Hyvää viikonloppua

Anonyymi-ap

Mustasusi aamukahvin äärellä. ☕

21

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaako susi tehdä tänään valitusennätyksen?

      • Anonyymi

        Mutta meinaat kuitenkin illemmalla valittaa kuinka vanha ruma paska olet.


      • Anonyymi

        Miksi sitä pitää tehdä monta kertaa tunnissa eri palstoilla? Eikö yksi kerta päivässä riitä vai haetko jatkuvaa huomiota sillä?


      • Anonyymi

        Et vastannut kysymykseen eli miksi pitää samaa virttä monta kertaa päivässä kertoa. Kait sulla joku tarkoitus on sillä olen ruma vanha paska virrellä. Miksi pitää samaa levyä soittaa monta kertaa päivässä?


      • Anonyymi

        Just. Ole sitten vanha ruma paska jos se helpottaa sun oloa. Saat joltain aina sääliä.


      • Anonyymi

        sunhan ei pitänyt vastata mulle. Mä kuule katon tässä samalla yleisurheilua.


      • Anonyymi

        Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.


      • Anonyymi

        Hän ei voi jättää sinua rauhaan.Hänellä on niin paljon sanottavaa sulle.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot itsekeskeinen ihminen. Muillakin on välillä paha olla, mutta me yritetään tehdä asialle jotain eikä vaan valiteta ja uhata itsarilla joka päivä.

        Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.


      • Anonyymi

        Ymmärrän.Hän kyllä seuraa sinun tekemisiä,kuin hai joka seuraa laivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, asioille pitää itse tehdä jotain eikä vain valittaa jatkuvasti, luullen että kohta taivaasta tipahtaa ihan itsestään joku onnenpotku. Mitään ei saa, jos ei edes yritä. Itsestä se on jokaisen elämä kiinni.

        Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi syyttää kaikkia muita aina kaikesta, se on huomattu. Jos ei muuta syyllistä löydy, niin koko maailmankaikkeus on häntä vastaan. Hän ei saa ihastua, hän ei saa naista jne. Kuka kieltää ihastumasta? Ei kukaan, mutta se on eri juttu onko sopivaa tehdä sen asian eteen mitään.

        Menisi vaikka kesätansseihin, siellä on hänen ikäistä seuraa ja hakisi naisia tanssimaan ja juttelisi heidän kanssaan, siitä se lähtee ja iloisella mielellä liikenteeseen. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka on naama norsun..itulla koko ajan. Huumoria ja pilkettä silmäkulmaan ja tanssikengät jalkaan.


      • Anonyymi

        Juntimpaa on valittaa täällä omaa paskuuttaan. Tansseissa käy myös nuoria.


    • Anonyymi

      viikonlopun voi hissutella, tissutella sitten tehtävä hommeleita kun alkaa arki.

      hissutella... hiljaa hihitellä ja tissutella huvittaville maailman asioillekin.
      KIN joo musiikki tuostakin GNR Mama Kin:

      https://www.youtube.com/watch?v=zP2Kw3xvgYU

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe