Naiset puhui että dildoja käyttää ja moni on mennyt rikki ahkerasta käytöstä ja uusia täytyis ostaa hyviä useampiakin mut naiset eikö koskaa tee mieli heittää dildo roskiin ja etsiä oikea mies tilalle joka puhuu pussailee ja rakastaa sinua ja lempii sinua tai tinderistä eri miehiä eikö dildot kyllästytä tai kaipaat suukkojakin
Seksilelu aloituksesta mieleen
9
284
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos liikaa leikkii dildoilla niin osaako olla enään oikean miehen kanssa eikä tiedä miten miehen kanssa ollaan ja mitä sille puhutaan ja se koskettaa dildoa ei tarvi rakastaa ei puhua ei pussailla se ei halaa eikä anna rakkautta kuten oikea mies antaa
- Anonyymi
Minä en dildoa huoli. Mutta siitä panemisestakin on kyllä aikaa. Vähän tekis mieli. Sellasta kovaa kyytiä
Jaa että rikki menee dildot käytössä. Ei tää nyt ihan totta oo. Tai jos on, niin kuka mies sellasen naisen kanssa uskaltaa.
- Anonyymi
Ei kaikki naiset niitä käytä. Haluan kyllä miehen ja parisuhteen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Ai, mä näin siinä aloituksessa sekä noita kommentteja, että myös niitä, joissa seksileluja ei käytetä. Sulla on näköjään hyvin yksipuolinen filtteröinti noissa lukemisissasi ... kuten aina.
- Anonyymi
Ja minua kiinnostaa tasan vain ja ainoastaan yksi mies, että sinällään vastaus kysymykseesi on, että ei tee koskaan mieli ehdottamaasi.
Taas on ymmärretty koko seksilelu asia kyllä aivan täysin väärin. Nuo leluthan ei ole yhtään keneltäkään oli sitten mies tai nainen mitenkään millään tavalla pois vaan päinvastoin ne ovat vain plussaa seksielämään ja tuovat siihen vain lisää asioita eivätkä ota niitä pois. Ja mikä tää älytön oletus on että niitä muka käytettäis vain yksin ja ne jotenkin muka korvaisivat toista ihmistä.🙂.
Kuka palstalainen oli hakenut sen Kokkolan kohutun seksinuken sieltä laiturilta omaan käyttöönsä? 😆
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009713468.html
Tunnustuksen saa tulla kertomaan tähän. ⬇️Toki kaipaan oikean miehen suukkoja, mutta ei sellaisia puhuvia, pussaavia ja kaikin puolin sopivia miehiä löydy kuin apteekin hyllyltä, enkä ota ketä tahansa miestä vain seksileluksi.
Miesystäväni osti minulle aikanaan parhaan ja eniten käyttämäni pupukorvallisen dildon lahjaksi samalla kuin muutakin yhteisiä hetkiämme ilahduttaneita tarvikkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun357082- 833656
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352989- 462403
- 552257
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311454Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221426