Hylätkää sinkut palsta

Anonyymi-ap

Muuta mahdollisuutta ei ole jos haluaa parisuhteen löytää.

64

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hylätkää raittius aatteenne. Muuta mahdollisuutta ei ole jos haluatte naisiin tutustua.

T: viinamies

• Anonyymi

Nykyaikana kaikki pettää ja eroaa. Tulee vaan paha mieli. Yksin on parempi.

• Anonyymi

Viime aikoina olen ollut aika vähän sinkut palstalla.

• Hylätkää parisuhde ja tulkaa sinkut palstalle..

Tai no, itse kullekin sitä mitä haluaa.

• Joo ei tämä yhtään huono palsta ole. 🤩

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Joo ei tämä yhtään huono palsta ole. 🤩

Sinusta tuli nopeasti aito turinatiimiläinen.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Joo ei tämä yhtään huono palsta ole. 🤩

Joo. Tällä on puolensa ja puolensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta tuli nopeasti aito turinatiimiläinen.

No juu, minäkin aika pitkään temmelsi ilman rekkautumista.

Ainakin minusta olisi kovin mukava, kun te muutkin anonyymit juttelisitte meidän rekattujen kanssa. Tai jopa ihan rekisteröityisitte.🙂 kaikki saa jutella kaikille.

• Haaveilija39 kirjoitti:

No juu, minäkin aika pitkään temmelsi ilman rekkautumista.

Ainakin minusta olisi kovin mukava, kun te muutkin anonyymit juttelisitte meidän rekattujen kanssa. Tai jopa ihan rekisteröityisitte.🙂 kaikki saa jutella kaikille.

Juu mitä enemmän porukkaa ja kaikenlaisia erilaisia ihmisiä sen mukavampaa. Omasta mielestä ainakin esimerkiksi sun rekkautuminen oli kovin mukavaa ja oot ollut tosi hauska ja kiva lisäys palstalle ja on ollut mukavaa oppia sua hieman tuntemaan.😊.

Ei siis anonyymeissä sinänsä mitään yhtään sen huonompaa on mutta heihin vaan on tosiaan vaikeampaa luoda samanlaista yhteyttä kun ei oikeen koskaan tiedä kenen kanssa juttelee ja onko jo aiemmin jutellut juuri hänen kanssaan. Toki jotkut tunnistaakin kirjoitustyylistä ja jutuista mutta ite oon siinä ainakin tosi huono.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu mitä enemmän porukkaa ja kaikenlaisia erilaisia ihmisiä sen mukavampaa. Omasta mielestä ainakin esimerkiksi sun rekkautuminen oli kovin mukavaa ja oot ollut tosi hauska ja kiva lisäys palstalle ja on ollut mukavaa oppia sua hieman tuntemaan.😊.

Ei siis anonyymeissä sinänsä mitään yhtään sen huonompaa on mutta heihin vaan on tosiaan vaikeampaa luoda samanlaista yhteyttä kun ei oikeen koskaan tiedä kenen kanssa juttelee ja onko jo aiemmin jutellut juuri hänen kanssaan. Toki jotkut tunnistaakin kirjoitustyylistä ja jutuista mutta ite oon siinä ainakin tosi huono.🙂.

Siis huonompaa ole.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Helpompi jotenkin, siis ainakin itselleni, kun edes vähän tietää siitä keskustelijasta.🙂. Joo meitä naisia, ehkä harvemmin saa mihinkään alapäähuumori juttuihin.😁 mutta, kun itse pidän siitä, niin saatan ihan hauskaakin seuraa olla.

Sinäkin käyttäydyt hyvin, niin mielellän niiden kanssa vaihtaa muutaman sanan.🙂

Juu no Trollikan ja väliksen tunnistan toisinaan kirjoitustyylistä.. Muita nyt en vielä oikein..

• Itse taas hylkäisin palstan, jos olisin sinkku. Ei ehtis olla kotona kuten nyt.

• Aiempaa kokemusta asiasta, yhymmm??? 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Aiempaa kokemusta asiasta, yhymmm??? 🤣

Ei oo, kun en ole ehtinyt olla sinkku koko palstailuhistoriani ajan. Mutta muuten kyllä, sinkkuna olin aina töissä tai liikuntaa harrastamassa. Ei ehtiny olla kotona. Eikä viittiny.

• Huitale kirjoitti:

Ei oo, kun en ole ehtinyt olla sinkku koko palstailuhistoriani ajan. Mutta muuten kyllä, sinkkuna olin aina töissä tai liikuntaa harrastamassa. Ei ehtiny olla kotona. Eikä viittiny.

Niin nytkin kävis, vaikka on nettikin. Olisin töissä tai liikunnan parissa omilla vapaillani.

• Huitale kirjoitti:

Niin nytkin kävis, vaikka on nettikin. Olisin töissä tai liikunnan parissa omilla vapaillani.

Asuisin kuiteskin jossain epämukavassa kanakopissa kaupungilla enkä viihtys kotona. Eri asia rivari, missä pihaa. Saattaisin viihtyä pihalla kesät. Talvet töissä ja liikkumassa. 🤣

• Huitale kirjoitti:

Asuisin kuiteskin jossain epämukavassa kanakopissa kaupungilla enkä viihtys kotona. Eri asia rivari, missä pihaa. Saattaisin viihtyä pihalla kesät. Talvet töissä ja liikkumassa. 🤣

Mä luulen, ettet enää suostuisi mihinkään pikkukopperoon tunkkaisessa kerrostalossa, vaan todellakin etsisit kämpän jossa on pihaa ja johon rahat riittävät. Se ei tosin vaikuta palstailuun, sitä joko sattuu olemaan tai sitten ei, ei voi tietää ennalta.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mä luulen, ettet enää suostuisi mihinkään pikkukopperoon tunkkaisessa kerrostalossa, vaan todellakin etsisit kämpän jossa on pihaa ja johon rahat riittävät. Se ei tosin vaikuta palstailuun, sitä joko sattuu olemaan tai sitten ei, ei voi tietää ennalta.

Muutetaan Tammisaareen.

T. Murri

Onhan täällä rivareita, pienen kompaktin kämpän mä valkkaisin kuitenkin. Mutta se oma piha on mulle tosi tärkeää asunnossa. Parveke ei riitä.

Ja olis töitä paiskittava tiukkaan tahtiin. Moni asia muuttuis niin, että ei olis aikaa kuten nyt on.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Mikset käy töissä ja harrastele töiden jälkeen

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset käy töissä ja harrastele töiden jälkeen

Koulut on kesän kiinni, mun lapset lomalla. Kun koulut alkaa, alkaa mun työtkin. Olen kesälomalla. Jonkun on oltava, kun lapsetkin on.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Koulut on kesän kiinni, mun lapset lomalla. Kun koulut alkaa, alkaa mun työtkin. Olen kesälomalla. Jonkun on oltava, kun lapsetkin on.

Taidat keksiä vähän omia eli päivähoitopaikkoja on kun vanhemmat töissä ja viikon muka käynyt töissä ja viikon päästä jo 3 kk kesäloma

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat keksiä vähän omia eli päivähoitopaikkoja on kun vanhemmat töissä ja viikon muka käynyt töissä ja viikon päästä jo 3 kk kesäloma

Koulun työntekijät ei ole kesällä koulussa peruskouluissa, ei siinä ole mitään keksimistä. Minä meen kouluun töihin.

• Huitale kirjoitti:

Onhan täällä rivareita, pienen kompaktin kämpän mä valkkaisin kuitenkin. Mutta se oma piha on mulle tosi tärkeää asunnossa. Parveke ei riitä.

Ja olis töitä paiskittava tiukkaan tahtiin. Moni asia muuttuis niin, että ei olis aikaa kuten nyt on.

Oma piha olis kyllä kiva tolleen. Ja onhan niitä pieniä rivarikämppiä, tosin ei taida yksiönä olla, mutta pieniä kaksioita voi löytyä.

• Huitale kirjoitti:

Koulun työntekijät ei ole kesällä koulussa peruskouluissa, ei siinä ole mitään keksimistä. Minä meen kouluun töihin.

Aika kauan olen jo puhunut, että haluan työhön jossa voin kesät olla kotona, kun lapset on vielä ala-asteella. Sulta ehkä menee kaikki ohi...

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Vai tuli sinusta yhtäkkiä opettaja lehtoriko vai oikein vara reksi

Oma piha olis kyllä kiva tolleen. Ja onhan niitä pieniä rivarikämppiä, tosin ei taida yksiönä olla, mutta pieniä kaksioita voi löytyä.

On niitä yksiöitäkin saunallisiakin täällä meillä. Ovat vaan usein niin haluttuja, että vapautuminen kestää. Pikkuisia 60 neliön kaksioitakin vajaan 600 kuukaudessa. Saunalla.

• Huitale kirjoitti:

On niitä yksiöitäkin saunallisiakin täällä meillä. Ovat vaan usein niin haluttuja, että vapautuminen kestää. Pikkuisia 60 neliön kaksioitakin vajaan 600 kuukaudessa. Saunalla.

Kaksio olis ok, kun on ipanoita. Itse nukkuisin olkkarissa ja antaisin makkarin heille. Vuodesohva vaan. 😃

• Huitale kirjoitti:

Ei pahan hintaisia nuo, menis kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vai tuli sinusta yhtäkkiä opettaja lehtoriko vai oikein vara reksi

Ohjaaja.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Vai joudutko työkokeiluun kun lahden sosiaalitoimisto pakottaa tai menetät sossurahaa mut tuuri sinulla tai teillä tai mielikuvitus kumppanilla jos laapsia niin 18v asti tulot turvattu ei lapsia jätetä heitteille mut pakko mennä kokeiluun muuten avustukset tippuu eli kaikki maksetaan ruuat ym mut se juhlimisraha pienenee eli tietysti sama vaik ei sais rahaa lainkaan kun kaikki maksetaan mut rahaakin annetaan juhlimista varten niin pakko mennä vähäks aikaa mut sit saa taas koton notkuu täysillä tuilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai joudutko työkokeiluun kun lahden sosiaalitoimisto pakottaa tai menetät sossurahaa mut tuuri sinulla tai teillä tai mielikuvitus kumppanilla jos laapsia niin 18v asti tulot turvattu ei lapsia jätetä heitteille mut pakko mennä kokeiluun muuten avustukset tippuu eli kaikki maksetaan ruuat ym mut se juhlimisraha pienenee eli tietysti sama vaik ei sais rahaa lainkaan kun kaikki maksetaan mut rahaakin annetaan juhlimista varten niin pakko mennä vähäks aikaa mut sit saa taas koton notkuu täysillä tuilla

Ei oo teillä huolen häivää

Ei pahan hintaisia nuo, menis kyllä.

Niinpä. Joissain on autollekin oma tallipaikka 15 euroa/kk. Mulla ei oo tolpalle tarvetta, kun ei oo lohkolämppäriäkään. 😜

Mutta nämä nyt on näitä jos..

• Anonyymi kirjoitti:

Älä taas jaksa olla typerä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kaksio olis ok, kun on ipanoita. Itse nukkuisin olkkarissa ja antaisin makkarin heille. Vuodesohva vaan. 😃

Saako niin olla vai vaatiiko sosiaalitoimi lapsille omat huoneet ja sosis kalustaa lapsilla on kaikki ei ole huolen häivää

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Niinpä. Joissain on autollekin oma tallipaikka 15 euroa/kk. Mulla ei oo tolpalle tarvetta, kun ei oo lohkolämppäriäkään. 😜

Ilmoita sosiksessa ettei lapset pääse muutoin kouluun tai koulutaksihan ne hakee mut lapset ei pääse rientoihin ja harrastuksiin niin sosis maksaa lohkolämppärin ja asennuksen muutoin lapset kärsii on se niin helppoo ja sit huutaa muil lohkolämppärit pois pröystäilyy sähkön hinta ylös mut itselle sosis maksaa

• Anonyymi kirjoitti:

Saako niin olla vai vaatiiko sosiaalitoimi lapsille omat huoneet ja sosis kalustaa lapsilla on kaikki ei ole huolen häivää

Olen saanut pari kertaa 90-luvulla sossusta toimeentulotukea ja joutunut maksamaan takasin päivärahoista, se oli ikään kuin lainaksi myönnetty. Joten vitustako minä niistä enää tiiän 1996 jälkeen mitään.

• Huitale kirjoitti:

15€ tallipaikka on kyllä halpaa kuin makkara näin pk-seudun olmin vinkkelistä. Mun slummissa maksaa toi kylmä tolppapaikka muistaakseni nykyisellään 20€/kk ja se vtun tolppakin on viallinen, tosin onneksi menevät parin vuoden jatkuvan valittamisen myötä vihdoin vaihtoon kaikki parkkiksen tolpat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita sosiksessa ettei lapset pääse muutoin kouluun tai koulutaksihan ne hakee mut lapset ei pääse rientoihin ja harrastuksiin niin sosis maksaa lohkolämppärin ja asennuksen muutoin lapset kärsii on se niin helppoo ja sit huutaa muil lohkolämppärit pois pröystäilyy sähkön hinta ylös mut itselle sosis maksaa

Pidä nyt jo turpa kii yai mene neuvoo kotiäitejä jotka ei töissä ole ikinä käynykkään.

15€ tallipaikka on kyllä halpaa kuin makkara näin pk-seudun olmin vinkkelistä. Mun slummissa maksaa toi kylmä tolppapaikka muistaakseni nykyisellään 20€/kk ja se vtun tolppakin on viallinen, tosin onneksi menevät parin vuoden jatkuvan valittamisen myötä vihdoin vaihtoon kaikki parkkiksen tolpat.

Juu, on minustakin. Mun auto nyt on taivasalla täälläkin. Joten edes tolppapaikka ei ole välttämätön, jos vaan pihalla on muuten autoille tilaa.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Pidä nyt jo turpa kii yai mene neuvoo kotiäitejä jotka ei töissä ole ikinä käynykkään.

Olet aito sosiaalitoimen asiakas itse saa kaiken makso ruoka mitä tykkää niin haet mitä tykkäät makso sähkö mitä tykkää sinä käytät sähköö kun sosis maksaa kaiken ja huudat ja vaadit työläisiltä palkat pois pitempää työpäivää lomat pois mut itse käännät aamuisin vain kylkee sosis maksaa kaiken mut jos joutuisit maksaan itse vaikka palkastasi niin olis eri ääni kellossa tai osinko tuloista niin kun itse maksaa omista niin eri ääni mut sosis maksaa kaiken riittäiskö 10 tai 20 tuhatta puhtaana käteen jos palkkaa verrataan mut sosis maksaa kaiken

• Huitale kirjoitti:

Juu, on minustakin. Mun auto nyt on taivasalla täälläkin. Joten edes tolppapaikka ei ole välttämätön, jos vaan pihalla on muuten autoille tilaa.

Enpä minäkään tuota tolppaani ole käyttänyt oikeastaan ikinä, niin sinällään sama toimiiko vai ei, kate olisi käyttökelpoisempi. Mutta kun parkkipaikkoja on ilmaisina vieraspaikkoja (=sakkotakuu) tai maksullisina tolppapaikkoja, niin voin mä sen merkkitolpan ottaa kaupan päällisinä 😂

Enpä minäkään tuota tolppaani ole käyttänyt oikeastaan ikinä, niin sinällään sama toimiiko vai ei, kate olisi käyttökelpoisempi. Mutta kun parkkipaikkoja on ilmaisina vieraspaikkoja (=sakkotakuu) tai maksullisina tolppapaikkoja, niin voin mä sen merkkitolpan ottaa kaupan päällisinä 😂

Kate on hyvä kyllä. Tallissa vaan ruostuu auto ja keskuslukitus reistaa kylmästä lämpimään ja taas jäätyy.

• Huitale kirjoitti:

Kate on hyvä kyllä. Tallissa vaan ruostuu auto ja keskuslukitus reistaa kylmästä lämpimään ja taas jäätyy.

Kate kelpais, mutta tolla parkkiksella on kyllä semmonen tuulitakuu ettei ihmekään ettei ole katteita, mikään kevyt viritelmä siinä ei kestä yhtä vuottakaan vaan lentää huut vittuun viimeistään ekoilla talvimyrskyillä marras-joulukuussa. Tosin jos noi hilavitkuttimet tajuais sen mitä olen ohimennen vihjannut kohta kymmenen vuotta eli sen että rakennuttavat parkkiksen tilalle kolmeen kerrokseen parkkitalon josta vuokrataan paikkoja asukkaiden lisäksi halukkaille, niin homma voisi toimiakin. Lähialueella on aika nihkeästi parkkitilaa, niin katettu ja lataussähköllä varustettu parkkihelvetti saattaisi olla tuottoisa hommeli.

Kate kelpais, mutta tolla parkkiksella on kyllä semmonen tuulitakuu ettei ihmekään ettei ole katteita, mikään kevyt viritelmä siinä ei kestä yhtä vuottakaan vaan lentää huut vittuun viimeistään ekoilla talvimyrskyillä marras-joulukuussa. Tosin jos noi hilavitkuttimet tajuais sen mitä olen ohimennen vihjannut kohta kymmenen vuotta eli sen että rakennuttavat parkkiksen tilalle kolmeen kerrokseen parkkitalon josta vuokrataan paikkoja asukkaiden lisäksi halukkaille, niin homma voisi toimiakin. Lähialueella on aika nihkeästi parkkitilaa, niin katettu ja lataussähköllä varustettu parkkihelvetti saattaisi olla tuottoisa hommeli.

Voisi sielläpäin ollakin toimivin ratkaisu. Jos sijainti on suosiollinen.

• Huitale kirjoitti:

Voisi sielläpäin ollakin toimivin ratkaisu. Jos sijainti on suosiollinen.

Tässä kohden Espoota voisi tosiaan toimiakin, mutta ei enää kauaa kun kaatavat kortteleita ympäriltä ja ottavat nuo päivitetyt parkkitarpeet huomioon monttua kaivaessaan. Kolmen vuoden päästä suunnilleen tuo ajatuksen voi kuopata ellei lähistön rakentaminen yhtäkkiä elävöidy.

Tässä kohden Espoota voisi tosiaan toimiakin, mutta ei enää kauaa kun kaatavat kortteleita ympäriltä ja ottavat nuo päivitetyt parkkitarpeet huomioon monttua kaivaessaan. Kolmen vuoden päästä suunnilleen tuo ajatuksen voi kuopata ellei lähistön rakentaminen yhtäkkiä elävöidy.

Okei. Kun se seutu ei ole mulle tuttua, kuten autolleni on. Niin eos. 😊

• Huitale kirjoitti:

Okei. Kun se seutu ei ole mulle tuttua, kuten autolleni on. Niin eos. 😊

No nää on näitä haihatteluja. Tiedän kyllä, että asiaa ei ole kymmeneen vuoteen hallituksen toimesta tutkittu ja siitä on aikanaan yksi isännöitsijäkin maininnut, mutta valintoja vain, tavallista elämää ja näillä mennään nyt 😁

• randombypasser

Repent oh sinners, repent and come to God's fathom again....

• Anonyymi

Tosi värikäs ja tapahtumarikas huudahdus komentosillalla, jonka taustajoukoissa velloo Mustanmeren synkkyys ja harmaan sotalaivan ruhjoutunut kansi, joka kallistuu jokaisella kellonlyömällä enemmän ja enemmän, kunnes alus kaatuisi ja uppoaisi syvyyksiin, viedet huudot ja liput mukanaan.

Itse kroolasin tällä samaisella merellä päin ämpärin kokoista meduusaa, mutta nyttemmin saattaa törmätä merimiinaan.

Pulp pulp

(hihitystä)

• Niinko? Oletko nyt aivan varma?

Mitä, jos vielä miettisit asiaa useammasta vinkkelistä?

😄

• Anonyymi

Hylätkää suomi. Ei siellä ole kuin nirsoja naisia. Tulkaa espanjaan niin löydätte onnen.

• Tämä voi pitää jopa paikkaansa. Menee mihin tahansa muuhun maailman kolkkaan.

• Entä jos ei halua🤔

• Eipä varmasti ole parisuhteeseen pääsy siitä kiinni, käykö täällä vaiko eikö...

• Palstahan vain tuo lisää mahdollisuuksia muiden jatkoksi löytää kaipaamansa parisuhde jos sitä kaipaa miksi siis niitä mahdollisuuksiaan pitäisi vähentää.🙂.

• Anonyymi

Huitale on koulunkäyntiavustaja.

Jolle sopii mummonmökki asunnoksi, omaa pihaa ja metsä missä temmeltää.

• Omakotitalossa asunut suurimman osan elämääni, niin vaikeaa on sopeutua mihinkään kerrostaloon ja parvekkeeseen. Olen nimittäin kokeillut aikuisena peräti 3 kertaakin. Lyhyeksi jää ne asumiset, ei oo mun paikka. Turhaudun, tympäännyn ja alan vältellä koko paikkaa.

Omakotitalo, rivari omalla pikkuisella pihalla, muu vaihtoehto asuminen, kuten asuntoauto tms jurttakin kävis. 😄

Kerrostalo kammoinen.

• Anonyymi

En haluaisi asua rivitalossa koska aina pitää tuijotella naapureita kulkevat ikkunan vierestä ja tuijottelevan sisälle, penthouse mieluummin.

Nti Mercedes Ford.

• Ja missään katolla en asuisi ikinä, mulla on korkeanpaikan kammo.

• Anonyymi

Palsta on hylättyjen sinkkujen yhteisö. Kukaan täältä ei enää pois pääse.

• Anonyymi

pitkään sinkkuna tulee ulkopuolisuuden tunne seuran keskellä,jota pysty käsitelemään ihmis puhe tulvan keskellä,

• Anonyymi

sinkku palstalla poistellaan kommetteja, mitä muilla palstoilla tehdä,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe