Mikä siinä Loirissa vetosi naisiin?

Kuunnellessani Yle: ltä Loiri-kuunnelmaa en voi olla miettimättä mikä siinä Loirissa oikein naisia viehätti.

Jo nuoresta näyttelijänalusta saakka hän on ollut todella suosittu kaiken ikäisten naisten keskuudessa. Minusta ulkonäöltään hän ei ole ollut kuten vaikkapa superkomea Tauno Palo tai Mikko Leppilampi.

Helppo vastaus tietysti status.

Onko hänessä jotain muuta? Vielä vanhoilla päivilläänkin esimerkiksi nuoret muusikot tuntuivat kunnioittavan häntä aivan erityisesti, vaikka hän oli juoppo.

40

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän rakasti.

    • Minuun teki vaikutuksen vain huumori. Ja sekin platonisesti. Muista en tiiä mikä lie. 🤷🏼‍♂️

    • Väitetään, että Loiri osasi ilmaista voimallisesti tunteita. Minä en sellaista huomaa hänen teoksissaan.
      Mutta naissuhteissa tunteiden näyttäminen voi tuoda miehelle etuja. Varsinkin jos niillä pystyy manipuloimaan naista.

      • Loiri osaa olla seurassa myös viihdyttävä. Itsensä ilmaiseminen teatteridramatiikalla herättää naisten huomion. Kyllä näitä syitä voi olla monenlaisia.


    • Anonyymi

      Loiri oli ruma ja haiseva puliukko. Se oli myös kuuluisa uuno roolistaan joten se vetosi naisiin.

    • Olihan Loiri todella karismaattinen henkilö. Minkä hävisi ulkonäössä, korvasi moninkertaisesti olemuksellaan. Ja varmasti osasi naurattaa naisia.

      Näin yksityishenkilönä en ehkä niin paljoa arvosta. Tai ainakaan millaisen kuvan maalasi itsestään mediassa. Valitettavasti olen joutunut kaksi kertaa kestämään hänen keikkansa vanhoilla päivillään ja kummallakin kerralla veti täsmälleen saman shown aina vuorosanoja myöten.

      • PS. Joskus muistelen jonkun Loirin rakastajan sanoneen, että Loiri oli herrasmies.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Blonde ei voinut vaikuttaa kappaleisiin itse. Hävyttömän heikko laulu tämäkin. Elämä kuin Marilynillä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blonde ei voinut vaikuttaa kappaleisiin itse. Hävyttömän heikko laulu tämäkin. Elämä kuin Marilynillä ...

        Kunhan totesin molemmat kärsivät kauneudestaan.


    • Anonyymi

      tuollainen juttu, kun joskus jos makaat vaikka jossain nurmikollakin ja alat katsomaan oikeasti pilviä mitä leijaa, silloin alat ajattelemaan että: mitä hahmoa jotain tuokin pilvi muistuttaa...

      joskus joku tyttö tuli, kysyi että: miksi tuijotat tuonne taivaalle? Sanoin että eikö muistutakin tuo pilvi jotain, hän sanoi en huomaa muistuttaako, näin aivot voivat muodostaa omia ajatuksiaan pilvistäkin :)

    • En ole henkilökohtaisesti koskaan tavannut Loiria, mutta ymmärrän silti tavallaan sen, mikä hänessä naisia viehätti.

      Komeita statusukkoja on maailma pullollaan, mutta hänen kohdallaan ei mielestäni ollut kyse siitä. Eihän hän mikään erityisen komea ollut, etenkään vanhoilla päivillään, ehkä jopa monesta ruma. Statuskaan ei ole yhtä korkea jollain Uuno Turhapurolla kuin vaikka sankarirooleja tekevällä suositulla näyttelijällä.
      Luulen tai melkein tiedän, että kyse oli siitä, että hän osasi jotenkin voimallisesti ja vetoavasti tuoda esille tunteitaan naisia kohtaan. Hän ei peitellyt sitä, että rakasti naisia, fyysisessä ja henkisessä mielessä. Tuskin hän silti toi sitä esiin vonkaamalla, vaan muilla keinoin, olematta imelä tai kliseinen. Lisäksi hänessä oli paljon fyysistä karismaa, sellaista joka vetoaa miehistä tykkääviin naisiin.

      Tunnen pari sellaista miestä, jotka ovat aina olleet kovasti naisten suosiossa, vaikka heillä ei sitä statusta tai ulkonäköä juuri olekaan. Heissä vain on jotain samaa kuin Loirissa. He eivät koskaan puhuu pahaa naisista, eivät ilkeästi tai vähättelevästi. Kunnioitus, arvostus ja fyysinen kiinnostus ovat kai avainsanoja. Ja karisma, joka muodostuu mm. noista edellisistä asioista heidän kohdallaan.

      • Ja tosiaan tämä analyysi tuli ei-Loiri-fanin suusta. En ole ollut koskaan mikään suuri fani, vaikka tiettyjä hänen tekemisiään arvostankin. Silti tunnen karisman, kun siihen törmään.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ja tosiaan tämä analyysi tuli ei-Loiri-fanin suusta. En ole ollut koskaan mikään suuri fani, vaikka tiettyjä hänen tekemisiään arvostankin. Silti tunnen karisman, kun siihen törmään.

        Mulla tuli heti karismaan törmäämisestä, Mitsubishin yks automalli. Auts. 😅

        Carisma.


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla tuli heti karismaan törmäämisestä, Mitsubishin yks automalli. Auts. 😅

        Carisma.

        Karismaan voi törmätä niin monella tapaa 😅 Mieluiten ehkä ihmiskarismaan kuitenkin. Vaikka voihan siinäkin tulla ruhjeita, ainakin henkisiä, jos huonosti käy.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Karismaan voi törmätä niin monella tapaa 😅 Mieluiten ehkä ihmiskarismaan kuitenkin. Vaikka voihan siinäkin tulla ruhjeita, ainakin henkisiä, jos huonosti käy.

        Mielummin joo. 😛👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulla tuli heti karismaan törmäämisestä, Mitsubishin yks automalli. Auts. 😅

        Carisma.

        Viinamiehen valkoviini on Carisma !


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulla tuli heti karismaan törmäämisestä, Mitsubishin yks automalli. Auts. 😅

        Carisma.

        Dinolle täältä sivusta off topikkia: mun oma kahvi, mitä juon joka aamu, on Löfsbergin Kharisma.

        T. mua on haukuttu karismaattiseksi


      • Anonyymi

        Myös aika ja ilmapiiri oli Loirin kulta-aikoina (nuorempana) aivan toinen kuin nyt. Esim. feminismi ja nettideittiaika loisti poissaolollaan. Naiset ei olleet niin vaativia ja hän oli kuuluisuus johon moni nainen halusi mielellään tutustua.


    • Hyvä kello kauas kuuluu 😉
      Ymmärtääkseni Loirille oli tärkeää se, että hän saa naisen tyydytettyä. Ja tästä ilahtuneet julkkisnaiset antoivat siitä hänelle myös julkisesti hyvää palautetta.

      Hän myös osasi flirttailla luontevasti, millä hän alun perin sai naiset luokseen ja rakasti heitä sitten onnistuneesti.

      Suurelle osalle naisista miehen ulkonäkö ei ole tärkeintä, vaan kohtaaminen henkisellä sekä fyysisellä tasolla.

      • "Suurelle osalle naisista miehen ulkonäkö ei ole tärkeintä, vaan kohtaaminen henkisellä sekä fyysisellä tasolla."

        Totta.


      • Täsmälleen samaa mieltä enrityisesti viimeisestä kappaleesta! Ja olihan Loirissa myös karismaa ja herkkyyttä lisäksi.


    • Anonyymi

      Hänellä oli valta eli pystyi nostamaan uria lentoon tai jos hän ei pitänyt pystyi tuhoamaan uran eli ei otettu mihinkään hän oli speden ykkösnäyttelijä ei tarvinnut kuin sanoa spedelle et se ja se otetaan uuno elokuvaan tai spede showhin eli oli valtaa ilman spedeä ei loirikaan mikään olis ollu ja muut joutu nuoleen speden ja veskun pepaa ja rahaa oli ja mainetta

    • Anonyymi

      Harvassa taitaa olla ne kuuluisat ja pidetyt miesesiintyjät jotka eivät ole naisten suosiossa.

    • Hänellä oli jonkinlaista karismaa niin kuin kuuluisimmalla henkilöhahmollaan Uuno Turhapurolla. Siis sitä, että vaikka ulkopuoli ei aina niin loistaiskaan, niin on kuitenkin se jokin mikä vetää puoleensa.

    • Anonyymi

      Hänen musiikkia kuunnellessa olen miettinyt samaa, enkä pidä siitä yhtään, vaan mieluummin välttelen . En voi myöskään arvostaa häntä naisiin, lapsiin ja perheisiinsä liittyvässä välinpitämättömyydestä johtuen. Sellainen mielikuva hänestä tuli.

    • Anonyymi

      Loiri oli vanhanakin minun makuuni. Toki mielikuvani hänestä oli vain mediasta.

      Karismaattinen, hyvä seuramies, oikealla tavalla läsnä tapaamalleen ihmiselle. Suuri sielu.

      xLiner

    • Mutta miksi hauskasta Turhapurosta piti tulla ikävystyttävä laulaja.

      • Anonyymi

        Turhapuro on 10-vuotiaille sopivaa huumoria ja onhan niissä itkuvirsien versioinneissa syvyyttä ilmaisussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhapuro on 10-vuotiaille sopivaa huumoria ja onhan niissä itkuvirsien versioinneissa syvyyttä ilmaisussa.

        Mä olin 10 v sillon. Mutta en mä sitä ymmärrä että ikääntyessä pitäs jossain vaiheessa vakavoitua ja sitten iäkkäänä ruveta itkemään. Se oikee suomalaisuus on iloisia kansan sävelmiä. Slaavilainen melankolisuus taas tuontituote.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mä olin 10 v sillon. Mutta en mä sitä ymmärrä että ikääntyessä pitäs jossain vaiheessa vakavoitua ja sitten iäkkäänä ruveta itkemään. Se oikee suomalaisuus on iloisia kansan sävelmiä. Slaavilainen melankolisuus taas tuontituote.

        Huumorintaju vieläkin 10-vuotiaan tasolla?


    • Anonyymi

      Itsevarma heittäytyä, joka oli myös reilu muita kohtaan. Ei säästellyt varojaan vaan eli hetkessä ja oli vahvasti tunteva heitä kohtaan, jotka olivat hänelle merkityksellisiä. Siksi häntä arvostettiin, kun oli aikansa monilahjakkuus samalla.

    • Anonyymi

      syöpä-patti kai

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Matala puheääni ja boheemius?

    • Anonyymi

      liero eli elli kastemato kai

    • Anonyymi

      Arvostan monta ihmistä paljon enemmän. En erityisemmin ole pitänyt hänen taiteestaan. Herkkyys ei saisi olla synonyymi rikkonaisuudelle ja hajoittavalle

    • Anonyymi

      Se on karisma. Toisilla sitä on ja toisilla ei. Kaunis ja komeakin voi olla ilman karismaa ja jää seinäruusuksi. 💩

    • Anonyymi

      Ei mikään sen kummempia kuin muissakaan, mutta Loiri oli hirveä tyrkky ja yritti iskeä monia naisia. Julkisuus tarjosi mukavasti esille pyrkiviä naisia.

      Hmm.. voiko noin sanoa miehestä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe