https://www.kaleva.fi/mies-ajoi-sallassa-ahman-yli-ampui-kuonoon-ja-huku/5680227
Oikea tuomio! Hienoa toimintaa Rajan partiolta ja tutkivalta poliisilta. Toivottavasti poromies myös menetti kelkkansa valtiolle.
Tuomio sallalaisen tappajalle
31
2606
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan totta . Täällä kun muutama toimii noin , niin ei ole ihme ettei etelän päättäjät ymmärrä pohjoisen asukkaita .
- Anonyymi
Lukiko siinä että poromies??? Onko pohjois-savossakin poromiehiä, siellä löytyi pakasteista kaikenlaisia laittomasti tapettua eläimiä mm ilveksiä, susia, joutsenia yms
- Anonyymi
Luuseri.Pitää tappaa viaton eläin tuolla lailla.Kukahan se Luuseri oikein on?
- Anonyymi
Itse taidat olla luuseri
- Anonyymi
Osoittaa kyllä aikamoista, melkeimpä narsistista, luonnetta tuollainen rääkkäys. Mitenköhän kohtelee ihmisiä moinen luomakunnankruunu,.
- Anonyymi
Pitää olla raaka ihmisluonne- Tämähän ei ole harjoittelijan tekosia, täytyy olla kokemusta eläinten tappamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla raaka ihmisluonne- Tämähän ei ole harjoittelijan tekosia, täytyy olla kokemusta eläinten tappamiseen.
Ei siinä tarvi olla raaka jos jonkun elukan listii tapetahan sitä muitakin eläimmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä tarvi olla raaka jos jonkun elukan listii tapetahan sitä muitakin eläimmiä.
No en ainakaa tunne yhtäkähän mettästäjää joka tappaa muita riistaeläimiä hukuttamalla. Tappamineha tässä ei ole se pointti
- Anonyymi
Oliko nimikirjaimet jo tiedossa?
- Anonyymi
Pieni on Sallan väkimäärä, eiköhän ne tiedä keiden kuuluukin tietää, eli asianosainen itse muille se ei oikeastaan kuulu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni on Sallan väkimäärä, eiköhän ne tiedä keiden kuuluukin tietää, eli asianosainen itse muille se ei oikeastaan kuulu mitään.
No sehän on julkista tietoa, jos viitsii lähteä tonkimaan. Tuommosilla mitään suojaa tartte olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on julkista tietoa, jos viitsii lähteä tonkimaan. Tuommosilla mitään suojaa tartte olla.
Ei kun koko kylä lynkkaamaan… ihanko tosissas olet. Itse en tunne enkä tiedä. Keskitytään nyt vaan omaan virheettömän täydelliseen elämään…
- Anonyymi
Vaikka tietäisin luulettako että sanoisin.
- Anonyymi
Vittu ketä kiinnostaa mitä toiset tekee,jokainen pitäköön omista asioista huolta.
- Anonyymi
Neitit täälä itkee. Elukoita on tapettu kautta aikain ja tullaan tappamaan.
- Anonyymi
Tässä ei oo taposta kyse vaa tappotavasta. Ei mua tämä hetkahuttas jos solis vaa lyöny nirrin pois kerralla muttako piti kituuttaa niinku joku hullu nii se ei mene oikee mun ymmärrykseen. Tommoselta pipipäältä pitäs pyssy ja elukat lyyä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei oo taposta kyse vaa tappotavasta. Ei mua tämä hetkahuttas jos solis vaa lyöny nirrin pois kerralla muttako piti kituuttaa niinku joku hullu nii se ei mene oikee mun ymmärrykseen. Tommoselta pipipäältä pitäs pyssy ja elukat lyyä pois.
No se on voi voi turha itkeä.
- Anonyymi
Kukaan ei tappamista arvostellut vaan sosiopaattisen käyttäytymisen piirteitä osoittavaa tapaa. Vissi ero.
- Anonyymi
Taijat olla untuvikko
- Anonyymi
Eikö ole parempaa kirjoitusta samaa tyhjän päiväistä lörpötystä,,,.
- Anonyymi
Kylläpä olet vahingoniloinen ajatteleppa omalle kohdalle.
- Anonyymi
Liekö kyseessä sama, kuin se epäily mistä alkukesästä raja tiedotti.
- Anonyymi
Puhutaan että karhukin ammuttu viime keväällä. Tietääkö kukaan mistä löytynyt ja onko tekijät kiinni?
- Anonyymi
Ei ainakaan poromiehet tapa petoja koska pedoilla talous pysyy pystyssä. Pohjoislapin paliskunnat myyvät satoja poroja Kuusamon ja Hallan paliskunnille petojen ruuaksi.
Pohjoisessa kun laidunmaat ovat ehtyneet vasat joutaa laittaa petojen ruuaksi koska valtio maksaa hyvin.
https://www.vihrealanka.fi/uutiset-kotimaa/petokorvauksia-käytetään-väärin-poronvasoja-ostetaan-pohjoisesta-ja-syötetään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan poromiehet tapa petoja koska pedoilla talous pysyy pystyssä. Pohjoislapin paliskunnat myyvät satoja poroja Kuusamon ja Hallan paliskunnille petojen ruuaksi.
Pohjoisessa kun laidunmaat ovat ehtyneet vasat joutaa laittaa petojen ruuaksi koska valtio maksaa hyvin.
https://www.vihrealanka.fi/uutiset-kotimaa/petokorvauksia-käytetään-väärin-poronvasoja-ostetaan-pohjoisesta-ja-syötetäänNo ei varmasti tapa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti tapa 🤣🤣
Radiossakin joku poromies kerran sanoi että poromies on luonnon ystävä. Ei tulisi mieleenkään hajottaa kotkanpesiä, tai tappaa luvatta susia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radiossakin joku poromies kerran sanoi että poromies on luonnon ystävä. Ei tulisi mieleenkään hajottaa kotkanpesiä, tai tappaa luvatta susia.
Ei hajota enää kotkanpesiä ku piti alkaa maksamaan suojelurahaa ku muuten ei saatu kuriin molopääporomiehiä. Net on vallan vihreitä nykyään ja kotka on ystävä. Son kohta poron liha niin harvinainen herkku, että hinta luulihallaki kolminumeroinen ku kaikki on vaatimia, jotka pedot tappaa ja net jotka kylien ympärillä pyörii ni pidetään tienravissa laiduntamassa ja auton syöttinä.
- Anonyymi
Persuhallitus ottaa rajusti velkaa tulevina vuosina. Siinä ne lupaukset velkaantumisen loppumisesta. Poronhoitoalue tulisi siirtää aivan pohjoiseen Suomeen. Siellä poromiehet saisivat tappaa kaikki pedot, petokorvaukset yms tuet lopetettaisiin kokonaan. Sallan voitaisiin jättää muutama turistiporo.
- Anonyymi
Persutko hallitsee Suomia? 20% kannatuksella.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla ihmisen mieli sekaisin, jos saa tähänkin aiheeseen sotkettua nykyisen hallituksen ja persut. Taitaa olla persujen vika jos aamupuuros palaa pohjaan tai eukkos/ukkos ei anna.
- Anonyymi
Tai antaa mutta pääosin muualla ku pihapiirissä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875