Aivan ihastuttava tyttönen ja navanalus jalkoja täynnä. Hurskeen ykkösvastustyttö. Oikea Espoon illan kuningatar.
Ditaji Kambutschi
16
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hurske heikossa hapessa
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17933215A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Reetta ja Dita nauttivat toisistaan, onhan ne treenikavereita ja ties mitä muutakin
- Anonyymi
Onko ukko trans jos navan alla jalkoja?
- Anonyymi
on varmaan, kun järjestäjän toimesta jopa laitetaan irtoripset, näkyy olevan jopa AL Alasellakin hororipset laitettuna, kas kun eivät laita silikoonejakin ?
- Anonyymi
Mujinga Kambundjin pikkusisko on ehkä oikein kirjoitettuna Ditaji Kambundji, Kongolaistaustainen Sveitsiä edustava urheilija.
- Anonyymi
Dita ja Reetta tänään baanalla Lappeenrannassa
Vill Man Strand ?
novillman eli muutkin voi yllättää- Anonyymi
Italian gaselli on, Dita ei, ilmottanut osallistumista.
- Anonyymi
enemmän tuolla on jännitystä 1500 m SEn suhteen, Joonas ja Santtu vähän lupailivat tuota koittaa jänisten avulla
- Anonyymi
Niinhän Lepuskissa huhuttiin, että Kamputsi olisi jäänyt Suomeen Lappeenrantaan osallistumaan, ilmeisesti sponssi tarjosi kisaa. Vaan, toisin näytti käyneen.
Harjoottelut on nyt harjooteltu. - Anonyymi
Viikonlopun yksi mielenkiintoisimmista tuloksista tuli Sveitsin Bernistä, kun Ditaji Kambundji voitti naisten 100 metrin aidat uudella maansa ennätyksellä 12,47. Jo alkuerissä hän paranteli ennätystään lukemin 12,51.
Kambundjin tuloskunto on vahvassa nosteessa. Vajaa kuukausi sitten hän voitti alle 23-vuotisten Euroopan mestaruuden Espoossa silloisella ennätysajallaan 12,68.- Anonyymi
Espoossa hän hölläsi viimeisellä aidalla.
Retu löi halleissa, kun matkaa oli vain 60m. Olisi ollut 70, EM-kikkeli olisi Ditalla.
- Anonyymi
Horola ja Retu HurskeHoro joutuvat toimittamaan SEn horokoppaan, jos aitovat loppukilpailuun.
- Anonyymi
Horola ja Horoske eivät tee suamin ennätyksiä mm-tasolle.
- Anonyymi
Sama jokaisessa juoksulajissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama jokaisessa juoksulajissa
5000 m ja 10.000 m ei tarvita, kun ei ole osallistujiakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401