Olen siitä satavarma. Ehkä kelpaisin monellekkin. Eri asia on, löydänkö sellaisia.
Minä kyllä kelpaan jollekkin
23
219
Vastaukset
Monikin kelpaa, vaikkei itse uskoiskaan kelpaavansa. Aina kelpaamistaan ei koskaan saa edes tietää, kun ihmiset vaikenee koskaan kertomatta, sinä kelpaat.
- Anonyymi
Yks vaan sanoo mua trolliks ja väittää, etten kelpaa kellekään.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako muita kuunnella, varsinkaan silloin kun he kiusaavat tai härnäävät? Piut paut mokomille.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Kannattaako muita kuunnella, varsinkaan silloin kun he kiusaavat tai härnäävät? Piut paut mokomille.
Niin kai.
Anonyymi kirjoitti:
On minullekin nuorena sanottu, etten kelpaa kellekkään. Olen ruma ja omituinen, miksi kukaan tykkäis munlaisesta.
Vaan vitut heidän mielipiteistään. 🙂- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
On minullekin nuorena sanottu, etten kelpaa kellekkään. Olen ruma ja omituinen, miksi kukaan tykkäis munlaisesta.
Vaan vitut heidän mielipiteistään. 🙂Sulla sitten on ollu suhde vai onko edelleen?
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Eihän hän edes tiedä, kuka olen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai.
Usko pois, ei kannata kuunnella kiusaajia ja ilkeilijöitä. Kuuntele mielummin niitä joilla on jotain rakentavaa sanottavaa. Jotain mistä on hyötyäkin.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Usko pois, ei kannata kuunnella kiusaajia ja ilkeilijöitä. Kuuntele mielummin niitä joilla on jotain rakentavaa sanottavaa. Jotain mistä on hyötyäkin.
Kuten vanhoja ja uusiakin ystäviä.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sitten on ollu suhde vai onko edelleen?
Edelleen joo olen avoliitossa, alkaen vuodesta 2010.
Ja edellisen kanssa olin 7 vuotta yhdessä, joista 4 vuotta avioliitossa.
Sitä edellisen kanssa myös 7 vuotta yhdessä, on/off.
Muut aiemmat on 3kk-1 vuoden pikaromansseja.Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän edes tiedä, kuka olen.
Sitäkin suuremmalla syyllä voit haistattaa pitkät hölisijälle.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Sitäkin suuremmalla syyllä voit haistattaa pitkät hölisijälle.
Vanha kettu jazulikin menee trollin halpaan =D
Anonyymi kirjoitti:
Vanha kettu jazulikin menee trollin halpaan =D
Millä perusteella? Silläkö, että kerron mielipiteeni kiusaamisesta, olkoon se totta tai ei. Siis se kiusaaminen. Se on silti typerää.
Juu, mäkin oon aatellu, että kyllä mä kelpaan jonnekin. Niin kuin me kaikki kelvataan, ainakin loppu sijoitukseen.
- Anonyymi
Et kelpaa yhtään kenellekään koska roikut suolisivuilla vakkuutellen itsellesi että kelpaat etkä lähde ottamaan irl selvää kelpaatko? Mene! Koe! Näe! Elä!
- Anonyymi
Niin aion tehdä.
Jos kelpaa, jos ei kelpaa
Aina sitä kelpaa jollekin. Eri asia kelpaako se joku sitten minulle. :)
- Anonyymi
Ei sinulle kaikki kelpaa,kun ei minullekaan.😊
- Anonyymi
N ei tykkää:)))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun284463- 663147
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813091Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3052534- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo111318- 451255
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261177