Oletko tehnyt mitä piti? Eli oikaissut valheesi?
Miltä tuntuu kun olet suurimmanosan elämästäsi antanut muiden uskoa sinun tekemään valheeseen?
Miltä tuntuu
17
271
Vastaukset
Huudat tuuleen?
- Anonyymi
En se on täällä.
- Anonyymi
Mihin ihmeen valheeseen?
- Anonyymi
Tiedän kuka rande on ja hän teki mulle pahaa monia vuosia sitten valheellaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kuka rande on ja hän teki mulle pahaa monia vuosia sitten valheellaan.
Kovinpa on taas kryptistä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
PALSTADRAAMAA!
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Hän tietää itse virheensä se että minä haukuin ja löin häntä ei oikeuttanut valehtemaan minusta asioita. Miltä uskot tuntuneen kun yhden miehen kokeneesta tytöstä sanotaan niin.Te nolasitte minut oliko hauskaa nuortenillassa?
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää itse virheensä se että minä haukuin ja löin häntä ei oikeuttanut valehtemaan minusta asioita. Miltä uskot tuntuneen kun yhden miehen kokeneesta tytöstä sanotaan niin.Te nolasitte minut oliko hauskaa nuortenillassa?
Minä en ole nolannut ketään, sillä en ole koskaan kirjoittanut miehen logiikassa. Te olette minulle ihan uusia tuttavuuksia.
Mutta siis toinen löi ja toinen haukkui toista. Kuulostaa tasapeliltä. Ainakin jossain määrin. Tosin suhteen ruotiminen palstalla on todella mautonta, joten olen kai jossain määrin enemmän sinun puolellasi tässä asiassa. Tietämättä asiasta sen enempää...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että olet lähelle 50-kymppistä ja muistelet jotain nuorten illassa tapahtunutta sanomista? Katkeruus pilaa oman elämäsi?
Lyöminen ja haukkuminen ei ole koskaan ole oikein. Kummallakin olisi anteeksipyydettävää? - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Minä en ole nolannut ketään, sillä en ole koskaan kirjoittanut miehen logiikassa. Te olette minulle ihan uusia tuttavuuksia.
Mutta siis toinen löi ja toinen haukkui toista. Kuulostaa tasapeliltä. Ainakin jossain määrin. Tosin suhteen ruotiminen palstalla on todella mautonta, joten olen kai jossain määrin enemmän sinun puolellasi tässä asiassa. Tietämättä asiasta sen enempää...Ovatko pulleat kaveripojat kuuluisia oikeudenmukaisuudestaan?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mutta siis toinen löi ja toinen haukkui toista. Kuulostaa tasapeliltä. Ainakin jossain määrin. Tosin suhteen ruotiminen palstalla on todella mautonta, joten olen kai jossain määrin enemmän sinun puolellasi tässä asiassa. Tietämättä asiasta sen enempää...Ei mutta rande on aloitus on randelle. Ei ole tasapeli hän valehteli minusta asioita yhteisille ystävillemme ja varmaan tänä päivänäkin vielä uskovat hänen valheisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että olet lähelle 50-kymppistä ja muistelet jotain nuorten illassa tapahtunutta sanomista? Katkeruus pilaa oman elämäsi?
Lyöminen ja haukkuminen ei ole koskaan ole oikein. Kummallakin olisi anteeksipyydettävää?Katkeruus ei ole pilannut mutta hän pilasi nuoruuden elämästäni asioita. Pyysin häneltä silloin jo anteeksi. En tarvitse hänen anteeksipyyntöään oikaiskoot valheensa
kaikille niille jotka muortenillassa olivat. Anonyymi kirjoitti:
Katkeruus ei ole pilannut mutta hän pilasi nuoruuden elämästäni asioita. Pyysin häneltä silloin jo anteeksi. En tarvitse hänen anteeksipyyntöään oikaiskoot valheensa
kaikille niille jotka muortenillassa olivat.Mikä ihmeen nuortenilta :D
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko pulleat kaveripojat kuuluisia oikeudenmukaisuudestaan?
Totta helvetissä. Aina pitää olla oikeudenmukainen. Vaikka kyseessä olisikin joku sekopäämuija.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Totta helvetissä. Aina pitää olla oikeudenmukainen. Vaikka kyseessä olisikin joku sekopäämuija.
On minulla oikeus olla hieman katkerakin koska pilasi minun ja A miehen R naisen ystävyyden. Olisimme hyviä ystäviä vielä tänäkin päivänä ilman hänen valheitaan.
- Anonyymi
Pyllykuvat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042