Millainen on sietämätön ihminen? Ootteko törmänneet sellaiseen?
Olen miettinyt
48
1659
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen joka suoltaa täyttä pskaa suvustaan, naapureistaan ym..ja on tietävinään aina kaikki asiat muita paremmin. Ihminen joka yrittää henkisesti orjuuttaa muut kulkemaan kuin lampaat hihnassaan.
- Anonyymi
suku on pahin on vanha viisaus ja naapuriviha on erittäin yleistä suomessa
- Anonyymi
Johan näitä sietämättömiä tyyppejä on maailma pullollaan.Asutko pottukellarissa kun et ole huomannut
- Anonyymi
Eikö ne oo vaan vihreät jotka asuu pottukellareissa tai muissa teltoissa?
- Anonyymi
Narsisti on täysin sitämätön. Olin yhdessä sellaisen kans.
- Anonyymi
Nämä ehkä pahimpia,eron jälkeen haukutaan toista,,suhteessa kuitenkin 2 ihmistä,kumpikaan tuskin on täydelllinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ehkä pahimpia,eron jälkeen haukutaan toista,,suhteessa kuitenkin 2 ihmistä,kumpikaan tuskin on täydelllinen
Jos on todella vahvat narsistiset piirteet omaava ihminen, niin se saa aikaan kaiken pahuuden yksinään ja syyttää siitä vielä puolisoa. Usko pois, kyse ei ole tavanomaisesta riitelystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on todella vahvat narsistiset piirteet omaava ihminen, niin se saa aikaan kaiken pahuuden yksinään ja syyttää siitä vielä puolisoa. Usko pois, kyse ei ole tavanomaisesta riitelystä.
Ja vielä syyllistää puolisoa kaikesta, jopa siitä että itse pettää. Vaikka itse on kusipäitten kuningas vaimolle ja lapsilleen, mikään ei kelpaa. Muille sitten mielin kielin.
- Anonyymi
Tämä kylä on täynnä sietämättömiä.On täällä joskus ollut paljonkin asukkaita mutta ei enää eikä tule olemaan
- Anonyymi
Seläntakana puhuja,täynnä itseään,osaa kehua itseään paljon,kääntää muut ihmiset valheilla puolelleen,sekaantuu muiden väleihin
- Anonyymi
Täällä palstoilla niitä riittää.
- Anonyymi
Itseään täynnä oleva
Osaa kaiken,tietää kaiken.
Seläntakana puhuja
Ei kuuntele toista
Rikkoo välejä- Anonyymi
Eikös Härppi täytä kaikki aiheen kriteerit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Härppi täytä kaikki aiheen kriteerit?
Erittäin hyvin ja osuvasti argumentoitu.
- Anonyymi
Taitaa olla täällä se 2 miehen liittoutuma
Pidetään muita tyhmempinä
Samalaiset luonteet löysivät toisensa- Anonyymi
Ketä he on?
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole ketä epäilen. Tuohon ikään olisi pitänyt jo oppia elämään kuin ihminen eikä kusipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei ole ketä epäilen. Tuohon ikään olisi pitänyt jo oppia elämään kuin ihminen eikä kusipää.
Asuuko lohijärvelä, portinlukittija valametti ukko.
- Anonyymi
Olisko joku semmonen joka sotkee ympäristöä esim. levittämällä tonnitolkula myrkylistä ainetta pitkin mettää???
- Anonyymi
Jo löysi Härppi tutun valitusvirren!
- Anonyymi
Semmonen joka pitää sivusuhdetta parisuhteensa lisäksi. Täysin sietämätön valehtelija.
- Anonyymi
Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein nuo on sellaisia ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi. Hirveätä tuhlata elämä tuollaisen kanssa ja todeta jälkikäteen, että tein virhearvion kun nain kaksinaamaisen petturin.
Täsmähleen oikhein... Kokemusta ja paljon !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmähleen oikhein... Kokemusta on ja paljon ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin tämän etukäteen tienny mitä tiedän nyt, niin olisin lähtenyt läpyttelemään 20 vuotta sitten. Nyt on myöhäistä. Elämä on pilalla ja pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin tämän etukäteen tienny mitä tiedän nyt, niin olisin lähtenyt läpyttelemään 20 vuotta sitten. Nyt on myöhäistä. Elämä on pilalla ja pysyy.
Kun sen tietäskin etukätteen että kuka pettää ja kuka ei. 😭 Sitä uskoo ja luottaa viimeseen asti ja sitten maailma romahtaa kun totuus tulee ilmi. Tietenki tulee hirveä tuska ja viha että miksi mulle teit näin vaikka kaikkeni yritin. Ja katumus, että miksi en älynnyt mitä on tekeillä. Kaduttaa koko avioliitto. Että kaikkeni oon tehny ja ei sekään riittänyt. Minä en riittänyt.Ja että keneenkään en voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sen tietäskin etukätteen että kuka pettää ja kuka ei. 😭 Sitä uskoo ja luottaa viimeseen asti ja sitten maailma romahtaa kun totuus tulee ilmi. Tietenki tulee hirveä tuska ja viha että miksi mulle teit näin vaikka kaikkeni yritin. Ja katumus, että miksi en älynnyt mitä on tekeillä. Kaduttaa koko avioliitto. Että kaikkeni oon tehny ja ei sekään riittänyt. Minä en riittänyt.Ja että keneenkään en voi luottaa.
Ja sitä miettii, että missä se minun paikka on loppujen lopuksi. 💔 Onko liikaa vaadittu, että saisin olla rakastettu ja minulle oltaisiin uskollisia... jne loputonta pohdintaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä miettii, että missä se minun paikka on loppujen lopuksi. 💔 Onko liikaa vaadittu, että saisin olla rakastettu ja minulle oltaisiin uskollisia... jne loputonta pohdintaa...
Ja sitte vielä, kun kellekkään ei saa kertoa , vaikka tietenkin puoli pitäjää tiesi, ja somessa esitetään onnellista. Voi vihtu sanositte jos tietäsitte mitä paskaa voi elämä olla. Kun vaan jaksasin tämän tuskan läpi kävellä. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitte vielä, kun kellekkään ei saa kertoa , vaikka tietenkin puoli pitäjää tiesi, ja somessa esitetään onnellista. Voi vihtu sanositte jos tietäsitte mitä paskaa voi elämä olla. Kun vaan jaksasin tämän tuskan läpi kävellä. 😔
Loppuu voimat. 💔😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuu voimat. 💔😔
Loppunu kakskytä vuotta sitte 💔❤️🩹💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppunu kakskytä vuotta sitte 💔❤️🩹💔
Onpa ikävää, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin nyt. ❤ Minä elän vielä pimeydessä mutta pitää yrittää jaksaa löytää elämäniloa, kun en ole vielä kuollut tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävää, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin nyt. ❤ Minä elän vielä pimeydessä mutta pitää yrittää jaksaa löytää elämäniloa, kun en ole vielä kuollut tähän.
Samala levelillä mennään.....
Mie olen jo antanu periksi.....ei jaksa...vaikka hoitoa saanki.....🤟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samala levelillä mennään.....
Mie olen jo antanu periksi.....ei jaksa...vaikka hoitoa saanki.....🤟Älä anna periksi kuitenkaan. Jotain hyvää voi vielä tapahtua.
- Anonyymi
Mellakosken/kapustan oma sheriffi on sietämätön ihminen, puuttuu kaikkien asioihin ja levittää kaikista aiheettomia ja pahoja juoruja !
- Anonyymi
puhut vähän mutta asiaa......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhut vähän mutta asiaa......
Siellä Mellakoskella toimii kaikki siellähän on mies joka saa kaikki naiset tyytyväiseksi.
Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä Mellakoskella toimii kaikki siellähän on mies joka saa kaikki naiset tyytyväiseksi.
Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä.taitaa olla nykyään mellakosken miestennieliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkonkylläkin puhutaan Mellakosken melamiehestä.Jos on kova melomaan saattaa viedä ja tuoda tuliaisia. Korkean riskin hpv- tartunta on yksi todella ikävä. Siitä saattaa muodostua syöpä.
- Anonyymi
Härppi puhhuu hirvistä läpi vuen aina samat höpinät oli keskikesä tai keskitalvi.
- Anonyymi
jupo erä johtaja saitas pedfiili akanhakkaaja velkainen rosvo
- Anonyymi
No siinähän tulikin perusteellinen vikalista 🙈🤣
- Anonyymi
Pahimpia on nämä ketkä pettää ja päälle syyllistää ja hakkaa. Sitten kun oot niin alistettu ja itsetunto romahtanut ettet pääse irti tuommosesta suhteesta. Et tiedä mitä tehdä. Toinen osaa sitten lirkutella ja sopivasti katua ja pyytää anteeksi, lupaa muuttua. Sitä taas uskoo ja antaa mahdollisuuden, koska lapset ja koti ja kaikki. Moni ajattelee, että vihtun säälittävä tyhmä akka, mutta mihin se lähtee kun itsestä ei ole jäljellä enää mitään. Hautaan korkeintaan. Ja kuitenkin pitäis lähteä.
- Anonyymi
Ja kkinä et usko päällepäin tai somesta, että kenellä pariskunnalla on tämmönen suhde saatanadta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kkinä et usko päällepäin tai somesta, että kenellä pariskunnalla on tämmönen suhde saatanadta.
Kulissit kunnosa ja ukko yhteiskunnan tukipilari ja hyväntekijä. "Sehän on niin mukava ja reilu mies."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulissit kunnosa ja ukko yhteiskunnan tukipilari ja hyväntekijä. "Sehän on niin mukava ja reilu mies."
Minunkin ukosta kaikki tykkää työssä ja harrastuksissa mutta eivät tiedä miten paskamainen osaa olla omalle perheelle. Pitää tosissaan miettiä että miksi me ollaankaan yhdessä.
- Anonyymi
Suku täynnä toinen toistaan sietämättömiä tolloja.
- Anonyymi
Ja tässäkin ketjussa, NYMFOMAANI!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389