Miten BBC saa näkyviin.

Anonyymi-ap

Näkyykö teillä BBC ja paljonko se teille maksaa. Koitin kattella, mutta mikään operaattori ei sitä tv sovelluksissa tarjoa. Ainoo on Elisa, DNA, telia jotka näyttäisi, mutta ainoastaan kaapeli tv verkossa. Eli ainoo vaihtoehto on sitten lautanen. Eli jostain oon kuullut että noin 120 cm halkaisijalla primefocus antennilla tämän saa näkyviin. On kuitenkin sen verran kalliimpi antenni, että haluauisin olla varma, että se tolla varmasti sitten näkyy. Aikaisemmin BBC tarjosi kanavan netin kautta pientä maksua vastaan, mutta toi meni kiinni jo ennen Brexitiä.

19

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä parhain tapa olisi soittaa suotaan Englantiin BBC-pääjohtajalle: miten näen inyternetistä teidän lähetyksiä, terveisin olen suomesta.

    • Pääset lukemaan BBC:n uutisia niiden kotisivuilta, mutta sieltä ei pääse katsomaan itse kanavaa ja ohjelmia.
      https://www.bbc.com/

      Mitä olisit halunnut katsoa sieltä?

      • Anonyymi

        Sponge Bobia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sponge Bobia.

        Niitä lastenohjelmia/ piirrettyjä voit katsoa juutuubista, et sinä siihen BBC:tä tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sponge Bobia.

        To 20.07.2023 klo 08.35, Suistamo tulee Paavo Pesusieni


      • Xena-183 kirjoitti:

        To 20.07.2023 klo 08.35, Suistamo tulee Paavo Pesusieni

        Kiitti tiedosta. Toivottavasti kaikki Paavo Pesusieni - fanit näkevät myös tuon viestin. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitti tiedosta. Toivottavasti kaikki Paavo Pesusieni - fanit näkevät myös tuon viestin. 😃

        Ihme Suistamo.. Mikä se edes on?
        Subilta, piti tuossa lukea 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihme Suistamo.. Mikä se edes on?
        Subilta, piti tuossa lukea 🤣

        No, vähän kanssa mietin. Mikä ihme se on? Kiva autocorrect. 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        No, vähän kanssa mietin. Mikä ihme se on? Kiva autocorrect. 🤣

        Näkyy olevan kunta luovutetussa Karjalassa, kun googletin... Mistähän tuo autocorrect oikein kehittää nuo ehdotuksensa? 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Näkyy olevan kunta luovutetussa Karjalassa, kun googletin... Mistähän tuo autocorrect oikein kehittää nuo ehdotuksensa? 🤔

        Itse laitoin kännykästä autocorrektin kokonaan pois, kun se sotki kaikki tekstit. Siitä oli enemmän haittaa kuin hyötyä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Itse laitoin kännykästä autocorrektin kokonaan pois, kun se sotki kaikki tekstit. Siitä oli enemmän haittaa kuin hyötyä.

        Täytyypä harkita tuota itsekin 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Näkyy olevan kunta luovutetussa Karjalassa, kun googletin... Mistähän tuo autocorrect oikein kehittää nuo ehdotuksensa? 🤔

        Mitään luovutettua maata ei ole vaan varastettua amen. Jeesus tietää.


    • Tota sillon kun mä olin lapsena Lontoossa ja Thatcher vallassa. Niin Lontoossa näky neljä tv kanavaa. En muista moniko niistä kuulu BBC lle, mutta se mikä mulle jäi mieleen, niin kun suomessa oli vaan ykkönen ja kakkonen ja lähetykset alkoi siinä neljän viiden aikoihin iltapäivällä. Niin Lontoossa ohjelmaa oli aamusta iltaan. Sitten kun muutin omaan asuntoon. (siis suomessa) Niin oli kaapeli tv, josta tuli BBC world, DW ja TV5. Hetken aikaa mulla oli paikallisen puhelin yhtiön, ei voi sanoo digiboxi mutta vastaava analoginen, jolla näky BBC prime, jossa oli ihan mielenkiintoisia ohjelmia, mm entisöintiä. Ym. Mutta mä lopetin sen tilauksen kun toi puhelinyhtiö otti maksua sellasistakin kanavista mitä lautasella näki ilmaseksi, kuten RAI uno.

    • Anonyymi

      ei kannata asentaa voi olla virus ja tulee maksuja.... hmmm... free internet tv

      http://www.freeintertv.com/

      • Anonyymi

        Onko pakko laittaa arabimiehet maalaan seiniä nehän on pelkkää HARMAAAAATA RUMAA HARMAATA VOI HERRA JEESUS SENTÄÄN MIKÄ HARMAUS KUN LUOJA ON LUONUT VÄRIT MEILLE JA LUONTOON. OTA KUULE HARMAA SEINÄ HARMAA LATTIA HARMAA KATTO HARMAA MUKI HARMAA AUTO HARMAA PEITTO HARMAAT VERHOT HARMAAT HOUSUT HARMAA HARMAA HARMAA HARMAA HARMAA


    • Anonyymi

      Yle Mondolta voi ainakin kuunnella BBC:n radiolähetyksiä.

      • Anonyymi

        Ai jos menee YouTubeen ja kirjoittaa BBC news


    • Kattelin just Deuzche Wellee, kun se näkyy äly tvstä netin kautta. Kyllä on komeet maisemat saksassa. Sinne mä haluisin, vaikka se englanti on mun suosikki ollutkin. Mutta se on sen Brexitin myötä liukunu sinne keskelle atlanttia, niin saa mun puolesta sitten mennä, kun saa passejakin puolituntia leimailla että sinne pääsee. Sitä mä en ymmärrä miks engelsmannit skotitkin sinne veti, vaikka he ois halunnu pysyä euroopassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe