Tätä on odotettu kaikkien meän torniolaisten puolesta, nyt olemme turvassa kun rajat on turvattu.
Jumalan kiitos rajavalvonta on palannut
10
615
Vastaukset
- Anonyymi
Rajavartijat ja tullsrit sais olla aina näkösällä,ei normi kansalaista haittaa pätkääkään.
- Anonyymi
Näin on,tulis takasin vanhat kunnon tarkastukset.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Mutta veikkaan, että länsirajan valvonta loppuu, kun Ruotsikin pääsee Natoon.
- Anonyymi
Kovin tyhjän päiväinen valvonta oli.... Oisivat pitäneet samanlaiset kuin korona sulun aikana.
- Anonyymi
No, en tiedä tarviiko siitä jumlaa kiittää. Mutta ei se ymärrettävyyden vuoksi taaskaan haittaisi, vaikka edes vahgossa, nuo yhdys sanat menisi oikein; antaa vaan niin pöljän vaiktelman lukea tekstiä, joka on kuin ala koululaisen kiroittamaa: saattaisi joku jopa yrttää otaa tsissaan tkstin.
- Anonyymi
Hölmö, yhdysana kirjoitetaan yhteen ja opettele kirjoittamaan luuseri.
- Anonyymi
Mäntti, mikä mäntti. 😁 https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyssana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä: luuseli, eiku luuseri.
- Anonyymi
LLL kiihko uskovaisten yleinen sanonta tuo ”Jumalan kiitos”….
Onko niillä netti käytössä, eikös se oo yhtä helvetillistä kuin tv?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329