Olen miettinyt

Anonyymi-ap

Millainen on sietämätön ihminen? Ootteko törmänneet sellaiseen?

48

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen joka suoltaa täyttä pskaa suvustaan, naapureistaan ym..ja on tietävinään aina kaikki asiat muita paremmin. Ihminen joka yrittää henkisesti orjuuttaa muut kulkemaan kuin lampaat hihnassaan.

      • Anonyymi

        suku on pahin on vanha viisaus ja naapuriviha on erittäin yleistä suomessa


    • Anonyymi

      Johan näitä sietämättömiä tyyppejä on maailma pullollaan.Asutko pottukellarissa kun et ole huomannut

      • Anonyymi

        Eikö ne oo vaan vihreät jotka asuu pottukellareissa tai muissa teltoissa?


    • Anonyymi

      Narsisti on täysin sitämätön. Olin yhdessä sellaisen kans.

      • Anonyymi

        Nämä ehkä pahimpia,eron jälkeen haukutaan toista,,suhteessa kuitenkin 2 ihmistä,kumpikaan tuskin on täydelllinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ehkä pahimpia,eron jälkeen haukutaan toista,,suhteessa kuitenkin 2 ihmistä,kumpikaan tuskin on täydelllinen

        Jos on todella vahvat narsistiset piirteet omaava ihminen, niin se saa aikaan kaiken pahuuden yksinään ja syyttää siitä vielä puolisoa. Usko pois, kyse ei ole tavanomaisesta riitelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on todella vahvat narsistiset piirteet omaava ihminen, niin se saa aikaan kaiken pahuuden yksinään ja syyttää siitä vielä puolisoa. Usko pois, kyse ei ole tavanomaisesta riitelystä.

        Ja vielä syyllistää puolisoa kaikesta, jopa siitä että itse pettää. Vaikka itse on kusipäitten kuningas vaimolle ja lapsilleen, mikään ei kelpaa. Muille sitten mielin kielin.


    • Anonyymi

      Tämä kylä on täynnä sietämättömiä.On täällä joskus ollut paljonkin asukkaita mutta ei enää eikä tule olemaan

    • Anonyymi

      Seläntakana puhuja,täynnä itseään,osaa kehua itseään paljon,kääntää muut ihmiset valheilla puolelleen,sekaantuu muiden väleihin

    • Anonyymi

      Täällä palstoilla niitä riittää.

    • Anonyymi

      Itseään täynnä oleva
      Osaa kaiken,tietää kaiken.
      Seläntakana puhuja
      Ei kuuntele toista
      Rikkoo välejä

      • Anonyymi

        Eikös Härppi täytä kaikki aiheen kriteerit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Härppi täytä kaikki aiheen kriteerit?

        Erittäin hyvin ja osuvasti argumentoitu.


    • Anonyymi

      Taitaa olla täällä se 2 miehen liittoutuma
      Pidetään muita tyhmempinä
      Samalaiset luonteet löysivät toisensa

      • Anonyymi

        Ketä he on?


      • Anonyymi

        Toivottavasti ei ole ketä epäilen. Tuohon ikään olisi pitänyt jo oppia elämään kuin ihminen eikä kusipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole ketä epäilen. Tuohon ikään olisi pitänyt jo oppia elämään kuin ihminen eikä kusipää.

        Asuuko lohijärvelä, portinlukittija valametti ukko.


    • Anonyymi

      Olisko joku semmonen joka sotkee ympäristöä esim. levittämällä tonnitolkula myrkylistä ainetta pitkin mettää???

      • Anonyymi

        Jo löysi Härppi tutun valitusvirren!


    • Anonyymi

      Semmonen joka pitää sivusuhdetta parisuhteensa lisäksi. Täysin sietämätön valehtelija.

      • Anonyymi

        Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.

        Täsmähleen oikhein... Kokemusta ja paljon !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.

        Täsmähleen oikhein... Kokemusta on ja paljon ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.

        Jos olisin tämän etukäteen tienny mitä tiedän nyt, niin olisin lähtenyt läpyttelemään 20 vuotta sitten. Nyt on myöhäistä. Elämä on pilalla ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin tämän etukäteen tienny mitä tiedän nyt, niin olisin lähtenyt läpyttelemään 20 vuotta sitten. Nyt on myöhäistä. Elämä on pilalla ja pysyy.

        Kun sen tietäskin etukätteen että kuka pettää ja kuka ei. 😭 Sitä uskoo ja luottaa viimeseen asti ja sitten maailma romahtaa kun totuus tulee ilmi. Tietenki tulee hirveä tuska ja viha että miksi mulle teit näin vaikka kaikkeni yritin. Ja katumus, että miksi en älynnyt mitä on tekeillä. Kaduttaa koko avioliitto. Että kaikkeni oon tehny ja ei sekään riittänyt. Minä en riittänyt.Ja että keneenkään en voi luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sen tietäskin etukätteen että kuka pettää ja kuka ei. 😭 Sitä uskoo ja luottaa viimeseen asti ja sitten maailma romahtaa kun totuus tulee ilmi. Tietenki tulee hirveä tuska ja viha että miksi mulle teit näin vaikka kaikkeni yritin. Ja katumus, että miksi en älynnyt mitä on tekeillä. Kaduttaa koko avioliitto. Että kaikkeni oon tehny ja ei sekään riittänyt. Minä en riittänyt.Ja että keneenkään en voi luottaa.

        Ja sitä miettii, että missä se minun paikka on loppujen lopuksi. 💔 Onko liikaa vaadittu, että saisin olla rakastettu ja minulle oltaisiin uskollisia... jne loputonta pohdintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä miettii, että missä se minun paikka on loppujen lopuksi. 💔 Onko liikaa vaadittu, että saisin olla rakastettu ja minulle oltaisiin uskollisia... jne loputonta pohdintaa...

        Ja sitte vielä, kun kellekkään ei saa kertoa , vaikka tietenkin puoli pitäjää tiesi, ja somessa esitetään onnellista. Voi vihtu sanositte jos tietäsitte mitä paskaa voi elämä olla. Kun vaan jaksasin tämän tuskan läpi kävellä. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitte vielä, kun kellekkään ei saa kertoa , vaikka tietenkin puoli pitäjää tiesi, ja somessa esitetään onnellista. Voi vihtu sanositte jos tietäsitte mitä paskaa voi elämä olla. Kun vaan jaksasin tämän tuskan läpi kävellä. 😔

        Loppuu voimat. 💔😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu voimat. 💔😔

        Loppunu kakskytä vuotta sitte 💔❤️‍🩹💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppunu kakskytä vuotta sitte 💔❤️‍🩹💔

        Onpa ikävää, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin nyt. ❤ Minä elän vielä pimeydessä mutta pitää yrittää jaksaa löytää elämäniloa, kun en ole vielä kuollut tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin nyt. ❤ Minä elän vielä pimeydessä mutta pitää yrittää jaksaa löytää elämäniloa, kun en ole vielä kuollut tähän.

        Samala levelillä mennään.....
        Mie olen jo antanu periksi.....ei jaksa...vaikka hoitoa saanki.....🤟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samala levelillä mennään.....
        Mie olen jo antanu periksi.....ei jaksa...vaikka hoitoa saanki.....🤟

        Älä anna periksi kuitenkaan. Jotain hyvää voi vielä tapahtua.


    • Anonyymi

      Mellakosken/kapustan oma sheriffi on sietämätön ihminen, puuttuu kaikkien asioihin ja levittää kaikista aiheettomia ja pahoja juoruja !

      • Anonyymi

        puhut vähän mutta asiaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhut vähän mutta asiaa......

        Siellä Mellakoskella toimii kaikki siellähän on mies joka saa kaikki naiset tyytyväiseksi.
        Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Mellakoskella toimii kaikki siellähän on mies joka saa kaikki naiset tyytyväiseksi.
        Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä.

        taitaa olla nykyään mellakosken miestennieliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Mellakoskella toimii kaikki siellähän on mies joka saa kaikki naiset tyytyväiseksi.
        Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä.

        Jos on kova melomaan saattaa viedä ja tuoda tuliaisia. Korkean riskin hpv- tartunta on yksi todella ikävä. Siitä saattaa muodostua syöpä.


    • Anonyymi

      Härppi puhhuu hirvistä läpi vuen aina samat höpinät oli keskikesä tai keskitalvi.

    • Anonyymi

      jupo erä johtaja saitas pedfiili akanhakkaaja velkainen rosvo

      • Anonyymi

        No siinähän tulikin perusteellinen vikalista 🙈🤣


    • Anonyymi

      Pahimpia on nämä ketkä pettää ja päälle syyllistää ja hakkaa. Sitten kun oot niin alistettu ja itsetunto romahtanut ettet pääse irti tuommosesta suhteesta. Et tiedä mitä tehdä. Toinen osaa sitten lirkutella ja sopivasti katua ja pyytää anteeksi, lupaa muuttua. Sitä taas uskoo ja antaa mahdollisuuden, koska lapset ja koti ja kaikki. Moni ajattelee, että vihtun säälittävä tyhmä akka, mutta mihin se lähtee kun itsestä ei ole jäljellä enää mitään. Hautaan korkeintaan. Ja kuitenkin pitäis lähteä.

      • Anonyymi

        Ja kkinä et usko päällepäin tai somesta, että kenellä pariskunnalla on tämmönen suhde saatanadta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kkinä et usko päällepäin tai somesta, että kenellä pariskunnalla on tämmönen suhde saatanadta.

        Kulissit kunnosa ja ukko yhteiskunnan tukipilari ja hyväntekijä. "Sehän on niin mukava ja reilu mies."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulissit kunnosa ja ukko yhteiskunnan tukipilari ja hyväntekijä. "Sehän on niin mukava ja reilu mies."

        Minunkin ukosta kaikki tykkää työssä ja harrastuksissa mutta eivät tiedä miten paskamainen osaa olla omalle perheelle. Pitää tosissaan miettiä että miksi me ollaankaan yhdessä.


    • Anonyymi

      Suku täynnä toinen toistaan sietämättömiä tolloja.

    • Anonyymi

      Ja tässäkin ketjussa, NYMFOMAANI!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe