Hyvää viikonloppua

Anonyymi-ap

Mustasusi aamukahvin äärellä. ☕

42

352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja unohdin kirjautua. 🫠

      • Anonyymi

        johan sä kerroit kuka olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        johan sä kerroit kuka olet.

        No ei se niin mene. Kuka vaan voisi esittää minua noin. Ja sen jälkeen keksiä vaikka miten typerää tarinaa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17930615M

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Tuleekohan Prinsessa juomaan kahvia tänne? ☕ 😄

      • Anonyymi

        sulla on hänen yhteystiedot niin kysy yksityisesti häneltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla on hänen yhteystiedot niin kysy yksityisesti häneltä.

        Et ymmärrä... Kunhan testaan vaan tuleeko.


      • Ai mä luulin tuosta aloituksesta että joku toivottaa sulle hyvää viikonloppua ja mystisesti arvasi sinun olevan kahvilla😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai mä luulin tuosta aloituksesta että joku toivottaa sulle hyvää viikonloppua ja mystisesti arvasi sinun olevan kahvilla😁

        Ei vaan minun aloitus oli. Aika jännä, että arvasit mun olevan kahvilla. 😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai mä luulin tuosta aloituksesta että joku toivottaa sulle hyvää viikonloppua ja mystisesti arvasi sinun olevan kahvilla😁

        Menkääs treffeille oikeasti eli tavatkaa livenä sopisitte toisillenne


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan minun aloitus oli. Aika jännä, että arvasit mun olevan kahvilla. 😁

        Se on telepatiaa😀


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on telepatiaa😀

        Niin se on. 😊


      • Kiva nähdä sinut hyvällä tuulella :)


    • Anonyymi

      Meinaako susi tehdä tänään valitusennätyksen?

      • En.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En.

        Mutta meinaat kuitenkin illemmalla valittaa kuinka vanha ruma paska olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta meinaat kuitenkin illemmalla valittaa kuinka vanha ruma paska olet.

        Ei se ole edes valittamista. Se on totuuden kertomista. Tosiasioita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole edes valittamista. Se on totuuden kertomista. Tosiasioita.

        Miksi sitä pitää tehdä monta kertaa tunnissa eri palstoilla? Eikö yksi kerta päivässä riitä vai haetko jatkuvaa huomiota sillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä pitää tehdä monta kertaa tunnissa eri palstoilla? Eikö yksi kerta päivässä riitä vai haetko jatkuvaa huomiota sillä?

        Kunhan kirjoittelen ja puran tuntojani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kunhan kirjoittelen ja puran tuntojani.

        Et vastannut kysymykseen eli miksi pitää samaa virttä monta kertaa päivässä kertoa. Kait sulla joku tarkoitus on sillä olen ruma vanha paska virrellä. Miksi pitää samaa levyä soittaa monta kertaa päivässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen eli miksi pitää samaa virttä monta kertaa päivässä kertoa. Kait sulla joku tarkoitus on sillä olen ruma vanha paska virrellä. Miksi pitää samaa levyä soittaa monta kertaa päivässä?

        Vastasinhan siihen jo. Kun on paha olla niin on paha olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vastasinhan siihen jo. Kun on paha olla niin on paha olla.

        Just. Ole sitten vanha ruma paska jos se helpottaa sun oloa. Saat joltain aina sääliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just. Ole sitten vanha ruma paska jos se helpottaa sun oloa. Saat joltain aina sääliä.

        Sinun piti lähteä jo täältä ajat sitten. Siinä vaan länkytät minulle kuitenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinun piti lähteä jo täältä ajat sitten. Siinä vaan länkytät minulle kuitenkin.

        sunhan ei pitänyt vastata mulle. Mä kuule katon tässä samalla yleisurheilua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vastasinhan siihen jo. Kun on paha olla niin on paha olla.

        Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinun piti lähteä jo täältä ajat sitten. Siinä vaan länkytät minulle kuitenkin.

        Hän ei voi jättää sinua rauhaan.Hänellä on niin paljon sanottavaa sulle.😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei voi jättää sinua rauhaan.Hänellä on niin paljon sanottavaa sulle.😘

        Ikävä kyllä en pidä ihmisestä. Eikä hänellä mitään sanottavaa ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.

        Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä en pidä ihmisestä. Eikä hänellä mitään sanottavaa ole ollut.

        Ymmärrän.Hän kyllä seuraa sinun tekemisiä,kuin hai joka seuraa laivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.

        Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.

        Menisi vaikka kesätansseihin, siellä on hänen ikäistä seuraa ja hakisi naisia tanssimaan ja juttelisi heidän kanssaan, siitä se lähtee ja iloisella mielellä liikenteeseen. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka on naama norsun..itulla koko ajan. Huumoria ja pilkettä silmäkulmaan ja tanssikengät jalkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menisi vaikka kesätansseihin, siellä on hänen ikäistä seuraa ja hakisi naisia tanssimaan ja juttelisi heidän kanssaan, siitä se lähtee ja iloisella mielellä liikenteeseen. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka on naama norsun..itulla koko ajan. Huumoria ja pilkettä silmäkulmaan ja tanssikengät jalkaan.

        Ei ole koskaan tanssipaikat kiinnostaneet. Ihan junttien touhua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole koskaan tanssipaikat kiinnostaneet. Ihan junttien touhua.

        Juntimpaa on valittaa täällä omaa paskuuttaan. Tansseissa käy myös nuoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juntimpaa on valittaa täällä omaa paskuuttaan. Tansseissa käy myös nuoria.

        Ok... Olen liian läski ja vaha.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok... Olen liian läski ja vaha.

        Vanha, nuorille.


    • Anonyymi

      Sudelle kelpaa vaan teinit ja parikymppiset. Susi ei vaan itse tajua ettei teinit katso 50 vuotiasta miestä. Hän haukkuu itseään vanhaksi koska 30 vuotta nuoremmat ei kiinnostu hänestä. Hän ei ymmärrä että nuoret haluaa olla ikäistensä seurassa. Hän ei ymmärrä tätä ja haukkuu itseään sen takia.

      • Anonyymi

        On huomattu... Muut kuin teinit on vaan läskipersematameita.


      • Ei minusta ole kiinnostunut 20 vuotta, eikä 10 vuotta nuoremmatkaan... Tinderissäkään ei tykkäyksiä paljon ropise. Ei siis ollenkaan. Jotain vikaa siis on naamataulussani.


      • Ja kyllä tiedostan sen mikä papparainen olen teineille. On se tullut jo varsin selväksi nyt. Ihan kuin siitä ei masentuisi ihminen, että kaikki on ohi.


    • Salilla vaan yksin treenaa ensom varg. 🐺

    • Aika mennä nukkumaan... Hyvää yötä. 🌙

    • Anonyymi

      viikonlopun voi hissutella, tissutella sitten tehtävä hommeleita kun alkaa arki.

      hissutella... hiljaa hihitellä ja tissutella huvittaville maailman asioillekin.
      KIN joo musiikki tuostakin GNR Mama Kin:

      https://www.youtube.com/watch?v=zP2Kw3xvgYU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1960
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1517
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1330
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1235
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1037
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe