Miksi työttömät maksavat puhelinliittymän kiinteää kk maksua?

Anonyymi-ap

Puhelinliitymän maksaminen on omasta käytöstä pois olevaa maksamista eli pelkkää numerosta maksamista!

Prepaid on ihan tavallinen numero josta ei tarvitse maksaa kiinteää kk maksua (11.99€-29,99€)) jne, vaan käytön mukaan joka sisältää nopean netin mahdollisuuden jos tarvetta!
Halvin liittymä ei sisällä mitään käyttöä vaan sen lisäksi on maksettava käytöstä?....ei niin mitään järkeä ei!

itse olen säästänyt elokuvalipun verran kk kun hankin prepaidin, enkä maksa enää siitä numerosta ! KÄTEVÄÄ!

37

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla moi liittymä netti ja puheluita ja hinta. vain 13e kuussa
      Työtön säästetään ja ainäkin voit.
      Netissä jokin 1o g raja mutta ei koskann. ole. ylittynyt ja lisä gigat vaan joyain euron

• Anonyymi

Prepaidissa on paljon kovempi minuuttihinta. Ihan älytön diili. Toisessa puliset niin paljon kun haluat 🙂

• Anonyymi

Mielestäsi on parempi maksaa liitymästä 12€/kk ja sen päälle minuuttihintaa kun vs, prepaidlliitymästä 0€ ja sama minuuttihinta????..... Omituinen matematiikka?
        Ne 50€/kk hinnat on todella kaukana tarpeesta jos sitä meinaat että puhelet jonninjoutavaa loputtomasti eikä maksa mitään....

• Anonyymi

Mielummin käytän tavallista liittymää, kuin jotain prepaid

• Anonyymi

Omamoka kyseessä!

• Anonyymi

Minulla on prepaid ja 10 euroa puheaikaa kestää 2 kuukautta ainakin

• Anonyymi

Valintoja tehdään, mutta outoja monet?
      Kun kotona kiinteä netti niin kodin ulkopuolisen netin tarve oikeasti vähäistä, paitsi jos ei muuta elämää kuin netti.

Puhelimen numeron kk maksaminen on järjenvastaista!
      Miksi ei sitä voi edes hetken miettiä ja palata todellisuuteen?

Eikö ketään kiinnosta saada vastineeksi vaikka "etelän reissua" kun ei maksakkaan kiinteää puhelinliittymän maksua? Omamoka!

• Anonyymi

Lopetin myös netin lisänänopeuden ja käytän vain taloyhtiön nettiä 50M joka sisältyy asumiseen!

DNA keksi lisätä lisänopeudelle lisämaksua, joten lopetin sen maksamisen ja en ole mistään paitsi ja nettimaksu loppui! Kätevä!

Turhan maksaminen ei ole oikeasti muotia vaan idiotti asennetta josta pidetään kiinni järjettömällä asenteella?

• Anonyymi

Näin opetettiin aikoinaan teleyhtiössä, että ei missään tapauksessa Prepaidia ja yleensä niitä ottikin vaan luottotiedottomat.

• Anonyymi

Ja sinä uskoit mitä sanottiin ja mielikuviteltiin? Omamolka!

• Anonyymi

Ja sinä uskoit mitä sanottiin ja kuviteltiin? Omamoka!

• Anonyymi

Toinen edikaan on teoia dot maksaa vaan käytön mukaan

• Anonyymi

Prepaid tulee paljon kalliimmaksi jos käyttää nettiäkin päivitäin. Itsekin olen säästänyt elokuvalipun verran - kuukausiliittymällä!

• Anonyymi

Itse olen työssä ollessani netissä vain prepaidilla ja työpäivän taukojen surffailut tulee n. 20c/työpäivä.

KK liittymällä ei säästä mitään vaan maksaa ennen käyttöä ja käyttämättä.

• Anonyymi

Itse olen työssä ollessani netissä vain prepaidilla ja työpäivän taukojen surffailut tulee n. 20c/työpäivä.

• Anonyymi

Just näin. 10 e riittää 2 kk, sallin mun nauraa. Kerran testasin sukulaisen Prepaidia. Yhteen yrityspuheluun meni 6 e Prepaidia ja puhelu vaan katkes kesken. Hurja tunne 🥵

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Prepaid puhelu 1 tunti on alle 4€.
        Miksi soitit sukulaisen laskuun omia puheluja?...

• Anonyymi

Mulla on rajaton liittymä 21,99 e/kk, siihen sisältyy 200 mbit/s nettiyhteys.

Miksi jotkut polttavat askin tupakkaa päivässä, tupakointiin menee siis kuukaudessa 30 euroa ?

• Anonyymi

Tupakointi on suuri nautinto. Saa kiksit 20 kertaa päivässä, Kaikki hyvät harrastukset maksavat.
        Mitä ihmisen elämää se on jos ei saa polttaa tupakkaa, juoda viinaa, harrastaa suojatonta sexiä,
        käyttä hummeita jne. Kovin surkeata jos kaikki kiva otetaan ihmiseltä pois. Jäljelle ei jää mitään.

• Anonyymi

"Mulla on rajaton liittymä 21,99 e/kk, siihen sisältyy 200 mbit/s nettiyhteys."

Oletko koskaan tarvinnut sitä kokorahan edestä?... Prepaidissa on min.300mbit/s yhteys joka 1c/Mt ja max 99c /vrk.

Kukan ole kuukauden ajan puhelimessa herää jo todellisuuteen!!!

• Anonyymi

300 euroa

• Anonyymi

Minulla Prepaid kulut kk vain 3€, koska kaikki nettihömppä tulee toimitettua tietokoneella.

• Anonyymi

Niin minullakin tietokoneella, mutta yhteys toimii kuitenkin kännykän kautta. Teen kännykästä wlan-reitittimen, hyvin toimii.

• Anonyymi

Prepaid liitymä on köyhille

• Anonyymi

Työttömille siis jopa ehdoton valinta jos haluaa säästää jostain kiinteästä kulusta!
        Järkevä valinta kyseessä!

Leiki sinä rikasta köyhää, se on sinun omamokasi!...

• Anonyymi

Prepaid on järki hankinta jossa ei numerosta makseta, vaan käytöstä joka yleensä erittäin vähäistä oikeasti normaalissa taviskäytössä.
      Wifi on keksitty ja WhatsApp!

No asian tajuavat jokainen vuorollaan ettei se 29,99€/kk ole mikään tarjous, vaan maksat vaikka et käytä....

• Anonyymi

Paljon puheluita puhuvan, viestejä kirjoittavan ja netissä surffaavan kannattaa hankkia kiinteähintainen liittymä. Prepaid on hyvä valinta säästäjälle. Jos soittaa vain lyhyet ja pakolliset puhelut ja lähettää vain muutaman viestin, niin kulut voivat olla keskimäärin n. 0–5 € kuukaudessa. Lisäksi, jos omistaa vanhan ja huippukestävän puhelimen, niin tarvitsee vaihtaa vain noin kympin maksava akku kerran viidessä vuodessa.

Mikäli lähimmässä kirjastossa ei ole netin käyttömahdollisuutta, niin samaa prepaid-liittymää voi käyttää myös pakollisiin asiointeihin netissä kotona. Tällöinkin kulut saa myös pidettyä mahdollisimman pieninä. Siirretään SIM-kortti vain tarvittaessa puhelimesta mokkulaan ja tietokoneen/reitittimen kylkeen aina tarvittaessa. Sitten osan asioinneista voi hoitaa nopeasti tekstipohjaisella selaimella aina kun se on mahdollista. Jos tarvitaan JavaScript-tuki, niin vain silloin on käytettävä graafista selainta, joka kuluttaa enemmän kaistanleveyttä ja tehoja, mikä lisää myös hintaa. Täten pakollisiin pankki- ja muihin palveluasiointeihin saa menemään n. 0,5–10 € kuukaudessa.

• Anonyymi

Pankkimakseluun ei men puheilin maksuja!

• Anonyymi

"Paljon puheluita puhuvan, viestejä kirjoittavan ja netissä surffaavan kannattaa "....
      On siinäkin vertaus kun puhelut minimaaliset, mutta maksut maksimaaliset?....

• Anonyymi

Prepaid on paras valinta ilman kk maksuja ja siitä ei voi edes kiistellä kun se on faktaa!
      Jos asiaa ei tajua niin se on todellakin oma moka 100-0 !

Prepaid numero on ihan tavallinen numero ilman nimeä! Mainostajat soittelevat nimellä oleviin kk maksullisiin numeroihin! Mukavaa!

• Anonyymi

No viimeisin "puhelulasku" alkaen hutikuulta on melkein euron eli se maksu on ladatusta datasta. (tosi kallis...ko?)...
      Puhelut ja data on whatapp juttuja ja puhelut toisaalle on lähinnä soittopyyntöjä virastoihin.

Kuka oikeasti soittelee 24/7 ja on pätevä kun sen soittelun saa "halvalla" 29,99€/kk?

Kyllä puhelinnumerosta maksaminen on oikeasti out jota ei vielä ymmärretä älyttömässä ympäristössä....

• Anonyymi

Jos puhuu mieluusti paljon puhelimessa on joko humalassa tai ei ole paljon sanottavaa livenä...
      Prepaid alle 4€/tunti riittää käytännössä kaikkeen keskusteluun mitä puhumalla tarve...on myös whatsapp mahdollista ilman kuluja!...
      Omat kulut max 1€/kk ja yleensä vähemmän!

• Anonyymi

Moi kiittymä vaan 13 e kuussa ja rahaton neti ja puhelut

• Anonyymi

jos haluaa kuitenkin työllistyä niin on parempi että puhelinliittymän numero näkyy netissä. Prepaid liittymä tekee ihmisestä varsin näkymättömän.
      Työnantajat karsastaa työnhakijan näkymättömyyttä.

• Anonyymi

Mitä olet asian keksinyt ja miksi?
        Prepaid on aivan tavallinen numero josta maksat vain käytöstä ilman kiinteää kk maksua!
        Virallisiin tahoihin annettu prepaid-numero toimii kuten kaikki sinne annetut numerot , se on sinun yhteysnumero!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olet asian keksinyt ja miksi?
        Prepaid on aivan tavallinen numero josta maksat vain käytöstä ilman kiinteää kk maksua!
        Virallisiin tahoihin annettu prepaid-numero toimii kuten kaikki sinne annetut numerot , se on sinun yhteysnumero!

Olen täysin toista mieltä. Kun ihmisen puh nro ja osoite on reilusti esillä verkossa nähtävillä ossa kaikkien niin onhan se jo pullea mato koukussa jo itsessänsä. Työnantajat tykkää sellaisesta että potentiaalinen työntekijä näkyy rohkaesti numerollansa ja kotisoitteella.
        Sitten kun työpaikan on saanut voi sitten mennä muilta piiloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      514
      8755
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      145
      6046
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      351
      5077
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      63
      4706
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      96
      4307
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4023
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      181
      3873
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1818
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103