Töykeä käytös

Anonyymi-ap

Mies ei puhu. En ole valittaja tyyppiä enkä väittelijä silti mies tiuskii,on tuntikausia hiljaa,pahan tuulinen jne. Mutta kun keskustelee esim miesten kesken niin on leppoisa,naureskeleva,hyväntuulinen. En enää tiedä millä tavalla minun pitäisi käyttäytyä ettei hän jatkuvasti tiuskisi tai vetäytyisi hiljaa omiin oloihinsa. Tullut tunne ettei taida paljoakaan välittää minusta. Jatkuvasti töykeä ja tyly.

23

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies ei voisi mitenkään enää selvemmin ilmoittaa:
      Häivy minun elämästäni!!!!!!!

    • Anonyymi

      No, ei ainakaan arvosta sinua. Jos käyttäytymisesi lietsoo noin huonoa kohtelua sinua kohtaan, kai osaat tehdä johtopäätöksiä?! Ettei tarvitse muutaman vuoden päästä tulla tänne taas kirjoittamaan, miten mies on ilkeä ja inhottava.

    • Anonyymi

      Ostiko se taas sukset ja lentokoneen?

    • Anonyymi

      Moi..täälä ihan samanlainen tilanne. Ainut ero vaan että itse olen mies ja vaimo tekee juuri noita asioita joita kuvailet. Kiva ois vaikkapa vaihtaa ajatuksia sun kanssa asian tiimoilta.

      • Anonyymi

        Vaihdetaan vain mutta täällä.En parisuhteessa olevana halua alkaa keskustelemaan kenenkään miehen kanssa yksityisviestein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdetaan vain mutta täällä.En parisuhteessa olevana halua alkaa keskustelemaan kenenkään miehen kanssa yksityisviestein.

        Sopii oikein hyvin itselle myös. Ja sinulla on todella hyvä periaate että ei yksityisiä viestejä. Arvostan erityisesti asennetta joka sinulla on. Kauanko tuo tilanne on ollut ns"päällä? Ja onko ollut muutoksia elämässä viime vuosina esim läheisten sairastumista, kuolemaa tms. Itse olen huomannut että meillä puoliso on erittäin sulkeutunut kun vaikeista asioista pitäisi puhua.
        Meillä on ollut noita edellä mainittuja asioita hänen puolelta. Hän ei itse tiedosta omaa käytöstä eikä anteeksi pyytele.
        Mutta tuon tiuskiminen yms on todella raskasta sille joka sen joutuu kokemaan. Käytännössä joutuu aina miettimään etukäteen seuraavan askeleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii oikein hyvin itselle myös. Ja sinulla on todella hyvä periaate että ei yksityisiä viestejä. Arvostan erityisesti asennetta joka sinulla on. Kauanko tuo tilanne on ollut ns"päällä? Ja onko ollut muutoksia elämässä viime vuosina esim läheisten sairastumista, kuolemaa tms. Itse olen huomannut että meillä puoliso on erittäin sulkeutunut kun vaikeista asioista pitäisi puhua.
        Meillä on ollut noita edellä mainittuja asioita hänen puolelta. Hän ei itse tiedosta omaa käytöstä eikä anteeksi pyytele.
        Mutta tuon tiuskiminen yms on todella raskasta sille joka sen joutuu kokemaan. Käytännössä joutuu aina miettimään etukäteen seuraavan askeleen

        Sama huomio että sulkeutuu vaikeiden asioiden edessä ja saan olla varovainen puheissani tai oikeastaan vaikka olisin millainen vain niin tiuskii jne. Sanoisinko että kestänyt kauan ja pahentunut viime vuosina. Kauanko teillä? Hyvin sulkeutunut muutoinkin omista asioistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama huomio että sulkeutuu vaikeiden asioiden edessä ja saan olla varovainen puheissani tai oikeastaan vaikka olisin millainen vain niin tiuskii jne. Sanoisinko että kestänyt kauan ja pahentunut viime vuosina. Kauanko teillä? Hyvin sulkeutunut muutoinkin omista asioistaan.

        Useamman vuoden ja pahenee entisestään meilläkin. Jos soitellaan niin puhelut on pakko pitää lyhkäsinä koska toinen ärsyyntyy toisessa päässä tavattoman nopeasti. Onko teillä pieniä lapsia yms arjessa mukana? Tai kenties työttömyyttä tai kenties sen uhkaa yms muuta taloudellista painetta? Ehkä yhteisen ajan puutetta.?
        Täällä meillä on Todella vaikea itse on asioita yrittää ratkoa jos puolison vastaus on pelkästään"mmmm" joo.. Nii"... Meillä myös puolisolla on kännykkä riippuvuus todella voimakas ja epäilen että siinä yksi syy muitten joukossa joka aiheuttaa ärsyyntymistä. Ja ne ketkä tähän keskusteluun liittyy omine mielipiteineen niin toki saa liittyä mutta henkilö kohtaisesti en anna painoa arvoa niille..he voivat avata vaikkapa oman ketjut asiattomille kommenteille. Maailmaan puhetta mahtuu. Pidetään keskustelu asialinjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman vuoden ja pahenee entisestään meilläkin. Jos soitellaan niin puhelut on pakko pitää lyhkäsinä koska toinen ärsyyntyy toisessa päässä tavattoman nopeasti. Onko teillä pieniä lapsia yms arjessa mukana? Tai kenties työttömyyttä tai kenties sen uhkaa yms muuta taloudellista painetta? Ehkä yhteisen ajan puutetta.?
        Täällä meillä on Todella vaikea itse on asioita yrittää ratkoa jos puolison vastaus on pelkästään"mmmm" joo.. Nii"... Meillä myös puolisolla on kännykkä riippuvuus todella voimakas ja epäilen että siinä yksi syy muitten joukossa joka aiheuttaa ärsyyntymistä. Ja ne ketkä tähän keskusteluun liittyy omine mielipiteineen niin toki saa liittyä mutta henkilö kohtaisesti en anna painoa arvoa niille..he voivat avata vaikkapa oman ketjut asiattomille kommenteille. Maailmaan puhetta mahtuu. Pidetään keskustelu asialinjalla.

        #Ja ne ketkä tähän keskusteluun liittyy omine mielipiteineen niin toki saa liittyä mutta henkilö kohtaisesti en anna painoa arvoa niille..he voivat avata vaikkapa oman ketjut asiattomille kommenteille. Maailmaan puhetta mahtuu. Pidetään keskustelu asialinjalla."

        MIkä hiton sheriffi sinä luulet olevasi? Ja uskotko tosiaankin, että täällä nimettömänä kirjoittelevat ovat sitä, mitä väittävät olevansa? Ja teidänkin keskustelussa on varmasti vaikka kuinka moni mukana. Eli ensimmäinen neuvo on kasvaa aikuiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Ja ne ketkä tähän keskusteluun liittyy omine mielipiteineen niin toki saa liittyä mutta henkilö kohtaisesti en anna painoa arvoa niille..he voivat avata vaikkapa oman ketjut asiattomille kommenteille. Maailmaan puhetta mahtuu. Pidetään keskustelu asialinjalla."

        MIkä hiton sheriffi sinä luulet olevasi? Ja uskotko tosiaankin, että täällä nimettömänä kirjoittelevat ovat sitä, mitä väittävät olevansa? Ja teidänkin keskustelussa on varmasti vaikka kuinka moni mukana. Eli ensimmäinen neuvo on kasvaa aikuiseksi!

        Ja toinen neuvo on opetella lukemaan ensin ja sitten luetun ymmärtämisen harjoittelua vaikkapa pien ryhmissä alkuun suosittelen sinulle jos liika hälinä ympärillä aiheuttaa oppimis vaikeutta,kun ei ole käytös tavat perille mennyt tuohon ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen neuvo on opetella lukemaan ensin ja sitten luetun ymmärtämisen harjoittelua vaikkapa pien ryhmissä alkuun suosittelen sinulle jos liika hälinä ympärillä aiheuttaa oppimis vaikeutta,kun ei ole käytös tavat perille mennyt tuohon ikään.

        Pienryhmä kirjoitetaan yhteen, joten kolmas neuvo on opetella kirjoittamaan. Myös oppimisvaikeus kirjoitetaan yhteen. Jne. jne.

        Tuo ikä taas on aika laaja käsite mutta ymmärtäähän sen kun tietää lähtötilanteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienryhmä kirjoitetaan yhteen, joten kolmas neuvo on opetella kirjoittamaan. Myös oppimisvaikeus kirjoitetaan yhteen. Jne. jne.

        Tuo ikä taas on aika laaja käsite mutta ymmärtäähän sen kun tietää lähtötilanteen...

        Taas siellä puhutaan elämän viisauden rinta äänellä. Ilmeisesti olet oikein kirjoutuksen oppinut kelan lappuja täyttäessä kun tarpeeksi kauan tullut takaisin kielteinen päätös epäselvistä harakan varpaistasi. Juuri kaltaistesi nillittäjien vuoksi voi koko Suomi katsoa ylpeydellä kun olet suunnan näyttäjänä äidinkielessä . Kyllä agricolakin on kateellinen ja eikä meinaa enää haudassaan pysyä. Äänestän sinua seuraavissa vaaleissa takuulla kun olet viisauksia jakelemassa myös täällä suomi24. Saat kirjoutus taidoillasi jo pelkästään pankin korot laskemaan sekä talouden elpymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman vuoden ja pahenee entisestään meilläkin. Jos soitellaan niin puhelut on pakko pitää lyhkäsinä koska toinen ärsyyntyy toisessa päässä tavattoman nopeasti. Onko teillä pieniä lapsia yms arjessa mukana? Tai kenties työttömyyttä tai kenties sen uhkaa yms muuta taloudellista painetta? Ehkä yhteisen ajan puutetta.?
        Täällä meillä on Todella vaikea itse on asioita yrittää ratkoa jos puolison vastaus on pelkästään"mmmm" joo.. Nii"... Meillä myös puolisolla on kännykkä riippuvuus todella voimakas ja epäilen että siinä yksi syy muitten joukossa joka aiheuttaa ärsyyntymistä. Ja ne ketkä tähän keskusteluun liittyy omine mielipiteineen niin toki saa liittyä mutta henkilö kohtaisesti en anna painoa arvoa niille..he voivat avata vaikkapa oman ketjut asiattomille kommenteille. Maailmaan puhetta mahtuu. Pidetään keskustelu asialinjalla.

        Se tunne, kun toisesta välität, ja hän pitää sinua ilmeisesti itsestäänselvyytenä kun vastaukset ovat juuri tuota mitä kuvailit- "joo" ja se muutos kun yht'äkkiä rakkaasi on kuin toinen ihminen. Ottaa koville mutta yritän päästä hänestä eroon. Tunteet -ne pahimmat.


    • Anonyymi

      Itse seurustelin miehen kanssa 21-22vuotta.Päätyi hänen kuolemaan seurustelumme tällä jossain päin Hesan lähiötä.Emme asuneet yhdessä. Alku aikoina hän teki : jos en toiminut hänen tahdon mukaan oli ottamatta kontakti esim. 3 viikkoon, milloin 3kk.Siihen tottui ja kun ikä lisä ei noteranut enää viimeiseen 10 vuoteen asiaan yhtään.Eli ei riidelty,ei hudeltu,ei mökötetty.Sulki vain minut pois elämästään milloin 3 viikkoa,milloin 3kk.Oliko sekään tervettä? Tuskin.Ihminen itse kuitenkin päättää minkä laisessa serustelu suhtessa,avioliitossa tai avo litossa elää.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: vaikka mies ei puhu, niin koeta saada hänet avautumaan, mikä piirre sinussa saa hänet käyttäytymään sinua kohtaan huonosti.
      Jos ei pysty syytä kertomaan, niin kannattanee vaihtaa maisemaa. Hän ei arvosta sinua, ei rakasta, eikä hänellä ole hyvä olla kanssasi.

      • Anonyymi

        Varmastikkin osittain voi noin olla asia. Mutta jos vaikkapa toisella on elämässä sattunut jokin traumaattinen kokemus niin helpostikin sen pahan olon tietämättään purkaa siihen tuttuun ja turvalliseen henkilöön. Arjessa se valitettavasti on se puoliso joka joutuu kokemaan sen ryöpyn. Vaikka asia ei niin tietenkään saisi olla. Asia voi olla jo lapsuudessa tapahtunut joka voi laueta aiukuis iällä tiedostamatta esille jonkin tapahtuman vuoksi. Aina ei välttämättä ole kyse siitä että toinen ei rakastakkaan.Monesti mieli voi tehdä tietämättään tepposet. Tilanne on vaikea varsinkin silloin jos toinen ei pysty keskustelemaan /halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmastikkin osittain voi noin olla asia. Mutta jos vaikkapa toisella on elämässä sattunut jokin traumaattinen kokemus niin helpostikin sen pahan olon tietämättään purkaa siihen tuttuun ja turvalliseen henkilöön. Arjessa se valitettavasti on se puoliso joka joutuu kokemaan sen ryöpyn. Vaikka asia ei niin tietenkään saisi olla. Asia voi olla jo lapsuudessa tapahtunut joka voi laueta aiukuis iällä tiedostamatta esille jonkin tapahtuman vuoksi. Aina ei välttämättä ole kyse siitä että toinen ei rakastakkaan.Monesti mieli voi tehdä tietämättään tepposet. Tilanne on vaikea varsinkin silloin jos toinen ei pysty keskustelemaan /halua

        Kovasti puolustelet ja selittelet huonoa käytöstä. Tosin se on niin tyypillistä tällaisissa epäkeskoissa parisuhteissa. Näillä menette ja itse päätette


    • Anonyymi

      No eipä se välitä susta tippaakaan mu onnea jos kerran tuollaisesta suhteesta pidät tuskin tulee tuosta paranemaan veikkaisin että on sua pettänyt jo kerran jos toisenkin

    • Anonyymi

      Erikoista yksinpuhelua.

    • Anonyymi

      No ei siinä mitään. Olen 100%sti varma että mies on miehiin kallellaan.
      Mutta nainen on tyhmä ja ei halua myöntää sitä itselleen.

    • Anonyymi

      Miksi olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa? Minä en olisi koskaan!

    • Anonyymi

      Voi, niin komppaan nyt sinua. Saan samaa kohtelua jatkuvasti. Kolme vuotta yhdessä. Päätin juuri etten enää jää poljettavaksi, vaan pakkaan kimpsuni ja lähden. Älä anna sinäkään enää satuttaa itseäsi. Kyllä mukavia ja empaattisia miehiäkin on olemassa.

    • Anonyymi

      Suhteen on vaikea toimia ilman toimivaa kommunikaatiota. Jos ette pysty puhumaan ongelmistanne, niin miten suhteella voisi olla hyvää tulevaisuutta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3085
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2452
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2237
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2015
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1092
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe