Lehessä väitetään 5000m ja 10000m Suomen ennätykset ikuisia.
5000m SE 13.16.
Ruottalainen Almgren juoksi 13.01.
Tavo Lausannessa 12.50 mutta epäonnistui.
Menee alle 13 ja Suomessa 13.16 ikuinen.
Mikä suomalaisjuoksijoitten geeneissä mättää?
Sanovat ei sopivia tyyppejä juoksuun
Ikuiset Suomen ennätykset
12
319
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa juostaan liian hitaasti.
- Anonyymi
Suomessa juostaan liian kovaa ja sabotoidaan kehitystä. Ensin pitää juosta hitaasti, jotta myöhemmin voi juosta kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa juostaan liian kovaa ja sabotoidaan kehitystä. Ensin pitää juosta hitaasti, jotta myöhemmin voi juosta kovaa.
Topiko siellä iänessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topiko siellä iänessä.
Ahnehti liikaa ja nyt ei kulje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahnehti liikaa ja nyt ei kulje.
Tänään menee rennosti alta 8.50.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17918079s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itkuisia ennätyksiä
- Anonyymi
Jotta 70-luvun d-epäilyt voidaan lopettaa ja maineet puhdistaa, pitää ennätykset pistää uusiksi juoksemalla uudet.
Jo ihan kunnioituksesta ihmisyyttä kohtaan. - Anonyymi
Hiihdon puolella juostaan 5 ja 10 km, sieltä voi nousta joku potentiaalinen, vaikka Remi Lindholm, asennetta on. Muutoin keskittyvät lyhemmille matkoille, harrastuksekseen.
- Anonyymi
Onko vieremällä cooper tänä suvena?
Remi voisi näyttää kyvyt.
- Anonyymi
Itkuiset Suomen ennätykset.
Jos Joonas kirmaa Tampereella alle 3.35,
pääsee itku!- Anonyymi
Syyskuntoiselta ei pidä liikoja odottaa. Eikä Joonaksen itsekään, koska SILLOIN SE MENEE, KUN TURHA PURISTUS ON POISSA.
rentoudella !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027