Jo hautausmaalaki rallia ajaen???? Jo on porukkaa. Uskon että syylliset tiethään mutta sama hyssyttely jatkuu tiettyjen kohala niinkö ennenki. Hautarauhan häirinästä voipi tehjä rikosilmoituksen hautojen omistajat.
Kenen kakarat net tekkee pahhaa
17
2565
Vastaukset
- Anonyymi
Vaattojärvessä tämä tapahtunu eli varhmaan sen kylän läppiä.
- Anonyymi
Saattaahan net silti olla naapurikylän läppejäki
- Anonyymi
Pahoinvointi purkautuu jotenkin ulos lapsista, tälläkertaa näin. Surullista. Kattokaa vanhemmat peiliin!
- Anonyymi
Multian porukka ei varmaan syyttä ole muuttanut johonki perähikiä vaattojärvelle
- Anonyymi
Sammaa mieltä mieki olen
- Anonyymi
On ikävä juttu...ja vielä Vaattojärven kaltasella pikkukylälä. Hävetköön tekijät.
- Anonyymi
Tekijät on puhuteltu
- Anonyymi
eli ruumiitko tekkee ilmoitukset
- Anonyymi
Sairas oot juttuines!
- Anonyymi
etelästä tulleitten kersoja sama tahti on myös kittilässä.
- Anonyymi
Eiköhän ne ollu ihan paikallisten
- Anonyymi
No niin, miltä se tuntuu kukkienpaiskoja kun omaisesti haudalle mentiin jättämään jäljet? Näin se tulee äkkiä omale kohale...
- Anonyymi
Se oli jänis yhä edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli jänis yhä edelleen
Hyvä kun saavat ilkeyden tekijät takas.
- Anonyymi
Jänis ei välitä vaikka mopot ajeleeki
- Anonyymi
Jänis ei ole pahansuopa ja katkera niinkö nuo typerät mielensä osottajat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481457Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 85903
- 11865
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82791
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74722Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720