Persujen perikato

Anonyymi-ap

24

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hitlerin soturit .. Breiviikin ihailee arjalaista heil hallaahoa ..

      • Anonyymi

        iiih… iiih… iiih…


    • Anonyymi

      Olen kirjoitellut muutaman kerran Persujen salonki kelpoisuudesta, Näyttää pahasti siltä että olin jälleen oikeassa. Eipä taida Persuministereillä olevan asiaa Suomen rajojen ulkopuolelle.
      On oltu törkyturpia, ja kirjoiteltu rasistisia juttuja. Tällä toiminnalla on kiihotettu kansaa ja kerätty ääniä, ja kannatusta. Nyt sitten on tullut maksun aika, ja siitä nyt syytetään muita.

      Yksi eniten huomiota saaneista nimimerkki Riikan otteista oli: ”Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

      Tämmösiä juttuja Riikka kirjoitteli, ei ihme jos Saulikin kauhistelee.

      • Anonyymi

        Näkeehän sen jo pärstästäkertoimestakin millainen tyyppi on kyseessä.


    • Anonyymi

      Huh huh ja voi haiseva persvako. Marinin ihannehallitus oli UPEA ja uusi on vain likaviemärin mustaa MÖNJÄÄ suoltava kakkapökäle. Lähdenkin tästä Suomun metsään polttelemaan sieniä ja halailemaan pöllejä, jotta mieli virkistyy. Voi surkeus mihin tämä maa on vajonnut. . . .

    • Anonyymi

      Tuleekohan uudet vaalit? Tuskin hallitus pystyy jatkamaan ulkomailtakin on tullut ikäviä kommentteja. Suomi joutuu kohta Persujen takia mustalle listalle. Niinistö ei turhaan puutu peliin, se tietää Orpolle haasteita.
      Orpohan muistutti usein Marinia johtamisen puutteesta. taispa nyt napsahtaa omaan nilkkaan.

      • Anonyymi

        Voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi

        Oioioi
        Persut ulalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oioioi
        Persut ulalla.

        Näemmä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ehdottomasti uudet vaalit. Kiva seurata vaali-iltana, kun kokoomus ja persut kasvattavat kannatustaan. Todennäköisesti kannatus kasvaa niin paljon, että kallopuoluekin voi siirtyä oppositioon ja uusi hallitus jatkaa pienin muutoksin nyt laadittua hallitusohjelmaa.


    • Anonyymi

      No joutui pyytämään anteeksi kun paine alkoi kasvaa liian paljon. Olisi ollut fiksumpaa tehdä se anteeksi pyyntö jo heti kun asiat tuli julkisiksi, mutta eihän persut ole tulleet tunnetuksi älystään. Ihminen joka aikuisena kirjoittelee tuollaisia rasistisia postauksia ei voi olla kovin älykäs yksilö.

      • Anonyymi

        Salen palaute tepsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salen palaute tepsii.

        Seppä se.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se minulle nyt
        kertokaa...

        No, kortillahan ei ajella, joten ikäihmiset menoksi vaan. https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/6058262

        Olen monesti ihmetellyt kuinka politiikka pelaa. Käytännössä niin kuin vanhassa vitsissä kerrotaan.
        Silloin kun asiat menee hyvin, sanotaan kuin vitsissä laivan kapteeni, MINÄ AJOIN kun ajetaan karille silloin hän sanoi ME AJOIMME.

        Sama tässä jos menee huonosti silloin laitetaan yksittäinen ministeri vastuuseen puolueesta riippumatta.
        Tässä tapauksessa kun sähköverkon myynti Carunalle oli suuri virhe joka laitettiin Haaviston syyksi,
        Vaikka todellisuudessa vastuussa oli pääministeri puolue Kokoomus pääministerinä Katainen. Jan Vapaavuori Kokoomuksesta oli yksi innokkaimmista joka ajoi hanketta että saatiin Fortumin siirtoverkot myytyä Carunalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti ihmetellyt kuinka politiikka pelaa. Käytännössä niin kuin vanhassa vitsissä kerrotaan.
        Silloin kun asiat menee hyvin, sanotaan kuin vitsissä laivan kapteeni, MINÄ AJOIN kun ajetaan karille silloin hän sanoi ME AJOIMME.

        Sama tässä jos menee huonosti silloin laitetaan yksittäinen ministeri vastuuseen puolueesta riippumatta.
        Tässä tapauksessa kun sähköverkon myynti Carunalle oli suuri virhe joka laitettiin Haaviston syyksi,
        Vaikka todellisuudessa vastuussa oli pääministeri puolue Kokoomus pääministerinä Katainen. Jan Vapaavuori Kokoomuksesta oli yksi innokkaimmista joka ajoi hanketta että saatiin Fortumin siirtoverkot myytyä Carunalle.

        Heidänkö vuokseen naapurin tytön sähködildon käyttö on vähentynyt ja sen vuoksi on vähemmän tirkisteltävää.

        -Antinega17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti ihmetellyt kuinka politiikka pelaa. Käytännössä niin kuin vanhassa vitsissä kerrotaan.
        Silloin kun asiat menee hyvin, sanotaan kuin vitsissä laivan kapteeni, MINÄ AJOIN kun ajetaan karille silloin hän sanoi ME AJOIMME.

        Sama tässä jos menee huonosti silloin laitetaan yksittäinen ministeri vastuuseen puolueesta riippumatta.
        Tässä tapauksessa kun sähköverkon myynti Carunalle oli suuri virhe joka laitettiin Haaviston syyksi,
        Vaikka todellisuudessa vastuussa oli pääministeri puolue Kokoomus pääministerinä Katainen. Jan Vapaavuori Kokoomuksesta oli yksi innokkaimmista joka ajoi hanketta että saatiin Fortumin siirtoverkot myytyä Carunalle.

        Meillä oli monen päivän sähkökatkos. Tänään saatiin valaistus kuntoon. Kiva


    • Anonyymi

      Tämä ei liity Kemijärven!

      • Anonyymi

        Kaikki liittyy Kemijärveen sillä se on universumin napa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki liittyy Kemijärveen sillä se on universumin napa.

        Miksi koko ajan hoetaan persu, persu! Ei kiinnosta persut. Persut on sanonko mä mistä! Mua kiinnostaa vain Suomu ja sen kehitys! Sinne mitään persuja tarvita mutta tanssitaan Suomun rinteillä onnen tanssia kaikki puolueet. Jos olisi yhtään järkeä Suomen päättäjissä, niin olisi Biden presidentti USA tuotu Suomulle eikä johonkin vitun Helsinkiin. Suomutunturin kotaravintolaan olis viety Biden ja Putin sanottu että vittu nyt loppuu se sotiminen ja sitten tanssittu rauhan tanssi ja pidetty huutoterapia, että saa Suomutunturin mystisillä kosmos-rinteillä ulvoa pahan olonsa revontulten huomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koko ajan hoetaan persu, persu! Ei kiinnosta persut. Persut on sanonko mä mistä! Mua kiinnostaa vain Suomu ja sen kehitys! Sinne mitään persuja tarvita mutta tanssitaan Suomun rinteillä onnen tanssia kaikki puolueet. Jos olisi yhtään järkeä Suomen päättäjissä, niin olisi Biden presidentti USA tuotu Suomulle eikä johonkin vitun Helsinkiin. Suomutunturin kotaravintolaan olis viety Biden ja Putin sanottu että vittu nyt loppuu se sotiminen ja sitten tanssittu rauhan tanssi ja pidetty huutoterapia, että saa Suomutunturin mystisillä kosmos-rinteillä ulvoa pahan olonsa revontulten huomaan.

        Suomulla ei ole tulevaisuutta. Se on menneisyyttä. Kivikautinen jäänne.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe