mutta jokaisessa työpaikassa on helvetin rasittavia ihmisiä, joiden kanssa joutuu asioimaan. Koen nämä paljon raskaampana kuin itse työn. Aika moni aikuinen on jäänyt jumiin johonkin yläasteen henkiseen mentaliteettiin.
Nautin työnteosta
3
426
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hihhuli. Päivääkään en ole töitä tehnyt enkä tee. En myöskään kyttäile mitään sosiaali etuuksia tai työttömyys korvauksia. Tarvii vaan löytää sopivan rikas vaimo ja näinhän teinkin. Aruballa merenranta hotellilla nytkin aikaani kulutan. Suoraan sanottuna huomasin jo nuorena ettei työnteko ole minua varten. Ei oikein sovi minulle koska vapaus on minulle kaikki kaikessa. Toki tässä rahaa palaa mutta kun se ei merkitse minulle. En nainut vaimoani rahan takia vaan vapauden.
- Anonyymi
Harvassa ovat työntekijät jotka nauttivat työstään, aina mättää palkka, työolosuhteet ja työkuva sekä työajat joten parempi olla jo viiskymppisenä täysin vittuuntuneena työelämään ja vihdoin käyttää aikaansa sellaiseen mitä haluaa eli mökkeillä sekä harrastaa eläkkelle saakka ihan täysillä.
Eläkää ihmiset NYT kun sitä "mutku ja sitku elämää" ei kannata odottaa eikä kääritaskuissa ole taskuja ja elämässä voi tässä iässä käydä jo miten tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756