Rinta otsalla

Anonyymi-ap

Onko muille tuttu tunne, hammaslääkärissä ja naishammaslääkärin rinta vastaa otsaan tai muualle, jos hammaskääkäri vaikka kurkottelee instrumenttiä ylitsesi, niin rinta voi vastata.
Huomautatteko asiasta tai vaikeaa huomauttaa, jos suussa on kaikenalaisia instrumentteja vai nautitteko tilanteesta, jossa ainoat hetket päästä naista noin lähelle on hammaslääkärin tooli.

24

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän aloituksen mahdollinen pointti ?

• Noh mieslääkäri ihania silmiä oli kiva katsella ja äitinikin kohaisi oli niin komea mies lääkäri kun sattui minua vielä morjestamaan. Se oli yllättävä enhän vain muuta kuin suuta näyttänyt.

• Minusta se oli yllättävää joku hammaslääkäri minua tervehtii ja tunnisti minut maskin takaa hämmennyin.

• valtakunta kirjoitti:

Minusta se oli yllättävää joku hammaslääkäri minua tervehtii ja tunnisti minut maskin takaa hämmennyin.

Ehkäpä se teki sen kaikille kohtelijaisuuttaan, sellaiseen vielä ihastuisi.

• Miehillä on kivempi käydä kuin naislääkärillä. Nuoret miehet punastuvatkin.

• Naiset taas puhuvat ikävämmin eikä asia edes edisty kun taas miehet hoitavat haavatkin ja huolissaan olosta.

• Anonyymi

hammaslääkäritytöt pitää omaa päätä, puristavat monesti tisseihin kiinni kun pitää pitää päätä paikoillaan jos tekevät jotain juttua, joka on vähän huvittavaakin, pehmoinen syli.

• Se on hienoa. Hammaslääkäri minut yllätti kun tervehti ja äitini suli lattialle ja häpesin.

• Anonyymi

Jaa, en ole tällaista kokenut…taas vähä-älyinen ap kyseessä, huoh!

• Anonyymi
    • Joskus on käynyt niin, että rinta osuu naamaan, muttei hammaslääkärissä vaan osastohoidossa. Letkuja viritelty ympärinsä minuun ja laitteisiin ja kurkottaessa on käyny vahinko tai nostellessa minua jalattomana.

Ei ole vaikuttanu muhun mitenkään. Ihminen osui ihmiseen tilanne.

• Anonyymi

Se on toki noloa, jos hammaslääkäri painaa tissejä liian lähelle naamaa, voi suu alkaa vauva-ajan refleksinä imemään. Siinä ei oikein pysty pitämään suuta auki, vaikka instrumentit onkin suussa, kun suu vain tekee nyn nyn nyn. Sitten hampilääkäri tunkee suun täyteen jotain vaahtomuovia ja sitä näyttää joltain apinalta. Toki ottavat myös kuvan omaan intranettiin että voivat jälkeenpäin nauraa.

• Anonyymi

Joo yks nätti hammaslääkäri työnsi tissinsä minun naamaan ja siinä sitten vaan olin. Pyysin sitä treffeille sitten myös ja meillä oli pari vuoden seksisuhde.

• Anonyymi

Kivunlievitystä, kivunlievitystähän tuo ystävä hyvä, kuuluu palveluun bonuksena...enkä ainakaan valittamaan lähtisi :D

• Anonyymi

hmm joskus niin tuo hassu juttu kun joku, jooh en ollut nurmikolla makoilemassa, olin kaupungin bussipysäkillä, joku taivaalla lentävä pilvi kiinnitti huomion, niin ei toinen ihminen pysty tajuamaan mille sellainen toisen mielestä voi näyttää :)

• Palstakamu

Joskus naislääkärin piti päästä oikein lähelle, niin oli sitten polvi sen pillua vasten. Laitoin kotona housut suoraan pesukoneeseen. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Onhan toki niinkin käynyt. Ei liene mitenkään harvinaista. Eipä tuo minua ole haitannut.

Mutta sitten kun porataan. Kuuluu se ärsyttävä ininä ja koko kuupa tärisee. Toisaalta keskiarvo on ihan hyvä. Tekevätköhän sen tarkoituksella?

>simiti<

• En taitaisi kiinnittää siihen mitään huomiota, sen enempää kuin, että joku muu ruumiinosa osuisi otsaan siinä tilanteessa. Kun se tuntoaistimus on kohdistunut sinne suuhun, vaikka olisi puudutuskin.

• Minä olen viimeksi käynyt mies-hammaslääkärillä. 🤔 Hammashygienisti oli nainen, mutta enpä huomannut tuollaista kosketusta.

Tästä tuli kuitenkin mieleeni pari naprapaattia, kenen hoito-ote selkääni on tiukka halaus edestäpäin. Ihan hyvin nikamat naksahtaa niinkin, mutta kieltämättä ensimmäisellä hoitokerralla olin vähän hämmentynyt, kun olin tottunut vuosikaudet siihen, että naprapaatin vastaanotolla ollaan hoitopöydällä vatsallaan ja hän painelee selkää takaapäin. Joku osteopaatti on hoitanut niskaa niin, että olen selälläni, mutta silloinkin hän pitää vain lähinnä päästäni kiinni.

• Anonyymi

Kivalta se tuntuu mut siinä penkissä ei ajattele sitä vaan rutistaa paitaansa mut kai se rauhoittaa hieman kun piinapenkissä on

• Anonyymi

Hammaslääkärisi kokee sen varmasti hyvin eroottiseseksi, kun makaat monttu auki vastaanotolla, ihan niin paljon, että nännitkin siihen reagoivat. Näin se on.

• Anonyymi

hyvä juttu sitten, kun niin ei voi olla olemassa ollenkaan jotain mitä unissa voi nähdä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Entä jos istut miespuolisen parturin tuolissa ja tunnet hänen elimensä polveasi vasten?

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      279
      3236
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2337
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2077
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      1989
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1284
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1058
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1006
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe