Itsellä jo hyvässä vaiheessa, eli en niin työtä kaipaakkaan.
Työ oli aikansa ok mutta lopulta ahdistavaa kesken unien heräämistä työntekoon , joka vain loputonta keinotekoista kiirettä eikä tekemällä mikään muuttunut paremmaksi.
Olen jo työnteon jättänyt menneisyyteen eikä sieltä työkkäristäkään yhteyttä pidetä.
Eläkkeeseen on vielä aikaa, mutta mitäpä sillä väliä, kun hyvillämielin saa elää vapaasti. No pari hakua/jakso jotka rekrysivuille teen ja uusitaan 3kk välein. Samat kohteet kierrossa, koska eivät valitse....
Itselleni työn unohtaminen antaa paljon ja oleminen on selkeästi parempaa elämää.
Minulle riittää ansiosidonnainen yllättävän hyvin ja jemmatililtä voi välillä satasen ottaa jos tarvetta!
Oletteko jo unohtaneet sen että olette työttömiä?
11
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ole hyvä ja lopeta ja työttömänä esiintymisen kun et sellainen ole.
Kaikki tietää jo. Ketä yrität kusettaa? Kaikki ovat jo tietoisia että sinä hyvätuloinen paskapää, kenties kansanedustaja tai muu työttömiä vihaava poliitikko luuhaat kaiket päivät netissä teeskentelemässä olevasi sosiaaliturvaelämää ihannoiva elämäntapatyötön.
Että saisit luotua hyväksyvän ilmapiirin ajatukselle sosiaaliturvan leikkauksille.
Et saisi edes kultaista vadelmaa.- Anonyymi
Miksi ongelama ja oma keksitty mielikuva?
Kannattisi jo herätä todellisuuteen työvuosien merkityksestä kun työhistoriaa takana joillain ja tilillä voi olla kertynyt seteleitä käyttöön kun sen tarve!
500 päiväivän laskuri on lopussa, mutta ei haittaa pätkääkään!
- Anonyymi
Toi on hyvä toi jemmaraha. Jos tulot on jatkuvasti alle normin, mitään jemmarahoja ei kerry.
- Anonyymi
Kun on työssä esim vaikka 40v niin kyllä kertynyt jemmarahaakin elämässä jos ei ihan juoppo ole. Sitten alkaa vaan syömään tiliä työttömyysrahan päälle jos tarve!
Siis siitä kyse! HALOOO!
- Anonyymi
Miksi mennä töihin mistä ei saa mitään hyötyä itselleen?
Ei firmatkaan tee tappiolla mitään joten miksi pitäisi tehdä kansalaisenkaan tuottamatonta paskaduunia. - Anonyymi
Mitä pystyisi tekemään ei saa tehdä.
Mitä saisi tehdä ei pysty tekemään.
Tuo ongelma olisi aluksi ratkaistava työttömyyden suhteen.- Anonyymi
Kolmantena ongelmana on kysynnän ja tarjonnan laki työoikeuteen yhdistettynä:
Mitä kuuluisi tehdä (orjatyötä 9€/pv), ei voi tehdä (TES).
Mitä voisi tehdä (TES:n mukainen työsuhde), ei saa tehdä (korruptoituneet työmarkkinat).
- Anonyymi
Aina ihmiset keksivät tekosyitä työttömyydelle ja yleisin on tuo 9€ -kortti jota heilutellaan kun muuta ei osata tai pystytä tekemään?....
- Anonyymi
Työstä kuuluu saada TES:n mukainen palkka, jolla tulee toimeen. Korkeintaan 189 €/kk ei riitä edes kuukauden päivittäismenoihin (sähkö, puh., ruoka,...).
- Anonyymi
Onko tämä komediaaa nuijien seassa kun ÄO taso on kengän numerossa?....karmeeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221