Nainen kumpaa tottelet mieluimmin

Anonyymi-ap

Miestä vai naista eli kumman käskyjä tottelet mieluimmin vapaa ajallasi kotona harrastuksissa niin nyt ei työpaikalla pomosta kyse eli vapaa ajalla kotona harrastuksista kyse eli kumman haluaisit mieluimmin ns pomoksesi valmentajaksesi neuvonantajaksesi ja kumman kanssa pystyt paremmin vaikuttamaan ja kumpi on lempeämpi ns pomoja kumpaa on loppu peleissä kivempi totella

23

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyse ei ole mistään alistamisesta

    • Heh, en kumpaakaan. Mä inhoan komentelua ja komentelijoita, mun kanssani saa heti sukset ristiin, jos alkaa pomottaa ja kiekumaan. En varmasti tottele mitään puhetta sen kälkeen, vaikka rääkyisi päänsä halki.

      Mun kanssa pärjää puhumalla ja neuvottelemalla, ei komentelemalla ja huutamalla. Piste.

      • Anonyymi

        Miestä vai naista kumpi mieluisampi pomo tai valmentaja eli ns käskijä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miestä vai naista kumpi mieluisampi pomo tai valmentaja eli ns käskijä

        Esimiehenä se jolla päässä on järkeä ja osaa hommansa sekä omaa inhimillisyyttäkin. Ymmärtää ettei työ ole koko ihmisen elämä, vaan osa sitä.

        Kiljukaulat esimiehet on yhtä inhottuja, kun nekin jotka ei uskalla puuttua mihinkään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Esimiehenä se jolla päässä on järkeä ja osaa hommansa sekä omaa inhimillisyyttäkin. Ymmärtää ettei työ ole koko ihmisen elämä, vaan osa sitä.

        Kiljukaulat esimiehet on yhtä inhottuja, kun nekin jotka ei uskalla puuttua mihinkään.

        Ei nyt työpaikan pomoa vaan vapaa ajan pomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt työpaikan pomoa vaan vapaa ajan pomo

        Ei mulla ole pomoja työn ulkopuolella. Olen itse itseni pomo ja muut on yhteistyökumppaneita, jos heistä yhteistyöhön on. Jos ei ole, en vaivaudu edes yrittämään yhteistyötä.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei mulla ole pomoja työn ulkopuolella. Olen itse itseni pomo ja muut on yhteistyökumppaneita, jos heistä yhteistyöhön on. Jos ei ole, en vaivaudu edes yrittämään yhteistyötä.

        Mä pärjään kyllä aina ilman yhteistyötäkin jotenkin, muista en aina tiiä pärjääkö. Joten useinmiten se on sen hanttiin laittavan päänsärky, jos onnistuu möhlimään kanssani, ei mun. En välttis tartte apujoukkoja arkeeni missään kohtaa.


    • Anonyymi

      Miestä tottelen,jos sellanen sattuu olemaan,mutta vain tiettyyn rajaan asti.Tarpeetonta alistamista ja sairaaloista mustasukkasuutta en siedä.Terv.Nainen

      • Anonyymi

        Ei kyse alistamisesta


    • Reagoin hyvin huonosti käskyttämiseen ja määräilyyn.
      Haluan taitavan pomon, joka kykenee näkemään asiat laaja-alaisesti ja osaa kommunikoida hyvin, Hänellä on enemmän tietotaitoa ja komeusta kuin minulla.
      Luotettava henkilö, joka osaa sanoittaa suunnitelmansa ja visionsa lyhyesti ja ytimekkäästi, on aitoa pomoainesta. Tällainen henkilö osaa myös kuunnella ja ottaa vastaan ehdotuksia, sekä antaa tilaa muiden mielipiteille.

      En oikein tule toimeen päällepäsmäreiden ja kyykyttäjien kanssa.

      • Anonyymi

        Entä tilanne miespomo sanotaan mökillä lämmitetään sauna eli hän lämmittää saunan ja kantaa vedet ja käskee sinä huolehdit pyyhkeet ja katsot onko saippuat ja pomo huolehtii saunajuomat ja jopa kiuasmakkaraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tilanne miespomo sanotaan mökillä lämmitetään sauna eli hän lämmittää saunan ja kantaa vedet ja käskee sinä huolehdit pyyhkeet ja katsot onko saippuat ja pomo huolehtii saunajuomat ja jopa kiuasmakkaraa

        Eli pomo tekee itsekkin eikä halua sinua prissauttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä tilanne miespomo sanotaan mökillä lämmitetään sauna eli hän lämmittää saunan ja kantaa vedet ja käskee sinä huolehdit pyyhkeet ja katsot onko saippuat ja pomo huolehtii saunajuomat ja jopa kiuasmakkaraa

        Me naiset järjestetään ihan itse saunaillat ja eväät. Ollaan aika tehokkaita. Ei siihen miespomoa tarvita.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Me naiset järjestetään ihan itse saunaillat ja eväät. Ollaan aika tehokkaita. Ei siihen miespomoa tarvita.

        Eli naispomo olis kivempi kuiteskin no kenes naisen kanssa menet saunaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli naispomo olis kivempi kuiteskin no kenes naisen kanssa menet saunaan

        Miksi jankkaat? Kerroin tuolla aikaisemin hyvän pomon kriteerit (nainen, tai mies).
        Saunailta on vain naisille, oli ne sitten pomoja, tai työkavereita. Piste!

        Et ilmeisesti saanut tästä viestiketjusta sellaista vastausta kuin toivoit. Sinun täytyy vaan tyytyä tähän. 😆


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Miksi jankkaat? Kerroin tuolla aikaisemin hyvän pomon kriteerit (nainen, tai mies).
        Saunailta on vain naisille, oli ne sitten pomoja, tai työkavereita. Piste!

        Et ilmeisesti saanut tästä viestiketjusta sellaista vastausta kuin toivoit. Sinun täytyy vaan tyytyä tähän. 😆

        Välis on tyhmä kuin saapas.


    • Toimivissa ihmissuhteissa, oli se sitten parisuhde, ystävyys tai aikuisen ja vanhemman suhde, ei määräillä ja pomoteta! Vain lapsia määräillään ja silloinkin vain kasvatuksellisista syistä ja vain tarpeeseen.

      Hyvä esimies ei myöskään määrää tai mikromanageroi. Ainakin omassa ammatissa on vapaus valita miten ja missä järjestyksessä teen mitäkin ja miten yksityiskohdat hoidan. Pomon rooli on luoda suurempi visio, suuren linjan tavoitteet ja kertoa eri asioiden prioriteetit.

    • Tuosta tuli mieleeni, että exälläni oli kunnia-asia olla tekemättä niin kuin sanoin.
      Kerran sanoin, että kiinalainen lakkamaljakko ei kestä kostealla pyyhkimistä ja muutaman viikon päästä huomasin, että se oli muuttunut harmahtavaksi. Oli sitten pessyt sen tiskialtaassa kuumalla vedellä, sillä tarkoitus oli todistaa että olen väärässä.
      Ei ollut ainut pilattu esine.

    • Anonyymi

      Jos kukaan yrittää tulla käskyttämään mua vapaa-ajalla, kokee äkillisen verenvuodon nenästä.

    • Anonyymi

      En mä tottele kenenkään käskyjä. Pyynnöt toimivat paremmin.

    • Anonyymi

      Naisen kanssa yhteistyö on ollut kaikkein parasta, joustavinta ja innostavinta, mutta hän ei ollut pomo. Olimme yhtä kiinnostuneita samasta molemmat ja kaikki oli niin helkutin mutkatonta, molempien tiedot oli yhtä painavia ja molempien hyödynnettävissä.

      Miehet no juu.. harvoimmin kykenevät niin helkutin hyvään ja saumattoman yhteistyöhön muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Heistäkin vaivannut ajoittainen ajattelemattomuus, sellainen miehinen itsevalta.

    • Ei vapaa-ajalla ketään pomoteta tai määräillä sellaista yrittää oikeastaan vain narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit tai muuten vialliset ihmiset. Normaalit ihmiset jotka käytöstavat omaavat osaavat pyytää tekemään jotain eivätkä yritä määrätä tai pomottaa ketään.🙂

    • Margaret Thatcherkin sanoi briteille, että nyt kaikki töihin. Ja niinhän ne meni. Että ihan samat sanat teille. Suomi ei laiskottelemalla nouse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe