Nautin työnteosta

Anonyymi-ap

mutta jokaisessa työpaikassa on helvetin rasittavia ihmisiä, joiden kanssa joutuu asioimaan. Koen nämä paljon raskaampana kuin itse työn. Aika moni aikuinen on jäänyt jumiin johonkin yläasteen henkiseen mentaliteettiin.

3

444

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hihhuli. Päivääkään en ole töitä tehnyt enkä tee. En myöskään kyttäile mitään sosiaali etuuksia tai työttömyys korvauksia. Tarvii vaan löytää sopivan rikas vaimo ja näinhän teinkin. Aruballa merenranta hotellilla nytkin aikaani kulutan. Suoraan sanottuna huomasin jo nuorena ettei työnteko ole minua varten. Ei oikein sovi minulle koska vapaus on minulle kaikki kaikessa. Toki tässä rahaa palaa mutta kun se ei merkitse minulle. En nainut vaimoani rahan takia vaan vapauden.

• Anonyymi

Harvassa ovat työntekijät jotka nauttivat työstään, aina mättää palkka, työolosuhteet ja työkuva sekä työajat joten parempi olla jo viiskymppisenä täysin vittuuntuneena työelämään ja vihdoin käyttää aikaansa sellaiseen mitä haluaa eli mökkeillä sekä harrastaa eläkkelle saakka ihan täysillä.

Eläkää ihmiset NYT kun sitä "mutku ja sitku elämää" ei kannata odottaa eikä kääritaskuissa ole taskuja ja elämässä voi tässä iässä käydä jo miten tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      121
      766
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe