Tänään miesten kuulassa saksalainen kaveri joka tuli toiseksi kisassa , katsokaa miten mittamies laittaa mittalaitteen väärään paikkaan, 10cm liian lyhyeksi olis tulos tullut. Nyt työntö oli yliastuttu, joten ei sattunut väärää mittausta, mutta kuinka paljon näitä on päivien aikana tapahtunut, noissa kiekko, moukari, keihäs..siellä ei olla ihan vieressä kattomassa alastulopaikkaa.
U23 -EM yleisurheilu
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaisista viis, mutta mahtoiko Alasaaren Juho yliastua voitonjuhlien jälkeen. Ainakin tyttöystävä oli katsomossa jo valmiina onnittelemassa ja pusuttelemassa. 😍
Erikoinen heppu on tuo Laihian Lujan komistus. Ikää vasta 19v ja mitalikaapissa jo junnujen MM-hopeaa tuplana ja nyt uusimpana EM-kultaa alle 23 vuotiaissa. Sitten seuraavissa täkähikiän piirikunnallisissa ei pärjää ollenkaan.
Miten pää voi kestää parhaiten vain silloin kun paine menestymiseen on kovin mahdollinen?
Heinäkuun lopun Kalevan kisat Lahdessa menee luultavasti taas niin pieleen kuin olla voi, mutta toivotaan silti parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298