Sinkkunaisille testiä ja opetusta

Anonyymi-ap

Leikitään että näet jossakin kivan miehen niin miten toimit eli miten iskisit miehen omaksesi eli kerro omin sanoin mitä sanot miehelle

65

429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa varatutkin naiset sanoa jotta sinkkunaiset näkis ja oppis miten naiset toimii saadakseen iki oman miehen ja miehet sitten neuvoo ja opastaa jos väärin menee tai ymmärrät jotakin väärin

      • Anonyymi

        Tarkoitin ymmärtää väärin jos mies sanoo mennään kahville niin luulet ettei mies olis kiinnostunut tai luu menee kurkkuun kun jännität yms niin miehet auttaa sinua että mies on kiinnostunut kun kahville kanssasi lähtisi


    • Anonyymi

      En kyllä pidä väkivallasta, mutta isot tytöt sanoi että tehokkainta on iskeä munille.

      • Anonyymi

        Ei edes paatunut vanhapiika tai lesbo edes tee noin mut kysys ensiksi äidiltäsi miten mies isketään että osaat edes perus asiat


      • Anonyymi

        Vai tarkoititko että otat heti suikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tarkoititko että otat heti suikkiin

        No toimii eka otat suihin ja sit pyydät luoksesi kahville käy se noinkin suora toiminta on hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tarkoititko että otat heti suikkiin

        Eiku teräskärkisillä maihareilla vauhdin kanssa.


    • Menikö se niin, että tökkäsen häntä sormella kylkeen ja kysyn, oletko sinkku? 🤔

      • Anonyymi

        Siit o hyvä lähtee mitä sitten jos mies sanoo olen sinkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siit o hyvä lähtee mitä sitten jos mies sanoo olen sinkku

        Se onkin sitten hankalampi juttu. 🤔

        Annapa sinkulle vinkki. 👍
        Käytsä usein täällä? Vai: Tykkäätkö muuten piirakasta?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Se onkin sitten hankalampi juttu. 🤔

        Annapa sinkulle vinkki. 👍
        Käytsä usein täällä? Vai: Tykkäätkö muuten piirakasta?

        Eli olet haavi auki etkö osaa olla miesten kanssa no parempi myöhään kun ei milloinkaan eli nyt tutustumaan miehiin ja äkkiä


    • Mitähän mahtaisin sanoa. En tiedä, ei ole oikein kokemusta miesten iskemisestä.
      Taidat olla se sama tyyppi, joka neuvoi mua vaan mennä kysymään mieheltä, onko sinkku? 😄
      Jos olen kännissä, on silloin todennäköisempää, että minut voi yllättää puhumasta miesten kanssa jossain. Täysin selvänä en oikein miehiä lähesty, välttämättä.

      • Anonyymi

        Mikä miehissä pelottaa ja jännityttää ja arastuttaa miksi pelkäät miehiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä miehissä pelottaa ja jännityttää ja arastuttaa miksi pelkäät miehiä

        En pelkää miehiä, mutta tuntemattomille jutteleminen ei kuulu tapoihini. Olen ujo😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En pelkää miehiä, mutta tuntemattomille jutteleminen ei kuulu tapoihini. Olen ujo😊

        Mut sille herra oikealle sinun on puhuttava vaik olisit kuinka ujo no on se mieskin ujo ja jännittää häntäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut sille herra oikealle sinun on puhuttava vaik olisit kuinka ujo no on se mieskin ujo ja jännittää häntäkin

        Niin, tottakai. Mulla se ujous ja jännitys ilmenee aluksi vain, sitten kun juttuun pääsee niin olen avoin ja rento😌🤲🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, tottakai. Mulla se ujous ja jännitys ilmenee aluksi vain, sitten kun juttuun pääsee niin olen avoin ja rento😌🤲🏻

        Sitten on ihmisiä, joiden seurassa ei ole yhtään jännittynyt tunnelma alkujaankaan. Ehkä ne kemiat vain menee niin hyvin yhteen heti😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, tottakai. Mulla se ujous ja jännitys ilmenee aluksi vain, sitten kun juttuun pääsee niin olen avoin ja rento😌🤲🏻

        Niin se miehelläkin on ja sinä se ns boss tulet olemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se miehelläkin on ja sinä se ns boss tulet olemaan

        Mikä minusta tekee pomon siinä? 🤔


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mikä minusta tekee pomon siinä? 🤔

        Hän tekee mitä haluat ja haluaa et sinulla olis kaikki hyvin


    • Saa kai varatut myös kommentoida? Ihan opetus ja neuvontamielessä.

      Mikäli sellainen mukava ja kaikin puolin täydellinen herrasmies ilmestyy näköpiiriin, on naisten syytä luottaa ikivanhoihin keinoihin. Ottakaa kultakimpale kiinni ja rahatkaa se suorinta tietä kotiluolaan.
      Aluksi se saattaa vähän niskotella, mutta sopeutuu nopeasti, kun pidätte siitä oikein hyvää huolta.

      Aa että! Ilmassa on rakkautta ja romantiikkaa. ♥️
      Ikiromantikkona suorastaan hehkuttelen romantiikan lämmössä.

      Palstasisarille onnea matkaan. 😊👍

      • Anonyymi

        Näkee että olet varattu ja sinkkunaisten kantsii ottaa oppia tästä


    • Anonyymi

      En mitenkään. En ole kiinnostunut mistään tuntemattomasta miehestä jossain. Tuttua miestä taas ei tarvitse mitenkään erikseen iskeä. Tuttua voi ihan vaan pyytää ulos, ilman sen kummempia kommervenkkejä, jos mieli tekee. Ja siis erinomaisen hyvin toimii ja juuri näin parisuhteeni on alkanut. Iskeminen on täysin turhaa puuhaa, joten ei kiinnosta moinen.

      • Anonyymi

        Et aina voi olla isäsi tai veljiesi kanssa vaik on kuinka tuttui ja turvallisii mut vento vieras mies voi ihastua ja rakastua sinuun ja se pussaa sit kans pelottavaa se pussailee sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et aina voi olla isäsi tai veljiesi kanssa vaik on kuinka tuttui ja turvallisii mut vento vieras mies voi ihastua ja rakastua sinuun ja se pussaa sit kans pelottavaa se pussailee sinua

        Isäni on kuollut ja veljiä ei ole. Että se siitä teoriasta. Kokeile uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et aina voi olla isäsi tai veljiesi kanssa vaik on kuinka tuttui ja turvallisii mut vento vieras mies voi ihastua ja rakastua sinuun ja se pussaa sit kans pelottavaa se pussailee sinua

        Vetäisen avarilla päin näköä miestä, joka moista yritää. Tuntemattomat miehet eivät kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et aina voi olla isäsi tai veljiesi kanssa vaik on kuinka tuttui ja turvallisii mut vento vieras mies voi ihastua ja rakastua sinuun ja se pussaa sit kans pelottavaa se pussailee sinua

        Ja siis sehän ei ole minun ongelmani kuka minuun ihastuu tai rakastuu. Onhan noita nähty, eikä kiinnosta. Mä ihastun ihmiseen vasta, kun tunnen hänet. Sellaista mahdollisuutta ei ole olemassakaan, että tuntematon kiinnostaisi. Sellaisesta ei tiedä muuta kuin ulkonäön ja sellaista ulkonäköä ei ole olemassakaan, jolla mut saisi kiinnostumaan.

        P.S. En pelkää ihmisiä, en myöskään miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis sehän ei ole minun ongelmani kuka minuun ihastuu tai rakastuu. Onhan noita nähty, eikä kiinnosta. Mä ihastun ihmiseen vasta, kun tunnen hänet. Sellaista mahdollisuutta ei ole olemassakaan, että tuntematon kiinnostaisi. Sellaisesta ei tiedä muuta kuin ulkonäön ja sellaista ulkonäköä ei ole olemassakaan, jolla mut saisi kiinnostumaan.

        P.S. En pelkää ihmisiä, en myöskään miehiä.

        Sama mulla. Ensiksi tutustutaan ja sitten vasta voi tapahtua kiinnostuminen ja halu "iskeä toinen", eli siis ihan vaan pyytää ulos treffeille. Päinvastainen järjestys ei ole minunkaan kanssani mahdollinen. Ulkonäkö ei saa mua kenestäkään kiinnostumaan, vaan ensiksi pitää tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Ensiksi tutustutaan ja sitten vasta voi tapahtua kiinnostuminen ja halu "iskeä toinen", eli siis ihan vaan pyytää ulos treffeille. Päinvastainen järjestys ei ole minunkaan kanssani mahdollinen. Ulkonäkö ei saa mua kenestäkään kiinnostumaan, vaan ensiksi pitää tutustua.

        Sama vika myös mulla. Ei kiinnosta tuntemattomien iskemiset. Ei se, että menisin itse, eikä olla myöskään kohteena. Mä en kiinnostu kenenstäkään, ennen kun tunnen tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Ensiksi tutustutaan ja sitten vasta voi tapahtua kiinnostuminen ja halu "iskeä toinen", eli siis ihan vaan pyytää ulos treffeille. Päinvastainen järjestys ei ole minunkaan kanssani mahdollinen. Ulkonäkö ei saa mua kenestäkään kiinnostumaan, vaan ensiksi pitää tutustua.

        Vanhat piiat puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat piiat puhuu

        Mä olen kyllä parisuhteessa. Tosin se tiedetään jo, että sinä et tajua mitään ihmisen pariutumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat piiat puhuu

        Ilmiselvästi on enemmän kokemusta parisuhteista kuin sinulla, että sun neuvojasi en ota vastaan. Toimi kuten ennenkin, sillä se toimii ... toisin kuin sun kootut sekoiluvinkkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi on enemmän kokemusta parisuhteista kuin sinulla, että sun neuvojasi en ota vastaan. Toimi kuten ennenkin, sillä se toimii ... toisin kuin sun kootut sekoiluvinkkisi.

        Oletko monenkin miehen nainen ja miksi monille monille ja miljoonille miehille et ole kelvannu vaimoksi eli mikä sinussa on vikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko monenkin miehen nainen ja miksi monille monille ja miljoonille miehille et ole kelvannu vaimoksi eli mikä sinussa on vikana

        Toi on ilmiesesti sun juttu. mä ihastun harvoin ja rakastun vielä harvemmin. Parisuhteita on takana kaksi. Heistä toinen kuoli jo nuorena ja toinen jäi kotimaahansa, kun minä tulin takaisin Suomeen hoitamaan sairastunutta isääni. Että juu kauhea ja kamala olen ja en varmasti kelpaa näin hirveänä kenellekään. Tosin olen sentään joskus kelvannut jollekin, toisin kuin sinä.

        P.S. Vaimoa musta ei tule ikäkuuna päivänä, sillä naimisiin en mene. Täysin turha siis kenenkään kosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on ilmiesesti sun juttu. mä ihastun harvoin ja rakastun vielä harvemmin. Parisuhteita on takana kaksi. Heistä toinen kuoli jo nuorena ja toinen jäi kotimaahansa, kun minä tulin takaisin Suomeen hoitamaan sairastunutta isääni. Että juu kauhea ja kamala olen ja en varmasti kelpaa näin hirveänä kenellekään. Tosin olen sentään joskus kelvannut jollekin, toisin kuin sinä.

        P.S. Vaimoa musta ei tule ikäkuuna päivänä, sillä naimisiin en mene. Täysin turha siis kenenkään kosia.

        Taidat olla hankala tyyppi ja kukaan mies ei ota sinua naisekseen ja tiedät sen itsekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hankala tyyppi ja kukaan mies ei ota sinua naisekseen ja tiedät sen itsekkin

        No tuota adjektiivia ei kukaan olekaan vielä minusta käyttänyt. Kerta se on ensimmäinenkin. Olen enemmän tottunut kuulemaan, miten olen liian kiltti ja annan liian helposti periksi omista tarpeistani. No mutta kiva kuulla, jos joku uskoo musta löytyvän vastakkaistakin puolta. Ehkä onnistun joskus saamaan sen esillekin. Kiitos. 😊


    • Anonyymi

      Mistä ulkonäön perusteella voi päätellä, että mies on a) kiva, b) sinkku ja c) hetero?

      • Anonyymi

        Pihalla kuin lumi ukko no kysymällä täytyy puhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihalla kuin lumi ukko no kysymällä täytyy puhua

        Pihalla näyt olevan itse. Jos kysyt ihmiseltä, että "oletko sä kiva", niin luuletko saavasi kovinkin todenperäisen vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihalla näyt olevan itse. Jos kysyt ihmiseltä, että "oletko sä kiva", niin luuletko saavasi kovinkin todenperäisen vastauksen?

        Harva valehtelee onko sinkku vai varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva valehtelee onko sinkku vai varattu

        No siis aika moni tuosta kuuluu valehtelevan, mutta mähän en tuosta puhunut mitään. Puhuin ihan toisesta kysymyksestä ja lukutaitoinen sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis aika moni tuosta kuuluu valehtelevan, mutta mähän en tuosta puhunut mitään. Puhuin ihan toisesta kysymyksestä ja lukutaitoinen sen kyllä huomaa.

        Ei kukaan valehtele onko sinkku vai varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan valehtele onko sinkku vai varattu

        Hyvin moni valehtelee. Jatkuvastihan ihmiset toisiaan pettävät, eikä se jonka kanssa petetään useinkaan tiedä toisen olevan varattu. Noin se vaan menee ja toi one taatusti se yleisin asia, josta ihmiset näissä kohden valehtelevat ja jättävät vähintään totuuden kertomatta, jos ei suoraan kysytä. Raadollista, mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni valehtelee. Jatkuvastihan ihmiset toisiaan pettävät, eikä se jonka kanssa petetään useinkaan tiedä toisen olevan varattu. Noin se vaan menee ja toi one taatusti se yleisin asia, josta ihmiset näissä kohden valehtelevat ja jättävät vähintään totuuden kertomatta, jos ei suoraan kysytä. Raadollista, mutta totta.

        En tunne enkä tiedä yhtäkään joka pettäis jokainen sanoo että on varattu ja vaimostaan tai naisestaan puhuu kunnioittavasti missä piirwissä oikein liikut korkeastikoulutettujenko vai tinderiläisten kanssako mut ei normaalit ihmiset petä rakastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne enkä tiedä yhtäkään joka pettäis jokainen sanoo että on varattu ja vaimostaan tai naisestaan puhuu kunnioittavasti missä piirwissä oikein liikut korkeastikoulutettujenko vai tinderiläisten kanssako mut ei normaalit ihmiset petä rakastaan

        Eihän sitä kukaan julkisesti toitotakaan. Oudompaa olisi, jos tietäisit ja tuntisit useamman. Ihmiset ovat kyenneet toisiaan pettämään, ennen kun kukaan on edes haaveillut mistään tardereista.


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan tarvinnut iskeä miestä. Ne on itse hakeutuneet seuraani. Rumat lemppasin ja komeimman kelpuutin.

    • Tuskin täällä kukaan enää neitsyt (paitsi horoskoopissa) on, joten eiköhän nuo osaa ilman ohjeitakin.

      • Anonyymi

        No elä nyt ... voihan sitä olla vielä 15 vuoden parisuhteen jälkeen neitsyt. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No elä nyt ... voihan sitä olla vielä 15 vuoden parisuhteen jälkeen neitsyt. 🤣

        Aseksuaali ehkä. 😛


      • Huitale kirjoitti:

        Aseksuaali ehkä. 😛

        Ja hönkin on voinut sortua koittamaan. 😄

        Kumppanin mieliksi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aseksuaali ehkä. 😛

        No mutta entä jos ei mene naimisiin ja halua säästää itseään avioliittoon. 😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta entä jos ei mene naimisiin ja halua säästää itseään avioliittoon. 😎

        Miksei sekin käy päinsä. Vähän ovela homma tosin. 😜


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Miksei sekin käy päinsä. Vähän ovela homma tosin. 😜

        Tekosyy kuin tekosyy.


    • Anonyymi

      Mä en ole niin ulkonäkökeskeinen kuin sä Välis olet. Sulle riittää se, että vana näet jonkun jossain ja eipä muulla väliä kuin pärstäkertoimella. Mä taas en lähde edes tutustumaan kenenkään pelkän ulkonäön perusteella.

      • Anonyymi

        Joo mä kokkaan ny pyttipannuu ettei ehdi vastailla mut totta kai täytyy olla super seksikäs ja sit vielä kun on kiva ja mukava ja hyvä nainen niin sellaisen mukaan haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kokkaan ny pyttipannuu ettei ehdi vastailla mut totta kai täytyy olla super seksikäs ja sit vielä kun on kiva ja mukava ja hyvä nainen niin sellaisen mukaan haluan

        Eikä siinä mitään väärää ole. Jokainen tykkää mistä tykkää. Kun vaan säkin kykenisit joskus tajuamaan sen, että kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä. Mä tosiaan en ole koskaan onnistunut ihastumaan kenenkään ulkonäköön. Toiset on sellaista silmäkarkkia, jota on kiva katella, mutta siihen katseluun se jää enkä heiltä enempää haluakaan. Mun kiinnostuksen kohteet on muualla, kun toisen pärstävärkissä ja muussa ulkokuoressa.


    • Anonyymi

      "Mennään paneen"

    • Anonyymi

      Rehellisyys ennen kaikkea. Sanoin miehelle, Toivoisin että kokeiltaisiin miten pärjäämme yhdessä. Aloitetaan kavereina ja katsotaan rauhassa.
      Hän kieltäytyi, niin että se ei toiminut. Päättelin että ehkä mies halusi itse valloittaa, ja että vaikutin liian arkiselta. Voisin kuitenkin edelleen toimia näin, koska muuta en osaa. Luoja paratkoon, flirttailemaan ja keikistelemään en ala. Itsetuntoni ei mitenkään romuttunut, olen itse kieltäytynyt useista treffikutsuista,
      No kävi sitten niin että toinen mies sanoi minulle tuon saman. Siitä lähdettiin ja jonkin aikaa tässä on yhdessä keikuttu. Ollaan lähdössä kotimaan matkalle ja vähän myöhemmin ulkomaan matkalle. Heikoissa kantimissa saattaa suhde olla, mutta kun katsoo loppuun, ei tarvitse katua. Aika hyvin yhdessä viihdytään.

    • Anonyymi

      Palstalaisilla leideillä on ihan omat metodit, ensin potku kasseille ja sitten ilmava yliolan heitto selälleen tantereeseen ja jos kuntoisuustestin jälkeen vielä happi pihisee keuhkoissa niin kaivetaan pätkä telaketjua aina mukana seuraavasta selviytymisvälinerepusta ja ruomitaan kintuille muutama veto että päästään suuntaamaan kotiluolaa kohden saaliin kera. Lopun sitten mustaleski suorittaa lajilleen tyypilliseen tyyliin pippurisumute kaiken varalta käden ulottuville sijoitettuna Domina-asuun pukeutuneena.

    • Anonyymi

      Minulle riittää kun nainen vain on läsnä, omana itsenään.
      Jo se iskee, jos iskee.

      AV

      • Minä uskon tuohon ja olisi hyvin tärkeätä. Kai sinä nyt jotain karsimista teet luonteella. Ettei ole mitään pahoja äitipuolija.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minä uskon tuohon ja olisi hyvin tärkeätä. Kai sinä nyt jotain karsimista teet luonteella. Ettei ole mitään pahoja äitipuolija.

        En taida tarvita pahaa äitipuolta.
        Vanhin poika on jo aikuinen mies, hänelle olisi varmaan melkein sama kenen kanssa hengailisin. Tytär jo aikuinen, omassa parisuhteessa joten varmaan hänkin ymmärtäisi pappaansa. Nuorin, hän ei ymmärtäisi miksi vaihtaisin huonompaan, joten tuo ei ole vaihtoehto.

        AV


    • Miksei sitä klassista pitsikoristeisen nenäliinan pudottamista ole vielä mainittu?

      • Tämä oli kaikkein suloisin 🥰


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe