Tänään ehkä käyn hiukan juomassa rantabaarissa

Anonyymi-ap

Mutta tuskin seurustelen sen jälkeen.

16

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavaa iltaa. 🍸
      Muista kohtuus kaikessa 😉

      • Minä korkkasin juuri kuoharipullon ihan vaan yksin kotona, mansikoiden seuraksi 🥂🍾🍓🤗


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17921835R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Juo vaan viinaa koko ilta niin tutustut naisiin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Äiti kielsi menemästä.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti kielsi menemästä.

        Ap.

        Ei kieltänyt ja menin, join kaksi.


    • Anonyymi

      käy juomassa rankkasateessa: avaat vain suun niin tulee pisaroita suuhun juomana.

    • Anonyymi

      onkin hyvä idea mennä juomaan vesisateeseen puhdasta vettä pisaroina tulee suuhun jotta jano ei yllätä.

      Samalla voi itkeäkin sitten jotta kukaan ei huomaa itkun pisaroita naamalla kun itket vesisateessa.

    • Anonyymi

      kun niin aika puhdasyta vettä mitä pilvistä taivaalta voi sataa, sinänsä hassua jos vaikka... menee makoilemaan jonnekin suu auki, juomaan sateessa

    • Anonyymi

      Kävin tossa viikolla rantabaarissa. otin jonkin drinkin ja nautiskelin sitä auringonpaisteessa. Siihen tuli vettä pitkin joitakin vesilintuja katselemaan, ja minäkin niitä tuijoittelin sitten. Näyttivät vähän valkoposkihanhilta, mutteivät olleet niitä. Olisi pitänyt ottaa kuva; niin olisi joku osannut valistaa, mitä olivat. En jaksanut.

      Kannatti käydä baarissa. Tuli viileästä juomasta hyvä olo. Joitakin ihmisiäkin siihen tuli jälkeeni, mutten niin oudoille tyypeille mitään sanonut.

    • Anonyymi

      tuollainen on vähän hauskaa jos on jotain muistojakin paljon jotain tyttöjen kanssa seikkailuista, silloin jostain asiastakin voi tulla mieleen joku seikkailu.

    • Ei liity tähän, mutta täällä loppu sade, niin meen ulos, enkä siks oo vastaamassa näihin kysymyksiin. Eli ei siis siksi että mä oisin jotenkin suuttunu teille. Koska mulle saa antaa rankkaa palautetta.

    • Anonyymi

      syyttää jotain myrkyllisiä hämähäkkejä antamalla niille ruokaa hah noniin

      Tuhma kuin Timo heh

    • Anonyymi

      itselläni oli aika hassu uni.. 3 tyttöä jotain jsa sitten melkein tipahdin sängystäkin heidän kanssaan ollessani

    • Anonyymi

      oikeasti aika hauskoja hämähäkki-jututkin... mutta niin sormuksista; jos jollain on oiekeassa etusormessa sormus niin huhhuh

    • Anonyymi

      tuollainen jooh mikä ihmeen sormus sormessa oikeassa etusormessa hah

      mutta niin täällä näyhttää olevan hauskss kosksa ajelevat mopedeillaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe