Saisiko Haaparannan päivän hinnoista esimerkkejä? Tupakka ja bensa, ja esim redbulli yms. Mitä edullista nyt olette sattuneet ostamaan. Ja mistä olette ostaneet.
Hintakyselyä
24
732
Vastaukset
- Anonyymi
margariini, sokeri ja falukorvia suosittelen.. surströmming on hyvää läskisoosin kanssa.juomaksi piimää.icasta löytyy
- Anonyymi
VHS-kasetit on paljon halvempia kuin Suomen puolella. Ja Bio Luvil
- Anonyymi
Tänään kurssi 11.9 eli ennen oli jos maksoi 1000kr se maksoi 100e nyt se maksaa 1000kr tavara maksaa 84e !
- Anonyymi
Ikeasta jos tarvii kalliimpaa niin nyt kannattee ostaa.tai urheilukaupasta.
- Anonyymi
Bensa n 40 cent hslvempaa 95e
- Anonyymi
markariini, sukklaati, soketi,wc:paperi, makkara kannata ostaa haaparanassa, moni meän torniosta osta nitä
- Anonyymi
95e tänään 1.63e ingossa
- Anonyymi
Entä dieselin hinta?
- Anonyymi
Onko väliä maksaako Haaparannassa kruunuissa vai euroissa?
- Anonyymi
Mee ite katsoon
- Anonyymi
Maksa euroissa saat vastarahat kruunuissa.
- Anonyymi
Eurot ei kelpaa.
Pittää olla kurnuja.
Isoista seteleistä ei ole antaa takaisin muuta kuin luonnossa. - Anonyymi
vc-paperi on haloa, mie osti monia isoa oakkayksia ja sain halvalla paperia moniaksi vuojeksi,
- Anonyymi
Kurssihyöty tulee vain pankki visa yms kortilla ostaessa.saa pankin kurssin .käteiskurssin saa myyjä päättää
- Anonyymi
Ostin snöreniä ja suklaatupakkaa.
Laita yv jos haluat ostaa- Anonyymi
myytkö nuuskaa postimyyntinä?
- Anonyymi
Kurssi hyvä.viina vahvs olut tupakka ruoka lääkkeet urheiluvaatteet välineet renkaat nyt halpaa !!!!
- Anonyymi
Se tuo inflaatio ja sen myötä korot laukkaa niin korkealla, että nyt ei kannata törsäillä ja ostella mitään muuta kuin mitä välttämättä elääkseen tarvitsee.
EKP nostelee taas korkoja kun se törsääminen ei ota loppuakseen. - Anonyymi
Olen kuullu, että Haaparannan Shell myy tiskin alta käytetyn kordarin pilkkahintaan. Ei tarvi ostaa ylihintaista uutta Tornion Tokmannilta.
- Anonyymi
Jos ostan kortilla, niin voin kassalla päättää maksanko kruunuissa vai euroissa. Ok, mutta kumpi tapa on minulle edullsempi, vai onko mitään eroa? Eli miten homma käytännössä meneekään?
- Anonyymi
Voit maksaa kortilla euroissa, tällöin menee 5,7% palkkio kauppiaalle.
Kruunuissa voit maksaa vain käteisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit maksaa kortilla euroissa, tällöin menee 5,7% palkkio kauppiaalle.
Kruunuissa voit maksaa vain käteisellä.Siis täh? Just oltiin Puolassa ja kortilla maksettiin joka paikassa. Aina kysyivät, maksatko zlotyissa vai euriossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh? Just oltiin Puolassa ja kortilla maksettiin joka paikassa. Aina kysyivät, maksatko zlotyissa vai euriossa...
Siis euroissa, mistähän tuo i tipahti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984