Annan anteeksi pääluottamusmiehelle

Anonyymi-ap

Annan anteeksi metallin pääluottamusmiehelle sen, että hän kiristi minua liiton voimatoimilla. Hän ei tiennyt, mitä teki.

Miksi annan anteeksi? Siksi, että se on Jumalan tahto. Anteeksi anto, ei sen takia, että päluottamusmies vapautuisi omasta huonosta omastatunnosta, vaan siksi, että minä itse pääsen ahdistuksesta ja traumasta. Minä vapaudun. Se on paras tapa mennä eteenpäin.

Ei riitä, että valitsee lain mukaisen luottamusvaltuutetun luottamusmiesjärjestelmän tilalle. Pitää antaa myös anteeksi.

"...Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet..."

10

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä ja anna anteeksi vain itsellesi, sillä olman L M ei sulla olisi turvaa takanasi kun tulee riitaa työnantajan kanssa jos alkaa kohdella mielivaltaisesti.
      Myöskin varjellut tulemasta ruiskutetuksi siankusella ja lietteellä kun olet ollut rikkuroimatta lakkojen aikana.

      Muuten saisit pyydellä anteeksi jo meiltäkin, kusiruuttapartioden jäseniltä jotka olemme tarvitessa lakkovahtien tukena porteilla.

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Minä annan myös anteeksi luottamusmiehelle joka houkutteli liiton jäseneksi että jos sattuisi työnantaja kusettamaan, niin ollaan yhtä porukkaa. No sitten kun tuli myöhemmin irtisanomis lappu kouraan yllättäen, ei tullu myötätuntoa kyseiseltä porukkamieheltä, teki hele....tin ison mutkan ettei vaan tule vastaan, heh heh heeee se siitä liittohommista, vaan oon ollu YTK:n jäsen sen jälkeen enkä oo katunu enkä ainakaan mitään menettänyt, sen ansio sidonnaisenkin saa halvemmalla. Liitto josta erosin uhkaili ja pelotteli eroamisen jälkeen että oot sitten oman onnesi nojassa jos työnantaja kusettaa ;)))))) mutta se oli elämäni viisaimpia valintoja liittyä YTK:n jäseneksi sen jälkeen elämä on pelkästään hymyillyt.

      • Anonyymi

        Omillasi olet, tulet sen huomaamaan kun tulee kahnauksia työnantajan kanssa.
        Elämä voi hymyillä hetkenaikaa nyt, mutta miten sitten suu pannaan kun eipä olekkaan luottamusmies puolustamassa ?
        YTK.sta ei ketään tule. Ainakaan siihen hätään.

        Talkoo-Taavetti


    • Anonyymi

      On huomattu jo ja opiksi otettu.
      Taidanpa liittyä uudelleen...

    • Anonyymi

      Liityin jo. Heti muuttui ääni kellossa. Alettiin maksaa TES mukaista palkkaa ja muutenkin pomo asiallisemmaksi.

    • Anonyymi

      Uskookohan itsekään nämä talkootaavetit ja hengenheimolaiset noita omia juttujaan. Tosiasia on että työnantajat kilpailevat osaavista työntekijöistä. Tuo Ay-hengen nostatus ei nyt vaa tehoa, ainakaan minuun.

      Joukossa tyhmyys tiivistyy. Erinomaisen hyvin tämän huomaa SAK:laisen ammattiyhdistyksen kokouksessa. Hurmoshenkisinä kiljutaan prc:t penkkiin ple ja se joka kovaäänisimmin kiljuu periksi ei anneta tuumaakaan on se sankari. 6 vuotta olen pian ollut YTK:n jäsen, enkä takaisin liittoon liity. Nämä ammattiosaston politrukit meinasivat savustaa minut ulos mutta pidin pintani.

    • Anonyymi

      Hyvin olet sitten pintasi pitänyt. Lienetkin oikein työnantajan mieleinen "pintahenkilö". Oletko peilistä katsonut minkä värinen on kielesi ?
      Ei niin kovaa kilpailua osaavista henkilöistä ole, tulet sen huomaamaan jos pomo suuttuu etkä saa tukea tovereiltasi etkä mistään kun tulet simputetuksi ylemmältä taholta.
      Toiset jotka liittoon kuuluvat, saavat TES paölkkaa, mutta sinulta voi pomo napsaista lisiä pois tai palkkaakin ja määrätä töihin epäsopivana aikana. Ylitöitä ei ole pakko tehdä, mutta liittoon kuulumattomana jos et tee, ei pomo sitä hyvällä katso.
      Niin ja... hyvä huomata sekin että...työtaistelun aikana jos pyrit rikkuriksi, saat sitä sianletettä niskaasi.
      yst.terv.
      Talkoo-Taavetti ja hengenheimolaiset

    • Anonyymi

      Juurikin näin...

    • Anonyymi

      Kassasta saa ansiosidonnaisen. Sitä ei liitto maksa. Palkka on kaikille sama, oli liitossa tai ei. Netto on suurempi, jos et ole liitossa, koska silloin ei viedä netosta liiton jäsenmaksua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe