Mulla on pitkät, ruskeet ja laineikkaat hiukset. Mulle ei sovi mikään kampaus, koska silmälasit, enkä mä sen takia ikinä pidä hiuksia kiinni. Mä en tykkää mun hiuksista, koska mikään ei näytä hyvältä. Mä oon miettiny että jos leikkais hiukset lyhyeksi, mutta en tiedä sopisko sekään mulle koska pyöreet kasvot. Ja se on aika iso muutos jos leikkaa näin pitkät hiukset ihan lyhyeksi. Lyhyellä mä en tarkota mitään pikkutyttöjen polkkatukkaa vaan jotain tän tyylistä https://pin.it/785iMtf (toivottavasti linkki toimii)
Mä en tiedä uskallanko, koska oon kasvattanu näitä hiuksia tosi pitkään, ja pelkään että alan katua heti. Toisaalta hiukset kasvaa takasin mutta silti. Mä en myöskään tiedä että miten eri lailla tommosia hiuksia pitää hoitaa. Toi on silleen aikalailla ainut hiustyyli mikä miellyttää mun silmää.
Onko jollain jotain vinkkejä että mitkä kampaukset sopit silmälasien kanssa, miten sais rohkeutta leikata hiukset ja niin edelleen. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
Hiuskriisi! Mikään kampaus ei sovi?
Anonyymi-ap
0
543
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942493Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422274Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132078- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 182872
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703