Täällä usein painotetaan, että tavallinen ihminen juoksee liian hitaasti.
Mikä on seuraus, jos kolmasti viikossa lenkkeilevä juoksee täysillä kaikki lenkit ?
Juoksun nopeus
25
474
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jaksa lenkkiä loppuun
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17936185g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hitaastihan täällä neuvotaan juoksemaan. 7.30/km. Ei saa ahnehtia.
- Anonyymi
Entä jos ei pysty juoksemaan noin lujaa?
- Anonyymi
Kunto nousee.
- Anonyymi
Juoksu väsyttää ja v1tuttaa.
- Anonyymi
Raastolla kun päästelee, tulee raato.
Nylkyllä kun nauttii, tulee potenssia. - Anonyymi
Jos aikoo kilpailla juoksussa, laji on ihan toinen kuin juoksuharrastus hyvinvoinnin vuoksi.
- Anonyymi
Miten olet tuohon mielipiteeseen päätynyt?, nyt kyllä kaipaa perusteluja tuo väite.
- Anonyymi
Niinhän ne never easy ukkelit haastaa. Ovat treenanneet itsensä vammaisiksi eivätkä saavuttaneet koskaan mitään. Toista se on meillä rentoilijoilla. Saavutamme tavoitteemme, juoksu kulkee kilpailuissa omaa ennätysvauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne never easy ukkelit haastaa. Ovat treenanneet itsensä vammaisiksi eivätkä saavuttaneet koskaan mitään. Toista se on meillä rentoilijoilla. Saavutamme tavoitteemme, juoksu kulkee kilpailuissa omaa ennätysvauhtia.
Never easy ukot kovia. Mänevät kovaa ohitse harjoituslenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never easy ukot kovia. Mänevät kovaa ohitse harjoituslenkillä.
Puksuttavat salin matolla 36min kympin jutellen niitä näitä. Kilpailussa puokki menee yli 1.30,,,
- Anonyymi
Juu. Maraton ei ole mitään terveysliikuntaa.
- Anonyymi
Älä juokse täysillä, vaan rennon kovaa maravauhtia. Rentoa.
- Anonyymi
Tee kuten Susi-Kalle teki, kuntoile luonnon omia voimia vastaan. Ja, opehtele sushien syöntiä. Nulukalla olemma aihna suet othaneet.
- Anonyymi
Oikarainen hiihti häirikkösuden hapoille ja otti sen lintuluodikolla. Yhdellä laukauksella.
Aiemmalla viikolla 68 ammattimiestä lippusiimoineen ja helikopteri koitti ottas tuota, vaan susi taisi ollakin kaukopartiotaitoinen.
Missä tuo susi on nyt, ennenhän se oli täytettynä Rukahovin aulassa ?
- Anonyymi
Hapottaa ja vituttaa. Rento juoksu ensiarvoisen tärkeätä.
- Anonyymi
Kannattaa juosta hitaasti. Peruskunto paranee, ja sitten voi juosta nopeammin.
- Anonyymi
Juu. Aina vaan hitaasti. Hölkyn kölkyn. Vähitellen se hidas nopeus paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Aina vaan hitaasti. Hölkyn kölkyn. Vähitellen se hidas nopeus paranee.
Hias nopeus parantaa kestävyyttä parhaiten. Rehkimällä tulee ylirasitus.
- Anonyymi
En pidä enää ollenkaan vauhtia. Tuli ressi ja ylirasitus. Pelkkää hiasta hölkkää.
- Anonyymi
Hidas hölkkä on rentoa. Ei pidä rehkiä liikoja.
- Anonyymi
Juu. Ei pidä ahnehtia. Pelkkää hidasta hölkkää, ja kerran viikossa 4x4min vetoja. Eikä niitäkään ylikovaa.
- Anonyymi
Suurin osa juoksee lenkkinsä liian kovaa. Ei pidä ahnehtia. Peruskunto paranee hitaasti hölkkäämällä. Toki välillä pitää juosta kovaakin.
- Anonyymi
Siitä Rukahovin sudesta lähti karvaa irti, taisivat viedä sen kaatopaikalle.
Hurjimmat jutut kertoo, että 1999 siitä tehtiin susiturkki Mika Myllälälle. No, eppäillä soppii, vain mikä on tottuus, sen järkikin kertoo. - Anonyymi
Ei pidä ahnehtia. Kevyt hölkkä parasta. Pk-lenkki sykkeellä 120 ja kisat 180.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391