mutta jokaisessa työpaikassa on helvetin rasittavia ihmisiä, joiden kanssa joutuu asioimaan. Koen nämä paljon raskaampana kuin itse työn. Aika moni aikuinen on jäänyt jumiin johonkin yläasteen henkiseen mentaliteettiin.
Nautin työnteosta
3
438
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hihhuli. Päivääkään en ole töitä tehnyt enkä tee. En myöskään kyttäile mitään sosiaali etuuksia tai työttömyys korvauksia. Tarvii vaan löytää sopivan rikas vaimo ja näinhän teinkin. Aruballa merenranta hotellilla nytkin aikaani kulutan. Suoraan sanottuna huomasin jo nuorena ettei työnteko ole minua varten. Ei oikein sovi minulle koska vapaus on minulle kaikki kaikessa. Toki tässä rahaa palaa mutta kun se ei merkitse minulle. En nainut vaimoani rahan takia vaan vapauden.
- Anonyymi
Harvassa ovat työntekijät jotka nauttivat työstään, aina mättää palkka, työolosuhteet ja työkuva sekä työajat joten parempi olla jo viiskymppisenä täysin vittuuntuneena työelämään ja vihdoin käyttää aikaansa sellaiseen mitä haluaa eli mökkeillä sekä harrastaa eläkkelle saakka ihan täysillä.
Eläkää ihmiset NYT kun sitä "mutku ja sitku elämää" ei kannata odottaa eikä kääritaskuissa ole taskuja ja elämässä voi tässä iässä käydä jo miten tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688