Sosiaalinen ihmisvihaaja?

Anonyymi-ap

Koetko olevasi? Millä tavalla koet olevasi sellainen ja oletko omasta tahdostasi sellainen vai evoluution myötä sellaiseksi kehittynyt?
Törmäsin ilmaisuun ihan otsikkotasolla toisen ihmisen toimesta, jotenkin ilmaisu jäi pyörimään mielen perukoille hermopäätteitä kutittelemaan, pääosin huumorimielessä :).
Sana on vapaa, millä tavalla sanonta kutittelee omaa mieltäsi vai kutitteleeko ollenkaan?
Kommentoin vain siinä tapauksessa etten pysty olemaan kommentoimatta...

65

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm, en ihmisvihaaja, mutta sosiaalinen ihmiskarttaja. En tunne vihaa oikein juuri koskaan, poislukien kun jokin täysin vastenmielinen ja törkeä julmuus iskee vasten kasvojani. Silloinkin tunnen vihaa vain niitä pahojen tekojen tekijöitä kohtaan, en yleisesti kaiken aikaa kanna vihaa sisälläni, ikään kuin valmiina ja jatkuvasti. Ei pysty jatkuvasti miettimään ja ylläpitämään vihaa kasvattavia asioita, se olis liian rasittavaa.

      Vaikka on asioita mitä inhoan ja vihaankin jo asiatasolla. Ettei tarvi paljon, kun se vihankin tunne pölähtää pintaan.

      Mutta karttaja olen. Kartan ihmisiä, koska en oikein jaksa heitä. Ja vielä vähemmän, jos ei ole mitään yhteistä ja yhdistävää elämässä ja persoonassa, luonteessa. Mulla tarvii olla aina tunne, että asioilla ja ihmisollä on mulle merkitystä, muutoin en jaksa ihan vaan sosiaalisuuden takia.

      • Silleen omaan hyvät sosiaaliset taidot, mutten tatvetta sosiaalisuuteen ilman syytä olla sosiaalinen. Yksinäni viihdyn paremmin.


      • Anonyymi

        Olet kuin peilikuvani. Hämmentävää mutta ei ehkä uniikkia.


    • En ole tällainen, enkä edes tunnista ketään tällaista omassa tuttavapiirissänikään. 🤔

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tämä aloittaja on sellainen.

      • Anonyymi

        Sinäkö tiedät aloittajan ja oikein paremminkin? Epäilen. Toisekseen aloituksessa on melko vähän mistä lähteä spinnaamaan kun järjellä miettii


    • Anonyymi

      Jos viha otetaan pois tulee romahdus. Elää vihasta.

    • Anonyymi

      Psykopaatti mieleltään

    • Anonyymi

      Karttaa ihmisiä huh huh

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää

    • Anonyymi

      jokainen SDP on näinollen sosiopaatti

    • Anonyymi

      Kylläpä tämä ätmin töräys nyt puhututtaa kun puheenaiheet vähissä, jaksamisia!

    • Anonyymi

      yritin saada ajatuksestasi kiinni, mutta mietin joo eli tarkoitat ihmistä: erittäin sosiaalinen ja vihaa ihmisiä.

    • Anonyymi

      kun oikein mietin niin sellainen ihminen on psykiatri

    • Anonyymi

      Ap: Älkää käsittäkö aihetta liian kirjaimellisesti, leikkikää sillä, pyöritelkää, heittäkää koppi...

      • Anonyymi

        No mutta eikö nämä tuulilakit just mäin tehnytkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eikö nämä tuulilakit just mäin tehnytkin

        ap, jotakuinkin mutta en huuda vielä bingo


    • Anonyymi

      Olen sosiaalinen, en ihmisvihaaja.

    • Anonyymi

      En koe ihmisiä yleensä vihaamisen arvoisiksi.
      Olen nykyään sitä mieltä että ihminen on suhteellisen turhanpäiväinen olio. Itsekäs oman edun tavoittelija joka lajina tulee katoamaan oman ahneutensa vuoksi. Eli hukkuu omaan paskaansa.

      Sosiaalinen olen siinä mielessä että osaan perussosiaaliset taidot, käytöstavat ja tulen ihmisten kanssa ihan hyvin juttuun, siis kaikenlaisten. Mutta en kovin hyvin jaksa ihmisiä, varsinkaan isompia määriä kerrallaan. Kaikilla on omat höpötyksensä, eikä niitä jaksa kuin lyhyissä jaksoissa kerrallaan.

      Niinpä vetäydyn autotalliin, metsään, järvelle....ja mieluiten yksin.

      Olen siis sosiaalinen ihmisluovuttaja.
      Olen luovuttanut ihmisen suhteen.

      -keinovaginamies-

    • Sosiaalinen ihmisvihaaja? 🤔
      En minä vihaa ihmisiä, enkä ole koskaan vihannut ketään. Sosiaalisuuteni on kiinni mielialastani ja jaksamisestani, sekä siitä, millaisia ihmisiä ympärilläni on. Ihmistyyppejä on erilaisia…
      Olen ollut paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä, sellaistenkin, joilla on todella vaikea luonne monella tapaa. Sellaisista saatan ärsyyntyä ihan nollasta sataan, se riippuu sietokyvystäni sillä hetkellä. Tosiaan, lähinnä ärsyynnyn ihmisistä. Välillä tuntuu, etten kestä. 🤦🏼‍♀️

      Viha on voimakas sana, sillä en kuvailisi suhtautumistani ihmisiin.

      • Anonyymi

        "Prinsessasi" - Siis kenen Prinsessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Prinsessasi" - Siis kenen Prinsessa?

        Nimimerkki Prinsessa oli varattu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nimimerkki Prinsessa oli varattu.

        Eikö vaikka Kuningataräiti olis ollut hyvä?:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vaikka Kuningataräiti olis ollut hyvä?:)

        En ole kenenkään äiti🤱🏼


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En ole kenenkään äiti🤱🏼

        Eikö olisi kiva olla


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En ole kenenkään äiti🤱🏼

        Riippuu sinusta mitä hae joko hankit oman miehen ja teette lapsia ja lapsen lapsia tai menet esim johonkin festareille ja makaat useampien eri miesten kanssa ja nautit kesästä etkä tiedä kuka on tulevan lapsen tai lapsiesi isä jos kaksoset tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu sinusta mitä hae joko hankit oman miehen ja teette lapsia ja lapsen lapsia tai menet esim johonkin festareille ja makaat useampien eri miesten kanssa ja nautit kesästä etkä tiedä kuka on tulevan lapsen tai lapsiesi isä jos kaksoset tulee

        Mut hankit oman miehen niin olet miehesi prinsessa tai kuningatar ja lapsillesi olisit äiti ja kuningatar äiti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu sinusta mitä hae joko hankit oman miehen ja teette lapsia ja lapsen lapsia tai menet esim johonkin festareille ja makaat useampien eri miesten kanssa ja nautit kesästä etkä tiedä kuka on tulevan lapsen tai lapsiesi isä jos kaksoset tulee

        No minä en ole sellainen. 100% varmuudella tulen tietämään, kuka on lapseni isä. Sitten tulevaisuudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut hankit oman miehen niin olet miehesi prinsessa tai kuningatar ja lapsillesi olisit äiti ja kuningatar äiti

        Niin, aivan totta😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No minä en ole sellainen. 100% varmuudella tulen tietämään, kuka on lapseni isä. Sitten tulevaisuudessa.

        Ei voi tietää mikä nainen olet naisiasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää mikä nainen olet naisiasi

        Pääasia että itse tiedän mitä olen ja en ole🌞


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Pääasia että itse tiedän mitä olen ja en ole🌞

        Mahdatko olla kunnon naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko olla kunnon naisia

        Todellakin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Todellakin.

        Jos noin niin toivon että saat hyvän miehen itsellesi iki omaksi onko ketään kiikarissa


      • Prinsessasi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin niin toivon että saat hyvän miehen itsellesi iki omaksi onko ketään kiikarissa

        Eipä varsinaisesti.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eipä varsinaisesti.

        No hankit viikonloppuna itsellesi iki oman miehen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hankit viikonloppuna itsellesi iki oman miehen

        Se ei taida ihan viikonloppuna tapahtua. Töistä palautumiseen menee se aika. En ole menossa mihinkään sellaiseen paikkaan ainakaan, mistä itsellensä miehen löytäisi😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se ei taida ihan viikonloppuna tapahtua. Töistä palautumiseen menee se aika. En ole menossa mihinkään sellaiseen paikkaan ainakaan, mistä itsellensä miehen löytäisi😊

        Kyllä se tapahtuu kai kaupassa käyt tai kaupungilla käyt niin sillä samalla otat itsellesi oman miehen eli pyydät treffeille ja sit se on jo melko varmasti sinun omasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tapahtuu kai kaupassa käyt tai kaupungilla käyt niin sillä samalla otat itsellesi oman miehen eli pyydät treffeille ja sit se on jo melko varmasti sinun omasi

        Todella omituista kaupassa mennä jollekin tuntemattomalle puhumaan ja kaikenlisäksi pyytää vielä treffeille. Itse ainakin säikähtäisin ja perääntyisin, jos itseään miettii siihen tilanteeseen…


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Todella omituista kaupassa mennä jollekin tuntemattomalle puhumaan ja kaikenlisäksi pyytää vielä treffeille. Itse ainakin säikähtäisin ja perääntyisin, jos itseään miettii siihen tilanteeseen…

        Ei ole mitään omituista vaan sinkuilla jatkuva haku päällä ja kaikki varatut ymmärtää et sinkut etsii rakkautta ja sitä oikeaa eli normi juttu eli rohkeasti juttusille ja pyydät kivaa sinkkumiestä treffeille siit se sitten lähtee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään omituista vaan sinkuilla jatkuva haku päällä ja kaikki varatut ymmärtää et sinkut etsii rakkautta ja sitä oikeaa eli normi juttu eli rohkeasti juttusille ja pyydät kivaa sinkkumiestä treffeille siit se sitten lähtee

        Mistä sitä edes tietää jossain kaupassa, että onko mies sinkku vai varattu? 😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mistä sitä edes tietää jossain kaupassa, että onko mies sinkku vai varattu? 😆

        Välis vahtaa kauppareissuilla miesten sormia mm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välis vahtaa kauppareissuilla miesten sormia mm.

        Voi olla silti varattu, vaikka ei olisi sormusta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mistä sitä edes tietää jossain kaupassa, että onko mies sinkku vai varattu? 😆

        Kysymällä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi olla silti varattu, vaikka ei olisi sormusta.

        Täytyy puhua eli kysyä miehelta oletko sinkku vai varattu ja jos varattu niin sanot harmi toivoin et olisit sinkku ja jos sinkku niin pyydät treffeille tai kahvilaan jos marketissa on kahvila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään omituista vaan sinkuilla jatkuva haku päällä ja kaikki varatut ymmärtää et sinkut etsii rakkautta ja sitä oikeaa eli normi juttu eli rohkeasti juttusille ja pyydät kivaa sinkkumiestä treffeille siit se sitten lähtee

        Just näin itseksesi puhuva röllimies, tai sitten pudotat esim pomelon varpaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko olla kunnon naisia

        Surkeaa että joku kuvittelee näitä miehen luomia hahmoja vieläkin naiseksi- wt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surkeaa että joku kuvittelee näitä miehen luomia hahmoja vieläkin naiseksi- wt

        Minä en ole mies😊


    • Anonyymi

      Olen sosiaalinen erakko, joka ei pahemmin pidä ihmisistä.

    • Ihminen esiintyy typerämpänä mitä hän on. Arvostan rooleistaan vapautunutta ihmistä, arvostan aitoutta.

    • Alan olla ihmisvihaaja. Minulle ei ole tässä maailmassa mitään. Olen pimeys... 🖤

    • Anonyymi

      Se on naisvihaaja. Tai miesvihaaja. Tuskin kukaan ihmistä sinällään vihaa,vaan vastakkaista sukupuolta,tai vastakkaisia ajatuksia,kun niin takkiissa saaneet ovat. Ja yleensä syystä tai syyttä. Ne on pahimpia vihaajia ,jotka ei näe syitä itsessään.kaikki on muiden vikaa. Silloin voi välttyä peiliin katsomiselta. Märehtiä omassa itsesäälissään. Radikalisoitua. Uhriutua.💩

    • Anonyymi

      Psykopaatti siis? En ole.

    • Ensin olennaiset asiat. Evoluution vaikutuksesta kukaan ei voi olla ihmisvihaaja, evoluution aikajänne on huomattavasti pidempi kuin jonkin hypoteettisen ihmisoikun.

      En koe. Olen selektiivisesti sosiaalinen. Jos seura ei kiinnosta, olen poissa, totaalisesti, selittelemättä. Jos seura kiinnostaa, olen enemmän tai vähemmän sosiaalinen. Se siitä.

      • Anonyymi

        Kun miettii luonnon toimintaa ja ihmistä osana tätä kaikkea, niin kyllä ihmisen ihmisviha on evolutiivista ihan varmasti. Avaa silmäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun miettii luonnon toimintaa ja ihmistä osana tätä kaikkea, niin kyllä ihmisen ihmisviha on evolutiivista ihan varmasti. Avaa silmäsi.

        Ei luonto ole lajitoverivihaaja, vaan resurssien saamisen/säilyttämisen himoaja, ergo lajitoverit pitää poistaa pelistä etteivät vie MINUN resurssejani, pois lukien tilanne jossa resursseja elämiseen JA geenien levittämiseen on yltäkylläisesti.

        Joten evolutiiviselta kannalta olet väärässä. Totaalisesti. Aikakauden, antroposeenin osalta tilanne käy mutkikkaammaksi, mutta silloin emme enää käsittele asiaa evoluution, vaan antropologian kannalta ja aloittajan alkuperäinen väittämä on lähtöjään kestämätön, aiheeton, vailla mahdollisuutta käsitellä. Alkuperäinen teesi tulee siis muuttaa vastaamaan objektiivista totuutta, ei subjektiivista osaamista.


    • Anonyymi

      En ole kovin sosiaalinen enkä ole ihmisvihaajakaan.

      xLiner

    • Anonyymi

      Aivan hyvin voi olla sosiaalinen ihmisvihaaja. Palstallakin on muutama, koska haluavat tulla tänne julistamaan vihaansa ihmisiä tahi ihmisryhmiä kohtaan. Ei ole kaunista luettavaa se. Surkeimmat vihaavat kaikkia, myös itseään. Se on joskus hyvin säälittävää ja toisinaan erittäin puistattavaa.

      Omasta olemuksestani en halua puhua.

      • Anonyymi

        Ja itseään vihaavat mustamaalaamaan koittaa syytää katkeruuden kohteiden niskaan näitä raikkaita avautumisia. Näin se homma pyörii kuin hylje maalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itseään vihaavat mustamaalaamaan koittaa syytää katkeruuden kohteiden niskaan näitä raikkaita avautumisia. Näin se homma pyörii kuin hylje maalla

        Mustamaalaajat* no pelhana jatketaan, muita mistamaalaavat rassukat muyös hakee sääliä väittämällä että heitä kiusataan henkisesti tai luomalla mielikuvia, että koko joku heidän oma pikku populaatio on haukkumisen kohteena. Alhaista😉


    • Anonyymi

      En ole ihmisvihaaja, mutta jos ei ole samanlaisia kiinnostuksia/harrastuksia, niin mitä sellainen suhde antaa. Miksi höpötellä turhanpäiväisyyksiä ? Totuus vain on, että samankaltaista ihmistä on äärimmäisen vaikea löytää. Siksi ne suhteet päättyvät, kun totuus paljastuu.

    • Anonyymi

      En ole sosiaalinen, mutten ihmisvihaajakaan. Lähipiiristä ei tosin tiedän muutamankin tuollaisen. Olen heidän peilikuvansa.

    • No match, ei bingoa, 🌹 osallistujille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe