Nainen mitä salaattia haluaisit

Anonyymi-ap

Olet jonkun miehen luona tai mies sinun luonasi ja mies keittää perunoita ja tekee ruskeaa kastiketta joko makkara nakki tai jauhelihan kera niin haluaisitko punajuuri italian tai kurkkusalaattia

228

2122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yuoresalaattia fetalla ja oliiveilla, nam. Lohipastasalaattia kapriksilla, nam. Itse tehtyä perunasalaattia, nam. Grillisalaattia valkosipulilla, nam. 🤤

Cesarsalaattia kanalla, nam.

• Hups, tuoresalaattia.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Hups, tuoresalaattia.

Anteeksi vuan mutta kysyttiinkö noista vai mistä kysyttiin ja mitkä oli vaihtoehdot

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vuan mutta kysyttiinkö noista vai mistä kysyttiin ja mitkä oli vaihtoehdot

Ne on ne mitkä kelpaa. 😄

Voit syödä itse ehdottamasi salaatit.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ne on ne mitkä kelpaa. 😄

No olisit sitten jättänyt vastaamatta ja muita salaatteja ei ole kotona ja mies osti noita kolmea

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ne on ne mitkä kelpaa. 😄

Vai oletko riidanhaastaja toinen kysyy haluutko kahvia vai teetä niin vastaat haluun kuumaa mehuu toinen tekee sinulle kuumaa mehuu niin sanot paskaa kukaan juo haluat simaa kunnes heitetään pihalle ja olematon lähtee

• Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko riidanhaastaja toinen kysyy haluutko kahvia vai teetä niin vastaat haluun kuumaa mehuu toinen tekee sinulle kuumaa mehuu niin sanot paskaa kukaan juo haluat simaa kunnes heitetään pihalle ja olematon lähtee

Jos mies minusta tykkää, hän kuuntelee mistä minäkin pidän. Eikä tyrkytä vain omaan suuhunsa maistuvaa.

• Huitale kirjoitti:

Jos mies minusta tykkää, hän kuuntelee mistä minäkin pidän. Eikä tyrkytä vain omaan suuhunsa maistuvaa.

Sama pätee kaikkeen, jos toisesta piittaat sulle merkkaa sekin mistä hän pitää, etkä pyöri vain oman napanöyhtäsi ympärillä. Vaan huomioit sen toisenkin mieltymyksiä.

Minulle tuo on yksi mittari sille miten minua arvostetaan seurassa missä olen. Se otatko minua huomioon vai et, kertoo sinusta paljon oleellista asiaa. Ja sen että loittonen...

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Syö mitä tykkäät sinut on jo heitetty 2 tuntia sitten pihalle

• Anonyymi kirjoitti:

Syö mitä tykkäät sinut on jo heitetty 2 tuntia sitten pihalle

Se sopii. En minä miehiä tarttekkaan syödäkseni. 😂

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Sama pätee kaikkeen, jos toisesta piittaat sulle merkkaa sekin mistä hän pitää, etkä pyöri vain oman napanöyhtäsi ympärillä. Vaan huomioit sen toisenkin mieltymyksiä.

Minulle tuo on yksi mittari sille miten minua arvostetaan seurassa missä olen. Se otatko minua huomioon vai et, kertoo sinusta paljon oleellista asiaa. Ja sen että loittonen...

Olet ihan kuin aito korkeastikoulutettu ja heität ruuat seinille niin jos ekaa kertaa meet syömään jonkun luo ja toinen tehnyt vaikka muusia ja pihvejä tai muusia ja kalaa niin pidit taikka et niin syö ja kehuu et hyvää oli eli käytös tavat ja toinen kysyy haluutko jälkkäriksi kahvia vai teetä niin normaali ihminen valitsee jomman kumman ja kiittää siitä ei haluan itse tehtyä simaa ja heittää kahvit lattialle miksiköhän toinen ei halua enään tutustua sinuun vaan haluaa että lähdet pois ja vaikutat ihmiseltä jolle ei kelpaa mikään

• Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan kuin aito korkeastikoulutettu ja heität ruuat seinille niin jos ekaa kertaa meet syömään jonkun luo ja toinen tehnyt vaikka muusia ja pihvejä tai muusia ja kalaa niin pidit taikka et niin syö ja kehuu et hyvää oli eli käytös tavat ja toinen kysyy haluutko jälkkäriksi kahvia vai teetä niin normaali ihminen valitsee jomman kumman ja kiittää siitä ei haluan itse tehtyä simaa ja heittää kahvit lattialle miksiköhän toinen ei halua enään tutustua sinuun vaan haluaa että lähdet pois ja vaikutat ihmiseltä jolle ei kelpaa mikään

Sin olet liioittelun mestari kympin päästötokarilla.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Oletko itse tuohon kykenevä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse tuohon kykenevä

Tietysti. Muilta ei pidä vaatia sellaista mihin itse ei pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis ilkeä haukkuja kiusaaja iski taas. Sinä et ile normaalia ihmistä tainnut koskasn edes nähdäkään, kun olet noin uskomattoman huonotapainen ja ilkeä yksilö.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Sin olet liioittelun mestari kympin päästötokarilla.

Älä viitsi kehua noita Väliksen typeryyksiä. Noi sen jutut on alakoulutasoa, eikä millään tavalla mestarillisia. Puhtaasti typeriä ja rasittavia mitäänsanomattomia jankutuksia ja tollasten kommentien jälkeen hän vielä luulee olevansa joku mestarikynäilijä. Ilkeä pikkusieluinen typerys hän on, joka saa iloa muiden kuisaamisesta ja haukkumisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi kehua noita Väliksen typeryyksiä. Noi sen jutut on alakoulutasoa, eikä millään tavalla mestarillisia. Puhtaasti typeriä ja rasittavia mitäänsanomattomia jankutuksia ja tollasten kommentien jälkeen hän vielä luulee olevansa joku mestarikynäilijä. Ilkeä pikkusieluinen typerys hän on, joka saa iloa muiden kuisaamisesta ja haukkumisesta.

Kommenttini oli sarkasmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks se edes kysyy mitään , erotkaa heti.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kyllä sen kaikki muut tajuavat, mutta aloittaja ottaa nuo tosissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen kaikki muut tajuavat, mutta aloittaja ottaa nuo tosissaan.

Veikkaan ettei ota, kunhan leikkii vähän hoopoa.

• Anonyymi

Eihän sellaista kysytty.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Hups, tuoresalaattia.

Ei kysytty tässä tietovisassa.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ne on ne mitkä kelpaa. 😄

Tommonen Huitale olis varmaan kamalan ärsyttävä jokapäiväisessä elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisit sitten jättänyt vastaamatta ja muita salaatteja ei ole kotona ja mies osti noita kolmea

Ei Huitale ymmärrä kysyttyä?
        Voi miesparkaa.
        Kaiva vaan varpaankynsiäsi ja näppäile likaisin sormin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Tietysti. Muilta ei pidä vaatia sellaista mihin itse ei pysty.

Huitale voisi poistua.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Mene jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks se edes kysyy mitään , erotkaa heti.

Älkää erotko.

• Anonyymi kirjoitti:

Tommonen Huitale olis varmaan kamalan ärsyttävä jokapäiväisessä elämässä.

Pelkkää paskaa taas monta viestiä tuutannut oot. Voi jukrales.

• Siis oikeasti minua niin naurattaa tämä perunat + ruskeakasikemies.. 🤭 Ja oho! Oikein jauhelihaa vaihtoehtona, eikä pelkkää nakkia tai makkaraa. Mistäs nyt tuulee? 😅

No mutta, minäpä pohdin. 🤔 Valitsen näistä punajuurisalaatin, kiitos.

Vaikka Huitaleen tavoin suosikkini olisi kyllä kana-caesarsalaatti. Ilman perunaa ja kastiketta. - Tuollaisen kesäruoan kylkeen tekisin mieluiten vihersalaattia jääsalaatista, tuorekurkusta, tomaatista, punasipulista ja suippopaprikasta. Siihen ehkä vähän fetaa joukkoon, niin.. 👌

• Anonyymi

Miksiköhän olet sinkku toinen teki teille normaalia kotiruokaa niin sinä vit.uilet ja naurat ja pilkkaat niin sinulle sanotaan painu vit.uun ja äkkiä ja äkkiä tarkoittaa alle sekunnissa tai heitetään väkivalloin pihalle niin aloitus oli tarkoitettu normaaleille naisille

• Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän olet sinkku toinen teki teille normaalia kotiruokaa niin sinä vit.uilet ja naurat ja pilkkaat niin sinulle sanotaan painu vit.uun ja äkkiä ja äkkiä tarkoittaa alle sekunnissa tai heitetään väkivalloin pihalle niin aloitus oli tarkoitettu normaaleille naisille

Normaali ihminen ei ala väkivaltaiseksi..

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Älä yksin puhu sinut on heitetty pihalle jo tai huuteletko talon pihassa kunnes poliisit vie pois häirikön on siinä nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yksin puhu sinut on heitetty pihalle jo tai huuteletko talon pihassa kunnes poliisit vie pois häirikön on siinä nainen

Omasta kodistani minua ei heitetä pihalle.
        Kodissani minulle ei myöskään kiroilla.

Minä nyt vain en pidä keitetyistä perunoista. Kesän ensimmäiset uudet perunat menee toki sillin kanssa alas. Makkarakaan ei ole minun juttuni. Ainakaan päiväruokana.
        Jossakin markkinatapahtumassa tai kilpailuissa voin syödä grillimakkaran.

Sellaista parisuhdetta en edes miettisi, missä jo ruoasta tulisi riitaa.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi

Xena osoittautui yhtä tyhmäksi.
        Ceeeeesaaaar-saladia ei nyt ollu listalla. Tampio.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Omasta kodistani minua ei heitetä pihalle.
        Kodissani minulle ei myöskään kiroilla.

Minä nyt vain en pidä keitetyistä perunoista. Kesän ensimmäiset uudet perunat menee toki sillin kanssa alas. Makkarakaan ei ole minun juttuni. Ainakaan päiväruokana.
        Jossakin markkinatapahtumassa tai kilpailuissa voin syödä grillimakkaran.

Sellaista parisuhdetta en edes miettisi, missä jo ruoasta tulisi riitaa.

Ja edelleen,

KYSYMYS:

"Olipa kerran kolme salaattivaihtoehtoa.."

Xena vaahtoo parisuhteesta. Joooo.
        Kysymys ja vastaus 🙄 ei kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja edelleen,

KYSYMYS:

"Olipa kerran kolme salaattivaihtoehtoa.."

Xena vaahtoo parisuhteesta. Joooo.
        Kysymys ja vastaus 🙄 ei kohtaa.

Lakkaa riehumasta!

"Nainen, mitä salaattia haluaisit?
        ...haluaisitko punajuuri italian tai kurkkusalaattia?" - voisin vastata, "en halua"
        mutta näistä valitsin punajuurisalaatin, jos huomasit..?

Vein sitten kyllä vaihtoehtoja laajemmaksikin, jos se joku mies vaikka haluaisi ottaa huomioon toivomuksiani, jatkossa.

Vs.

"Nainen, mitä salaattia haluaisit?
        ...haluaisitko punajuuri italian VAI kurkkusalaattia?"

Näin kysyen, tässä olisivat AINOAT vaihtoehdot..

Opettele kysymään oikein, suomeksi.🙄

• Anonyymi

Nyt ymmärrän netti treffejä jos tommosia kuin huitale xena tulee treffeille niin miksi toisia ei tule eikä mies vastaile enään koskaan nyt ymmärrän

• Minä en miehiä enää treffailisi muutenkaan, joten mulle täysin yhdentekevää mitä miehet minusta ajattelee. Ei kiinnosta.

Parempi onkin jos häiritsee niitä, jotka heistä kiinnostuneita on.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Minä en miehiä enää treffailisi muutenkaan, joten mulle täysin yhdentekevää mitä miehet minusta ajattelee. Ei kiinnosta.

Parempi onkin jos häiritsee niitä, jotka heistä kiinnostuneita on.

Ei sun tarvitsekaan.
        Pohdi salaattejasi. Kysy itse. Vastaa itse.

• Anonyymi

Oikeaa salaattia, paljon tuoreita kasviksia raskaan ruoan viereen lisukkeeksi. Salaatinkastikkeita en kaipaa. Vaihtoehtoisesti myös höyrytetyt kasvikset sopisivat. Kiitos.

• Anonyymi

Niin ja oma mieheni kyllä vaatii ihan kasvikset siihen ruoan lisukkeeksi. Hän en ikinä tarjoisi tuollaista annosta, ilman vihersalaattiasalaattia tai vastaavaa. Saattaisi tehdä hölskykurkkuja ja -tomaattia tmv. Pelkästä aloituksen annoksesta saisi mahanpuruja.

• Anonyymi

Oletko mukamaste joku kokki, hivihivk....

• Anonyymi

Jaha. Kukas sinä olet? Höyrytetyt vihannekset ei nyt kuulunut joukkoon.

Kysymyksessä siis oli kolme vaihtoehtoa, joista piti valita.

Vastaisitko näin tietovisassa "Ää, mulla olis vaihtoehto oma-öö. Mihin laitan ruksin?"

• Anonyymi

Ei nyt kysytty höyrytetyistä kasviksista.

Oli kolme (3) vaihtoehto, joista valita.

Daiju.

• Anonyymi

Kuka syö noin paljon?

• Ei näytä palstan naisille oikein punajuuret maistuvan.

• Anonyymi

Punajuuret ovat ainakin minusta hyviä ja etikkapunajuuret hyvä lisuke. Juuri toissapäivänä tein janssoninkiusausta ja siihen punajuuria viereen ja herkullista oli. Tuollainen majoneesinen punajuurisalaatti ei kuitenkaan maistu ja italiansalaatti on minusta suorastaan pahaa. Kurkkusalaatti sopii hampurilaisen väliin. Muuten en siitäkään niin piittaa.

• Anonyymi

Smetanainen punajuurisalaatti
        Keitä punajuuret kypsiksi ja anna jäähtyä hetki. Kuori punajuuret ja raasta raasteeksi. Sekoita kulhossa smetana, raastettu piparjuuri, hienonnettu punasipuli ja raastettu punajuuri. Mausta suolalla ja pippurilla, peitä kulho kelmulla ja nosta salaatti maustumaan jääkaappiin vähintään puoleksi tunniksi.

Jk. piparjuuren voi jättää pois, jos on ostanut kaupasta valmiiksi keitettyjä punajuuria *etikkaliemeen säilöttynä*. Punajuuri salaatin pitää maustua mielestäni ainakin 2 tuntia jääkaapissa, vähintäänkin jotta maut tasaantuu! Säilyy 2-4 vrk jääkaapissa.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punajuuret ovat ainakin minusta hyviä ja etikkapunajuuret hyvä lisuke. Juuri toissapäivänä tein janssoninkiusausta ja siihen punajuuria viereen ja herkullista oli. Tuollainen majoneesinen punajuurisalaatti ei kuitenkaan maistu ja italiansalaatti on minusta suorastaan pahaa. Kurkkusalaatti sopii hampurilaisen väliin. Muuten en siitäkään niin piittaa.

Ei tosiaankaan janssoninkiusauksen eikä lasagnen kanssa sovi; majoneesilla, kermaviilillä tai smetanalla oleva salaatti. Sotkee vain maut... eikä täydennä niitä!

Meillä oli tänään perunia ja jauhelihakastiketta... tosin ei jauhokastikkeena.
        Jauhelihaa, kanttarellejä, sipulia, muutama maustepippuri, lihalientä vettä ja tomaattisosetta. Punajuurisalaattia, otti ken tykkäs. Hölskykurkkua ja retiisin viipaleita.
        Kukaan ei rutissut ruuasta ja jokainen söi, hiukan erilaisia annoksia; koostumukseltaan ja kooltaan.

Mimmikin 1½ perunaa murskattuna ja reilusti kastiketta päälle, lautasensa tyhjäksi. Harvoin ahtaa napaansa tuota määrää ruokaa, mutt aamun aloitti jukurtilla ja puolikkaalla banaania. Joten aikamoinen nälkä hänellä taisi olla päivällä.

Jälkkäriksi saivat; marenkia, jäätelöä mansikoita ja murokeksiä, kotitekoisen jätski annoksen! Pikkasen ylimakea jälkkäri, mutt aika harvinainen sellainen! Yleensä mulla on marjakeittoja tai vispipuuroa! Mustastaherukastakin, aika järkyttävän värinen, mutt maukas ja hyvin uppoaa sekin, perheen keskuudessa!

Mä ihmettelen tätä natinaa, mitä täällä on esitetty, ihan suomalaisesta perusruuasta!
        Tietty jokin kaalisalaatti, olisi sopinut tuohon jauhokastikkeen kanssa paremmin kuin italian salaatti tai punajuurisalaatti. Makunsa kullakin!

Ihan varmaan valmisti ruokaa itselle ja kysyi siis noin yleisesti ottaen mielipiteitä!
        Mitä sinä tykkäät syödä mieluummin? Luulisin ett jääkaapista löytyi nuo yleisestikin miesten suosimat salaatit! Mulla esim. on kurkkusalaatti syöty jo loppuun, joten nyt syyskesään asti mä paan tarjolle hölskykurkkua. Syksyllä teen taas uudet purkilliset/ämpärilliset; maustekurkkuja, venäläistä suolakurkkua, kurkkusalaattia, punajuuria mausteliemessä, ja laatikossa tuoreita.

Meiramia ja rakuunaa kuivaan parasta aikaa, talveksi!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaankaan janssoninkiusauksen eikä lasagnen kanssa sovi; majoneesilla, kermaviilillä tai smetanalla oleva salaatti. Sotkee vain maut... eikä täydennä niitä!

Jauhelihaa, kanttarellejä, sipulia, muutama maustepippuri, lihalientä vettä ja tomaattisosetta. Punajuurisalaattia, otti ken tykkäs. Hölskykurkkua ja retiisin viipaleita.
        Kukaan ei rutissut ruuasta ja jokainen söi, hiukan erilaisia annoksia; koostumukseltaan ja kooltaan.

Mimmikin 1½ perunaa murskattuna ja reilusti kastiketta päälle, lautasensa tyhjäksi. Harvoin ahtaa napaansa tuota määrää ruokaa, mutt aamun aloitti jukurtilla ja puolikkaalla banaania. Joten aikamoinen nälkä hänellä taisi olla päivällä.

Jälkkäriksi saivat; marenkia, jäätelöä mansikoita ja murokeksiä, kotitekoisen jätski annoksen! Pikkasen ylimakea jälkkäri, mutt aika harvinainen sellainen! Yleensä mulla on marjakeittoja tai vispipuuroa! Mustastaherukastakin, aika järkyttävän värinen, mutt maukas ja hyvin uppoaa sekin, perheen keskuudessa!

Mä ihmettelen tätä natinaa, mitä täällä on esitetty, ihan suomalaisesta perusruuasta!
        Tietty jokin kaalisalaatti, olisi sopinut tuohon jauhokastikkeen kanssa paremmin kuin italian salaatti tai punajuurisalaatti. Makunsa kullakin!

Ihan varmaan valmisti ruokaa itselle ja kysyi siis noin yleisesti ottaen mielipiteitä!
        Mitä sinä tykkäät syödä mieluummin? Luulisin ett jääkaapista löytyi nuo yleisestikin miesten suosimat salaatit! Mulla esim. on kurkkusalaatti syöty jo loppuun, joten nyt syyskesään asti mä paan tarjolle hölskykurkkua. Syksyllä teen taas uudet purkilliset/ämpärilliset; maustekurkkuja, venäläistä suolakurkkua, kurkkusalaattia, punajuuria mausteliemessä, ja laatikossa tuoreita.

trollikka

Makuasioista on turha kiistellä. Minusta etikkapunajuuret sopivat ERINOMAISESTI jansoninkiusauksen kylkeen, mutta ei sinun tarvitse siitä tykätä. Vaan punajuurisalaatista en minäkään käsittääkseni sanonut, että se siihen kylkeen sopisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Mulla ei ole ikinä kaapissa punajuurisalaattia, eikä taatusti italiansalaattia. Eikä kyllä mieskään koske noihin. Mä en ole koskaan vielä onnistunut tutustumaan mieheen, joka noita söisi, mutta pakkohan niitä jonkun on syödä.

Kuten tossa yllä sanoin, niin kurkkusalaatti sopii hampurilaiseen ja siinä se. Taitaa olla ainoa paikka, johon sitä tässä taloudessa kukaan käyttää. Meillä kaikki syövät mielummin ihan vihersalaattia tai joskus tosi harvoin raasteita. Juureksen ovat parempia sellaisenaan tai vaikka pataruoassa, kuin raasteina, mutta makuasia tämäkin. Hölskykurkut, hölskykurkut ym. "hölskytetty" kelpaa kaikille erinomaisesti. Höyrytetyt, tai uunikasvikset myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasioista on turha kiistellä. Minusta etikkapunajuuret sopivat ERINOMAISESTI jansoninkiusauksen kylkeen, mutta ei sinun tarvitse siitä tykätä. Vaan punajuurisalaatista en minäkään käsittääkseni sanonut, että se siihen kylkeen sopisi.

Ilmeisestikirjoitin jotenkin sekavasti, koska ett näyttänyt ymmärtävän! Olen 100%ti samaa mieltä et etikkapunajuuret sopii sellaisenaan janssoninkiusauksen kanssa.
        Siis paremmin mitä punajuurisalaatti, jossa kastikkeena on; majoneesi, smetana tai kermaviili. yleensä jokin noista tai niiden yhdistelmiä!
        Makuuasioista on yleensäkin turha kinastella, mielipide on vain mielipide ja jokaisella sellainen henkilökohtainen mielipide saa olla. Sorry, jos jotenkin loukkasin sun egoa!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisestikirjoitin jotenkin sekavasti, koska ett näyttänyt ymmärtävän! Olen 100%ti samaa mieltä et etikkapunajuuret sopii sellaisenaan janssoninkiusauksen kanssa.
        Siis paremmin mitä punajuurisalaatti, jossa kastikkeena on; majoneesi, smetana tai kermaviili. yleensä jokin noista tai niiden yhdistelmiä!
        Makuuasioista on yleensäkin turha kinastella, mielipide on vain mielipide ja jokaisella sellainen henkilökohtainen mielipide saa olla. Sorry, jos jotenkin loukkasin sun egoa!
        trollikka

Näkyy lähinnä sinun egoasi loukatun, kun et osaa edes asiallisesti asialliseen vastata.

• Anonyymi

Mulkunjuuret maistuu. Ne punaiset kiihottuneet pallerot.
        T: Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Hyi kauuheaa.
        Tulee oksu jo ennenkuin nähnyt kattausta. Jo mielikuvat nostavat syväkurkun kurkusta.

Yksi tai kaksi lusikallista - makuja noista tyyliin ihan vähän - riittäisi minulle.

Onko ruoka elämänsisältö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kysytty etikkapunajuurista mitään.
        Katso otsikko pöljä.

• Anonyymi

Itse syön kyllä mitä minua varten on kokattu, ja kehun makua, vaikka en niin välittäisikään esim. makkaraa tai nakkeja en muutenkaan syö, enkä valmissalaatteja. Tärkeinhän tässä tietysti on se, että minulle on ateria valmisteltu, ja siitä pitää olla kiitollinen. Afrikassa matkatessani kylässä minua pyydettiin valitsemaan kana, joka teurastettiin sen kunniaksi, että vierailin. Jälkiruoaksi oli lehmän silmänmunista valmistettua hyytelöä, paikallista herkkua. Kiittelin kovasti ja kehuin, ja tujaus palmuviinaa päälle. Kaikilla oli hauskaa. T. nainen

• Anonyymi

Vieraisilla on eri juttu. Silloin yritetään vain saada jotain alas, vaikka mitä olisi tarjolla. Vaan jos kumppanista tai kumppanitarjokkaasta puhutaan, niin kyllä silloin on oleellista myös toisen huomioonottaminen. Minä kokkaan sellaista, josta tiedän myös toisen pitävän ja jossa on molemmille mieleistä syötävää. Aloittajan jutut ovat kuitenkin jatkuvasti pelkkää minä minä minä tasoa, joissa ei oteta lainjaan huomioon sitä toista osapuolta. Sellainen lähestymistapa ei vaan toimi, jos parisuhdetta toivoo.

• Punajuurisalaatti on herkullista.

• Äitini teki perunaa, makkara tai nakkikastiketta. Se on herkullista perusruokaa ja muistan nämä kerrat kun kävin hänen luonaan.

Nyt vaan suren koska en halua häntä lähelleni ei käyttänyt ffp2 auttaakseen minua vaan kiristi asialla ja olin kävelykyvytön.

• Anonyymi

Aivan ihanaa homejuuston kanssa.

• Anonyymi

Katso kysymys, avaus, keskusteluun.
        Et osaa lukea. Minkä valitsisit?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Äitini teki perunaa, makkara tai nakkikastiketta. Se on herkullista perusruokaa ja muistan nämä kerrat kun kävin hänen luonaan.

Nyt vaan suren koska en halua häntä lähelleni ei käyttänyt ffp2 auttaakseen minua vaan kiristi asialla ja olin kävelykyvytön.

Ketä kiinnostaa sun äitis vaivat.

Kyse oli kolmesta salaattivaihtoehdosta.
        Daiju.

• Anonyymi

Jos mies on naiselle kokkaamassa, niin fiksu mies on selvittänyt etukäteen mistä toinen pitää, eikä vaan ostele summanmutikassa.

• Anonyymi

Tämä juuri. Fiksu ja asiallinen ihminen selvittää etukäteen, eikä ala jälkikäteen räyhätä ja rupea agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi, kuten aloittaja.

• Kyllähän tuossa kysyy prunaa ja makkara/nakki /jauheliha

Mitä kokkeja kuvittelette kaikkien olevan, menkää ravintolaan tilaamaan ruokanne

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllähän tuossa kysyy prunaa ja makkara/nakki /jauheliha

Mitä kokkeja kuvittelette kaikkien olevan, menkää ravintolaan tilaamaan ruokanne

Ei kysynyt. Hänhän sanoi Huitaleelle, että etukäteen oli kaupassa käyty. Toiselta osapuolelta ei siis kysytä mitään todellista. Toisella voi olla vaikka allergioita, mutta tämä ei ole edes vaivautunut kysymään etukäteen, vaan räyhää että kaupassa on käyty jo. Täysin asiaton tapaus, ei jatkoon.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jos ei ota toista huomioon, niin olkoon sitten kokkaamatta. Tuollainen mies antaa itsestään vain huonon kuvan. Eri juttu, jos nyt toinen sattumalta paikalle pölähtää, mutta silloinkin on oikeus kieltäytyä syömästä, ilman väkivallan uhkaa, kuten aloittajan kanssa.

Jos taas on etukäteen sovittu ja tiedossa, nyt kyllä silloin nyt selvitetään mitä toinen voi ja haluaa syödä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ota toista huomioon, niin olkoon sitten kokkaamatta. Tuollainen mies antaa itsestään vain huonon kuvan. Eri juttu, jos nyt toinen sattumalta paikalle pölähtää, mutta silloinkin on oikeus kieltäytyä syömästä, ilman väkivallan uhkaa, kuten aloittajan kanssa.

Jos taas on etukäteen sovittu ja tiedossa, nyt kyllä silloin nyt selvitetään mitä toinen voi ja haluaa syödä.

Minulle ei minun mies antanut. Päinvastoin.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin heittäisin huitaleen pihalle. Sähän luetteli kuin ravintolaan menisi

• valtakunta kirjoitti:

Minäkin heittäisin huitaleen pihalle. Sähän luetteli kuin ravintolaan menisi

Sähän =sehän

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minulle ei minun mies antanut. Päinvastoin.🥰

Jokainen tietysti ottaa itse sen riskin, että toinen kuoleekin allergiseen shokkiin, vain kun ei tullut kysyttyä. Tämä siis jos EI JO TIEDÄ mitä se toinen syö ja voiko syödä jne. Tutut ihmiset on asia erikseen. En minäkään aina pidä vegaaniruokaa kotonani, vain jos nyt siskontyttöni sattuisi tulemaan kylään. Silloin voin vain pahoitella, mutta toisaalta jos hän tulee yllättäen, niin hän tulee kyllä aina eväiden kanssa. Ei odota hänelle löytyvän aina sopivaa ruokaa. Vaan jos erikseen kutsun hänet, niin taatusti löytyy silloin myös hänelle kelpoa ruokaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sähän =sehän

Niin, eli kysyisi etukäteen. Huono emäntä/isäntä ei kysy ETUKÄTEEN, vaan alkaa riehumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tietysti ottaa itse sen riskin, että toinen kuoleekin allergiseen shokkiin, vain kun ei tullut kysyttyä. Tämä siis jos EI JO TIEDÄ mitä se toinen syö ja voiko syödä jne. Tutut ihmiset on asia erikseen. En minäkään aina pidä vegaaniruokaa kotonani, vain jos nyt siskontyttöni sattuisi tulemaan kylään. Silloin voin vain pahoitella, mutta toisaalta jos hän tulee yllättäen, niin hän tulee kyllä aina eväiden kanssa. Ei odota hänelle löytyvän aina sopivaa ruokaa. Vaan jos erikseen kutsun hänet, niin taatusti löytyy silloin myös hänelle kelpoa ruokaa.

Allerginen osaa ihan itse olla varovainen kun sellainen sattuu tulemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli kysyisi etukäteen. Huono emäntä/isäntä ei kysy ETUKÄTEEN, vaan alkaa riehumaan.

Menes nyt siitä riehumasta. Kyseessä ei ole sukujuhlat tai synttärit vaan yllätys.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Menes nyt siitä riehumasta. Kyseessä ei ole sukujuhlat tai synttärit vaan yllätys.

Sinähän siinä riehut. Minä taas puhun asiallisesti ja tosiasioita. Yllätykseenkin voi kuolla ja siitä voi tulla todella kipeäksi, jos toinen ei lainkaan selvitä mitä voi tarjota. Täysin asiatonta tollanen sun ja alottajan riehuminen. Kenenkään ei ole mikään pakko syödä jotakin, eikä sulla tai aloittajalla ole mitään oikeutta pakottaa ketään vastentahtoisesti syömään jotakin. Tosi egoistista tollanen. Paljon helpompaa, kun vaan KYSYY. Niin helppoa se on. Ottaa selvää mitä toinen syö, mistä hän pitää ja ottaa sen toisen huomioon, eikä vaan minä minä minä,

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Allerginen osaa ihan itse olla varovainen kun sellainen sattuu tulemaan.

Ei tietenkään osaa, jos ei tiedä mitä syötetään Justhan tässä on todettu, että ei saisi kysyä ja sanoa ja väkivallan uhka päällä jos ei syö.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Opettelet nyt vaan kysymään, niin ei tarvitse kiukutella ja riehua, jos toinen tykkääkin cesarsalaatista, eikä halua kaupan pahaa majoneesimättöä. Pääsisit helpommallakin, kun ei tarvis keitellä perunoita ja tehdä ruskeakastiketta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän siinä riehut. Minä taas puhun asiallisesti ja tosiasioita. Yllätykseenkin voi kuolla ja siitä voi tulla todella kipeäksi, jos toinen ei lainkaan selvitä mitä voi tarjota. Täysin asiatonta tollanen sun ja alottajan riehuminen. Kenenkään ei ole mikään pakko syödä jotakin, eikä sulla tai aloittajalla ole mitään oikeutta pakottaa ketään vastentahtoisesti syömään jotakin. Tosi egoistista tollanen. Paljon helpompaa, kun vaan KYSYY. Niin helppoa se on. Ottaa selvää mitä toinen syö, mistä hän pitää ja ottaa sen toisen huomioon, eikä vaan minä minä minä,

Kotirauha sinulta ei saa vieläkään, pysy nyt muualla riehumassa siitä.🙅🏻‍♀️ kotioni en ottaisi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

"Kyseessä ei ole sukujuhlat tai synttärit vaan yllätys."

No sitä suuremmalla syylä sitten sellaista ruokaa, josta toinen tykkää ja jota hän halua. Kuka haluaa järjestää toiselle huonoja ja epämieluisia yllätyksiä?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kotirauha sinulta ei saa vieläkään, pysy nyt muualla riehumassa siitä.🙅🏻‍♀️ kotioni en ottaisi.

Enkä minä tulisi väkivaltaisten ihmisten luo kylään. En myöskään sellaisten, jotka eivät välitä vaikka tappaisivat toisen, kun pakko on syödä tai tulee selkään. Sekopäistä porukkaa tällä palstalla.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se meni kuule niin päin, että sinä tulit siihen minulle "vastaamaan" ja lätkyttämään ja riehumaan. Annahan nyt toisille kotirauha ja mene sille ukollesi skitsoamaan ja mesoamaan,

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä tulisi väkivaltaisten ihmisten luo kylään. En myöskään sellaisten, jotka eivät välitä vaikka tappaisivat toisen, kun pakko on syödä tai tulee selkään. Sekopäistä porukkaa tällä palstalla.

Se on hyvä minä en halua henkilöitä jotka on väkivaltaisia tai henkilöitä jotka provoivat toisia itseäänsä hakkaan saamalla todisteita tulla hakatuksia.. 🙅🏻‍♀️ kummatkin räyhärit ei kuulu elinpiiriini. Kotini on minun turvapaikka pysyköön poissa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se on hyvä minä en halua henkilöitä jotka on väkivaltaisia tai henkilöitä jotka provoivat toisia itseäänsä hakkaan saamalla todisteita tulla hakatuksia.. 🙅🏻‍♀️ kummatkin räyhärit ei kuulu elinpiiriini. Kotini on minun turvapaikka pysyköön poissa.

Harvemmin väkivaltaiset toisia väkivaltaisia seuraansa haluavatkaan. Jokuhan voisi vaikka pistää heille kampoihin ja sitten eivät enää voisikaan alistaa muita.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja sama tollasten räyhääjien kanssa millanen säkin olet. Tulet siihen toisille räkyttämään ja louskuttamaan, etkä kestä kun sun tahtoosi ei vain hiljaa alistuta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jos ei ymmärretä kyseessä on väliksen tekemä kotiruoka . Suojelen välistä, en riehujaa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121990737

Niin, eli tulit siihen riehumaan, Täällä on muillakin oikeus mielipiteeseensä, eikä vain sinulla oikeus pakottaa ajattelemaan kuten sinä.

Fiksu ihminen selvittää etukätene mistä toinen pitää, eikä ala jälkikäteen asiasta riehumaan ja pakottamaan, kuten sinä ja alottaja. Ette taida olla kovin fiksuja ja vielä tosiaan väkivaltaisiakin, varsinkin aloittaja. Aina uhkailemassa väkivallalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli tulit siihen riehumaan, Täällä on muillakin oikeus mielipiteeseensä, eikä vain sinulla oikeus pakottaa ajattelemaan kuten sinä.

Fiksu ihminen selvittää etukätene mistä toinen pitää, eikä ala jälkikäteen asiasta riehumaan ja pakottamaan, kuten sinä ja alottaja. Ette taida olla kovin fiksuja ja vielä tosiaan väkivaltaisiakin, varsinkin aloittaja. Aina uhkailemassa väkivallalla.

Sinut on kauan sitten pyydetty lähtemään ja jouduttu heittää pihallekin https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121990176

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121990406

• Anonyymi kirjoitti:

Myös väliskin on pyytänyt lähtemään sen mustalaaus ei onnistu ei minunkaan🙅🏻‍♀️
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121986613

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinut on kauan sitten pyydetty lähtemään ja jouduttu heittää pihallekin https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121990176

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121990406

Teillä vellikellollisilla tuppaa aina välillä olemaan sellainen ongelma, että te unohdatte kuka alkoi päätään aukomaan ja kenelle. No se on helppo tarkistaa. Katsopa kuka alkoi lätkyttää ja kenelle ja kuka ei osaa jättää toista rauhaan. Aivan, sinä et osaa lopettaa, etkä jättää minua rauhaan, sinä joka siihen tulit minulle räyhäämään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

🙅🏻‍♀️

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121988742

Puolustin vain aloittaa kun räyhäri iski alentamaan sen älykkyyttä.

Sinä olet itse se ainoa, joka tässä räyhää, Minä en edes ole ottanut yhtään mitään kantaa Väliksen ruokiin. Kuten huomaan, jos vaivaudut lukemaan, Fiksu ihminen nyt vaan ottaa etukäteen selvää mitä toinen syö, eikä räyhää jälkikäteen, kun tuli jo ostettua ja tehtyä väärää.

• Anonyymi

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

🙅🏻‍♀️

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121988742

Puolustin vain aloittaa kun räyhäri iski alentamaan sen älykkyyttä.

Seuraavaksi voikin sitten vaikka vetää herneen nenään siitä, että toinen onkin jo syönyt, eikä sillä olekaan nälkä. Niinkin voi käydä, kun ei voinut sanoa ja kysy ja ei se toinen tajunnut, ettei olekaan lupaa ja oikeutta syödä, kun toinen on järjestänyt "yllätyksen". Sittne voi riehua, kun toinen ei moista tajunnut ja oli niin törkeä, että on syönyt, kun sillä oli nälkä jo aiemmin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Aloitus on kysymys
        Myös toivekkin esitetty olla vastaamatta, jos pitää muuta olla.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121986311

Aloittajan kysymykset ovat aina samanlaisia. Vaikka hän esittäisi täysin avoimen kysymyksen, vailla etukäteisvaihtoehtoja, niin hän alkaa pakottaa vastaajille omia vaihtoehtojaan. Hänen kysymyksensä ei koskaan ole aito, eivätkä ne sisällä koskaan aitoa oikeutta valita.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan kysymykset ovat aina samanlaisia. Vaikka hän esittäisi täysin avoimen kysymyksen, vailla etukäteisvaihtoehtoja, niin hän alkaa pakottaa vastaajille omia vaihtoehtojaan. Hänen kysymyksensä ei koskaan ole aito, eivätkä ne sisällä koskaan aitoa oikeutta valita.

Minäkään en saa valita mitä päähän päkähtää vaan silloin menisin ravintolaan jos olisi rahaa. Menee niin miten perheen isukki tekee ja mitä jaksaa tehdä. Tämä ei ole ravintoa edes lapsille.

• valtakunta kirjoitti:

Ei tartte olla kokki, mainitsemani salaatit saa myös usein valmiina tiskiltä. Kaupan väen tekemänä.

• Huitale kirjoitti:

Ei tartte olla kokki, mainitsemani salaatit saa myös usein valmiina tiskiltä. Kaupan väen tekemänä.

Mä kun en syö sikaa enkä nautaa edes jauhettuna. Niin lohipastasalaatti olis kivan ruokaisa korvike.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minäkään en saa valita mitä päähän päkähtää vaan silloin menisin ravintolaan jos olisi rahaa. Menee niin miten perheen isukki tekee ja mitä jaksaa tehdä. Tämä ei ole ravintoa edes lapsille.

Se onkin ihan totaalisne eri asia, kun puhutaan ihmisestä, jonka TUNNET. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse kysellä kumppaniltaan aloittajan tarkoittamalla tavalla, että "mitä haluat". Kaapissa on jo sitä, mitä molemmat tahtovat (ainakin normaalilla pariskunnalla on) ja sieltä löytyy mitä toinenkin tahtoo. Sen sijaan aloittaja puhui sanoin "jonkun miehen luona". Kyse ei siis selvästikään ole tutusta tai omasta kumppanista, joka tietää esim. vaikka ne allergiat. Jos kotiisi tulee syömään vieras ihminen, jonka olet sinne syömään kutsunut, niin kyllä normaali ja tervejärkinen ihminen KYSYY ja ottaa selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin ihan totaalisne eri asia, kun puhutaan ihmisestä, jonka TUNNET. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse kysellä kumppaniltaan aloittajan tarkoittamalla tavalla, että "mitä haluat". Kaapissa on jo sitä, mitä molemmat tahtovat (ainakin normaalilla pariskunnalla on) ja sieltä löytyy mitä toinenkin tahtoo. Sen sijaan aloittaja puhui sanoin "jonkun miehen luona". Kyse ei siis selvästikään ole tutusta tai omasta kumppanista, joka tietää esim. vaikka ne allergiat. Jos kotiisi tulee syömään vieras ihminen, jonka olet sinne syömään kutsunut, niin kyllä normaali ja tervejärkinen ihminen KYSYY ja ottaa selvää.

Huom. kysyy nimenomaan ETUKÄTEEN. Tällä välttää sitten myös sen, ettei nyt tule kokanneeksi allergiselle jotakin, mitä hän ei sitten voikaan syödä. Kutsut toisen syömään ja sitten kokkaat jotakin hänelle hengenvaarallista, jota hän ei voi syödä. Onhan tuo nyt ihan jumalattoman noloa ja törkeän asiatonta myös.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletan, että Huitaleen mies tietää varmasti erittäin hyvin mistä hän tykkää. Hän siis hankkisi sitä, mistä Huitale tykkää, jos tahtoo tämän ruoalla yllättää.

Se puhummeko tutusta ihmisestä, kumppanista, vanhemmista, ystävistä, tmv. onihan eri asia kuin "jonkun miehen luona".

• Anonyymi kirjoitti:

Oletan, että Huitaleen mies tietää varmasti erittäin hyvin mistä hän tykkää. Hän siis hankkisi sitä, mistä Huitale tykkää, jos tahtoo tämän ruoalla yllättää.

Se puhummeko tutusta ihmisestä, kumppanista, vanhemmista, ystävistä, tmv. onihan eri asia kuin "jonkun miehen luona".

Minä vaan itsekin menin miehen luo. Eikä kysytty mitään. Oli ruokaakin mikä oli yllätys ja hän ei kysynyt syönkö mitä. Oli tehnyt ihan minua varten. Enkä ollut edes yllätyskäynti. Minusta ajatus on tärkeä ja jos olisi sattumaan minun olevan allerginen uskon ettei sitä oletetakkaan toisen luo mennä syömään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä vaan itsekin menin miehen luo. Eikä kysytty mitään. Oli ruokaakin mikä oli yllätys ja hän ei kysynyt syönkö mitä. Oli tehnyt ihan minua varten. Enkä ollut edes yllätyskäynti. Minusta ajatus on tärkeä ja jos olisi sattumaan minun olevan allerginen uskon ettei sitä oletetakkaan toisen luo mennä syömään.

Edellenkin. Et näy tajuavan eroa tutun ja tuntemattoman välillä. En ole tajunnut tuonkin voivan olevan noin vaikeaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Edellenkin. Et näy tajuavan eroa tutun ja tuntemattoman välillä. En ole tajunnut tuonkin voivan olevan noin vaikeaa.

en tuntenut miestäni se oli suhteen alussa joku toinen kerta kun menin sinne

Ei se minulle mikään ”tuttu”

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

en tuntenut miestäni se oli suhteen alussa joku toinen kerta kun menin sinne

Ei se minulle mikään ”tuttu”

No sitten hän on yhtä tyhmä kuin sinäkin. Onneksi olkoon!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin eipä tämä yllätä. Kotiruokaa sekin oli. Toinen 20v, minä 18v oletukset varmasti tuossa iässä suuret enkä minäkään jos kylään mennyt olen ostanut summamutikassa ”kahvipulla” vademaveneitä varmaan ystävälleni ostaisi kun tiedän sen mutta silloin olen jo tutustunut sen verta että tiedän.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niin eipä tämä yllätä. Kotiruokaa sekin oli. Toinen 20v, minä 18v oletukset varmasti tuossa iässä suuret enkä minäkään jos kylään mennyt olen ostanut summamutikassa ”kahvipulla” vademaveneitä varmaan ystävälleni ostaisi kun tiedän sen mutta silloin olen jo tutustunut sen verta että tiedän.

En ole edelleenkään ottanut itse ruokaan mitään kantaa. Fiksu, järkevä ja asiallinen ihminen ottaa selvää mistä toinen tykkää. Hän ei kiukuttele jälkikäteen, kun tuli jo käytyä kaupassa. Toiset meistä tosiaan haluavat olla mukavia ja ottaa huomioon toisen mieltymykset ja tehdä mukavia yllätyksiä jne. Kaikki (kuten aloittaja ja sinä ja ilmeisesti myös miehesi) eivät vaan ole tuollaisia. Teille on yksi lysti, vaikka se teidän yllätyksenne olisi huono yllätys. No mutta eivät kaikki voi olla mukavia ja fiksuja, kai.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sekin on ehkä vähän erikoista, jos olet tuossa kohtaa määrittänyt miehesi niin, että olet vain "jonkun miehen luona". No mutta jokainen tietenkin tyylillään. Toiset meistä eivät koskaan edes olisi vaan "jonkun miehen luona".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kysynyt. Hänhän sanoi Huitaleelle, että etukäteen oli kaupassa käyty. Toiselta osapuolelta ei siis kysytä mitään todellista. Toisella voi olla vaikka allergioita, mutta tämä ei ole edes vaivautunut kysymään etukäteen, vaan räyhää että kaupassa on käyty jo. Täysin asiaton tapaus, ei jatkoon.

Sama ukko juttelee hahmojensa kera hihihihaahaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Mieheni totesi tuohon kun kerroin sinun sanomasi, jos hänen olisi pitänyt kuin ravintola kun ei se mikään yllätys olisi muuten , kyllä hänen olisi sitten vastikkeena saada valita kuin huorataloon menisi. 🥰 ooh kun se on niin rakastettava.🫦🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ukko juttelee hahmojensa kera hihihihaahaa!

Näkyy hullulla olevan halvat huvin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Voit palata venäjälle, kiitos!

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mieheni totesi tuohon kun kerroin sinun sanomasi, jos hänen olisi pitänyt kuin ravintola kun ei se mikään yllätys olisi muuten , kyllä hänen olisi sitten vastikkeena saada valita kuin huorataloon menisi. 🥰 ooh kun se on niin rakastettava.🫦🫠

Tuokin kertoo siitä tyhmyydestä hyvin selkeää kieltä. Hän ei taida tosiaan olla järrin viisas tapaus. Mähän en vieläkään ole ottanut mihinkään ruokaan mitään kantaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja sekin kertoo kyllä aikamoisesta pässinpäästä, jos ei kykene saamaan toisen mieltymyksiä selville, olematta ravintola. Kaikkea se leipä näköjään elättää tässäkin maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet itse se ainoa, joka tässä räyhää, Minä en edes ole ottanut yhtään mitään kantaa Väliksen ruokiin. Kuten huomaan, jos vaivaudut lukemaan, Fiksu ihminen nyt vaan ottaa etukäteen selvää mitä toinen syö, eikä räyhää jälkikäteen, kun tuli jo ostettua ja tehtyä väärää.

Te olette kaikkk saman ukon hahmoja, voi helevata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te olette kaikkk saman ukon hahmoja, voi helevata!

Juu juu, niinhän sä luulet.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuokin kertoo siitä tyhmyydestä hyvin selkeää kieltä. Hän ei taida tosiaan olla järrin viisas tapaus. Mähän en vieläkään ole ottanut mihinkään ruokaan mitään kantaa.

Ruoka kysymykseenhän tuo vastaus oli. Kyllä hän on tietoinen minusta kuin minä hänestä jo kun olin 11- 12v mutta eihän se minun kanssa ollut kun oli sisareni. Eikä edes kaveri piiriä eikä tuttu muutaman kerran pelasin tai opin siltä asioita. Se että sinä tiedät jonkun nimeltä, ei tarkoita se on sinun tuttusi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten olit vaan konsteksteja nostamassa esiin ja haukuttavaa etsimässsä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ruoka kysymykseenhän tuo vastaus oli. Kyllä hän on tietoinen minusta kuin minä hänestä jo kun olin 11- 12v mutta eihän se minun kanssa ollut kun oli sisareni. Eikä edes kaveri piiriä eikä tuttu muutaman kerran pelasin tai opin siltä asioita. Se että sinä tiedät jonkun nimeltä, ei tarkoita se on sinun tuttusi.

Ei se liittynyt oikeastaan mitenkään mihinkään mitä minä sanoin ja yhtään kysymystähän en ole myöskään sinulle tuossa esittänyt. Sellasta se on, kun on pipetillä annettu, niin ei oikein tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan aloittaja sanoi ""jonkun miehen luona", joka kuulostaa oudolta. En ole koskaan mennyt tuntemattoman ihmisen luokse, puhumattakaan että syömään sinne. Siis kahdestaan.

- Sheena

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se liittynyt oikeastaan mitenkään mihinkään mitä minä sanoin ja yhtään kysymystähän en ole myöskään sinulle tuossa esittänyt. Sellasta se on, kun on pipetillä annettu, niin ei oikein tajua.

Älä murehdi en jaksa turhia juttuja en kovin oikeastaan hyvänä tuota asiaa että käytät kalliin aikasi väärin voisit käyttää oikeasti hyödyllisemmin, joka hyödyttää sinua. Anonyymius ei ole hyödyllinen keino keskustella jos haluaa oikeasti jotain asiaakin sanoa se on eri asia mikä hyödyttää koko yhteiskuntaa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121994060

Minusta minun mieheni on suloinen tykkään hänestä juuri tuollaisena eikä sitten kuin pitäisi olla yllätys ruu’issa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Älä murehdi en jaksa turhia juttuja en kovin oikeastaan hyvänä tuota asiaa että käytät kalliin aikasi väärin voisit käyttää oikeasti hyödyllisemmin, joka hyödyttää sinua. Anonyymius ei ole hyödyllinen keino keskustella jos haluaa oikeasti jotain asiaakin sanoa se on eri asia mikä hyödyttää koko yhteiskuntaa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17934933/nainen-mita-salaattia-haluaisit#comment-121994060

Minusta minun mieheni on suloinen tykkään hänestä juuri tuollaisena eikä sitten kuin pitäisi olla yllätys ruu’issa.

Älä murehdi, ei mun aikani näin kesälomalla niin kallista ole. Työaika sitten on kallista, mutta just nyt sun ei tarvitse moisia murehtia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja ei pelkoa, että Suomi24:ssä kukaan sanoisi mitään mikä hyödyttäisi koko yhteiskuntaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ei pelkoa, että Suomi24:ssä kukaan sanoisi mitään mikä hyödyttäisi koko yhteiskuntaa.

Minä tuen ihmisiä, se hyödyttää koko yhteiskuntaa. Yksilöllä on merkitystä. En halua parhaimmat ihmisiä kiusataan maanrakoon , en tue ihmisiä jotka hajottavat saadakseen siitä mielihyvää. Sellainen aikakausi saisi olla ohi. Mitkä vaan päästelee mustamaaluksia muutenkin kukaan ei käytä FFP2 googlen bard:kin suosittelee kun kerroin käyttäneeni ja perheeni. Myös rakas ystäväni? Mietippä sitä miksi kaksi tekoälyä näin sanoisi?

Tai miksi ne olisi rauhan puolella.

https://youtu.be/ydwBQhpFR1Q

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä tuen ihmisiä, se hyödyttää koko yhteiskuntaa. Yksilöllä on merkitystä. En halua parhaimmat ihmisiä kiusataan maanrakoon , en tue ihmisiä jotka hajottavat saadakseen siitä mielihyvää. Sellainen aikakausi saisi olla ohi. Mitkä vaan päästelee mustamaaluksia muutenkin kukaan ei käytä FFP2 googlen bard:kin suosittelee kun kerroin käyttäneeni ja perheeni. Myös rakas ystäväni? Mietippä sitä miksi kaksi tekoälyä näin sanoisi?

Saat sinä elää harhoissasi. En mä sitä sulta kiellä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lähinnähän sä tässäkin olet vaan kiusannut ja rääpinyt päätäsi ja kiukutellut. Ethän oikeastaan koskaan täällä mitään muuta teekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Saat sinä elää harhoissasi. En mä sitä sulta kiellä.

Miksi sinä alistat minua? Koetko minun työni on hukkaa heitettyä aikaa?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Itse tulit kiusaamaan ja olet kiusannut jo tuntitolkulla. Sä olet ilkeä ja yrität alistaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No sinä ainakin olet normaali kunnon nainen ja kyllä miehesi on sinusta saanut kunnon naisen ja vaimon eli olet aito normaali nainen tosiaan sinulle sopii kake randelinin laulu nasta pimu olet sinä eli kiitos sinulle olisitkin sinkku niin pyytäisin sinua treffeille

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä ainakin olet normaali kunnon nainen ja kyllä miehesi on sinusta saanut kunnon naisen ja vaimon eli olet aito normaali nainen tosiaan sinulle sopii kake randelinin laulu nasta pimu olet sinä eli kiitos sinulle olisitkin sinkku niin pyytäisin sinua treffeille

En ihmetteli, söisin sinun ruokiasi jostain syystä eivöt voi ymmärtää. Harmittaa kun eivät muuta nyt tee kui yritetään satuttaa. Jotkut ihmiset ei ole kasvanut toivotaan että ne kasvavat vielä. Huitalekin teki tuon selkeästi vaan provoisoiden näkeehän sen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Älä välitä häntä harmittaa kun olet oikeassa ja olet normaali kunnon nainen hän on kateellinen sinulle ja yrittää olla ilkeä sinulle ja haastaa riitaa ja luin viestinne läpi ja sinä puhut asiaa

• Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä häntä harmittaa kun olet oikeassa ja olet normaali kunnon nainen hän on kateellinen sinulle ja yrittää olla ilkeä sinulle ja haastaa riitaa ja luin viestinne läpi ja sinä puhut asiaa

Kiitos sinulle. En jaksa tuota joku häätö yritys taas minua kohtaan. Myös viestit pohjahtelee väärin joku tekee muutakin kiusaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En ihmetteli, söisin sinun ruokiasi jostain syystä eivöt voi ymmärtää. Harmittaa kun eivät muuta nyt tee kui yritetään satuttaa. Jotkut ihmiset ei ole kasvanut toivotaan että ne kasvavat vielä. Huitalekin teki tuon selkeästi vaan provoisoiden näkeehän sen.

Puhut itsestäsi tuossa "Harmittaa kun eivät muuta nyt tee kui yritetään satuttaa". Mitään muuta et ole tässä ketjussa tehnyt, kuin yrittänyt satuttaa. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tai oikeastaan kasva nyt edes ihmiseksi, jos ei aikuiseksi kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti palstan toinen pahin kiusaaja puolustaa samanmoista. Te olette molemmat ilkeitä, ettekä osaa sanoa mitään normaalia ja asiallista. Pelkään jatkuvaa kiusaamista ja muiden morkkaamista ta haukkumista teidän juttunne täynnä. Sinä olet lisäksi vielä väkivaltainenkin, aina uhkailemassa muita.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle. En jaksa tuota joku häätö yritys taas minua kohtaan. Myös viestit pohjahtelee väärin joku tekee muutakin kiusaa.

Sinua kukaan ole yrittänyt häätää mihinkään. Sinä itse vaan auot päätäsi ja kiusaat. Käyttäytyisin kuin ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jollakin on aikaa kiusata se kertoo ettei elämässä ole hyvä olla. Harmi juttu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinulle olis ilo tehdä ruokaa niin on ihmeellistä porukkaa kun normaali nainen vastaa niin häntä yritetään satuttaa pilkataan ivataan ja ollaan ilkeitä paha mieli tulee kun sinä olet tosi kiva ja mukava nainen ja kunnon nainen oletkin niin kai he sinulle on kateellisia kun miehen tykkää ja rakastaa sinua

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle olis ilo tehdä ruokaa niin on ihmeellistä porukkaa kun normaali nainen vastaa niin häntä yritetään satuttaa pilkataan ivataan ja ollaan ilkeitä paha mieli tulee kun sinä olet tosi kiva ja mukava nainen ja kunnon nainen oletkin niin kai he sinulle on kateellisia kun miehen tykkää ja rakastaa sinua

Olet helmiä sanomisiesi kanssa, tämän pahantahtoisen ikävien palautteiden keskellä, Koska en huoli niitä kotioni. 🥰💞💞

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet helmiä sanomisiesi kanssa, tämän pahantahtoisen ikävien palautteiden keskellä, Koska en huoli niitä kotioni. 🥰💞💞

Itse olet helmi ja ei kukaan muukaan heitä huolis kotiinsa tai kukaan ei treffeille edes lähtis ja jos joku lähtis niin toisille treffeille ei lähtis

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olet helmi ja ei kukaan muukaan heitä huolis kotiinsa tai kukaan ei treffeille edes lähtis ja jos joku lähtis niin toisille treffeille ei lähtis

Nyt oli rakastava kommentti🫠🫶🥴
        Ettei voi kun olla samaa mieltä🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ruoka kyllä oli aika neutraalia kotiruokaa, se ruskea jauhokastike ilmeisesti vaarallisin.
        Rasvassa käristettyä vehnäjauhoa, gluteeni allergiako sairastaa, vai riemastuuko sappi, rasvankassa/käristyksestä?
        Herkemmät ehkä myös italiansalaattia voivat karttaa, samoin punajuuri salaattia, molemmissa maitotuotetta mukana; laktoosi-intoleranssia sairastava ei voi yleensä maitotuotteita syödä. Valiolla Eila tuotteet laktoosittomia. Hyla tuotteet lähes saman kaltaisia; laktoosia ainoastaan n. 1 % tuotteessa.

Tuossa nuo pahimmat riemun aiheet! Mutt tosiaan joku saattaa vielä olla perunallekin allerginen, saa vatsa kipuja siitä... mutt todella harvinaista!
        Olen ainoastaan yhden tällaisen ihmisen kohdannut, IRL:ssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ruoka kyllä oli aika neutraalia kotiruokaa, se ruskea jauhokastike ilmeisesti vaarallisin.
        Rasvassa käristettyä vehnäjauhoa, gluteeni allergiako sairastaa, vai riemastuuko sappi, rasvankassa/käristyksestä?
        Herkemmät ehkä myös italiansalaattia voivat karttaa, samoin punajuuri salaattia, molemmissa maitotuotetta mukana; laktoosi-intoleranssia sairastava ei voi yleensä maitotuotteita syödä. Valiolla Eila tuotteet laktoosittomia. Hyla tuotteet lähes saman kaltaisia; laktoosia ainoastaan n. 1 % tuotteessa.

Tuossa nuo pahimmat riemun aiheet! Mutt tosiaan joku saattaa vielä olla perunallekin allerginen, saa vatsa kipuja siitä... mutt todella harvinaista!

Jos toisella on vaikkapa paha allergia selleriin, niin siinäpä se sitten olikin. Selleriä on likipitöen kaikessa valmusruoassa ja sitä on tosi vaikea välttää ilman tarkkaa tuoteselosteiden tutkimista. Tosin selleriallergiset kyllä yleensä tietävät itse olla syömättä mitään vähänkään epävarmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa sinulle normaali on ilmeisesti ketjun muita kiusaava pissipää. No mutta se tietysti kertookin paljon myös sinusta. Sinä pidät ilkeistä kiusaajista ja olet itsekin ilkeä haukkuja.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jollakin on aikaa kiusata se kertoo ettei elämässä ole hyvä olla. Harmi juttu.

Niin mistä sinulla riittää aikaa tulla tänne normaaleja ihmisiä kiusaamaan? Sullahan piti olla mukeloita vaikka muille jakaa. Kiusaa lapsiasi, tai kiusaa ukkoasi, vai oletteko koko perhe yhtä ilkeitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta sen huomasit?
        - Puskavakooja -

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Katso vielä kerran otsikko.
        Mitä kysyttiin?

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Mä kun en syö sikaa enkä nautaa edes jauhettuna. Niin lohipastasalaatti olis kivan ruokaisa korvike.

Katso aloitus ja kysymyseli:
        'Valitse kolmesta vaihtoehdoista! SALAATTEJA."

Sinä voit syödä vaikka varpaankynsiäsi.
        Mitä se muita kiinnostaa. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit palata venäjälle, kiitos!

Nadia ja Tania menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan aloittaja sanoi ""jonkun miehen luona", joka kuulostaa oudolta. En ole koskaan mennyt tuntemattoman ihmisen luokse, puhumattakaan että syömään sinne. Siis kahdestaan.

- Sheena

-Sheena nyt nostattaa itseään.

Turgia luuloja itsestä.
        Ei sillä mitään vaaraa olisi, koska epämiellyttävä ja epämiellyttävän näköinen.
        Sen kun syö ahmii vain rauhassa, sitten paskalle ja ulos ovesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa yhtä pahaa on leivonnaiset:

Rasvaa, vehnäjauhoja, sokeria, suolaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasta pimu

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuraa toi musavideo.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miksi valtakunta roikkuu täällä eikä ole miehensä kanssa? Outoa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Hmm.. suloinen mies... hmm
        Millainenkohan on?
        Valtakynnan ottopoika asemaltaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sitten olit vaan konsteksteja nostamassa esiin ja haukuttavaa etsimässsä.

Konteksti on tuolla ruoan määrällä paksusuolessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuraa toi musavideo.

Kyseinen video antaa minulle voimaa suojella muita ja itseäni käyttämällä FFP2 kuin suojelemaan yhteiskuntaan.
        Kuin sanoin
        ” Minä tuen ihmisiä, se hyödyttää koko yhteiskuntaa. Yksilöllä on merkitystä. En halua parhaimmat ihmisiä kiusataan maanrakoon , en tue ihmisiä jotka hajottavat saadakseen siitä mielihyvää. Sellainen aikakausi saisi olla ohi. Mitkä vaan päästelee mustamaaluksia muutenkin kukaan ei käytä FFP2 googlen bard:kin suosittelee kun kerroin käyttäneeni ja perheeni. Myös rakas ystäväni? Mietippä sitä miksi kaksi tekoälyä näin sanoisi?

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Lienee sinun ongelmasi

• Anonyymi kirjoitti:

Lienee sinun ongelmasi

Ei ollenkaan, nytkin isäntä kokkas meille kanaa. 😊

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis sen jälkeen kun on käynyt ilotalossa?

• Anonyymi

Perunaa, jauhelihakastiketta ja punajuurisalaatti,( siis jos itse osaat sen tehdä.)
      Kaupan punajuurisalaatti jää multa syömättä, silkkaa lisäainetta ja lisäaineen lisuketta, ei mitenkään terveellistä syötävää.

Mieluummin vaikka nippu retiisejä pestynä, kuorineen käyttöön. Retiisin joskus hieman pippurinen maku, sopii perunan ja jauhelihakastikkeen kanssa yhteen.

Mä muuten nostin 10 retiisiä tänään maasta n.2 cm halkaisijaltaan, maistuvat ihan sellaisenaan, vain pestynä. Päivällisellä tarjoan ne siivuina etikkaliemessä, hölskykurkkujen tapaan. Mullakin perunaa ja jauhelihakastiketta, sekä hölskykurkkua ja retiisiä. Jälkkäriksi (Britakakua) marenkia,jäätelöä ja mansikoita!
      trollikka

• Anonyymi

Hirveät määrät safkaa. Yök.

• Anonyymi

Pitäisin todella kummallisena (ja ajattelemattomana) ihmistä, joka erikseen kutsuisi mut syömään, eikä edes kysyisi mitä voin syödä tai onko jotain mitä en voi syödä. Eri juttu jos olen paikalla ja hän laittaa ruokaa ITSELLEEN ja sitten kysyy haluanko minäkin. Tuolloin minulla kuitenkin on oikeus kohteliaasti kieltäytyä, jollen halua syödä.

• Anonyymi

En mitään noista kiitos, mutta syö sä vaan.

• Anonyymi

Molemmat voivat tehdä itselleen mieluista ruokaa. Silloin ei tule riitoja ja kumpikin on tyytyväinen. Toimii hyvin vaikka joka päivä.

• Anonyymi

Juuri noin. Jos ei yhteistä makua ole, niin sitten syödään eri ruokia. Ei mitään ongelmaa. Ihme ruokaskitsoja täällä.

• Anonyymi

Mä voin jopa vähän samaistua Väliksen ja Valtikset ruokaskitsoihin. 🤣

Mun komemukseni on tosin ihan päinvastanen. Ei mennyt niin, että eksälle ei kelvannut yllätysruoka, vaan mä yritin kokata hänelle sellaista mistä hän tykkää. Hänellä meni aina hermo, kun yritin kysyä mitä hän tahtoo syödä ja leipoa ja hemmotella ruoalla ja silleen.

• Anonyymi

Joo, vähän samanlainen kokemus mullakin. En enää koskaan erehdy hemmottelemaan ruoalla jne. Kokkaan mistä ite tykkään ja toinen sit syö joko sitä tai laittaa itelleen sellasta mistä tykkää. Sit jos jossain välissä opin jotain, mistä toinen tykkää, niin joskus voin kokata sitäkin. 🙂

• Ai, mä taas kusisin hunajaa, jos mua hemmoteltaisi ruoalla. Sellasta luxusta harvemmin saa kokea.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ai, mä taas kusisin hunajaa, jos mua hemmoteltaisi ruoalla. Sellasta luxusta harvemmin saa kokea.

No niin minäkin tykkään, jos joku hemmottelee ruoalla ja siksi varmaan tuota yritin tehdä. No eksä tosiaan ei ole tuota sorttia. Hän on ihminen, jolle on yksi lysti, vaikka puputtaisi voileipää loppuikänsä, Häntä vain ja ainoastaan vitutti, kun yritin kysellä mitä hän tahtoo syödä.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin minäkin tykkään, jos joku hemmottelee ruoalla ja siksi varmaan tuota yritin tehdä. No eksä tosiaan ei ole tuota sorttia. Hän on ihminen, jolle on yksi lysti, vaikka puputtaisi voileipää loppuikänsä, Häntä vain ja ainoastaan vitutti, kun yritin kysellä mitä hän tahtoo syödä.

Kuulostaa jokseenkin tuolta kumppaniltani. Hänkin tympääntyy, jos kyselen mitä söisit, toiveita.

Kun itse taas olisin ihan otettu moisesta kysymyksestä, jestas. Miettiikö joku muakin ja mun makunystyröitäni!? 😄❤️

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kuulostaa jokseenkin tuolta kumppaniltani. Hänkin tympääntyy, jos kyselen mitä söisit, toiveita.

Kun itse taas olisin ihan otettu moisesta kysymyksestä, jestas. Miettiikö joku muakin ja mun makunystyröitäni!? 😄❤️

Niin. Mulla itelläni oli silloin ja nykyään vielä enemmän sellainen juttu, että mun ei oikein tee mieli mitään ja olisi jopa helpompaa, jos toinen ehdottaisi. Nykyään alan olla itsekin sellainen kuin eksäni on/oli, yksi lysti, kunhan se täyttää mahan.

• Anonyymi

En ikinä kokannut exälleni, vaan itselle ja lapsille 🤷‍♀️

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

No minäpä kokkasin, tai olisin kokannut, jos olisi kelvannut. Muksuja ei ollut ja itselleni mä en kokkaa juuri koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäpä kokkasin, tai olisin kokannut, jos olisi kelvannut. Muksuja ei ollut ja itselleni mä en kokkaa juuri koskaan.

Mä en laita juuri koskaan itselleni ruokaruokaa. No, ehkä jotain keittoja juureksista. Ne valmistuu itsekseen. Ja jos ei keittoa, voihan ne kasvikset työntää uuniinkin. Nekin valmistuu itsekseen.

En syö edes joka päivä.

Syön enimmäkseen kasviksia ja hedelmiä. Sellaisenaan.
        En siis kokkaile.
        Pilkon.

• Anonyymi

Ällöttää ruoka ja leipomiset. Syöminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Sen takia hän onkin ex

• Anonyymi

Ruskeaa kastiketta ja makkaraa, kuka sellaista syö. Lihoohan se nainen tuollaisesta ruuasta.

• Anonyymi

Minusta keitetyt perunat makkara tai jauhelihakastike sen kanssa on hyvää kotiruokaa. Ja etikkapunajuuri ilman mitään salaattikastikkeita. Söisin maidon ja ruisseka leivän kanssa. Kiitän kutsusta. Ja tulen syömään mielelläni.

• Anonyymi

Aloitushan koski noita "salaatteja", eikä itse ruoka-annosta.

• Anonyymi

Waldorfin salaatti riittää ja tuon kaiken muun voi unohtaa.

• Anonyymi

Kiitti vinkistä! Taidankin tehdä tässä viikolla Waldorfin salaattia; käy hyvin lounaaksi, leipäjuuston kanssa. Ehkä savustettua ahventa, jos broidi niitä tuo, kuten lupasi... Sähköinen savustin mulla on, sen kun nostan pihalle ja savustan mitä haluan.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vinkistä! Taidankin tehdä tässä viikolla Waldorfin salaattia; käy hyvin lounaaksi, leipäjuuston kanssa. Ehkä savustettua ahventa, jos broidi niitä tuo, kuten lupasi... Sähköinen savustin mulla on, sen kun nostan pihalle ja savustan mitä haluan.
        trollikka

Leipöjuusto on yliarvostettua ja ylihinnoiteltua sekä kylmänä että lämmitettynä: KUMIA.

Esim. lakkahillo hyvää. Siinä on maku, koostumus, purutuntuma eli ne kovat kivet. Mutta väri on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leipöjuusto on yliarvostettua ja ylihinnoiteltua sekä kylmänä että lämmitettynä: KUMIA.

Esim. lakkahillo hyvää. Siinä on maku, koostumus, purutuntuma eli ne kovat kivet. Mutta väri on hyvä.

Jessus sentään. Olet tainut syödä ainoastaan kaupassa myytävää pakattua leipäjuustoa!
        Siitä minä olen samaa mieltä; se on kallista ja kumimaista!
        Mäpä pystyn mökillä tekemään itse leipäjuustoa, siellä näet on vanhanaikainen puilla lämmitettävä leivin uuni. Mun äitini ehti opettaa mulle leipäjuuston teon.
        Ja maaseudulla on vielä lypsäviä lehmiä, raakamaito menee myös kaupaksi. Eikä raakamaidosta ole kupattu kermaa erikseen, se on juuri sen rasvaista kuin on!

Ihan erimakuistakin kuin joppi, josta mä uskon tuon leipäjuuston kumimaisuuden johtuvan; en tiedä asiaa, mutt arvelen asian johtuvan siitä. Mä kun teen leipäjuuston, se itkee monta päivää uunista tulonsa jälkeen. Eli siinä on nestettä, vielä kypsennyksenkin jälkeen.

Sun pitäisi saada joskus tuoretta leipäjuustoa syödä, sellaista itkevää, ja hiukan lämmintä. Parempaa kuin ternimaidosta haudutettu uunijuusto ja sitäkin teen itse.
        Tuttavalla ylämaanlehmiä, just vuoden vaihteen jälkeen viimeeksi sain häneltä 3 litraa ternimaitoa, ja meillä syötiin uunijuustoa sekä yks uunipannari! (ternimaitoa ½ l + maitoa 3dl, vehnäjauhoja 5 dl, suolaa, 2rkl sokeria ja 1 tl leivinjauhetta = pannari)
        trollikka

• Anonyymi

Haluaisin syödä ulkona gurmee aterian, joka paiva.😻

• Anonyymi

Mene ovesta ulos. Ota jääkaapista HooKoonBlöö mukaan taskussa, povarissa tai muovikassissa, avaa paketti. Nauti kylmänä. Puraise.

• Anonyymi

Ennalta sovitaan mitä ruokaa ja salaattia nautitaan. Bon Appetit!

- Sheena

• Anonyymi

Jep. Turha kiukutella jälkikäteen, jos ei ole keskustellut etukäteen. Toinen saa myös jättää syömättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Turha kiukutella jälkikäteen, jos ei ole keskustellut etukäteen. Toinen saa myös jättää syömättä.

Voihan sitä tosiaan jättää syömättä, mutta silloin tulee pian kiire lähteä muualle syömään.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä tosiaan jättää syömättä, mutta silloin tulee pian kiire lähteä muualle syömään.

- Sheena

Sehän riippuu pitkälti tilanteesta. Omassa kodissani ainakin on yleensä ruokaa, sen kun vaan syö. Jos taas menee toisen luo kylään, niin voi sitä syödä etukäteenkin. Mahdollisuudet on monet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän riippuu pitkälti tilanteesta. Omassa kodissani ainakin on yleensä ruokaa, sen kun vaan syö. Jos taas menee toisen luo kylään, niin voi sitä syödä etukäteenkin. Mahdollisuudet on monet.

Tilanteesta riippuu toki. Yleensä ruokailu-asiat ystävien/tuttavien kanssa kyllä menee varsin sovitusti. Jos pyydän tai pyydetään kylään tämä tapahtuu yleensä illalla tai viikonloppuna alkuillasta ja tiedossa on, onko tarjolla ruokaa ja mitä ruokaa.

Itselleni on kotona todella vähän varattuna ruokaa arkisin, tai yleensä 😂 Siitä hädin tuskin riittää omaan miniruokavaliooni.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanteesta riippuu toki. Yleensä ruokailu-asiat ystävien/tuttavien kanssa kyllä menee varsin sovitusti. Jos pyydän tai pyydetään kylään tämä tapahtuu yleensä illalla tai viikonloppuna alkuillasta ja tiedossa on, onko tarjolla ruokaa ja mitä ruokaa.

Itselleni on kotona todella vähän varattuna ruokaa arkisin, tai yleensä 😂 Siitä hädin tuskin riittää omaan miniruokavaliooni.

- Sheena

No noinpa. Todellakin ylensä, jos kylään pyydetään, niin on tiedossa mitä ruokaa on tarjolla. Eri juttu, jos ihmiset pölähtävät paikalla kutsumatta, mutta eivätpä omat tuttavani silloin ruokintaa odotakaan.

Kyllä mulla likipitäen aina on parin päivän pöperöt kotona valmiina. Eri juttu, jos on just kauppapäivä. Silloin ei ole kaapissa kuin valo. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No noinpa. Todellakin ylensä, jos kylään pyydetään, niin on tiedossa mitä ruokaa on tarjolla. Eri juttu, jos ihmiset pölähtävät paikalla kutsumatta, mutta eivätpä omat tuttavani silloin ruokintaa odotakaan.

Kyllä mulla likipitäen aina on parin päivän pöperöt kotona valmiina. Eri juttu, jos on just kauppapäivä. Silloin ei ole kaapissa kuin valo. 🙂

Oletko vammainen tai vankilavenkula niin vammaisilla vammaistaloissa ja vankilassa vangeilla on oikeuksii kieltäytyä päivän ruuasta ja vaatii eri ruokaa vai asutko yksin valvottavassa vammaiskodissa jonne ruoka tuodaan tai ruokalaan syömään etkö ylempänä jankuta et sinulla oikeuksii ja oikeuksii kieltäytyä ym ei normaali ihminen noin puhu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vammainen tai vankilavenkula niin vammaisilla vammaistaloissa ja vankilassa vangeilla on oikeuksii kieltäytyä päivän ruuasta ja vaatii eri ruokaa vai asutko yksin valvottavassa vammaiskodissa jonne ruoka tuodaan tai ruokalaan syömään etkö ylempänä jankuta et sinulla oikeuksii ja oikeuksii kieltäytyä ym ei normaali ihminen noin puhu

Jaa, kerro sinä itse mikä olet. Sinähän se aina kiukuttelemaan alat, jos joku haluaisi syödä jotakin muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

- Sheenalle ruoka maistuu

• Anonyymi

Voisiko nainen tehdä salaatin runsukaalista??

• Anonyymi

Aloituksen voi ymmärtää niin kuin on tarkoitettu ja vastata vain. Pilkkaa ja ilkeyttä ketju täynnä.

• Olet kultainen ihminen.🤕 hakattu olo.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet kultainen ihminen.🤕 hakattu olo.

Ihan oma vikasi. Mitäs aloit kiusaamaan toisia ja odotit heidän vain hiljaa alistuvan sun kidutettavaksesi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Keksi jotakin juhlavampaa ! Sitä paitsi niissä kuitenkin on Allergisoivaa ruoka - ainetta niin kastikkeessa jauheliha kastikkeessa jos siihen laittaa jauhekihamaustettq myös nakkikastikeessa on niissä nakeissakin on Allergisoivaa ruoka - ainetta!

Neksippä ihan jotakin muuta jolle en ole almergi ne!

Jauhelihakastike ja nakkikastike eivät ole Juhlavia !

Valmoississa salaateissa Italian salatiissakkn on jota en voi syödä!

Kehitäpöäs jotakin muuta.

• Anonyymi

En tule koskaan olemaan "jonkun miehen luona" ruokailemassa eikä "joku mies" tule koskaan olemaan minun luonani ruokailemassa. "Joku mies" voi ehkä käydä kotonani vaikkapa internetasentajan muodossa, mutta silloinkin tietenkin vain työasioillaan. Minä en harrasta seuranpitoa ihan vaan "jonkun miehen" kanssa.

• Anonyymi

Kyllä se tuoresalaatti on paras.

Vaikka pinaattia, jääsalaattia, paprikaa, punasipulia, tomaattia, kurkkua. Periaatteessa mikä kasvis vain, kunhan kastikkeena on maailman paras kastike: Kewpie Roasted Sesame Dressing! 🤤

• Anonyymi

Tuoresalaatti ei kuulunut nyt vaihtoehtoihin.

1. Palaa alkuun.
        2. Otsikkoon.
        3. Kysymykseen.
        4. Olet pökiö.
        5. Vastaapa uudelleen.

• Anonyymi

Kurkkusalaatti oli raikasta.

• Anonyymi

Kirjoitin ihan selvästi että , kurkkusalaatti o l i s i raikasta mutta jostain syystä si tavu jätettiin julkaisematta.
        Kuka anasti "si" tavun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin ihan selvästi että , kurkkusalaatti o l i s i raikasta mutta jostain syystä si tavu jätettiin julkaisematta.
        Kuka anasti "si" tavun?

Nielaisin. Nielen aina kaiken.

• Anonyymi

Coleslaw on hyvää. Valmiina tai itse tehtynä. Mutta ei sinä puolivalmiina missä on pussiin viipalotu kaali porkkana yms ja majoneesi erikseen. Ne on ihan nahistuneita ne suikaleet.

• Anonyymi

Kurkkusalaattia.

• Anonyymi

Kurkkusalaattia.

• Anonyymi

Omituista kuinka kovasti niin arkinen asia kuin ruoka kuumentaa tunteita. Itse en edes ylipäätään söisi jos ei olisi pakko hengissä pysymisen kannalta. Ja mikä vain salaatti käy, kiitos.

• Anonyymi

Edelliseen kommenttiin viitaten:
      Totta.
      Ruoka on vain välttämättömyys. Ei mitään muuta.

• Anonyymi

Otsikko oli:

Nainen mitä salaattia haluaisit (3 vaihtoehtoa)..

• Anonyymi

Onko tämä "jonkun" mies siis jonkun toisen naisen oma ja hänen luona syödään? Aika erikoinen tilanne...

• Anonyymi

"Nainen mitä salaattia haluaisit"

Salaattia? Sehän on pupujen ruokaa?

No jos kuitenkin salaattia pitäisi syödä, niin voisko siihen ripotella terskajuustoa päälle?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe