Omituinen tunne , että yli 50-vuotiaat naiset...

Anonyymi-ap

Omituinen tunne , että yli 50-vuotiaat naiset eivät enää tarvitsekaan hellyyttä, kosketusta, mukavaa seuraa, vaan haluavat jonkin kummallisen sukujuhliin ja lastenlasten kinkereihin raahattavan näyttelykappaleen.
Itse taas haluan lähteä matalammalla profiililla tutustumaan ja siitä ehkä jopa seurustelemaan, mutta naiset haluavat heti tietää, että mies valmis olemaan loppuelämän kumppani.

17

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ne ole enää niin kuin parikymppisenä, yhtä energisiä ja elmänjanoisia. Seksi uutta ja ihmeellistä jne. Ei ole moni mieskään enää viiskymppisenä muu kuin sohvalla röhnöttävä sika. :D

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17929070U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Some!
      Some-aikkautena kaikki pitää jakaa ja mitään yksityistä ei saa olla. Siksi pitää olla myös tuo valmis esittelykappale, kuten jokainen ripsaus arjestakin jaetaan someen.

    • Anonyymi

      Ap sun matala profiilisi tarkoittanee yhden yön suhteita eikä ne innosta moniakaan😂

      • Anonyymi

        Oletko tosiaan noin tölhö?


    • Anonyymi

      Hmm, eiköhän tuokin oli igan ihmusestä kiinni. Mä en nyt ainakaan keksi omasta tuttavapiiruatä yhtään yli 50:stä naista, joka tykkäisi jostain kinkereillä ravaamisesta ja miehen esittelemisestä. Oman kokemukseni mukaan se näyttelykappaleen etsiminen on enemmän nuorten naisten juttu, vaikka ei kaikkien silloinkaan. Kaikki tuntemani vanhemmat naiset ovat enemmän oman tiensä kulkijoita, joita eivät (enää) muiden mielipiteet juuri kiinnosta.

      • Anonyymi

        Olisko se pointti sitten tuo nettideittailu? Jos sinne jotenkin kertyy enemmän tuota sorttia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko se pointti sitten tuo nettideittailu? Jos sinne jotenkin kertyy enemmän tuota sorttia ihmisiä?

        Nettideittailuun kertyy ne jotka ei osaa olla yksin vaan aina pitäisi joku olla vierellä. tämän olen huomannut tuttavissani. Itse erosin alle nelikymppisenä ja sen jälkeen jokunen suhteen yritys, mutta ne tyssäsi siihen kun olisi pitänyt saman katon alle muuttaa melko pian miehen mieliksi. Mä tulin siihen tulokseen että en ala aikuista ihmistä passaamaan ja paitoja silittämään kun ei loppujen lopuksi kuitenkaan löytynyt sellaista jonka kanssa olisi edes jotain yhteistä harrastusta ollut. Edelleenkään en muuttaisi kenenkään kanssa samaan huusholliin vaan menen oman mieleni mukaan. Ainoat jotka menojani rajoittaa on lapsenlapset. Kovasti olen kummeksuntaa saanut osakseni, mutta mua se ei hetkauta puoleen eikä toiseen vaikka ei "piireihin" parittomana hyväksytäkään.


    • Anonyymi

      Läheisriippuvainen haluaa heti ripustautua kunnolla. Tulee hyväksytyksi piireissään, kun on puoliso.

    • Anonyymi

      Jaa, näin miehenä ja n. viiskymppisenä eronnut niin kyllä se vaan on niin että parisuhde ei kiinnosta vähänkään. Ihan joka kerta kun sellaista on tässä matkan varrella ollut tarjolla niin aina muistuu mieleen että miksi ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä maksullisiin, jos seksiä ja läheisyyttä haluaa, joskaan se ei ole ihan niin hyvä kokemus, kuin kiintymykseen tai ystävyyteen perustuva läheisyys ja seksi.
      Mutta kapakoista bongatut kännihoidot voittaa aina ja näitähän nämä nettipalstojen ronklaavat naiset yleensä ovat.

      • Anonyymi

        oletko tosiaan noin tölhö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko tosiaan noin tölhö?

        Mikä maksullisissa on vikana? Kahden kauppa ja selkeät säännöt.


    • Anonyymi

      Näillä naisilla on naishormoonit vaihtuneet mieshormoneihin.

      Ite huomannut saman. Pyydetty isompiin ja pienempiin kissanristiäisiin. Ja nykyään kieltäydyn kaikista.

    • Anonyymi

      En ole ihan vielä 50 mutta jos tästä vielä jonkun suhteen löytää niin en todellakaan halua viedä ketään miestä sukuloimaan tai juhliin, nimenomaan toisinpäin. Aikuista seuraa ja läheisyyttä keskenään. Ja harvalla viisikymppisellä muuten on lapsenlapsia kun omatkin lapset voi olla vielä teinejä. :D

    • Anonyymi

      Tämä kuuluisi paremmin tuonne naisen logikka osaan, mutta ihan kokemuksesta jo nuorempana ennen 50v ikää! Itse olen nyt 53v mies ja kokemus naisista on se, että sanotaan enemmän kuin itse lunastetaan! No, 20v iässä tapasin ikäiseni naisen joka olisi halunnut suoraan hyvin paljon ja oli varmasti vilpitön! Mutta ymmärrän kyllä 50v naista, että elämässä on ollut monenlaisia ihmisiä ja jos on päässyt ns. terveenä ulos jutuista niin halua enempää! Mutta ihan sama se on toisinkin päin! Kyllä mieskin voi törmätä paskaan!

    • Anonyymi

      Johtuneekohan suomi24 treffien epäkiitollisuus siitä, että niin moni käyttää palstaa puhelimella?
      Puhelinhan on aivan kökkö tuossa käytössä tietokoneeseen verrattuna.
      Itse kokeilin palstaa puhelimella, ja lähestulkoon mahdotonta mitään siellä selailla tai huomata viestejäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3084
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      944
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      820
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      803
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      62
      737
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      41
      713
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      657
    Aihe