Nyt suoltaa vihaansa ex-puolustusministeri:
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/8ce8aad8-bc2b-49cd-84e1-ab1c10ddf811?ref=ampparit:065b
”Ukrainan vastahyökkäyksen tulokset ovat toistaiseksi olleet pieniä. Kun toivomme sodan loppumista, tarvitaan nykyisten Ukrainan tukitoimien ohella muitakin toimia”, hän kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan."
"”Kaiken aikaa on muistettava, että jos on voimakas ja pysyy lujana, sitä Venäjä kunnioittaa. Diplomatialla ei sota lopu. Siksi Venäjän on hävittävä tämä sota”, hän sanoo."
"Niinistön mukaan juuri nyt on aihetta inhorealistiseen ajatteluun, sillä varautuminen on viisautta.
”Sota jatkuu, koska Venäjä on Venäjä; se on imperialistinen roistovaltio, jonka aggressio jatkuu, kunnes se kohtaa riittävän vastavoiman.”"
Minusta on jopa aika huvittavaa tämä ilmiö jonka nato-jäsenyys on tuottanut. Kaikenlaiset itse taistelutilanteissa melko hyödyttömän oloiset tyypit suoltaa vihaansa suu vaahdossa, niistä itsestä ei olisi sotimaan muutta kiihokoilevat suu vaahdossa miten pitäisi Venäjä nujertaa. Sitähän ei tule tapahtumaan niin jotenkin uskomattomiakin nuo vaahtoamiset. Ei ole minkäänlaista realismintajua kun usein joko ikäloput, erittäin usein möhömahaiset ja toisinaan jonkun Halla-ahon tyyppiset vinkuheinät kiihkoaa toiveitaan Venäläisten tappamisesta. Kai se on se nato kun kuvitellaan että nato hoitaa homman vinkuheinän ja möhömahan puolesta.
Näkeehän sen täällä palstallakin, diplomatian ja neuvottelujen, turhan sodan lopettamisen puolesta realistisin lähtökohdin tuntuu kirjoittavan enimmäkseen ne joista johonkin olisikin taistelukentällä, sitten semmoiset joilla siellä ei olisi mitään virkaa ovat pyhää vihaa ja epärealistisia odotuksia täynnä. Joo, jos tulisi rintamalle lähtö palstalaisista taisteluparina eniten ehkä voisi luottaa av:hen, sitten ehkä johonkin pujikseen, disseen pienin varauksin kuten varmaan myös rande voisi olla käyttökelpoinen, siinäpä ne taitaisi olla semmoiset jotka itseni lisäksi voisi rintamakuntoisiksi laskea.
-harmiseikirj-
Pulleiden ja muuten mitääntekemättömien poikien sotahaaveet
29
294
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi Niinistö on yksi niistä harvoista, edes joskus persuihin kuuluneista, joiden sanomisia arvostan. Tosin nykyään Soininkin jutuissa on järkeä, vaikka harvemmin hänen kanssaan samaa mieltä olen. Arvostan sitä, että asioista osataan sanoa asiallisesti, vaikka ollaankin eri mieltä.
- Anonyymi
Sori, mutta AinaVäärässä luikkisi pakoon ensimmäisessä mahdollisessa tilanteessa. Sinä itse taas kävelisit kädet ylhäällä venäjää papattaen jonkun vihollispartion reitille.
Muut sun listastasi saattaisi velvollisuutensa hoitaakin.
xLiner - Anonyymi
Miksi ne lähtisi sellaisen kanssa lähteä rintamalle joka ampuu selkään?
- Anonyymi
"Joo, jos tulisi rintamalle lähtö palstalaisista taisteluparina eniten ehkä voisi luottaa av:hen, sitten ehkä johonkin pujikseen, disseen pienin varauksin kuten varmaan myös rande voisi olla käyttökelpoinen, siinäpä ne taitaisi olla semmoiset jotka itseni lisäksi voisi rintamakuntoisiksi laskea."
Toinen juttu on se kelpaatko sinä yllämainituille?- Anonyymi
Siinä tilanteessa kun luodit viuhuu korvissa sitä ottaa luotettavimmat kumppanit riviin itsensä kanssa. Tietenkään en väkisin tuppaudu kenenkään taistelutoveriksi, voi mennä itsekseenkin joka haluaa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tilanteessa kun luodit viuhuu korvissa sitä ottaa luotettavimmat kumppanit riviin itsensä kanssa. Tietenkään en väkisin tuppaudu kenenkään taistelutoveriksi, voi mennä itsekseenkin joka haluaa.
-harmiseikirj-UuVatti on putinisti myös. Siis Venäjän puolella olisitte ottamassa suomalaista kuulaa...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Nimenomaan luotettavimmat, ei niitä joiden tietää ampuvan selkään ensimmäisen tilaisuuden tullen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan luotettavimmat, ei niitä joiden tietää ampuvan selkään ensimmäisen tilaisuuden tullen
Miksi pitäisi selkään ampua? mulla ei tulisi mieleenkään mutta sulla selvstikin tulee niin kertoo sinun luotettavuudesta aika paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi selkään ampua? mulla ei tulisi mieleenkään mutta sulla selvstikin tulee niin kertoo sinun luotettavuudesta aika paljon.
-harmiseikirj-Nimenomaan sinä sen tekisit. Minä olen luotettava ja siitä moneen kertaan tunnustustakin saanut. Sinä ampuisit nimenoman selkään, kasvorusten kun et uskaltaisi kokeilla. Siinä olisi liian suuri riski. Räkyttävä koira puree aina selän takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sinä sen tekisit. Minä olen luotettava ja siitä moneen kertaan tunnustustakin saanut. Sinä ampuisit nimenoman selkään, kasvorusten kun et uskaltaisi kokeilla. Siinä olisi liian suuri riski. Räkyttävä koira puree aina selän takaa.
Puskissa räksyttävä rakki niin kuin sinä ampuu ensimmäisenä kaikkia selkään :D
Anonyymi kirjoitti:
Puskissa räksyttävä rakki niin kuin sinä ampuu ensimmäisenä kaikkia selkään :D
-harmiseikirj-Minä en hauku yhtään se enempää puskista kuin sinä itsekään. Kukaan vaan voi "allekirjoittaa" kuten ryysyn rakkikoira.
Anonyymi kirjoitti:
UuVatti on putinisti myös. Siis Venäjän puolella olisitte ottamassa suomalaista kuulaa...
xLinerMjaa, olen sitten suomalainen Prizozgin, olen kouluttanut kiväärimiehiä sekä sissejä.
Armeijassahan on "omat miehet" jotka ensisijaisesti kuolisivat sen oman kouluttajansa puolesta.
Kuten olen sanonut, en tule puolustamaan Suomea enää samoin kuten aikaisemmin.
Nyt saavat NATO joukot sen hoitaa, ja mikseivät hoitaisi?
AV - Anonyymi
En joutuisi katsomaan, olisin poistunut jo sinne Bungalowiin lämpimiin maihin.
Neuloisin kyllä lämpimiä villasukkia suomalaisille taistelijoille, etteivät palelluta varpaitaan.
Kyllä Disse, xLiner ja NATO hoitaa loput.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En joutuisi katsomaan, olisin poistunut jo sinne Bungalowiin lämpimiin maihin.
Neuloisin kyllä lämpimiä villasukkia suomalaisille taistelijoille, etteivät palelluta varpaitaan.
Kyllä Disse, xLiner ja NATO hoitaa loput.
AVNiin eihän sitä sieltä näe mitä perheelle tapahtuu. Poissa silmistä poissa mielestä.
- Anonyymi
Alahan laputtaa sitten. Siellä on komeita miehiäkin teille kaikille.
- Anonyymi
Miehet aina sotii... Miksi miehet aina sotii? Kai miehet sotii kun naapurilla on kaikkea kivaa mitä ne haluaa. Niin ne tappaa naapurin isännän, ottaa sen omaisuuden ynnä maat ja panee paksuks sen muijan ja tyttäret. Jos ei olisi lakeja niin näin kai se toimisi pienemmässä mittakaavassa. Outoja on miehet.
- Anonyymi
Sinähän OLET pullea kaveripoika, joka haaveilee tarralenkkarikaverista. Rrrrakkautta ilmassa. Et vaan saa tunteillesi vastakailua, mikä pistää tietenkin harmittamaan. Mutta siinä mielentilassa voit sitten yrittää haukkua kaikkia muita ja lässyttää omaa propagandaasi. Viehän se ajatukset vähän muualle sydänsuruista.
- Anonyymi
Hän kai joutuu raukka tukahduttamaan tunteensa koska niitä ei hyväksytä hänen kotimaassaan.
- Anonyymi
Outoa edes puhua jostain "pulleista kaveripojista" tässä kohtaa. Kertoo paljon sinun asenteistasi. No, kyllä se luoti tekee yhtä pahaa jälkeä, vaikka sen ampuisi "pullea kaveripoika" eikä pulleus mitenkään automaattisesti heikennä osumatarkkuutta.
- Anonyymi
Jos katsot niin en puhunut kaveripojista mitään avauksessa, mutta ex-ministerin kuva on niin pulleassa kunnossa että siitä tuli heti mieleen "onpas ex-ministeri pulleassa kunnossa, kuinkahan tuo itse pärjäisi rintamalla", laihtuisi ainakin:
https://images.almatalent.fi/570x/https://assets.almatalent.fi/image/00e19e40-8d8a-5020-9a1e-e4ed51116352
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsot niin en puhunut kaveripojista mitään avauksessa, mutta ex-ministerin kuva on niin pulleassa kunnossa että siitä tuli heti mieleen "onpas ex-ministeri pulleassa kunnossa, kuinkahan tuo itse pärjäisi rintamalla", laihtuisi ainakin:
https://images.almatalent.fi/570x/https://assets.almatalent.fi/image/00e19e40-8d8a-5020-9a1e-e4ed51116352
-harmiseikirj-Jos katsot itse, niin kyllä kirjoitit. Otsake kuuluu aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsot itse, niin kyllä kirjoitit. Otsake kuuluu aloitukseen.
Otsakkeessa mainitaan pulleat ja mitääntekemättömät, ei pulleita kamupoikia.
Anonyymi kirjoitti:
Otsakkeessa mainitaan pulleat ja mitääntekemättömät, ei pulleita kamupoikia.
-harmiseikirj-Älä viitsi, kyllä sinut tiedetään jo.
- Anonyymi
Täytyy todeta, että otan koska vaan mielummin rinnalleni taistelemaan pullean kaveripojan, kuin Venäjän agitaattorin.
- Anonyymi
Hienosti poistuu välistä.
- Anonyymi
Jussi ällötankkeri Niinistö. Koskaan ei ole tehnyt ruummillisia töitä. Normi oikeistolainen äpäräpelle.
>simiti< Voisitko lopettaa jo.
- Anonyymi
Nytkö venäjä on imperialistinen? Niin ne tulkinnat muuttuu tuulten mukaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906