Mulla on pitkät, ruskeet ja laineikkaat hiukset. Mulle ei sovi mikään kampaus, koska silmälasit, enkä mä sen takia ikinä pidä hiuksia kiinni. Mä en tykkää mun hiuksista, koska mikään ei näytä hyvältä. Mä oon miettiny että jos leikkais hiukset lyhyeksi, mutta en tiedä sopisko sekään mulle koska pyöreet kasvot. Ja se on aika iso muutos jos leikkaa näin pitkät hiukset ihan lyhyeksi. Lyhyellä mä en tarkota mitään pikkutyttöjen polkkatukkaa vaan jotain tän tyylistä https://pin.it/785iMtf (toivottavasti linkki toimii)
Mä en tiedä uskallanko, koska oon kasvattanu näitä hiuksia tosi pitkään, ja pelkään että alan katua heti. Toisaalta hiukset kasvaa takasin mutta silti. Mä en myöskään tiedä että miten eri lailla tommosia hiuksia pitää hoitaa. Toi on silleen aikalailla ainut hiustyyli mikä miellyttää mun silmää.
Onko jollain jotain vinkkejä että mitkä kampaukset sopit silmälasien kanssa, miten sais rohkeutta leikata hiukset ja niin edelleen. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
Hiuskriisi! Mikään kampaus ei sovi?
Anonyymi-ap
1
418
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17943281Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200