Tapasin vuosia sitten koripallon harrastavan 18 v nuorukaisen joka oli n. 190 cm pitkä. Hän piti omaa pituuttaan ikäänkuin hankittuna ominaisuutena. Eli pituus oli hänen mielestään jonkinlainen saavutus. Kuvastaako tämä koripalloilijoiden ajatuksen juoksua yleisesti vai oliko kyseinen henkilö yksinkertaisesti vain tyhmä?
Koripalloilijan pituus
4
325
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan että tämän kirjoituksen takana on lyhyt setä joka ei ole saanut naista ja yrittää saada varmistuksen että se ei johdu siitä että hän on 150cm pitkä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17920167U
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kaikkihan pitää kaikkea saavutettuina etuina minkä on itse muka valinnut. Se ei liity pelkästään omiin ominaisuuksiin vaan myös esim autoihin tai moottoripyöriin. Joku laiha nilkki luulee että hän on niin hyvä kuski ja paljon voimakkaampi kuin toisessa halvemmassa ja vähemmän tehokkaassa autossa oleva että voittaa itsenään ohituksessa tämän heikomman yksilön. Monessa tapauksessa olisi niin että jos autot pysäytettäisiin puntosta nousisi parimetrinen kaveri joka pyyhkisi lattian sillä lippispäisellä hintelällä bemarikuskilla joka otsatöyhtö lakista vilkkuen katseli ratin puolien välistä kuin pikkulapsi maantielle. Puntokuski ei tarvitse mihinkään tehokkaita koneita koska hänellä on pää kunnossa hänellä on itsevarmuutta hän riittää itsenään hän ei tarvitse ulkoisia killuttimia. Monet myös yrittävät esittää jotain toista kuin itseään. Sekin on kummallista. Kyllä monet naiset tykkää pituudesta ja varmaan monesta muustakin ominaisuudesta. Pitkänä tyyppinä voin sanoa että kyllä se on moni muu joka tekee asiasta numeron itse en sitä edes huomaa kun olen tottunut olemaan pitkä.
- Anonyymi
Koripallossa voi pärjätä vaikka olisi 170cm ja tienata jopa enemmän kuin NHL pelaajat, riippuu vaan siitä jos olet loistava pelinrakentaja heittäjä syöttäjä ja puolustaja samassa paketissa ja omaat ok fysiikan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886