Välillä tuntuu pahalta kun itse on sinkku

Anonyymi-ap

Ja monet ystävät ovat yhdessä jonkun kanssa.

27

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menet ulos ja kun näet jonkun kivan naisen niin pyydät häntä treffeille siit se sit alkaa

      • Ei se käy niin kuin elokuvissa.


    • Vähän on samoja ajatuksia itsellänikin usein... Vaan minkä mahtaa.

      • Onneksi tulit jo leiriltä🏕️


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi tulit jo leiriltä🏕️

        Joo kyllä sieltä myöhään illalla kotiuduin. Parin viikon päästä seuraavalle, vähän pidemmälle reissulle. 🙂


    • Anonyymi

      Ei harmita juurikaan vaikken ole suhteessa. Koska mainitsemasi "jonkun kanssa" ei riitä, vaan haluan syvällisempää ja molemminpuolista kosketuspintaa.

    • Anonyymi

      Voi voi ja leipä.

    • Ei haittaa. Monet menee yhteen ja sitten eroo ja taas sama. Mielummin mä oon yksin kun jatkuvaa veivaamista. Se alkaa olla harvassa ne joilla oikein onnistuu ja liitto pysyy ja tulee perhe ja lapsia. Vaikka tää on mulle henkilökohtanenkin tappio, niin enemmän mä yhteiskunnan puolesta huolissani oon.

    • Anonyymi

      Täytyy nostaa hattua että kykenet kuitenkin olemaan heidän ystävänsä tai kaverinsa. Minä en pysty siihen. Voin myöntää avoimesti olevani kateellinen muille tai vihaavani muita. Vain samanhenkiset ja samanlaiset statukset omaavat ihmiset ovat mieleeni, sillä muuten se homma ei vain toimi. Katkeruus on ottanut vallan minusta ja en jaksa teeskennellä olevani muuta.

      • Anonyymi

        Mä oon pikemminkin luonnolle katkera kuin ystäville.


    • Anonyymi

      Itselläni ehkä on niin että aina löydän naisia kaikkialta minne menenkin, aina löytyy hymyileviä tyttöjä, kaikkialta.

      Mutta niin järkyttäviä sanoituksiakin tuossa eräässä levyssä Under the Blade, kun amerikkalaiset harvoin kieltävät kokonaan jotain artistien juttuja, tuossa levyllä on kyllä jotain niin korkeita sanontoja että...

      Oletteko varmoja että Pekka-Heppa Haavisto on ammatiltaan Master MAsturbator?

      • Anonyymi

        Niin voin uskoa, että olet söpö ja kiltti ja useimmiten hyväntuulinen!😍


    • Anonyymi

      Olisi kannattanut juoda viinaa ja käydä yökerhossa. Niin ne kaverisikin tekivät ja siksi he eivät ole nyt yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Olisit miettinyt ennen kuin alat trolliätmiksi.

      • Anonyymi

        En jää sinkuksi, trolli.


    • Anonyymi

      On se kumma, että trolli sanoo mua trolliks. Mutta kukapa nyt haluaisi tunnustaa olevansa troll.

    • Anonyymi

      Mä löydän hyvän naisen, sanottiin täällä mitä tahansa. Trollikin saa luvan hyväksyä sen. Lakkaa sanomasta minua trolliksi, trolli ja hyväksy että olet itse trolliätmi.

    • Anonyymi

      eikös ole vapautta kun voi aina itse valita oman pillunsa?

    • Anonyymi

      Olet Secured Hetero, not avovaimo?

    • Anonyymi

      Ällös välitä. Joillakin on puolisot jopa kuolleet.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Onneksi vain "välillä".

      - Sheena

    • En nyt tiedä kannattaako kadehtia. Joka kolikossa on puolensa ja puolensa. Itse en osannut sinkkuna ollessa kadehtia, en oikein osaa koko lajia kateus. Kun ajatusmaailmani on niin keskittynyt vaan omaan elämiseen ja omien tavoitteiden tavoitteluun. Ei ehdi jotenkin ottaa muista mitään murhetta ja pikemminkin oon iloinen, jos muilla menee hyvin.

      Lisää omaakin yritteliäisyyttä pikemminkin, kun lannistaa.

    • Anonyymi

      Minusta ei.

      Ne kenellä on selkeästi toimiva suhde, olen iloinen heidän puolestaan ja surullinen heidän puolesta, joille on tärkeää, että on "joku", mutta suhde rassaa...

      Varmaan kaikki suhteet ovat alussa antoisia, kun hormoonit hyrrää ja keho itsessään tuottaa "mielihyvää". Mutta sillä aikaa pitäisi miettiä myös aikaa sen jälkeenkin...harva sitä työtä tekee...olettaa vain, että se hekuma kestää iäisyyden. 🙄

    • Anonyymi

      Ystävät ovat juoneet viinaa baareissa ja löytäneet kumppanin sieltä. Jos ei juo viinaa niin ei tutustu naisiin eikä miehiin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Lopeta jo, kakara!


    • Anonyymi

      Mulla ei tunnu tolta vaan päinvastoin :D Mun ikäiset on alkaneet tässä puolisoineen saamaan lapsia ja kun sitä touhua katsoo, niin ei käy kateeksi. Tykkään lapsista mutta ei musta olis välttämättä vanhemmaksi. Paitsi jos löytyis joku ihan omanlainen tyyppi, niin mistäs sitä tietää. En tiedä löydänkö koskaan sitä tyyppiä jonka vuoksi alkaisin kyseenalaistamaan sinkkuuden tuoman vapauden iloja :D
      N31

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe