Yrittäjänä

pimeesti...

Yks kaveri ryhtyi tekee keikkatyötä, mietin vaan sitä kun se tekee pimeesti hommia, et alkaako verottaja kyselee jossain vaihees kun ei näy verotiedoissa tuloja ollenkaan? Miten sen sit selittää...? Elää säästöillä, joku muu maksaa tms. Ei taida olla helppoo toi pimee työntekokaan!

4

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnhakija

      Eipä taida kyseinen henkilö pajon nokkaansa pidemmlle katsoa. Täysin typerää. Voihan olla että hänellä on ulosmitattavaa ja on sitten päättänyt että verokirjalle en tee jottei voida ulosmitata mitään.Velathan vanhenevat 10:ssä vuodessa. Ei se verottaja ihan heti ihmettele.Toivottavasti osaa säästää rahaa eläkkeet kun jäävät moisella melko pieniksi.

      • ere

        Kaikki yrittäjät tekee osan töistään pimeänä.

        Vai mitä parturit,autonkorjaajat,pienkonekorjaajat,laatoittajat,muurarit jne.


      • päin
        ere kirjoitti:

        Kaikki yrittäjät tekee osan töistään pimeänä.

        Vai mitä parturit,autonkorjaajat,pienkonekorjaajat,laatoittajat,muurarit jne.

        olet varmasti oikeassa monien suhteen.

        Harvoin saa parturista kuittia.

        Ja kun olen käyny joskus kyselemässä töitä pikkufirmoista monissa on kyselty, että teekkö pimeenä?


      • tj_jaana
        päin kirjoitti:

        olet varmasti oikeassa monien suhteen.

        Harvoin saa parturista kuittia.

        Ja kun olen käyny joskus kyselemässä töitä pikkufirmoista monissa on kyselty, että teekkö pimeenä?

        voin mä tehdäkin, mutta mieluummin valoisassa. On työn jälki vähän parempi kuin pimeessä tehty..

        heheheh .. olinpas taas hirmu hauska.

        mutt vakavasti puhuttuna, olet ihan oikeessa. Fakta taitaa olla se, että ei työnantajat halua rueta maksamaan vakuutusmaksuja ja ennakkoveroja. Jos vielä pystyy maksamaan alle minimipalkan niin sitten he ovat tyytyväisiä.

        sairasta mutta totta. Rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy.

        Ite teen kahta hommaa tällä hetkellä. Toinen on "ihan oikea" työ, josta palkkaa ei tule niin paljon että sais vielä ruokaakin sen jälkeen. Sitten pyöritän omaa hyvin pientä firmaa, josta en voi nostaa palkkaa, koska silloin firman tili menisi miinukselle. Nyt entin kolmatta työtä että sais edes ruokaa pöytään laskujen jälkeen. Vakituista kunnon kuukausiliksalla olevaa työtä olen melkein vuoden katellut, mutta eipä nuita näytä paljon olevan näillä korkeuksilla, johon minä olisin hyvä. Aina tulee pahoittelu kirje takaisin..

        Ottaiskohan kukaan täällä pimeetä työvoimaa voipaketin suuruisella tuntilikalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe