Nainen avoimeen suhteeseen

Olen 59 v sinkku mies Pohjois-Karjalasta. Olisiko mahdollista löytää seksuaalisesti aktiivinen, itsenäinen ja rohkea rohkea nainen suhteeseen? Minua kiinnostaa suhteen laajentaminen, eli ryhmäseksi ja parinvaihto. Minua kiihottaa ajatus, että naisellani olisi seksiä muiden miesten kanssa lisäkseni.
51160
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Mene psykiatrille mitä pikimmin.

Äänestä

Siin on vaa yks ongelma. Ei se sit ole sun nainen.

Äänestä

Avoimet suhteet ovat ihan sanonko mistä! Ikinä en moiseen ryhtyisi!

Äänestä

Kyllä nainen joka himottaa muitakin miehiä ja nauttii siitä on parasta mitä olla voi.

Äänestä

Edellisen kirjoittajan kannattaisi käydä koulut loppuun.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen 59 v sinkku mies Pohjois-Karjalasta. Olisiko mahdollista löytää seksuaalisesti aktiivinen, itsenäinen ja rohkea rohkea nainen suhteeseen? Minua kiinnostaa suhteen laajentaminen, eli ryhmäseksi ja parinvaihto. Minua kiihottaa ajatus, että naisellani olisi seksiä muiden miesten kanssa lisäkseni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu