Myrkyttikö Timppa lokit?

23

364

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Nääh.. niin varmaan, mutta voi se silti olla Timpan kiljukin. 😄

Noita isojen lintujen lintuinfluenssatapauksia varmaan tulee, kun nykymaailma on niiden kannoille liian otollinen. Varmaan se vielä leviää niihin hanhiinkin...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Nääh.. niin varmaan, mutta voi se silti olla Timpan kiljukin. 😄

Noita isojen lintujen lintuinfluenssatapauksia varmaan tulee, kun nykymaailma on niiden kannoille liian otollinen. Varmaan se vielä leviää niihin hanhiinkin...

Horror.,. se leviää vielä ihmisiinkin 💀

Koska korona ei tappanutkaan tarpeeksi populaa, maailmankaikkeus yrittää uudestaan lintuinfluenssalla.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Koska korona ei tappanutkaan tarpeeksi populaa, maailmankaikkeus yrittää uudestaan lintuinfluenssalla.

xLiner

Sekin hyvinkin mahdollista.

Useinhan noi tappaa vanhimpia ja sitten sellaisissa paikoissa, missä elukoita tai ihmisiä on paljon samassa paikassa...

Mähän en oo vieläkään saanut tietääkseni ainakaan Koronaa... Mä jo naureksin poitsulle, että meikämaneetti se skippaa senkin. :oD Ei oo tullut oltua kipeänä juurikaan. En kerkee sairastella. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Useinhan noi tappaa vanhimpia ja sitten sellaisissa paikoissa, missä elukoita tai ihmisiä on paljon samassa paikassa...

Mähän en oo vieläkään saanut tietääkseni ainakaan Koronaa... Mä jo naureksin poitsulle, että meikämaneetti se skippaa senkin. :oD Ei oo tullut oltua kipeänä juurikaan. En kerkee sairastella. :oD

Niin. Minutkin on rokotettu neljästi, eikä silti ole korona iskenyt. Taitavat ne salaliittoteoreetikot olla aika juksauttajia. 🤭

• kollimaattori kirjoitti:

Niin. Minutkin on rokotettu neljästi, eikä silti ole korona iskenyt. Taitavat ne salaliittoteoreetikot olla aika juksauttajia. 🤭

No mä kävinb kaksi piikkiä ja poika sairasti Koronan samassa talossa, eikä tullut...

• Disseisback kirjoitti:

No mä kävinb kaksi piikkiä ja poika sairasti Koronan samassa talossa, eikä tullut...

Eikä oo niistä kahdestakaan piikistä henki lähtenyt, eikä tullut mitään ongelmia...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eilen tähän jo jotain kirjoittelin ja sitten teksti katosi jonnekin. Olin niin väsynyt, etten jaksanut uusia sitä.

On korona sullakin ollu aika varmaan, oli vaan oireettomana. Mulla oli hyvin lievänä, pari viikkoa olin tosi väsynyt ja kunto oli surkea. Olikohan 2-3 päivää vähän kuumetta, ei muuta. Mulla on 3 rokotusta.

Maailmalla seuraavat tarkasti viruksia. Uskovat että muuntautuvat ihmisiin ja ihmisiltä tarttuviksi vielä.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Eilen tähän jo jotain kirjoittelin ja sitten teksti katosi jonnekin. Olin niin väsynyt, etten jaksanut uusia sitä.

On korona sullakin ollu aika varmaan, oli vaan oireettomana. Mulla oli hyvin lievänä, pari viikkoa olin tosi väsynyt ja kunto oli surkea. Olikohan 2-3 päivää vähän kuumetta, ei muuta. Mulla on 3 rokotusta.

Maailmalla seuraavat tarkasti viruksia. Uskovat että muuntautuvat ihmisiin ja ihmisiltä tarttuviksi vielä.

xLiner

No sitten on ollut tosiaan oireettomana...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No sitten on ollut tosiaan oireettomana...

Kaverilla oli samaan aikaan kuin mulla, muttei näkynyt muuten kuin sokeriarvoissa, hällä diabetes. Ja koronatestissä näkyi.

No ei ainakaan kuoltu siihen, tällä kertaa 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kaverilla oli samaan aikaan kuin mulla, muttei näkynyt muuten kuin sokeriarvoissa, hällä diabetes. Ja koronatestissä näkyi.

No ei ainakaan kuoltu siihen, tällä kertaa 😁

xLiner

No kun pojalla oli, mä tein silloin 6 päivänä testit, eikä näkynyt mitään. Mutta vaikea sanoa? 🤷‍♂️

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No kun pojalla oli, mä tein silloin 6 päivänä testit, eikä näkynyt mitään. Mutta vaikea sanoa? 🤷‍♂️

Jos poikasi sai sen sulta? 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Jos poikasi sai sen sulta? 😄

xLiner

Mummoltaan luultsvasti. Ja se mieheltään. Se taas oli töissä, vaikka oli kuumettakin. Ei tehnyt testiä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mistäpä noista tietää.

Seuraavaa pandemiaa odotellessa... Eikös se espanjalainen viime vuosisadan alussa ollut joku lintuflunssa... Niitti porukkaa aikalailla.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä noista tietää.

Seuraavaa pandemiaa odotellessa... Eikös se espanjalainen viime vuosisadan alussa ollut joku lintuflunssa... Niitti porukkaa aikalailla.

xLiner

Juu...

Onhan niitä välillä...

Mutta mä meen hetkeks nukkuu..jaksaa päivällä touhuta. 😊

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Juu...

Onhan niitä välillä...

Mutta mä meen hetkeks nukkuu..jaksaa päivällä touhuta. 😊

Makoisat unet!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Makoisat unet!

xLiner

Vähän liiankin makoisat...nukuin pommiin...no..sama tuo...vapaata on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Vaparithan päättivät tästäkin Lenssusta jo vuosi sitten. Nämä myrkytetään että kanat saadaan tappolistalle. Kanamuna estää piikiproteiinin hyökkäykset. Kanojen jälkeen määrätään pakkorokotukset ja jälki on tappavaa.

• Timpan pieuruviestikin oli jo niin hapokas, että poistui. :oD

• Anonyymi

En se minä ollut. Täysi maalaisjuntti mode poistaa tämänkin sääntöjä rikkomattoman viestin.

• No kannattaa sepostaa jotain enemmän, ettei herkkä botti luule ano0nyymin viestiä botiksi.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No kannattaa sepostaa jotain enemmän, ettei herkkä botti luule ano0nyymin viestiä botiksi.

Junttimode on persuilun ammattilainen. Ja tyhmä, kuin vasemman jalan saapas.

>simiti<

• Anonyymi

Hollannis on tänä vuonna ollu pahana, tuo lintuinfluenssa. Timpan kiljut ei lintuja tappanut, ku ne ei ollu täynnä ripulia.. Hollannis oli eläinlääkärit levittänyt tautia mukaansa, vaikkeivat käyneet tuotantotiloissa, vaan asuinrakennuksessa. Käykääs nytten kalassa ja saakaan seuraavaksi lintukalainfluenssa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1813
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      291
      960
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      877
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      124
      726
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      567
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      559
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      43
      546
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe