuu monesti nimet, jollei satu olemaan kappale mikä on jäänyt hyvin mieleen, koska tykkään siitä a lot.

        Eri fiiliksille erilaista musaa. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Nojuu, mullakin unohtuu monesti nimet, jollei satu olemaan kappale mikä on jäänyt hyvin mieleen, koska tykkään siitä a lot.

        Eri fiiliksille erilaista musaa. 🙂

        Kyllä mulle myös ne hyvät rallatukset jää mieleen paremmin missä lauletaan..

        Jotkut missä ei niinkään lauleta. Trance tyyliset, biisien nimet ei kyllä jää mieleen millään..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä mulle myös ne hyvät rallatukset jää mieleen paremmin missä lauletaan..

        Jotkut missä ei niinkään lauleta. Trance tyyliset, biisien nimet ei kyllä jää mieleen millään..

        Joo, niistä melodisista jää paremmin tekijät mieleen, kun kappaleen nimet.

        Mulla unohtuu ihmisten nimetkin ekalla näkemisellä, joku kyselee minkä niminen vaikka lääkäri tai työkaveri, niin ööh tota, emmä muista. Mutta ulkonäön muista kuvan tarkasti. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, niistä melodisista jää paremmin tekijät mieleen, kun kappaleen nimet.

        Mulla unohtuu ihmisten nimetkin ekalla näkemisellä, joku kyselee minkä niminen vaikka lääkäri tai työkaveri, niin ööh tota, emmä muista. Mutta ulkonäön muista kuvan tarkasti. 😅

        Tai jää etunimi mieleen ja sukunimi unohtuu tai toisinkin päin. Joskus sitten oikein painan mieleeni, että nyt täytyy jo muistaa. 🙄


      • Huitale kirjoitti:

        Tai jää etunimi mieleen ja sukunimi unohtuu tai toisinkin päin. Joskus sitten oikein painan mieleeni, että nyt täytyy jo muistaa. 🙄

        Kiinnitän huomioni ympäristööni ja siihen mitä siellä näkyy, mitä siellä tapahtuu, millaisia toimia missäkin tehdään, yksityiskohtiin vaan en seikkoihin kuten numerot, nimet tai tittelit. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, niistä melodisista jää paremmin tekijät mieleen, kun kappaleen nimet.

        Mulla unohtuu ihmisten nimetkin ekalla näkemisellä, joku kyselee minkä niminen vaikka lääkäri tai työkaveri, niin ööh tota, emmä muista. Mutta ulkonäön muista kuvan tarkasti. 😅

        Mä muistan myös paremmin kasvot.

        Tästä tulikin mieleen 17v. Sain turpaani tytöltä jota en ollut ennen nähnyt.. Noh hänen kasvonsa kyllä muistin vielä monen vuoden jälkeen.. kerran sattumalta törmäsin häneen Helsingissä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä muistan myös paremmin kasvot.

        Tästä tulikin mieleen 17v. Sain turpaani tytöltä jota en ollut ennen nähnyt.. Noh hänen kasvonsa kyllä muistin vielä monen vuoden jälkeen.. kerran sattumalta törmäsin häneen Helsingissä.

        No jäi jo tekonsa takia mieleen. Jäis mullakin, kivat ja mulkut ihmiset muistaa parhaiten.

        Neutraalit jää vähän unohduksiin, ellei olla ryhmätilanteessa missä mä poimin aina yksin jääjät messiini. En tykkää jättää ryhmissä ketään ulkopuoliseksi.


      • Huitale kirjoitti:

        No jäi jo tekonsa takia mieleen. Jäis mullakin, kivat ja mulkut ihmiset muistaa parhaiten.

        Neutraalit jää vähän unohduksiin, ellei olla ryhmätilanteessa missä mä poimin aina yksin jääjät messiini. En tykkää jättää ryhmissä ketään ulkopuoliseksi.

        Tuohan on hyvä piirre. Mä siis ryhmässä jäisin varmasti ”ulkopuolelle” kun olen ujo. Niin olen sitten enemmänkin sivusta tarkkailija. Enkä todellakaan tee itsestäni numeroa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuohan on hyvä piirre. Mä siis ryhmässä jäisin varmasti ”ulkopuolelle” kun olen ujo. Niin olen sitten enemmänkin sivusta tarkkailija. Enkä todellakaan tee itsestäni numeroa.

        Voi se olla. Mä oon usein ryhmässä se alkuun hiljainen tarkkailija, joka lähinnä kuuntelee ja tutustuu sillee ihmisiin, tarkkaillen. Sitten tutumpana oon kyllä usein se joka rohkeasti esittää asiansa ja ideansa, mutta annan tietoisesti myös muille tilaa tuoda tietonsa ja ideansa esille.

        Että vaikka tietäisin vastauksen kaikkeen kysyttyyn helposti, niin en mölyä vastailla, vaan annan muille tilaisuuden vastata. Vasta jos kaikki on vaan hiljaa, ei uskslla tms. avata suutaan, mä avaan sitten suuni ja saan usein muutkin sitten mukaan puhimaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi se olla. Mä oon usein ryhmässä se alkuun hiljainen tarkkailija, joka lähinnä kuuntelee ja tutustuu sillee ihmisiin, tarkkaillen. Sitten tutumpana oon kyllä usein se joka rohkeasti esittää asiansa ja ideansa, mutta annan tietoisesti myös muille tilaa tuoda tietonsa ja ideansa esille.

        Että vaikka tietäisin vastauksen kaikkeen kysyttyyn helposti, niin en mölyä vastailla, vaan annan muille tilaisuuden vastata. Vasta jos kaikki on vaan hiljaa, ei uskslla tms. avata suutaan, mä avaan sitten suuni ja saan usein muutkin sitten mukaan puhimaan.

        Ja on sitten usein myös mun rooli olla se vitsin murjojakin, väsyneenä ihmisiä on helppo viihdyttä joko jutuillaan tai itsellään. Sama se mille ne nauraa, kunhan ilmapiiri on rento.. Vapautunut.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi se olla. Mä oon usein ryhmässä se alkuun hiljainen tarkkailija, joka lähinnä kuuntelee ja tutustuu sillee ihmisiin, tarkkaillen. Sitten tutumpana oon kyllä usein se joka rohkeasti esittää asiansa ja ideansa, mutta annan tietoisesti myös muille tilaa tuoda tietonsa ja ideansa esille.

        Että vaikka tietäisin vastauksen kaikkeen kysyttyyn helposti, niin en mölyä vastailla, vaan annan muille tilaisuuden vastata. Vasta jos kaikki on vaan hiljaa, ei uskslla tms. avata suutaan, mä avaan sitten suuni ja saan usein muutkin sitten mukaan puhimaan.

        Koulussa ollessa tuo oli juurikin ikävää, jos heti jo kyseltiin niiltä nopeimmilta viittelijöiltä. Täytyy itse työstää päässä jo ihan sitä kysymystä.. mutustella sitä ja sitten ehkä tietää vastauksen. Niin nopealla temmolla, ei oikein pääse ikinä sanomaan mitään.🙈

        Tämän huomaan myös jos keskustelu kumppani on hyvinkin puhelias.. niin helposti jään jalkoihin. Onneksi minun yksi ystäväni on näin vanhemmiten osannut olla hiljaa ja kuunnellut mitä minulla on asiaa.😄 en tosiaan mikään kälättäjä ole.. vaan enempi keskustelen jos mulla on jotain asiaa. Helposti sitten unohdan mitä olin esim. kysymässä, jos toinen on niin paljon äänessä.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja on sitten usein myös mun rooli olla se vitsin murjojakin, väsyneenä ihmisiä on helppo viihdyttä joko jutuillaan tai itsellään. Sama se mille ne nauraa, kunhan ilmapiiri on rento.. Vapautunut.

        Jos en tunne, niin voin hyvinkin olla aika jäykkä.. siinä tilanteessa rentoudun kyllä paremmin jos murjastaan joku vitsi.😅 hitto kun osasikin itse heittäytyä.. hupsutella.. harvemmin siis itse mitään vitsejä jakelen.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Koulussa ollessa tuo oli juurikin ikävää, jos heti jo kyseltiin niiltä nopeimmilta viittelijöiltä. Täytyy itse työstää päässä jo ihan sitä kysymystä.. mutustella sitä ja sitten ehkä tietää vastauksen. Niin nopealla temmolla, ei oikein pääse ikinä sanomaan mitään.🙈

        Tämän huomaan myös jos keskustelu kumppani on hyvinkin puhelias.. niin helposti jään jalkoihin. Onneksi minun yksi ystäväni on näin vanhemmiten osannut olla hiljaa ja kuunnellut mitä minulla on asiaa.😄 en tosiaan mikään kälättäjä ole.. vaan enempi keskustelen jos mulla on jotain asiaa. Helposti sitten unohdan mitä olin esim. kysymässä, jos toinen on niin paljon äänessä.

        Yym, joo totta. Siihen oon kiinnittänyt just huomiotakin, että äänekkäämmät on monesti hätähätää jo kertomassa asiansa, eikä muut sitten saa oikein ikinä suunvuoroa ja pääse ääneen, vaikka heillä olis hyvää asiaa ja fiksumpaakin sanottavaa kun niillä hätäilijöillä.

        Minusta on aina kiva oppia myöskin muilta näkökulmia, avartaa omaa ajattelua ja joo, myöskin nähdä onnellinen naama, kun joku sain viimein sanottua ja suunvuoron.

        Täällä musta on monesti tehty oletus, etten anna muille tilaa. Totuus on aivan toinen IRL.

        Täällä en vaan viitti kaikkea soopaa "kuunnella", vaan droppaan huuhaan alas lennosta. Ei vaan viitti olla niin korrekti täällä missä mänttejä on vastassa enemmän, kun siellä IRL. Nipottamassa ja näpöttämässä ennen kun ehtii loppuun asti edes ajatella koko asiaani.

        Eikä sitten jaksa aina vaivautua selostamaankaan, kun näkee jo että turha vaiva, ei mee jakeluun.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jos en tunne, niin voin hyvinkin olla aika jäykkä.. siinä tilanteessa rentoudun kyllä paremmin jos murjastaan joku vitsi.😅 hitto kun osasikin itse heittäytyä.. hupsutella.. harvemmin siis itse mitään vitsejä jakelen.

        Heh, se useinmiten toimii jännityksen laukaisijana, kun vitsiksi pistää. Mä uskallan olla koomikko ja komedienne tarvittaessa. Ei hävetä yhtään olla pelle ja hölmön näköinen tai kuuloinen.

        Kun ilmapiirin saa rennoksi, aremmatkin nauraa, niin usein se ryhmäytyminen alkaa ja muodostuu se meidän tiimi koko porukan välille. Jatkossa tulee kaikki jo rennommin mukaan ja vapautuu. Jotkut vaatii enempi kesytystä, mutta yleensä nekin lopulta on mukana. 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, se useinmiten toimii jännityksen laukaisijana, kun vitsiksi pistää. Mä uskallan olla koomikko ja komedienne tarvittaessa. Ei hävetä yhtään olla pelle ja hölmön näköinen tai kuuloinen.

        Kun ilmapiirin saa rennoksi, aremmatkin nauraa, niin usein se ryhmäytyminen alkaa ja muodostuu se meidän tiimi koko porukan välille. Jatkossa tulee kaikki jo rennommin mukaan ja vapautuu. Jotkut vaatii enempi kesytystä, mutta yleensä nekin lopulta on mukana. 😜

        Ja jostain syystä vaikka olisin ryhmässä se pelle, niin huomaan että muhun silti myös luotetaan asiassakin.


      • Huitale kirjoitti:

        Yym, joo totta. Siihen oon kiinnittänyt just huomiotakin, että äänekkäämmät on monesti hätähätää jo kertomassa asiansa, eikä muut sitten saa oikein ikinä suunvuoroa ja pääse ääneen, vaikka heillä olis hyvää asiaa ja fiksumpaakin sanottavaa kun niillä hätäilijöillä.

        Minusta on aina kiva oppia myöskin muilta näkökulmia, avartaa omaa ajattelua ja joo, myöskin nähdä onnellinen naama, kun joku sain viimein sanottua ja suunvuoron.

        Täällä musta on monesti tehty oletus, etten anna muille tilaa. Totuus on aivan toinen IRL.

        Täällä en vaan viitti kaikkea soopaa "kuunnella", vaan droppaan huuhaan alas lennosta. Ei vaan viitti olla niin korrekti täällä missä mänttejä on vastassa enemmän, kun siellä IRL. Nipottamassa ja näpöttämässä ennen kun ehtii loppuun asti edes ajatella koko asiaani.

        Eikä sitten jaksa aina vaivautua selostamaankaan, kun näkee jo että turha vaiva, ei mee jakeluun.

        En ole vielä niin pitkään keskustellut täällä että olisin huomannut tuon, ettet antaisi tilaa.

        Oon huomannut, että sun kanssa on vaan aika helppo keskustella melkeinpä mistä vaan🤪 vaikutat jotenkin hyvin rennolta😁👍🏼


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, se useinmiten toimii jännityksen laukaisijana, kun vitsiksi pistää. Mä uskallan olla koomikko ja komedienne tarvittaessa. Ei hävetä yhtään olla pelle ja hölmön näköinen tai kuuloinen.

        Kun ilmapiirin saa rennoksi, aremmatkin nauraa, niin usein se ryhmäytyminen alkaa ja muodostuu se meidän tiimi koko porukan välille. Jatkossa tulee kaikki jo rennommin mukaan ja vapautuu. Jotkut vaatii enempi kesytystä, mutta yleensä nekin lopulta on mukana. 😜

        Meillä myös töissä, yksi työkaveri viime viikolla heitti vitsiä enemmän.. niin jotenkin huomasin, että hänelle olikin sen jälkeen helpompi puhua. Hän on vielä itsekin aika samanhenkinen mun kanssa. Ettei paljon höpöttele töissä ollessa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En ole vielä niin pitkään keskustellut täällä että olisin huomannut tuon, ettet antaisi tilaa.

        Oon huomannut, että sun kanssa on vaan aika helppo keskustella melkeinpä mistä vaan🤪 vaikutat jotenkin hyvin rennolta😁👍🏼

        Huomenta. 😊

        Lähdin kesken kaiken palstalta, kun isompi tytär huuhaili hereillä vielä ja tuli mulle juttelemaan. Venähti meidän juttelut 2 asti.

        Nyt mun isä sitten herätti jo puhelullaan. Ja kipee kaularanka.

        Kiva, jos koet että näin on. Koitan olla itseni ja tuntuu kivalta, jos keskustelu mun kanssa on helppoa. Se on se mitä nimenomaan toivonkin. 🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Meillä myös töissä, yksi työkaveri viime viikolla heitti vitsiä enemmän.. niin jotenkin huomasin, että hänelle olikin sen jälkeen helpompi puhua. Hän on vielä itsekin aika samanhenkinen mun kanssa. Ettei paljon höpöttele töissä ollessa.

        Jostain syystä me "jäyhän jäykähköt" finskit rentoudutaan, kun huumori kohtaa ja ei tartte pingottaa. 😬😄


      • Huitale kirjoitti:

        Huomenta. 😊

        Lähdin kesken kaiken palstalta, kun isompi tytär huuhaili hereillä vielä ja tuli mulle juttelemaan. Venähti meidän juttelut 2 asti.

        Nyt mun isä sitten herätti jo puhelullaan. Ja kipee kaularanka.

        Kiva, jos koet että näin on. Koitan olla itseni ja tuntuu kivalta, jos keskustelu mun kanssa on helppoa. Se on se mitä nimenomaan toivonkin. 🤗

        Huomenta!

        Sulla on sitten ollut aikainen herätys. Minä vasta heräsin. Nukuin jotenkin hirveän huonosti, harmittaa ihan. Kerrankin, kun ei ole lapsia jotka saattaa öisin herättää.. niin minä heräilen itsekseni.

        Sulle nyt voi jutella, jutusta, kuin jutusta🤗👍🏼


      • Huitale kirjoitti:

        Jostain syystä me "jäyhän jäykähköt" finskit rentoudutaan, kun huumori kohtaa ja ei tartte pingottaa. 😬😄

        Just näin se pehmentää hyvin jäätä🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Huomenta!

        Sulla on sitten ollut aikainen herätys. Minä vasta heräsin. Nukuin jotenkin hirveän huonosti, harmittaa ihan. Kerrankin, kun ei ole lapsia jotka saattaa öisin herättää.. niin minä heräilen itsekseni.

        Sulle nyt voi jutella, jutusta, kuin jutusta🤗👍🏼

        Oli vähän aikainen tai oikeestaan lyhyet yöunet, mutta näin lomalla voi onneksi huilia tarpeensa mukaan päivälläkin. Syksyllä kun alkaa työt koulujen alkaessa, jää mahkut päiväuniinkin aika minimiin. 😶

        Sulla on joku sisäinen alertti päällä, menee varmaan aikaa ennen kun oppii nukkumaan niin ettei ole alitajuisesti valmiudessa hypätä ylös. 😄

        Viimeistään sitten, kun muksut lentää pesästä.

        Samoin koen, että sulle voi kanssa jutella vapautuneesti mitä mieleen juolahtaa. 😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just näin se pehmentää hyvin jäätä🤗

        Sen se tekee. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Oli vähän aikainen tai oikeestaan lyhyet yöunet, mutta näin lomalla voi onneksi huilia tarpeensa mukaan päivälläkin. Syksyllä kun alkaa työt koulujen alkaessa, jää mahkut päiväuniinkin aika minimiin. 😶

        Sulla on joku sisäinen alertti päällä, menee varmaan aikaa ennen kun oppii nukkumaan niin ettei ole alitajuisesti valmiudessa hypätä ylös. 😄

        Viimeistään sitten, kun muksut lentää pesästä.

        Samoin koen, että sulle voi kanssa jutella vapautuneesti mitä mieleen juolahtaa. 😊

        Kiva homma🤩

        Sekin vaikuttaa jos on avoin ja voi puhua laidastalaitaan juttuja.. Itse en niinkään myös häpeile tuoda omia mieltymyksiäni julki tänne keskustelupalstalle.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiva homma🤩

        Sekin vaikuttaa jos on avoin ja voi puhua laidastalaitaan juttuja.. Itse en niinkään myös häpeile tuoda omia mieltymyksiäni julki tänne keskustelupalstalle.

        Se onkin mukavinta, kun saa olla aidosti ittensä, hölmökin kun on, muttei siihenkään maailma kaadu. Kaikkee ei voi kukaan tietää ja osata, ollaan siis vaan ihmisiä kaikessa rauhassa.

        Musiikkia sun jaloilles. Aika kiva versio biisistä.

        https://youtu.be/up1nC62EmmY

        Enigmaa..


      • Huitale kirjoitti:

        Se onkin mukavinta, kun saa olla aidosti ittensä, hölmökin kun on, muttei siihenkään maailma kaadu. Kaikkee ei voi kukaan tietää ja osata, ollaan siis vaan ihmisiä kaikessa rauhassa.

        Musiikkia sun jaloilles. Aika kiva versio biisistä.

        https://youtu.be/up1nC62EmmY

        Enigmaa..

        Enigmaa olen nuoruudessani kuunnellut kyllä, kiitos, tässä mä vielä sängyssä pötköttelen ja mietin kunnolla heräämistä.🕺🏻


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Enigmaa olen nuoruudessani kuunnellut kyllä, kiitos, tässä mä vielä sängyssä pötköttelen ja mietin kunnolla heräämistä.🕺🏻

        Samoin, on tullu kuunneltua. Mutta mun tarttee nyt oikasta ranka ja lähte hölkälle ruohonleikkurin kanssa. Näyttää olevan vihdoinkin poutaa ja nurmi kuivempaa höylättäväksi. Mukavaa loikoilua ja päivää. 😄👍

        https://youtu.be/orfIvUn7yHM


      • Huitale kirjoitti:

        Samoin, on tullu kuunneltua. Mutta mun tarttee nyt oikasta ranka ja lähte hölkälle ruohonleikkurin kanssa. Näyttää olevan vihdoinkin poutaa ja nurmi kuivempaa höylättäväksi. Mukavaa loikoilua ja päivää. 😄👍

        https://youtu.be/orfIvUn7yHM

        Kiitos. Työntäyteistä päivää sulle🤗

        https://youtu.be/9s6wMnRms7E


    • Mukavaa lomapäivää Isolla Kirkolla. Irtiotto on aina paikallaan.

      Saanko suositella ruokapaikkoja?
      Itse kävin Kampissa (5:s krs.) syömässä, vietnamilaisessa Lie Mi nimisessä paikassa. Voin lämpimästi suositella. Pieni paikka ja yleensä aina jonoa, mutta jos menee ruuhkan ulkopuolella, varmasti löytyy tilaa.
      Tuolla Kampin ravintolakerroksessa on myös muita hyviä ruokapaikkoja, kuten italialainen Bastardo. Lounas buffetti oli hyvä. 😀🥗🍜🍨

      • Anonyymi

        Mjoo

        Eiks toi Lie Mi ole Runeberginkadulla?

        Emmä muista.

        (hirn)


      • Saa toki ehdotella☺️ kiitos kiitos😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Eiks toi Lie Mi ole Runeberginkadulla?

        Emmä muista.

        (hirn)

        Lie Mi ravintolalla on stadissa 3 eri sijaintia. Bulevardi, Kamppi ja Töölö (Runeberginkatu 56).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Eiks toi Lie Mi ole Runeberginkadulla?

        Emmä muista.

        (hirn)

        Ketjupaikka. Ketjun perusti kuuluisa bond-tyttö Chew Mee.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Lie Mi ravintolalla on stadissa 3 eri sijaintia. Bulevardi, Kamppi ja Töölö (Runeberginkatu 56).

        Kiitos tiedosta.

        Siinä meni taas provikat Googlelta.

        (naurua)


      • Kampissa tuli käytyä. Mutta päädyttiin lopulta ystäväni kanssa, ihan vaan mäkkäriin😅 Hänellä kun on herkkä vatsa, ettei kaikki ruoka-aineet sovi, niin tuo oli siltä osin luotettavin paikka.☺️

        Eilen tuuli aikalailla.. mutta onneksi aurinko lämmitti.😎 illalla vähän ropisutti vettä, kun lähdin kohti kotia.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kampissa tuli käytyä. Mutta päädyttiin lopulta ystäväni kanssa, ihan vaan mäkkäriin😅 Hänellä kun on herkkä vatsa, ettei kaikki ruoka-aineet sovi, niin tuo oli siltä osin luotettavin paikka.☺️

        Eilen tuuli aikalailla.. mutta onneksi aurinko lämmitti.😎 illalla vähän ropisutti vettä, kun lähdin kohti kotia.

        Kivaa, että sinulla ja ystävälläsi oli mukava päivä. 😃🌸


      • Voi no tämähän oli hyvä. Voi kumpa osaisinkin🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi no tämähän oli hyvä. Voi kumpa osaisinkin🤗

        Heh, kuuskymppinen mummo on lapsenlapsiakin. Mä kyl tykkään hänen tyylistä, ollaanhan me samiksia monella tapaa.. Voisin lyöttäytyä hänen seuraan, eikä varmaan olis tylsää. 😄

        https://youtube.com/shorts/ktRBFl4ot10?feature=share3


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, kuuskymppinen mummo on lapsenlapsiakin. Mä kyl tykkään hänen tyylistä, ollaanhan me samiksia monella tapaa.. Voisin lyöttäytyä hänen seuraan, eikä varmaan olis tylsää. 😄

        https://youtube.com/shorts/ktRBFl4ot10?feature=share3

        No ei varmasti ole ei… tylsää..


    • Anonyymi

      Mjaa

      Ei kannata, sillä tuulee niin että tukka on lähteä päästä.

      (hihitystä)

      • Viime päivinä onkin tuullut, niin perkeleesti…


    • Anonyymi

      Onneksi hengität... kuulin että on syntymässä poikq thän pahan palloon eli maapalloon :D

      Iloinen asia että ei tyttö, osaa jotain sitten toivottavasti ruskeat silmät jotta olisi johtotehtäviinkin :D

      https://www.youtube.com/watch?v=q88koeaqrEg

      • Eikai se silmien väri vaikuta osaako johtaa🤭


    • Anonyymi

      34j3ph

    • Anonyymi

      toivottavasti on koko valtion varallisuus kortilla budjettina ostella "stringeja" hah.

      Well I am really happu: It's a boy joka jonkin mahasta pullahaa :DD:

      • No sehän on kiva jos on vielä oikein odotettu yllätys😁


    • Anonyymi
    • Mahtavaa loman alkua elä eksy matkalla.🥰

      • Kiitos! Nyt jo kohti kotia😊


    • Hyvällä energialla oletkin lomasi aloittanut!😄
      Minulla olisi vielä tämä viikko töitä ennen lomaa ja sellainen fiilis, että tuskin voisin edes jäädä lomalle. - Sen verran ahdasta on töissä..
      Lisäksi tänään minulla oli pieni operaatio, niin hieman puolikuntoinen fiilis siitäkin.

      Ihanaa vapaata sinulle. 🤗 Toivottavasti siitä saat kunnolla boostia myös arkeen.👍

      https://youtu.be/gJLIiF15wjQ

      • Kiitos😊

        Kiitos, kun jaoit tämän videon. En ole aikoihin nähnyt.. ihan nuoruus ajat tulee mieleen☺️

        Tää loma tekee ihmeitä😉


    • Anonyymi
      • 🙌🏻🙌🏻


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joskus toedella hauskaa kun eihän nuo AMD jotkut grafiikkakoritt rikkoudu, mutta oho c-ohjelmoijalla pikku pilkkuvirhe jossain tulee hassua näytölle :D

      • Ok🤩


    • Anonyymi

      pqllo on sininen ja pyörii aquringon ymärillä

    • Anonyymi

      hassu sarja tämä Sledge Hammer!, oli Suomesa nimellä Moukarimies"

      jos joku on erimieltä niin hitot, avavaa tulen välittömästi... "hyvä tuore pihvi aamaiseksi..

      • Olen katsellut. Hassu ukko🤪


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerrohan ätmi-mamma että montako lasta sinulla olikaan?

    • Huonot säät jatkuu vaan. Mutta Madridissa on 33 ja siperiassakin 29. Mikähän tässä taas ongelma.

      • No nyt olis kyllä saanut olla ainakin aurinkoa enemmän… vesisateet on kyllä nyt hanurista..

        Missäs kaukaa se JeroP asustaa?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt olis kyllä saanut olla ainakin aurinkoa enemmän… vesisateet on kyllä nyt hanurista..

        Missäs kaukaa se JeroP asustaa?

        Ei missään kaukaa semmosta tunti tai pari Helsingeistä. taitaa olla etelä suomi nykyään epävakaisin osa suomea säiden puolesta.


      • JeroP kirjoitti:

        Ei missään kaukaa semmosta tunti tai pari Helsingeistä. taitaa olla etelä suomi nykyään epävakaisin osa suomea säiden puolesta.

        Huomenna pitäis olla parempi ilma. Pilvistä ja +20😎


    • Anonyymi

      Kiitos samoin; olen lomalla ja samalla teen töitä esim. puutarhan parissa. Tällä hetkellä läppärin kanssa patiolla, seuraten toisella silmällä pihalla pyöräilevää tai muuten koiran kanssa leikkivää lasta. Pitää mennä kohta ottamaan makaronilaatikko uunista, ja laittaa ruoka pöytään. Ruuan jälkeen lähdetään muksun kanssa shoppailemaan; ruokakauppaan, samalla voidaan ostaa myös pari T-paitaa nuorelle neidille. Hänellä kun on nykyään noita napapaitoja, on venynyt viimekesän paidoistaan ulos; siis T-paitojen pituudesta on kysymys.

      Maito nyt riittää, ainakin tähän ruokailuun. Muuten kaapit alkaa huutaa tyhjyyttään. Kaakaojauhetta on ostettava, ananasmurskaa, kanaa tai broileria... 400g broilerin palasia on juuri käytetty makaronilaatikkoon, jauhelihan sijasta; sitä kun ei pakastimestakaan löytynyt! Siksi broileri joutui korvaavana lihana sinne, kaikki muut kyllä tykkää tuosta, mutt Mimmi syöttää broilerin palaset, luultavasti Pojulle.
      Mimmille on herneitä ja keitettyä parsakaalia, mitkä ovat hänen herkkuaan. Ja maksamakkaralla kaurasämpylän puolikas. Jäätelö puikko jälkkäriksi.

      Neiti luultavasti nukahtaa turvaistuimeen, mennessämme ostoksille, ottakoot runsaat ½ - tunnin torkut. Mä käyn pensa-asemalla tankkaamassa, ennen kuin mennään ostoskeskukseen. Matkaan kaupungin keskustaan ja huoltsikka käyntiin kuluu ainakin ½-tuntia, joten Lillin pihassa viimeistään saan pahan yskänkohtauksen, johon taatusti heräisi sikeämpikin nukkuja.

      Siinä kohtaa kun kysyy; mennäänkös kauppaan ostoksille? Ei paljon tarvitse aikailla, kun mennään käsikädessä kauppaan. Turvallisuus syistä, pakko pitää kunnolla otteessa; ettei jää jonkun auton alle! Ja nyt käsien pesuun ja syömään; se on heippa!
      trollikka

      • Hitto sun kirjoitus tyylin rupeaa jo tuntemaan🙌🏻

        Mukavaa päivää sulle ja Mimmille + koiralle🥰

        Heippa!🙂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hitto sun kirjoitus tyylin rupeaa jo tuntemaan🙌🏻

        Mukavaa päivää sulle ja Mimmille koiralle🥰

        Heippa!🙂

        Moikka, eilinen päivä menikin sitten pitkäksi. Lähemmäs puoltayötä, kunnes pääsin nukkumaan. ja kuten arvelinkin, broilerin pala kävi suussa. Mimmi pyöritti sitä hetkenaikaa etuhampaissaan, otti sen pivoonsa ja tarjos Pojulle makupalan. Jatkoi ruokailua makaronilaatikolla ja erotteli broilerinkappaleet erikseen, syöttäen ne koiralle. Herneet teki hyvin kauppaansa kuten parsakin, ja siinä sivussa rippeitä makaronilaatikosta.

        Neiti muuten piti elämänsä ensimmäisen vuoropuhelun kassaneidin kanssa! Yleensä ei sano sanaakaan vieraille, ja nyt kolme sanaa. Ojensi kismed levyn kassalle, "toss on", kun kassa pyysi sitä (kismed oli Mimmillä kädessä) kassa pyyhkäisi hinnan koneelleen. Ojensi kismetin takaisin; "Ole hyvä!" Mimmi hymyillen aurinkoisesti; toosh! (eli kiitos)
        Olin niin hölmistynyt, hyvä etten kiljunut onnesta! Täysin vieraan ihmisen kanssa kommunikoi auttavasti, mutt kuitenkin puhumalla ääneen! Tähän asti on kommunikoinut vieraan kanssa ainoastaan elehtien, jos on jotain koittanut kertoa hänelle!
        Tälläkin kertaa hän sanoi heippa; pelkästään vilkuttamalla, kun kassa toivotti meille; "hyvää päivänjatkoa!" Ei kuulunut Mimmiltä pihaustakaan vastaukseksi!

        Lähden ulkoilemaan Pojun ja Mimmin kanssa pihalle, samalla vien kollit häkkiin, saavat viihtyä siellä koko ajan tänään, satoi tai paistoi päivällä. Niillä on katolliset kopit, joissa makoilla sateeltakin suojassa, joten saavat hiljakseen tottua päiväsaliinsa mukavuuksiin.
        On juoma-automaatti vedelle ja pellettivessakoppi, kiipeilypuuta mitä voi myös raapia, ihan oman halunsa mukaan, kissa portaita jne. luotiin niille ihan oma leikkikenttänsä!
        Ja nyt kateille valjaat, siksi aikaa kun siirrän ne ulkohäkkiinsä n. 14m² mellastustilaa kiipeillä ja juosta, 4 kpl katollisia koppeja pleksiseinällä, lepäilyyn ja 3 katotonta tasoa, ja puunrunkoa oksineen ilman havuja; soveltuvat auringon ottoon!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, eilinen päivä menikin sitten pitkäksi. Lähemmäs puoltayötä, kunnes pääsin nukkumaan. ja kuten arvelinkin, broilerin pala kävi suussa. Mimmi pyöritti sitä hetkenaikaa etuhampaissaan, otti sen pivoonsa ja tarjos Pojulle makupalan. Jatkoi ruokailua makaronilaatikolla ja erotteli broilerinkappaleet erikseen, syöttäen ne koiralle. Herneet teki hyvin kauppaansa kuten parsakin, ja siinä sivussa rippeitä makaronilaatikosta.

        Neiti muuten piti elämänsä ensimmäisen vuoropuhelun kassaneidin kanssa! Yleensä ei sano sanaakaan vieraille, ja nyt kolme sanaa. Ojensi kismed levyn kassalle, "toss on", kun kassa pyysi sitä (kismed oli Mimmillä kädessä) kassa pyyhkäisi hinnan koneelleen. Ojensi kismetin takaisin; "Ole hyvä!" Mimmi hymyillen aurinkoisesti; toosh! (eli kiitos)
        Olin niin hölmistynyt, hyvä etten kiljunut onnesta! Täysin vieraan ihmisen kanssa kommunikoi auttavasti, mutt kuitenkin puhumalla ääneen! Tähän asti on kommunikoinut vieraan kanssa ainoastaan elehtien, jos on jotain koittanut kertoa hänelle!
        Tälläkin kertaa hän sanoi heippa; pelkästään vilkuttamalla, kun kassa toivotti meille; "hyvää päivänjatkoa!" Ei kuulunut Mimmiltä pihaustakaan vastaukseksi!

        Lähden ulkoilemaan Pojun ja Mimmin kanssa pihalle, samalla vien kollit häkkiin, saavat viihtyä siellä koko ajan tänään, satoi tai paistoi päivällä. Niillä on katolliset kopit, joissa makoilla sateeltakin suojassa, joten saavat hiljakseen tottua päiväsaliinsa mukavuuksiin.
        On juoma-automaatti vedelle ja pellettivessakoppi, kiipeilypuuta mitä voi myös raapia, ihan oman halunsa mukaan, kissa portaita jne. luotiin niille ihan oma leikkikenttänsä!
        Ja nyt kateille valjaat, siksi aikaa kun siirrän ne ulkohäkkiinsä n. 14m² mellastustilaa kiipeillä ja juosta, 4 kpl katollisia koppeja pleksiseinällä, lepäilyyn ja 3 katotonta tasoa, ja puunrunkoa oksineen ilman havuja; soveltuvat auringon ottoon!
        trollikka

        Moi!

        Tiedän tunteen, kun lapsi oppii sanomaan ne ensimmäiset sanat. Voi mun pikkunen osaa puhua🥳

        Mulla esikoispoika sanoi ensimmäisen Vit*u sanansa, kun minä katsoin mm lätkää.. mä siis yleensä eläydyn aika vahvasti joko jee jee tai sitten vi*tu, Per*le, saa**na.. Sillä hetkellä tuli tosi hyvä äiti fiilis😅


    • Anonyymi

      Nyt kun sinulla on loma niin etkö voisi hankkia itsellesi iki oman miehen niin lomasikin olis parempaa oman miehen kanssa eli tulis äksönii lomallesi olis treffejä seksiä ja yhdessä tekisitte kaikkea kivaa ja loman jälkeen sinulla olis oma kulta eli iki oma mies

      • Ei niitä miehiä ihan tuosta noin vaan hankita😉 pitää löytää sellainen joka kanssa viihtyy. Kato ihan mikä vaan jantteri ei kelpaa😊

        Mutta siis onhan tässä jo tullut treffailtua ja ollut paljon tekemistä. Niin ei tämä mikään huono loma ole.

        Kiitos välis huolenpidosta.🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei niitä miehiä ihan tuosta noin vaan hankita😉 pitää löytää sellainen joka kanssa viihtyy. Kato ihan mikä vaan jantteri ei kelpaa😊

        Mutta siis onhan tässä jo tullut treffailtua ja ollut paljon tekemistä. Niin ei tämä mikään huono loma ole.

        Kiitos välis huolenpidosta.🤗

        Kyllä hankit ja kivoja mukavia poikia on paljon vapaina niin kun oikeasti pyydät jotain kivaa poikaa treffeille tai ulos kanssasi niin sinulla on oma mies sen jälkeen niin helppoa se on


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei niitä miehiä ihan tuosta noin vaan hankita😉 pitää löytää sellainen joka kanssa viihtyy. Kato ihan mikä vaan jantteri ei kelpaa😊

        Mutta siis onhan tässä jo tullut treffailtua ja ollut paljon tekemistä. Niin ei tämä mikään huono loma ole.

        Kiitos välis huolenpidosta.🤗

        Ja katsot oman kylän pojista oman miehen itsellesi mutta nyt kun olet hesassa niin nauti hesan pojista ja anna niiden tyydyttää sinut ns seksiloma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hankit ja kivoja mukavia poikia on paljon vapaina niin kun oikeasti pyydät jotain kivaa poikaa treffeille tai ulos kanssasi niin sinulla on oma mies sen jälkeen niin helppoa se on

        No miten on väliksen oma laita, miten isket kumppanin?☺️


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No miten on väliksen oma laita, miten isket kumppanin?☺️

        Nyt ei puhuta siitä vaan sinusta eli nauti kesästä ja kesälomasta eli ihanaa kesälomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katsot oman kylän pojista oman miehen itsellesi mutta nyt kun olet hesassa niin nauti hesan pojista ja anna niiden tyydyttää sinut ns seksiloma

        Ja muista kumit kesäkumit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei puhuta siitä vaan sinusta eli nauti kesästä ja kesälomasta eli ihanaa kesälomaa

        No kiitosta vaan. Mielelläni olisin kuullut sinusta lisää🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kiitosta vaan. Mielelläni olisin kuullut sinusta lisää🤗

        Mut kerros miten isket miehen omaksi tai kesäkäyttöön ja kumpaan isket miestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja katsot oman kylän pojista oman miehen itsellesi mutta nyt kun olet hesassa niin nauti hesan pojista ja anna niiden tyydyttää sinut ns seksiloma

        No kun ei se ole, niin yksinkertaista. Tarvitsen enemmän aikaa siihen kumppanin tutustumiseen. Skippaan siis kaikki ilopojat pois. Naisten on kyllä suht helppo löytää juuri sitä seuraa jos haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja muista kumit kesäkumit

        Olen jo vaihtanut kesäkumit😜


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No miten on väliksen oma laita, miten isket kumppanin?☺️

        Välis on niin tyhmä ettei saa naista koskaan:)


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kun ei se ole, niin yksinkertaista. Tarvitsen enemmän aikaa siihen kumppanin tutustumiseen. Skippaan siis kaikki ilopojat pois. Naisten on kyllä suht helppo löytää juuri sitä seuraa jos haluaa.

        Kyllä se on ei se mitään rakettitiedettä ole eli kivaa poikaa pussaat niin se on sinun omasi sen jälkeen mutta jos haluat ns ilopoikia niin hesassa ollessasi ota niitä ja nauti ja etsit loman jälkeen oman miehen oman kyläsi pojasta


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen jo vaihtanut kesäkumit😜

        Hyvä ja käytä ne kans ettei vanhene ja ettei turhaan ostanut niitä eli iloista lomaa sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välis on niin tyhmä ettei saa naista koskaan:)

        Noh älähän nyt…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis on niin tyhmä ettei saa naista koskaan:)

        Välis on miehen irvikuva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ei se mitään rakettitiedettä ole eli kivaa poikaa pussaat niin se on sinun omasi sen jälkeen mutta jos haluat ns ilopoikia niin hesassa ollessasi ota niitä ja nauti ja etsit loman jälkeen oman miehen oman kyläsi pojasta

        Siis enkö mä saa etsiä kumppania mistään muualta kuin oman kaupunkini miehistä😅 no johan on suppeeta menoa..😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja käytä ne kans ettei vanhene ja ettei turhaan ostanut niitä eli iloista lomaa sinulle

        Onhan niissä yleensä ihan monta vuotta hyvää käyttö aikaa, ennenkö menee vanhaks.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis enkö mä saa etsiä kumppania mistään muualta kuin oman kaupunkini miehistä😅 no johan on suppeeta menoa..😁

        Etkö etsikkään omaa miestä vaan etsitkin seksiseuraa eri pitäjien pojista ja omassa kylässä esitetään kunnon naista ja hyvää naista mut kaukana on kiva käydä kyläilemäs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö etsikkään omaa miestä vaan etsitkin seksiseuraa eri pitäjien pojista ja omassa kylässä esitetään kunnon naista ja hyvää naista mut kaukana on kiva käydä kyläilemäs

        No mutta mähän oon aina, niin kiltisti. Mitäs se välis siel vihjailee😉 Ei kylässä käyminen ole kiellettyä, varsinkin jos vielä tykkää käydä.🤗 Tuskin sinäkään kävisit kylässä jos et pitäisi seurasta. Tietysti omia sukulaisiaan ei voi valita niillä käyminen, voikin olla jo sitten raskasta..


    • Anonyymi

      tiedättekö tytöt niin mikä niin hirvceän vaikeaa opettaa jotain juttua sellainen kun joutuu jos joutuu olemaan nuorien naisten kanssa tekemisissä liikaa ja vaikka kädestäkin pitäen jotain opettaa, en kestäisi...

      • Eli vanhana taitaa jo kaikki hommat.. Riippuu varmasti myös kuinka nuoresta naisesta on kyse.😜


    • Anonyymi

      jos tunteet tuntuu ja vielä luulee tuntevansa toisten tunteita tytöistä, viinan voimalla ei voi ainakaan tietää... näin jonkin kummallisen unen.. olin jossain nukkumassa ja vierellä oli kuin tyynyjä jotain pehmoizsia tyttöjen tisxewjä, kuin tyynyinä,

      Kasvoja en nähnyt joo olin vain pehmeiden tissien ympäröimä

      • No hitto sulla on ollut sitten mehukas uni🫣😍


    • Anonyymi

      hassu unijuttu sitten kun näkee jotain pehmoisia tyttöjä ja sitten melkein tipahtaa sängystä pyöriessään unessa, ei ollutkaan tyttöjä untuva tyyny oli.

      • No mutta ei siinä sun tyynyssä mitään vikaa oo👍🏼


    • Anonyymi

      ei liity koko palstaankaan ollenkaan oli vain hassu uni, mutta niinhmm hazssu uni kyllä

      • Itse en ole nähnyt pitkään aikaan mitään unia. Mitä siis muistaisin nähneeni..


    • Anonyymi

      itseäni kyllä huvittaa vieläkin joku uni jossa olin joo oli jotain tyttöjen pehmeitä tissejä 3 taisi olla jotain unessa ja pyörin sängyssä heräsin kun melkein tipahdin sängystä.

      En edes muista katsoinko jotain elokuvaa tv;stä ennen kummallisen pehmeä uni.

      • Entä jos ne olikin män boobsit🤭


    • Anonyymi

      tytöt voiva tulla lisääkin oikeastikin pehmeyttämään uniani :D

      • No onhan se kivempi nähdä niitä mukavia unia..🤗


      • Sun täytyy siis lähestyä tyttöjä😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe