Miten ihmeessä voi erota, rakkautta on minun
puolelta, mies mustasukkainen. Pettää minua (varma tieto) En uskalla puhua kenenkään kanssa
Meillä mukavia kalareissuja on ja nyt laitettu asuntovaunua. MUTTA mies senku valehtelee.... perkele oon ihan rikki. Miten pystyn sanoin että lähemppä käveleen...... nii helppo ajatella mutta sitä saa nokkiin ku sanon. Velat jää maksamatta , onneksikoti kuitenkin minun, hänell kuite avain.
Ero edessä
Anonyymi-ap
4
336
Vastaukset
- Anonyymi
Otat avaimen pois ja sanot ettet halua nähdä häntä enää!
- Anonyymi
Pidä rakkaus jätä mies.
Tunteet ovat sellaisia kaloja joita et saa ongittua tuosta vain veneeseen ja suolistettua. Sensijaan järki ja konkrettiset teot saattavat sinut kohti tilaa joka on olomuotona parempi.
Anna itsesi rakastaa, etenkin ja erityisesti itseäsi. - Anonyymi
Myyn palveluita jossa tulen heittämään pettävän miehen pihalle. Maksaa 5000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867